Új hozzászólás Aktív témák

  • Kickass

    őstag

    válasz mokus1 #389 üzenetére

    na mivel én is GT-zek már egy ideje gondoltam írok már én is pár sort
    én tavaly októberben váltottam GT-re, nagyon sokat olvastam utána meg zaklattam állandóan hobizolit mert tudtam ő GT-zik, féltem tőle, nagyon rossz híre volt, de mikor vittek egy kört vele akkor eldőlt h GT lesz, lehet választani azt az utat amit Zoli ír, akko nincs meglepi bár hozzáteszem h a fél miska szerintem ma már elég erősen alulbecsült csak a standalone ecu (felprogramozva, ugyh teljesen ready) és a turbo 300k ha jó t akarsz, motor mondjuk van szaré-hugyé de ugye még fék futómű mindig nincs alatta + ha kasztnihoz is nyúlni kell akkor eléggé elszaladhatnak a költségek

    szerintem a másik megoldás megvárni amíg eladó lesz vki olyan gépe akit pl a Gt klubbosok ismernek, arról tudni fogd hogy nem szar meg olyan nagy meglepi nem érhet (pl én is utána olvastam az előző tulaj bajainak mielőtt megvettem a kék villámot), pl ha jól tudom most fent még a Soma exgépe, azon nem olyan rég volt motorgenerál
    Egyébként meg nagyon jó a GT-s keménymag, rengeteg infot találhatsz a gépről mert ezek a srácok mind felültek már legalább egyszer a szopórollerre az autóval így rengeteg info van az autóról, és ez alapján könnyű elindulni ha valami bibi van, egyébként ahogy Zoli is irta szinte minden hiba visszavezethető a Bosch feliratú alkatrészekre, ezenkivül érdemes ugyanazzal kezdeni mint minden más használt autónál vezérműszíj+görgő, többi szíj + görgő, vizpumpa, gyertya, ezenfelül összes vákumcső (párszáz hufból kijön) cseréje, ezzel nagyjából megelőzhetsz elég sokmindent, és persze mindig minőségi olaj

    van hogy megszivat, nekem pl elkezdett folyni a vizem, aztán egyik reggelre az összes viz elfolyt, már pörögtek a deák ferik a szemeim előtt de kiderült egy vízcső pukkant el, 2000 forintos tétel volt, több ilyen apróbb hiba volt amikor a legrosszabbra gondoltunk de végül vmi kis pitláker dolog miatt volt a bibi

    szerelni érdeme rajta egyzserre mindent ha szervizeled mert szopás bármibe hozzáférni benne, Zoli irta hogy klímásat vegyél, jó is az nekem is klímás, de a klímásban még ugyse férsz el mint a nem klímásban, érdemes tényleg magadnak csinálni vagy hozzértőhöz vinni, fater haverja szerelő, bevállalta a vezérlés cserét, el is rakta a fázisszög jeladót hónapokig szoptunk utána, mert jelre raktuk de jelre rakni is sokféleképpen lehet és lehet nem fog világitani a visszajelző, de mégse tölt majd a turbo rendesen, ez is véletlen derült ki mert aki mostmár szereli szintén gt-zik illetve van neki egy Uno Tie is, és magát is megszivatta ugyanezzel így derült ki mi a bibi

    egyébként jól körbe kell nézni a kiszemelt példányt, futómű ne kopogjon morogjon, kerék ne legyen elnyalva hátul belül mert akkor jön a szilent felújítós sztori amit hobizoli írt, csukva szinte mind volt, itt inkább az a kérdés hogy javitották meg, ne füstöljön turbo töltsön rendesen, ne okádja az olajat ennyi a lényeg ha mégis úgy döntesz h nem egy szakadtat veszel felujitani hanem már használhatót, mondjuk a parafa tömités miatt a szelepfedélnél szereti nyomni az olajat

    egyébként facca kis autó, jó kis fun vele az autózás, lhet vele közlekedni ember módjára meg meglehet vele lepni a tádé superbet 180nál az autópályán ;] (természetesen németországban....)

Új hozzászólás Aktív témák