-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz kisza25 #3228 üzenetére
szervizkönyvben sem lehetsz biztos, ahogy a srác is irta, veszel 0 km-es szalon autót. 20e km mondjuk a szervizciklus. beleteszel 30ezret, kicseréled maszkeban az olajat etc, majd még mész 30ezret. 60 ezret eléri az óra, visszatekered 19800-ra és bemész a szervizbe. szerviz hivatalos 20e km-nél olajat cserél és bepecsétel, aláir. ha vigyázol az autóra és nem töröd szét, meg nem mondod, hogy 40e km-rel többet ment az az autó. a számokkal meg tetszés szerint lehet játszani.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
k.
őstag
válasz kisza25 #3240 üzenetére
Mi nyáron 1 napra mentünk ki Bécsbe-Sopronban nyaraltunk-. Sok 3as Golfot láttam, de az tény, hogy mindegyik patent. Tényleg megdöbbentő volt, hogy mennyire rendben vannak ott a kocsik. Láttam fiatalokat, Megane 1 cabrioval-nyári napsütés, mindegyiken napszemcsi, volt ám feelingje - volt vagy 15 éves az autó, de mint az új.
Én tartom ,hogy fontosabb, hogy igényes autónk legyen, mint hogy fiatal, de igénytelen gagyi. És sajnos itthon ugye nem figyelnek oda rájuk, ezért egy-két autó 5-6 évesen úgy néz ki, mint valami pöcegödörből előhalászott izé.
Nemrég egyik távoli rokont vittük a 8 éves G astránkkal. Első kérdése: Ez új autó?
Hát, öhm nem, 8 éves. Tényleeeg? Nem is látszik. Full rendben van, egy helyen van kopás-egy nagyon minimális- a váltó börözésén, de azt majd kicseréljük valamikor. Egyébként patent. Jó beleülni, nem úgy mint 1-2 leszart 2-3 éves remekbe. -
-
NTonee
veterán
válasz kisza25 #3278 üzenetére
Naja, ezt sem ártana betartania az embereknek. Nálam ezzel nincs gond, évi min 2x van olajcsere. Ez persze más alkatrészekre is áll, főleg pl vezérműszíj max 5év. Faterom 206-os Peugeotja 5éves, hetente veszekedek vele, hogy vigye már el szervizbe. De persze "minek az? Csak 35ezer van benne!"
Múltkor találkoztam az egyik pözsós márkaszervizes ismerősömmel, aki szerint annyira szarok ezek szíjak, hogy az 5évet sem túl egészséges megvárni (ha nincs annyi km benne). Mondta ezt úgy, hogy tudja, nem ő fogja csinálni a 206-ost, ha végre odakerül.[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz kisza25 #3854 üzenetére
Igen, most néztem kalkulációt. Ha most váltanék a biztosítómhoz "A0"-val, akkor + 8.000 lenne évente. Persze kérdés, hogy így nézik-e... Ez nem lenne vészes persze. Csak az első (előző) évben majdnem 140.000 ezer volt (18 év, BP, negyedéves csekkes) az Union-nál (ez volt a legolcsóbb akkor), így kicsit bepánikoltam. Szerencse, hogy váltottam...
FF23: Köszi!
Van valami kötelességem amúgy a biztosító felé? A másik fél szerint csak neki kell ezzel foglalkoznia, nekem nem.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz kisza25 #3936 üzenetére
biztos ezt akartad linkelni?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Stafni
aktív tag
válasz kisza25 #4060 üzenetére
A szerződött partner 200e-ért is berakja, de 65e alatt megtérült volna.
Régen ciki volt az LPG-s autó és csak úgy lehetett eladni, ha kiszedik a rendszert, most legalább már előny. Bár ki hinné el, hogy a 11 éves Astrába 140e km van. 4e-et mentem gázzal. Eddig ráfizetés!
KIA-nál bukod a garanciát, ha átalakítják?jasszer: Én kb. 5 éve érdeklődtem e felől, amikor az új Oktáviákat nézegettem. Akkor engedték volna. Remélem sikerrel jársz.
[ Szerkesztve ]
-
Jadro
veterán
válasz kisza25 #4069 üzenetére
Az én autószerelő barátom sem szereti szerelni őket, de lehet hogy ez csak véletlen egybeesés. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy nem az újabb fajta francia csodákat hordják hozzá.
Nekem volt egy Renault11-em régen. Nos csak szimplán olajkályhának hívtam. Nagyon szar vétel volt. Az akkori autószerelőm már könnyezett amikor meglátott.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
-
válasz kisza25 #4071 üzenetére
Valóban az a helyzet, hogy elég sok érdekes/speciális megoldást alkalmaznak a renaultnál. (azonos típuson belül, milliónyi alkatrész, mármint egy alkatrész milliónyi variánsa, akár azonos évjáraton belül is). Nagyon sok apróság, olyan helyeken van és olyan speciális szerszámok kellenek hozzá, hogy az ember haja kihullik.
De ez tény, hogy ha egy szerelőnél megemlíted, hogy hoznád a renaultodat, akkor 10ből9 fejvakarással reagál....Egyébként valóban az a fő probléma, hogy megfelelő tudású/felkészültségű szerelő kell, a megfelelő spéci szerszámokkal. (sajnos ilyen tényleg kevés van)
Benzines megane-ok váltója az valóban olyan, hogy ...háát nem is tudom mihez hasonlítani....legalábbis megane 1,2-ben biztos, a hármasban nemtom mi van. Dci, váltók jók, pontosak.
Amit írtál olajfogyást, az nem igazán jellemző egyébként rájuk....benzineseknél, a trafóprobléma ami többször előfordul, ezen kívül semmi extra....esetleg 1-2 apró elektromos probléma. (tényleg apró, fillérekből javítható, de idegesítő, illetve természetesen olyan helyen lehet javítani, ami szinte hozzáférhetetlen)
Ja illetve futóműve egyiknek sem szereti ezeket a jó magyar utakat, elég hamar elmennek.Benzines megane 1, van több is a környezetemben (2 a közvetlen baráti körömben, 1 fateroméknak - 2db 1.4-es és egy 1.6 kombi), mindegyik 10-12 év körüli, 2 bőven túl a 100k km-en, nem tudok egyikről sem, hogy lett volna valami komolyabb bajuk. Sőt általános dolgokon kívül semmi extra....
Qru ja tényleg, a másik ilyen "megmondom a tutit, hogy mit ne vegyél" kategóriába, még az olaszokat szokták sorolni. (itt is lehet inkább a hozzá értés hiánya, ami inkább jellemzőbb)
Természetesen van mind2 márkából 1-2 olyan típus, ami maga a megtestesült rossz, de olyat nem kell venni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_seth_
veterán
válasz kisza25 #4075 üzenetére
Megtörtént eset: úgynevezett tükrös ütközésem volt egy ford focussal, nem a legújabbal hanem az előzővel. Nekem a tükör széttört és megkarcolódtak az ajtók és a sárvédő valamint az első ajtón kb 1 centi hosszan meg is gyűrődött a fém, a fordnak ellenben a komplett oldalát lebontotta az ütközés, az első ajtót is meggyűrte, a hátsó pedig konkrétan mint a konzerves doboz teljesen kiszakadt. (B vectrám van, és a hibás sem én voltam, átjött a sávomba nem kicsit).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #4119 üzenetére
"Legfőbb szabálya, hogy amilyen gyorsan csak lehet, felkapcsol, szigorú rend szerint 28 km/óránál négyesbe, 32-33 tájékán ötösbe. Így gyakorlatilag alapjárati fordulatától dolgoztatja az 1,0 literes, 68 lóerős, változó szelepvezérlésű négyhengerest."
és mindezt közúton ahol mások is közleked(né)nek?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dízelracer
senior tag
válasz kisza25 #4119 üzenetére
Ennek agyára ment a spórolás.
"az abroncsok pedig különösen alacsony gördülései ellenállású Bridgestone B381 Ecopia típusúak, melyeket Ottó a gyárinál 1 bar-ral nagyobb nyomással használ" + "Ottó rendszerint behajtott tükrökkel, a csomagtérbe rakott, leszerelt ablaktörlőkkel közlekedik" + "amilyen gyorsan csak lehet, felkapcsol, szigorú rend szerint 28 km/óránál négyesbe, 32-33 tájékán ötösbe."
-
válasz kisza25 #4125 üzenetére
És így ment félmillió km-t, az komoly. Mennyi idő lehet, míg ez 50-re gyorsul? Mennyivel megy országúton? 60-70? Bazze ez többet vált, mint egy rövidre áttételezett dízel normál használat mellett.
Ültetés nem jutott még eszébe? Azzal is spórolhatna 1 decit.
[ Szerkesztve ]
-
-
dízelracer
senior tag
válasz kisza25 #4135 üzenetére
Az 1.4 TDI-n már 175/60 R15 van. Hát ja a 3L -nél sajnos mindent alárendeltek a fogyasztásnak. Virsli gumi, kanyarban elpattogó futómű stb...
mod: a feszes futómű egyébként nem hülyeség. Kevésbé pattog el vele az útról a kerék így kevesebb energia megy kárba.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz kisza25 #4155 üzenetére
lemez elfárad a bodéban egyszerűen pl, akár mit csinálsz, ha csak 40-el mész normál úton akkor is tekeredik
Napfénysüti:kiváncsi vagyok szakadó esőben mit csinál, mert 40-nél nincs olyan vészes menet szél, és mondjuk, az ablaktörlő csonkok már berozsdáltak
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
nagyúr
-
Jadro
veterán
válasz kisza25 #4222 üzenetére
Szerintem az üléspozíciója pont pozitívum. Oké, ezt csak akkor értékeli az ember ha már elég öreg ahhoz hogy örülni tudjon a könnyebb kiszálásnak. Viszont amit írtál a fogyiról az valós. Vezetem a tankolásaimat, amióta megvan a gép. Igaz, hogy szinte csak városban autózom, de vidéken és így nyáron 7.5 körül alakul. Most hogy hűvösebb az idő már egy bő fél literrel megugrott és lesz ez még rosszabb is a nagyobb hidegekben. Ez még aránylag óvatos vezetés mellett van.
Ja még valami eszembe jutott. A csupasz Ignis nem is szép. ( "szoknya", tetősín és hátsó "légterelő" nélkül. )
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Motion_Blur
félisten
válasz kisza25 #4228 üzenetére
Nálam is ha megyek fel egy emelkedőn és mondjuk 5-be forog 1500-at, többet eszik mivel sokkal jobban kell nyomni a gázpedált (mivel nulla nyomaték van), mint 4-be 2000rpm felett. Tempó tartásához jó az 1500 körüli rpm, de ahogy kicsit gyorsítani kéne, "olcsóbb" visszaváltani egyet.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Tökmindegy
senior tag
válasz kisza25 #4306 üzenetére
Nemrég a jármű mellett veszélyes közelségben kalimpált el egy kis gyerkőc a biciklijével.Éppen tanulta a két kerekezést. Sem apa ,sem anya nem volt mellette,azok odébb álldogáltak nyugodtan cigarettáztak. Mondom apunak,,hogy legyen szíves a kis srácot arrébb vinni ,mivel féltem a fényezést. Mondja ,hogy na és. Mondom,ok cimbora semmi problem,de ha egy picit is hozzá ér a gyerek, addig ütlek amíg le nem ballagunk a kereskedésbe és veszel nekem egy újat. Érthető? Volt sápítozás,meg ,hogy mit képzelek én,no de legalább elvitte onnan a srácot. Csak azt nem értem ,minek kellett az inzultus,hogy megtegye ami szerintem természetes.
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
Új hozzászólás Aktív témák
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Locus Map (Free és Pro)
- World of Tanks - MMO
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Synology NAS
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs