Új hozzászólás Aktív témák

  • ABE

    őstag

    válasz fenergie84 #40495 üzenetére

    Apám céges autója egy 2011. őszi darab, 5 ajtós, 140 lóerős dízel, Titanium felszereltséggel. 73e km van eddig benne, vegyes használatban megy (autópálya, Budapest, országút - Vác-Szfvár gyakorlatilag napi szinten). Prémium üzemanyag nélkül az átlagfogyasztás 6-6.5 között jön ki, persze ebben nincs vadulás, de nem is igényli az autó. Eddig semmi hibát nem produkált, hidegben is könnyen indul, nem zörög, nem nyöszög, egyedül a műszerfal középkonzolja tud megszólalni nyomásra. Kopás amúgy ennyi idő után abszolút nem érződik rajta, vagyis csak a vezetőoldali ajtó behúzóján látszik a használat. Váltó, fék, kormány, futómű teljesen okés, nagyon stabilan fut, de nem dobál. A sebességet abszolút nem érezni benne, nagyon jó a hang- és rezgésszigetelése, ezzel vigyázni kell. Magasabb fordulaton a motor hangja azért beszűrődik, de alapvetően nem kell kipörgetni. A motor úgy 1700 körül kezd éledni, alatta nagy a turbólyuk. Városi araszolásnál zavaró, hogy óvatosan kell bánni a kuplunggal, különben nagyot tud rántani a kasztnin, A beltér hatalmas, hátul a lábaknak marha nagy hely marad. Tolatni nem túl kellemes vele, nehezen érezni a hátulját, a nagy tengelytáv miatt szűkebb parkolókban meg lehet vele szenvedni. Télen a meleg viszonylag későn érkezik meg, rövidtávú használatoknál ez nem túl szerencsés, kell úgy 10km, mire érezhetően nyomja a meleget. Mivel fiatal az autó, hosszútávú tapasztalatot sajnos nem tudok mondani a megbízhatóságról, de maga a konstrukció szerintem olyan, hogy nem igazán lehet belekötni. Én szeretem, mert van egy kis romboló érzet benne. :D Egyedül akkor nem ajánlanám, ha inkább városban használnád.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák