-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz gzbotii #109852 üzenetére
Az irigység korfüggetlen, ugyanígy a negyvenes korosztályban is megvan, de a fiataloknál még erősebb lehet, valóban. Ha a kérdezők egy részének azt is az orrára kötném, hogy nem hitelre vettem, lehet meg is lincselnének. De nem teszem, a lelki békéjük érdekében.
Én is látok szép autókat, házakat, de nem jut eszembe megkérdezni, mégis miből van. Arra ott a NAV.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #109852 üzenetére
Egyik haverom középiskola alatt is dolgozott suli után, aztán technikum közben is és azóta megállás nélkül, kicsivel fiatalabb nálam 23 körül lehet ő is, tavaly vett egy E39-et, utolsó évjárat 530D, de előtte volt Civic kupé, Fiat Punto stb. úgyhogy van kivétel.
Nálam szerencsére a baráti kör egyáltalán nem irigy. Nyaranta én is külföldön húzom, ahogy asszem te is, és szintén 12 éves korom óta dolgozok, gyakorlatilag megszakítás nélkül, de aki nem ismer és/vagy ezt nem tudja, az azonnal általánosít, hogy honnan van ez meg az, anyuci meg apuci alám tolja stb stb
k. idegesítő ez a mentalitás."Bad reklám is reklám too"
-
-
8th
addikt
válasz gzbotii #110697 üzenetére
A "lyánnak" biztos begörcsölt a lába a gázpedálon a többi meg már jött magától. Skodával vigyázni kell, az ugrik.
mod: Azért a háttérben csendben meglapuló trollok rögtön, hogy idetaláltak. Borzasztó.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
Rick4
félisten
válasz gzbotii #111398 üzenetére
Én se hittem el a %-okat, míg ezen a példán keresztül be nem bizonyosodott. Ráadásul ez egy nagyon jó autó, mindenhol dícsérik, nem jellemző rá semmi hiba, szóval még az sincs, hogy hírhedt, és ezért nem veszik meg normális áron.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Kickass
őstag
válasz gzbotii #111992 üzenetére
Punto alapokra épül, csak az 1.8-as változó szelepvezérlésű motorral szerelték, elég fürge, bár annyira nem ügyes pl. szerpentinen mint egy mx-5, de kárpótol az igazi dolce vita érzés. Alkatrészek nem drágák, a vezérlésmódosító elhalhat, olyankor kerepel, vezérléssel együtt szokták cserélni kb 40-50k.
-
válasz gzbotii #112005 üzenetére
A4 cabrin nem ázott be és szigetelt is rendesen. Mondjuk magyarhonba én nem venném meg, mert olyan irigyek az emberek hogy hip-hop csikket dobnak bele. Jobb esetben. Nemtom nálatok mi a helyzet ezen a téren.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz gzbotii #112029 üzenetére
Pont a mai merítésben volt egy borzasztóan igényesen megírt népítélet róla, érdmes elolvasni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
#16514048
törölt tag
válasz gzbotii #112092 üzenetére
Ahogy elnézem a népítéleteket, egyikre sincs panasz ilyen szempontból, szóval én nem ez alapján döntenék. MX5 jobb élményautó, meg nekem jobban is tetszik, én azt venném...
De ha a fenntartási költség az elsődleges szempont egy kabriónál, akkor inkább ez a te autód.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #112095 üzenetére
Ja, ez a klasszik "olaszautós" beidegződés, aminek sok alapja nincs.
A Barchetta szerintem fényévekkel szebb az MX5-nél, mondom ezt úgy, hogy az utóbbi is tetszik, de szerintem elég suta, főleg a belseje.
(#112066) roberto211: A Punto 1 is minőségibb belül, mint a Twingo.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz gzbotii #112109 üzenetére
a motorja a mk2 Punto HGT-é, 1.8 16v VFD, 131lo 164Nm
ugyanez volt a Fiat Coupé-ban a belepo motornagyjabol csak a padlolemez azonos az mk1 Punto-val, meg kb a futomuve
mk1 Punto-bol van kulon Cabrio is, mar ott is eleg sok minden mas, mint a rendes tetejueknel, a Punto Spider-ben (Barchetta) meg aztan foleg
nem rosszak amugy, foleg a szeria vegieket erdemes nezegetni
egyes db-knal elofordult, hogyha sokszor tartosan hasznaltak magas rpm-n (6000+), akkor megnyult a hajtokarcsavar, es egybol lecsapagyasodott a motor
na most amikbe ez az olyan szerias hajtokarcsavar kerult, azokban eddigra mar ez a hiba mind elojott mara, leven 10-12 eves a legfiatalabb is beloleettol amugy a hasonlo felepitesu 5 hengeres 20v szivo es turbo motorok is szenvedtek, mert ugyanazt hasznaltak azok is
ezeknel turbositaskor alap, hogy hajtokart cserelnek H-beam 4340-sre, mert amugy se annyira tulmeretezett ezekben mar es mindent kibiroan eros, mint a regi Lampredi fele SOHC es TC blokkoke volt, ahhoz meg akkor mar ugyis default jar a ARP csavar is, ugyhogy ez a lehetseges problematicku egy lepesben azzal megoldodik vala
több drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
válasz gzbotii #112162 üzenetére
Az új autókat már nem feltétlenül kell bejáratni. Sőt, motorfelújítás után is megoszlanak a vélemények, hogy érdemes-e kímélni vagy sem. Néhány motorépítésben jó hírnevet szerzett ember szerint érdemes inkább fokozatosan terhelni a felújított motort, mint óvatoskodni vele. Hasonló a helyzet a fékeknél is. Néhány gyártó óvatosságra int az első km-eken, mások pedig 10-20 kemény fékezést ajánlanak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz gzbotii #112896 üzenetére
Az baj azzal 1.2 45lovas motorral, hogy még a könnyű kis B Corsába is harmatgyenge.
Ha már maradunk a típusnál sokkal inkább az 1.4 8v 60lovas verziót ajánlanám.
Az is egy szög egyszerű motor viszont ugyanannyit fogyaszt vele az autó és fürgébb is mint a kisebb motorral.
Ezekkel az alulmotorizált kis benzinesekkel minddel (Corsa 1.2 45hp, Polo 1.0 50hp) ez a legfőbb baj.
Nincs semmi nyomatékuk így hiába a rövid váltó szét kell taposni őket, hogy menjenek úgy viszont már bőven annyit esznek mint az 1.4 motorral szerelt társaik amelyeket egyébként vezetni is sokkal kellemesebb. Szerintem."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
trassher
addikt
válasz gzbotii #113080 üzenetére
Nagyon egyszerű a képlet. A négy karika mindig üti az S-t. Egy jó B4-es dízel ma is simán 1 milliótól indul.
Vesztor87: Az eddig sem volt kérdés hogy az ignis biztonságosabb e. Az audi pedig nem azért drágább mert nagyobb hanem a dupla tűzfal vagy épp a teljesen galvanizált karosszéria miatt.
Redmi Note 7
-
válasz gzbotii #113515 üzenetére
Tudod minek van még hátul hajtott kereke? Az elektromos tolókocsinak. Bár nem mindenkinek jön össze, aztán akkor fél évig kint van az in memoriam sticker a fórum jobb felső sarkában.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz gzbotii #113515 üzenetére
minek hátul húzni?
http://totalcar.hu/tesztek/2015/06/19/honda_civic_type_r_-_2015./
ha lenne rávaló, egy percig se gondolkoznék -
Dorien
veterán
válasz gzbotii #113900 üzenetére
1998-2004 között gyártották mindkettőt. Az Astrához valamivel olcsóbb az alkatrész, a Focus meg szerintem mindenben jobb valamivel. Főleg a futóműve, váltója, beltere.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
-
Ck.
addikt
válasz gzbotii #114004 üzenetére
Helyezd csak üzembe ott, ahol dolgozol.
Minek a felesleges hatósági cirkusz? 2 ismerősöm is megszívta, én is mar tiszta ideg vagyok, h még mindig magyar autót használok, de mar folyamatban van a kinti utód. Jobb az, ha nyugodtan alszik az ember.
De ha vmit félre értettem, akkor bocsi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Honor Magic V2 - origami
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- TCL LCD és LED TV-k
- Diablo IV
- Windows 11
- Filmvilág
- World of Tanks - MMO
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest