-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hossszú
őstag
válasz dJ Peer #26848 üzenetére
De ha rendszám tulajdonosa egy cég akkor megbízással bárkinek oda tudják adni, a rendőr úgy sem tudja, hogy ki áll a cég alkalmazásában. Az ismerősödnek lehet nem volt semmi papírja.
[ Szerkesztve ]
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Tökmindegy
senior tag
válasz bitpork #26849 üzenetére
Nálunk meg meghülyült a gyerek. Valami idióta haverja megveszi maholnap a calibrát (le sem írom mennyiért) és ez meg kinézett egy E46 ot 2.0 automatát. Most agitálom ,hogy neeeeeeem kéne.Legalább az automatáról monnyon leeee.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
válasz Tökmindegy #26853 üzenetére
Na, akkor ennek fényében kell gyereket vállalni Mármint hogy tudod hogy benzingőzös fejjel miket fog csinálni
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Tökmindegy
senior tag
válasz bitpork #26855 üzenetére
Nem féltem ,ügyes meg már benőtt a feje ,de mi a reteknek megint egy "izomgép" Vennénk egy ezres mi autónkat oszt ennyi de neeeem BMW köll (mondjuk imádom azt az autót ,lehet majd elcsenem párszor )
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
válasz Tökmindegy #26856 üzenetére
Na hagyjál lógva! Itt panaszkodsz aztán meg kiderül h lopod a kocsiját
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Laraxior
titán
válasz Szplöttyy #26852 üzenetére
Dábrácán
(#26859) giigz: Majd intézek valamit
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Szplöttyy #26860 üzenetére
Ha ez a rohadt automata nem szólt volna közbe, már hátul lenne két kályhacső, én azt várom nagyon, de valami mindig közbejön, vagy éppen elbaszom a pénzem
Próbálok óvatosan menni, hogy ne egyen sokat, de kicsit rálépek már jön is a morgás, annak meg nem lehet ellenállni"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Laraxior #26861 üzenetére
Tudom milyen érzés. Mikor egész nap leheled a gázt, finomkodsz, hogy aztán délután kickdown, és történjen aminek történnie kell Kéne rá egy jó direktszűrő(lehet fikázni, ha jó akkor jó és ne mtesz tönkre semmit) tapasztalat, iszonyatosan megvadul, olyan szépen hörög Meg tényleg valami üres rendszer alá, és kséz az élmény autó Valami ilyesmire gondolok
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
qdak
addikt
válasz Laraxior #26861 üzenetére
jo olvasni h nem csak en vok ilyen, a masik omi kipufjat kibelezem, kap 2DB: http://www.dinamit-dob.hu/content/gazgyorsito-dob
ot a meglevok hejett, remelem utni fog meg a ki.szelep se eg le (hamar) xDஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Szplöttyy
senior tag
Gázgyorsító? Ez ugye nem komoly?
Milyen drámai zenét játszik, mikor kikapcoslod az ESP-t
[link] <- Itt meg, beindítja és drámai zene kíséretében közli, hogy a keréknyomás ellenőrző rendszer nem működik. Szerintem nem ez a legnagyobb baj
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Laraxior
titán
válasz Szplöttyy #26864 üzenetére
Mi az isten kattog ott?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #26876 üzenetére
HI!
maragya csenbe ugyse ertesz hozza:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Szplöttyy
senior tag
Akkor nem csak én hallottam ki belőle az érces 3hengers kétüteműt. Hát három helyett hat henger, még plusz két ütem, de a "lényeg ugyanaz". Az ezres swift is azért tetszik, kályhacsővel, mert forgatod és egyszercsak megjön az igazi wartburg hang. Ezért jó a 3 henger
Smoke & Torque
-
hdman
őstag
Az autó azonban nemcsak megjelenésében tér el a sorozatgyártású Bravótól, hanem jóval erősebb is lett annál: az 1,4 literes T-Jet motor maximális teljesítménye 255 lóerő, csúcsnyomatéka 332 newtonméter.
1,4-ből 255LE?????? Vajon megéri a 100k km-t?
Sopron city :)
-
hobizoli
nagyúr
el vagytok tevedve
turbobol nem ügy
csinald meg szivobol
jah az nem menne 1 kilometert seszivotuning abban limitalodik, hogy nem tudsz 125Nm per liternel tobbet kihozni kb semmibol
ugyhogy nincs mese forgatni kell
ott meg limitalnak a tomegerok, amik a fordulattal exponencialisan noneka vegen kijon az hogy a 200lojjosm 1.4 szivo masfelszer nagyobb terhelesen jar, mint a 1.4 turbo 250lojjon
tovabba egy vezermuproful egy 5000rpm-s savot tud lefedni
szoval h beraksz vmi uberhegyes tengelyt, akkor el fog porogni ugyan 10000-g -ha birja forgattyus resz szetrobbanas nelkul-, de kb 5000 alatt fost se fog menniszoval a szivomotortuning egy halal
nem melleslegazoka motorlaktreszek amik ezt a 10000rpm-t kultivaljak, extrem dragak a sulyuk miatt, hogy a tomegerok kiindulasi alapja minnel kisebb legyen
titan hajtokar darabja 1000+ USD[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
_NCT
őstag
Na leesett az első hó, a drifterek is felébredtek téli álmukból.... Az utcánkban a swift csak úgy szaggatja a havas aszfaltot......
-
hdman
őstag
Igen, olvastam
Ha a tanulmányból mégsem lesz semmi, gondolom a motorral a későbbiekben még lesznek terveik. Ha én lennék a fejes, már tuti gőzerővel menne a tesztje.
Reméljük nem csak "ráirták" az adatokat, hanem tudja is őket
Szplötty: ez a kép inkább a challenge accepted memével ütne
Sopron city :)
-
zoo8800
veterán
Ugyanez a para volt a dízelekkel is. 10-20 éve még szinte elképzelhetetlen volt a 100 ló/liter, ma már mindennapos. Lehet vele baj, zsebbenyúlós ha tönkremegy valami, de nem a vas (forgattyús mechanizmus) nem bírja, hanem a lendkerék, a nagynyomású rendszer, stb....
A benzineseknél jóval egyszerűbb az üzemanyag befecskendezés (lásd TSi, 150 bar környékén dolgozik a CR-ek 1500-2000 barja helyett) és a kulturáltabb járás miatt a lendkerék feladata is kisebb. (benzineseken is lehet DMF...)
Szóval, szerintem 2-300 ekm-t simán elmennek majd ezek is. A nagyobb teljesítményt ellensúlyozza az alacsonyabb fordulat. A TSi 130-nál kb. 2800-at forog 6.-ban, az én T-Jetem pedig 3100-at a szívó motorok 4000-je helyett...De ha valaki elkezdi ész nélkül csippelgetni a vasat, turbónyomás ide-oda, szegénykeverék és hasonlók, akkor tuti nem fog sokat bírni
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
neduddki
nagyúr
válasz zoo8800 #26899 üzenetére
HI!
nem a nrmal haszal fogja kinyir ni ezeket elso korben, hanem az esznelkuli amire ezek az autokkepesek: hideg olaj hajtas, utana egybol leallitas prsze ez nem a motor hibbaj, de hat a felhasznalto az esekbol a hejzetekbol ki kell/ene/ zarni
en miondenesetre varom, hogy mi sul ki a rono 1.6os urdizlebol isudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest