Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    válasz emvy #80888 üzenetére

    Egyreszt a szerelonek nincs pontos kepe arrol, hogy milyen aranyban hibasodnak meg az autok, csak arrol, hogy hany autot lat az adott tipusbol. Ez alapvetoen elcseszi az egeszet -- emiatt sokkal jobb pl. az a site, amit linkeltem, mert ott korrigalva vannak ezek a hibak.

    Nem néztem meg alaposan, de nekem úgy tűnt, mintha a garanciális javításokat tartalmazná. Itt a fórumon meg nem éppen garis autókat keresnek (ebben lehet tévedek, javíts ki)

    Az autoszerelo egeszen biztosan tobb Peugeot-t lat, mint mondjuk 7-es BMW-t, mert konkretan sokkal tobb darab van belole.

    A KSH-nak meg kiváló statisztikája van a forgalomban levő autókról típus és kor bontásban.

    Persze hogy nem, en csak azt mondtam, hogy semmi ertelme a forumos legendakra meg haverjozsi autoszerelore hagyatkozni, foleg nem a becsuletesnepper-fele marhasagokra, amikor elerhetoek ezeknel jobb adatbazisok is.

    Ez is az információ része, tudni kell súlyozni, de kihagyni felesleges. Jobb ha az ember számításba veszi. Olyan adatbázist meg én még nem láttam, ami a 7-10-15 éves autókat vizsgálná reprezentatívan meghibásodások tekintetében. Max. az ilyen népítélet féle állatsimogatók tekinthetőek annak fél szemmel hunyorítva. De inkább úgy sem.

    A Bayes tétellel meg egészen közeli kapcsolatban voltam és tulajdonképpen vagyok még ma is, abban meg van pár éves gyakorlatom hogy milyen kis mintákból lehet következtetni nagy egészekre. Nem mintha ez bármit jelentene. De azt soha nem mondták, hogy kérdezz meg három random embert aztán vonj átlagot mert úgy is mindenki hazudik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák