Új hozzászólás Aktív témák

  • ngaba

    aktív tag

    válasz 4tha #198488 üzenetére

    Az én hozzászólásom nagyon szubjektív volt, erre válaszul:
    "úgy érzem fiatalon ki kell próbálni valami vagányat"

    És én úgy vagyok vele, hogy fiatalon lelkesedni beállítottság függvényében olasz autókért, bizonyos német prémiummárkákért, esetleg valami Hondáért/Lexusért lehet a reálisan megszerezhető autók közül. Egy kommersz Golf vagy Focus racsing verzióját is max szeretni lehet, nyomatékgörbe és hasonlók ide vagy oda. De ez csak szvsz, nem akarok megbántani senkit. ;) (Nekem még olyanok sem voltak.)

    Az újabb Alfákat ajánlgatni szoktuk megbízhatóság szempontjából is, a MultiAir egység megdöglése benne a drága. Én mondjuk amúgy is 1.75 TBi-vel keresnék Alfát, összességében jó hírű motor, ahogy tudom, és erős is.

    Ha az eszemre hallgatnék, akkor a te preferenciáiddal lehet, hogy egy újabb 1.8 TSI-s vagy 2.0 TSI-s VAG bármit vennék. Nincs olyan sok opció (viszonylag) nagyköbcentis turbós benzinesből sajnos. :( És ezek jó motorok. De azért lelkesedni nem tudnék. ;)

    Egyébként a fenntartás számolgatásánál megjegyzem, hogy 1 liter többletfogyasztás a mai árakon 40-45 ezer forint fix többletköltség 10 ezer km-enként. Tehát egy takarékos autó pár tízezer km alatt kitermelheti egy drágább alkatrész árát... Ezt csak azért írtam, mert az erős autók azért fogyasztani is fognak. :)

Új hozzászólás Aktív témák