Új hozzászólás Aktív témák

  • TaaT

    veterán

    "Ez utóbbi az, ami a legfájóbb pont a Golf Edition-tulajok számára. A mérhetetlen lomhaság. Szenteljünk néhány bekezdést a motornak, nem mintha megérdemelné. 1390 cm3-es, soros, négyhengeres, hengerenként négy szelepes, 75 lóerőt és 128 Nm-t szolgáltató fenevad.

    És végül a tömeg: 1190 kiló nem kevés, a tömeg/teljesítmény arány az ezres Suzukiénál is rosszabb: itt ez 15,9, a Szuzinál 14,5 kg/LE.

    A menettulajdonságok méltók a motor karakteréhez. A katalógus 13,9 másodperces adatát még egy személlyel, üresen, óra szerinti 100-ra sem sikerült megközelíteni: 15,5 másodperc alatt nem ment a száz. A rugalmasság nevetséges, ötödikben 80-ról 120-ra sík úton 20,5 másodperc, de még negyedikben is 17 másodperc kellett. A végsebesség a gyár szerint 171 km/h. Eszerint a Wolfsburgi tesztpálya vagy nagyon hosszú, vagy nagyon lejt, mert az M1-en (igaz hétköznap reggel) nem sikerült akkora szakaszon szabad belső sávot találni, hogy 160 fölé kúszassuk a mutatót."

    Totalcar

    [ Szerkesztve ]

    Give them hell Ukraine!

Új hozzászólás Aktív témák