-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Viszont van ellen példa is, tesómat anno pl az ősök 1-es Puntójával költöztettük ki Frankfurtba. Egyszer kellet csak fordulni. Igaz úgy néztek ránk a határon mint a lomisokra... Talán, mert úgy is néztünk ki?!
A beférünk és nem férünk között pedig mi volt a különbség? Amikor befért minden akkor nem jött velünk nő.
#nincsbennetarcsi
-
Melack
veterán
Én a családi egynapos kirándulásokat nem tudom elfelejteni Az Astra csomagtartója szinte tele, és nem volt benne más, csak ami arra a napra kellett
A mi rekordunk egy 3 ajtós, 1000cm-es Suzukival lomtalanítás idején költözni a 2.kerből a 7be - hát kaptunk pár érdekes tekintetet.Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
dbocskai
tag
Igen ezért is néztem pl az alfákat, kinti kereskedőnél láttam már 2500 euró-ért 2006-os modelleket, ami gondolom regadóval ezzel azzal, csak kijönne a millión belül.
Évjárat szerint nem szeretnék 10év fölé menni, inkább a fiatalabbak felé hajazom, valahogy a modern sportos formavilág szimpatikusabb.
Más nagy megkötésem nincs, motor terén se, keveset használva majdnem ugyanott járok a dízellel és a benzinessel is és az 1.6-os is levisz vidékre, ahogy a a háromezres is megtenné. -
DeFranco
nagyúr
Kiszedtem a sortördelést, elvileg most már jónak kell lenni.
latyak17: jól látom, hogy ez háromszor ugyanaz az autó? Ne küldd be újra, mert nem lehet kiszedni a statból, ha módosítani akard, a régit szerkeszd. A táblázatból ki tudom szedni, de a grafikus statban így is benne marad, és szétcseszi. Jelezz vissza akár privátban, hogy tényleg egy autóról küldtél-e be hármat.
A gratulációkat mindenkinek köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ja és jut eszembe én g*ci lettem volna és a második ilyen esetnél már hívtam/ írtam volna az anyavállalatnak hogy a kedves magyarországi márka képviselete ilyen autókkal /szolgáltatással akarja kiszúrni a szemem és hogy legyenek oly kedvesek járjanak az ügyben biztos örült volna neki az mo-i ügyvezető ha hans felhívja hogy holnap nem kell jönni dolgozni
-
-
DeFranco
nagyúr
Csütörtökön viszem félnyócra. (hogy miért mondtam ilyen korai időpontot amikor itt van 5 percre, de hülye vagyok... na mindegy, most már nem variálok, csak ott kómásan fikcsózni meg mindent megbeszélni... láttam ott valami karosszériást is okosba meg kellene kérdezni hogy dolgoznak, mert lákátosmunka is kellene)
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
a benzinesek sem olyan nagyon sokkal olcsóbbak és elég kevés van belőlk 96-97 évjárattól
cserébe jóval magasabb a fogyasztásuk is[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
találkoztam nemrég egy ilyen scirocco-s kislánnyal, sok piros betűs tádéi felirat a hátán, na mondom itt nagy baj lesz, éreztem a vezetési stílusán az arroganciát, ahogy rángatja a kormányt meg hogy a tükröket vizslatja.. (amúgy ez a stílus a sport dízeles seat leonosokra jellemző előszeretettel, fr vagy mi a típusuk..).
első pirosnál még erőlködött, nagy fekete felhőket eregetve (vadonatúj autó volt a rendszám alapján), majd a másodiknál csak lehúzódott, aztán nagy zavarában elkezdte a zümiszemüvege mögött a telefonját nyomkodni és mereven maga elé nézni... megnéztem a kíváncsiság kedvéért a vw oldalán, 8.5 milla volt az autó listaára... apuci vett neki egy 8.5 milliós ipari hulladékot.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lorcsi
veterán
nem hallottam még az iylen kabrió hangját..szal' lehet hogy nincs szép hangja..nyilván vásárlás előtt beülnék és pár kör stb..a felszereltség s a kasztni minden esetre nagyon szimpatikus
pár évre szórakozni nyaranta pont jó lenne
amit meg fogok az üzemanyag fogyasztáson inkább meghívom a csajom belőle egy ebédre vagy vacsiraa jelenlegi dízellel sincs semmi bajom..sőt elég jól is hoz a konyhára
-
Integra
titán
külsőre szerintem is szép a scirocco és van bele rendes 2 literes benyás turbo is. az megy is betyárosan, golf gti-ben hajtottam és nagyon tetszett
az látszik már, hogy végre a piac kezd a hot hatch-ek esetén beállni a standard 2 literes benzines turbo-ra. nem kell nagyobb blokk ezekbe az autókba. 250-300le bőven jó ezekbe az 1200-1300kg-os autókba, amikben már minden biztonsági felszerelés megtalálható és iszonyat masszív az utascella is. nekem ez hiányzik egyedül, a mai modern merev utascella.. és keresek, kajtatok, kutatok, nem nagyon találok céget, amelyik profi, minőségi munkával merevít ki régi utascellákat... márpedig teljesítmény növelés előtt ezt akarom megcsinálni.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem csak a minőségi munka az, ami fontos nekem, meg az, hogy kiállítsák róla a bizonylatot, hanem az is, hogy forgalomban használhassam. és inkább ez utóbbi a nagy gond, a buszfejű bigott bürokrácia miatt.. én szívesen fizetem ezt az autóm magyar rendszámra, nem akarom szlovákra vagy németre megint átiratni.
amúgy valamelyik blogban régen láttam egy magyar kis céget, amelyik ezzel foglalkozik (nem a póveredbájákis brigádra gondolok), és tetszett amit láttam. csak nem találom a linket..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
8th
addikt
Dízel Corrado-ból (mk1-ből) vagy egy tucat rohangál itthon de lehet még keveset is mondtam. Viszont pár éve láttam egy első generációs Audi TT Quattro-t 160lovas dízel Ibiza Cupra motorjával amit persze alaposan átdolgoztak. Igényesen meg volt építve semmi feltűnősködés, semmi olcsó giccs. A hangja is teljesen rendben volt, ha nem az orránál állsz nyitott motorháztetővel nem mondod meg, hogy dízel vagy benzines. 7literes átlaggal elmegy és ha kell 5,5sec alatt 100-on van úgy, hogy abban már benne van két váltás is. Én sem feltétlenül vagyok a dízel utcai sportkocsik pártján (azért egy jó 335d kupé bármikor jöhetne) de az egy zseniálisan összerakott kocsi volt. Simán kéne!
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Igen csak dízeles körökben tisztelet a kivételnek sajnos még mindig a paraszt tuning dívik. Jól feltekerjük az adagolót veszünk racsing bazáron egy semmire se jó tuningboxot meg valami kínai dircsiszürcsit haverral kiflexeljük a katalizátort mert az is felemészt 2-3lóerőt és mi leszünk a helyi királyok. Az, hogy egy nagy hányinger tákolmány az egész, fossa a füstöt mint az etna fénykorában ráadásul szinte semmivel se megy jobban mint széria állapotában az mindegy. És ezek a madarak szoktak félelmetes számokkal dobálózni lóerőt és nyomatékot illetően.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Xero
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
Nem igazán van forgalomban jelenleg szétreszelt kis hengerűrtartalmú turbo motor. Amiket árulnak azoknak a teljesítménye köszönőviszonyban sincs azzal, amit a jelenlegi technika mellett ki lehetne hozni belőlük. Nem mellesleg a kisebb hengerűrtartalom miatt a mozgó/forgó tömegek is kisebbek, amik jó hatással vannak a tartósságra, ha a mérnök nem spórolja ki az anyagot felsőbb utasításra...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
A probléma nem az autóval hanem a kellő típusismerettel
nemrendelkezőalulképzett szerelővel van aki összegányolta az autót a márkaszervizben. Sógoromnak meg sem húzták rendesen az olajszűrőt. Opel márkaképviselet szervize, nevet nem mondok. Néhány új olajcsepp mindig volt a kocsi alatt reggelente de nem volt vészes ellenben ha járt a motor szépen dolgozta kifelé az olajat az olajszűrő mellett. Még szerencse, hogy egy szög egyszerű őskövületről van szó (C14NZ) és nem valami modernebb turbós motorról ami érzékeny lenne erre. Márkaszervizben adtak neki 1héttel későbbre egy időpontot, hogy majd ellenőrzik és ha kell meghúzzák. Addig is használja nyugodtan a kocsit ettől nem lesz semmi baja. Munkából hazafelé vett egy 2k-s olajszűrő fogót és meghúzta maga plusz után is töltötte mert néhány nap alatt több mint 1deci elfolyt belőle. Na kb. ennyit érnek itthon a márkaszervizek."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
MPowerPH
félisten
Ezek a kis turbos motorok sajnos ilyenek. Pedig ez még csak a kezdet. Már a BMW is odáig jutott, hogy belerakják a kisebb modellekbe a majd megjelenő 1.5-ös, 3 hengeres, hengerenként 1 turboval megtámogatott motorját.
Bár ki tudja, lehet tényleg jó lesz, mert vannak előnyei. Csak az sem a tartósságáról lesz híres.Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
nem baj
kb hasonló Hit gyüli szintű téveszme, mint a turbos motor az 140lónal az már túl van spirázva...az meg hogy hol van tobb hibalehetoseg, hat 1.4-bol 140lovat vagy akar 200-t is kihozol egy veztengellyel meg 8 szeleppel turboval
ugyanezt 2 liter szivobol, hengerenkent 4 szelep, vezerlesmodosito, stb... ez sem fruttiba kerul foleg ha szivoban 100LE per litert akarsz elerni
több drón kell ;P
-
8th
addikt
Kérdés. Szerinted a bőven youngtimer lassan veterán korú Escort RS Turbo / Uno Turbo i.e / Renault 5 GT Turbo / Daihatsu Charade GTTi stb... kis ccm-s turbós autókban ma 2013-ban hány kilométer van? 350k? 400k? 500k? Még több? Azóta hatalmasat fejlődött a technika manapság egyáltalán nem kell beszarni attól, hogy egy autóban turbó is van. Attól félni, hogy maga a blokk vagy a forgórészek nem bírják majd a terhelést meg egyenesen nevetséges.
"akárhogy nézem egy 1,4 turbó élet tartalomra nem fogja azt hozni amit szívó..attól függetlenül hogy aláírom nagyon jó kis motorok de nem hosszútávú én meg autót ált nem 3-4 évre veszek mert sajnos nem tehetem meg még"
Miért? Mert 6-8-10évente 1x fel kell újítani a turbófeltöltőt? Tragédia . Ha minden TMK-t előírás szerint betart az ember még a mai autókban is hamarabb fog kirohadni a bódé az ember alól mint, hogy a turbó lepukkanjon.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-v-
addikt
Tiszta sor, nincs baj a "szerintem" meg "nem hiszem hogy" stb. érvekkel se, mindenkinek lehet véleménye, tiszteletben is tartom, de egy klasszik vitában ezek ugye nem igazán szokták megállni a helyüket, szóval valóban igazad van, azzal nem lehet meggyőzni senkit Csak arra voltam kíváncsi, ezen kívül még alapozod-e valamilyen tényszerűbb dolgokra ezeket a kijelentéseket.
A mostani peugeot 1.6-os pedig valóban remek példa, tényleg a motor hibája, hogy a szakszervízben szétbarmolták és rosszul rakták össze. Szerintem a szívómotor is örül neki, ha elmegy a kenés. -
8th
addikt
Szerinted érdekel? Amíg találni a neten megbízható forrásból vatta új csigákat 120-150k körül ami röhögve elmegy 200-250ezer kilométert hozzányúlás nélkül addig őszintén szólva engem nem nagyon aggasztana, hogy mennyibe kerül felújíttatni vagy épp mennyiért lőcsölik rá a szerencsétlen palimadarakra a márkaszervizesek. De ha már ennyire basszuk itt a forintot nézzük már meg az Octavia 2.0FSI (150ló) és az 1.8TSI (152ló) fogyasztását. Spritmonitor szerint 0,95literrel fogyaszt kevesebbet a turbós ami tisztább üzemű, van nyomatéka is és ha tele a kocsi akkor sem kell visszaváltani előzéshez vagy ha emelkedő jön. Ha száz kilométeren egy liter üzemanyagot spórolsz az negyed millió kilométer alatt hány liter is? És mennyi is ez forintban kifejezve? Hányszor lehetne turbót cserélni annyi pénzből?
Sokan rémtörténeteket terjesztenek a PDTDI motorokról is. Ezen mindig jót mosolygok. A 600ezerről pofátlanul 150ezerre visszatekert romok lehet, hogy szarok azt aláírom. Viszont egy normális állapotú 150lovas Golf mk4 dízel 6,11-et fogyaszt. A szintén 150lovas Golf IV 1.8T GTI meg 9,3-at. Nagyjából ugyanúgy megy mindkettő csak a dízel 3 azaz három! literrel kevesebbet fogyaszt. Ennek ellenére 10 emberből 7-8 azonnal gondolkodás nélkül rávágná neki a benzines kell mert a dízelek megbízhatatlanok, a PD-k különösen azok. Nem látnak az orruknál tovább. Nevetséges áron van hozzá komplett PD elem de felújíttatni sem olyan drága, turbó is akad 120k-ért és ezt sem feltétlen kell cserélni ha elromlik. A kettős tömegű lendkereket gond nélkül ki lehet váltani szimpla lendkerékkel + kuplunggal. A PDTDI motorral szerelt taxik nagy részén ilyen lendkerék van. Ja és akkor nem beszéltünk még a tuningról! Fillérekből fel lehet húzni 250lóerőig és bírja. Éveken át napi használtban volt egy ilyen egy haveromnál. Golf IV awd 0-100: 5,9sec, 80-120: 3,4sec. A legszebb az egészben ha nem nyomod ki a szemét bő egy literrel kevesebbet fogyaszt mint széria állapotában és ha kell akkor megy. Nagyon.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
didros
senior tag
-
didros
senior tag
Igen, ezt már én is eldöntöttem magamban, hogy inkább állapot és szervízkönyv alapján választom majd ki az autót, mintsem a km-óra állása alapján. Megértem, hogy sokan a benzinest javasolják a viszonylag kevés évi futásteljesítmény miatt, azonban jelenleg egy 2002-es Astra G-t használ a család (1,2-es full fapad. :-) ) És ennek 6 liter az átlagfogyasztása, szervízigénye minimális. Eléggé fájna, ha ezután megnövekednének jelentősen a költségeim... :-( Csak a család meg már kinyír az állandó panaszkodással, hogy meleg van a kocsiban, nem férnek, vacakolni kell a zárakkal, stb. :-)
-
Psychonaut
addikt
Az 1.8-as benzines viszont fogyaszt is, szóval ha a kis fogyasztás a lényeg, akkor esetleg dízelt is meg lehetne nézni.
Természetesen nem neked, az érdeklődőnek, csak a tiedhez kapcsolódott a mondandóm, azért lett válasz.
DeFranco: tegnap átsiklottál a kérdésem felett (vagy én a válaszod felett): az autós táblázathoz hozzáférhet az is, aki még csak játékautókat tologat, de kíváncsi?
-
8th
addikt
Szerintem sehol nem írtam, hogy 1.6-ost vegyen. Azt írtam szigorúan csak benzinest.
(#48632) Bdanyy: felejtsük már el ezt végre ezeket senki sem cseréli évente, öt évente se.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs