Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Djsaba #133412 üzenetére

    250k-ert? :DDD

    felejtsd el annyiert
    meg a tyukol romokat is 4-500k-ert aruljak
    (mas kerdes, hogy annyit se ernek, amit szannal ra)

    felujitani meg... haaaat, ami 250-300k-ert odadadnak annak biztos van baja boven, szoval keszits be egy min 400k-t meg melle, hogy rendbe hozzad ugy-ahogy

    oreg meg olschool adagolos dizel, mar tobbert ujitnak a fel egy adagolot, amiert egy CR pumpat kapsz, vagy ahhoz a felujito cuccot
    elszaladt az adagolos dizelek mellett mar a vilag
    ez olyan mint a kabrurator vs injektor
    ma mar sokkal olcsobb az injektoros auto javitani, mint a karbisat
    nezd meg mennyi egy uj karbi meg mennyi egy szett uj injektor benzinesbe
    a karbi siman 1.5-2x annyiba kerul

    pattinsd hozza a javitgatasokra szant penzt, es vegyel egy 147JTD-t vagy facelift-s 182-s Bravo 1.9JTD GT/Suite-t
    ugyanannyiert fenyevekkel korszerubb sok evvel ujabb sokkal kevesebbet futott tobb extraval felszerelt 147 1.9JTD-t kaphatsz, mint a mk3 Golf 1.9TDI-t
    a 147 futomuve is okosabb, a motorja is, a turboja is, meg a befecskendezo rendszere is, es meg a fekje is, meg az egesz belseje is jobb, biztos nincs annyira lelakva sem, mint egy 20 eves 300k-s Golf szokott vmi telepi S&C-s suttyo altal
    Bravo-ban csak a futomu butabb a 147-nel (McPherson vs DW)
    aztan Bosch abban is ez mellett minden elektronika

    es nem az a 147 az olcso, hanem a mk3 Golf-k ara van nagyon tullihegve

    kisfogyis szaladgalos dizel kell, akkor 106/Saxo 1.5D, de a Totalcar cikke ota ezek is 400k-nal kezdodnek

    [ Szerkesztve ]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák