-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
-
hdman
őstag
Nemsokára ismét jön hozzám a srác, majd leinfozom jobban Még annyit tudok, hogy talán a G (?) kabrióból tették át a motort. Ja, meg annyit, hogy 1,8M-ról van számlája az embernek.
1,350M-ért mondta neki
Nem kell neki, mert valami családi verdát akar, amit asszony is vezethet
Van erről a kocsiról vmi anyag?
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-
AMD Power
titán
Enyém sem a za rohadós tipus. Nemm ondom ,hogy itt-ott nem kezdet már el jelentkezni egy kis rozsda de még messze nem a problémás verzió. De sok F Astra brutál modón tud rohadni. Meg a Swift is stb...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
giigz
veterán
Pedig elég nagy a motor, kegyetlenül zabál is, azt várná az ember, hogy jobban megy... Megbízható, megbízható, mert egy 1.6 16V nem megbízható? Viszont ami jó az IS200-ban, kevés járkál az utakon, viszonylag egyedi. Bár a múltkor is láttam egyet, és egy BMW 3-nak jobb a kiállása szerintem, viszont az IS sem néz ki rosszul, csak hát nem is megy nagyon, kicsi is, drága is, zabál is...
-
EQMontoya
veterán
Gyári CO2 kibocsátást hagyjuk már... Mai Price mocik se mennek el 8 alatt, csak ha országúton tötymörögsz 90-nel. De ott az IS is elmegy 8 alatt.
Igen, szerintem is szebb a sedan, de a kombit soha, senki nem a praktikusságáért veszi az ember. Viszont egy Vectra nem összehasonlítási alap, az egy fapados, csörgő-zörgő valami egy IS-hez képest, még akkor is, ha a nagyobb mocival esetleg jobban megy. Mondjuk arra az IS-ből is van 3 literes...A mai 1.6 szívókat meg hagyjuk. Euro5 szénné folytott, élhetetlen gázrekcióval megáldott valami az összes. 0-100-ban tudnak valamit, mert úgy vannak áttételezve, hogy szép legyen a katalógusadat meg a fogyasztás a mérési ciklusban, de amúgy katasztrófa.
Same rules apply!
-
zsolt19900
őstag
jóvanna, de ez nem 3L ez manuálváltós lupóóóó
grabber: iigen valóban picit
neduddki: annyira még nem szeretnék takarékoskodni
(bocsi a késői válaszokért, csak a munka )
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Kornel
veterán
súly/teljesítmény arányt se felejtsd el.
illetve a nyomatékgörbét se.
amiket említesz, régi vágású európai szívómotorok, amik tényleg nem mennek. mondjuk az 1.4 f astra ismerősi körben 5 körül eszik, de lehet csak az a baj, hogy szabályosan közlekedik
ja és a váltóáttétel a másik, ami nem mind1.
egy modern kis köbcentis szívó kis autóba városba/országútra simán jó, szabályosan közlekedni.
hosszabb távra nagyobb kaszniba nyilván nem.
de ettől még simán van létjogosultsága.
pl. mivel közlekednének itthon a kispénzűek, ha nem lenne régi swift? (mivel nem lenne, ha annak a motorját is 240.000 km-re tervezték volna, mint az 1.0 ecoboost-ot)
kérdem én mi értelme van az 1.0 ecoboost-nak, amikor jó lenne egy 1.4 szívó is, ha mondjuk 200 kg-ot csökkentenek a súlyon, és még a fogyasztás is jobb lenne, nem papíron, hanem ténylegesen.
ahogy írtam, egyszerűbb egy csigát ráakasztani, és papíron meg van oldva minden. -
8th
addikt
Amúgy meg simán 3L-t vennék ha már Lupo kell. Ha nem megy és nem lehet bele cuccolni legalább egyen keveset és annál kevesebbet az 50ccm-s robogókat leszámítva semmi nem fogyaszt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
LógaGéza
addikt
Akkor megér +100-200e-t a TDI szerinted? Bár az alapján amit írtál, úgylátszik, hogy meg. A használt piacon ahogy nézem a benzineshez képest ritka a PD TDI, mint a fehér terror...
Erről tudnak valamit a szakavatott szemek mondani? Ez van legközelebb, és az ára is éppen beleférne kategória. Előtte benzinesben ezt néztem, az ár névre írással, és friss műszakival van, és úgy elég jónak tünt.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
!Overdose!
őstag
+1
Ettől a nem előzöm meg, mert úgyis csak pár km-t megyek és különben is elég nekem a 89 km/h szigorúan óra szerint hozzáállástól alakulnak ki a kocsisorok. Így a hátulról érkezőknek már nem csak egy kamiont kell megelőzni, hanem a komplett kocsisort. Mert ugye nem mindenki a következő faluig megy. Ezért érzem kevésnek a majd' 120 lóerős Civicet is és ezért akarok dízelt.
raczger: Továbbra sem hiszem, hogy létezik ennyiért jó 7gen Accord, de hátha. Nézd meg mihamarabb!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Hadd ne röhögjek hangosan, miszerint az 1,4-es Astra a közúti közlekedésre alkalmatlan, és 90-nél nem lehet előzni vele. Ha meg valóban így van, akkor annak a példánynak már a torka is véres, nézessétek meg sürgősen.
A másik vicces momentum korábbról, amikor felhozod a 20+ éves konstrukciókat, mint az 1,0-s, 45LE-s B Corsa. Jah, igen, akkoriban a Corsa, ha dízel kellett, akkor az 1,9-es szívódízel volt az alternatíva, ami igaz, hogy alapjáraton úgy húzott, mint egy traktor, de menni aztán nem ment (vezettem eleget Corsa Van-ben, és Comboban is). Ahhoz képest sokkal élhetőbb és használhatóbb volt a benzines 1,2-es B Corsa (asszem 60 LE körül, de a fene se emlékszik már).
Nem mellesleg pedig ha nem fittipaldiskodni akarsz egy 1-1,2 l-es kisautóval, akkor a modern (akár 5-10 éves) konstrukciók bármire jók - igaz, nem szeretik, és ott már kérnek enni, de akár a 130-as autópályázás sem kottyan meg nekik.
Persze ha az a fontos, hogy te legyél az utak királya, ahhoz kell az 1,9 pdti nyomatéka.
Overdose: Igen, létezik az az elmélet, hogy az összes gyorshajtásról, és az ebből adódó balesetekről a tötymörgők tehetnek, akik nem akarnak a megengedett sebességnél gyorsabban menni, és ezzel felidegesítik a 'normális' autósokat, akik aztán miattuk kénytelenek előzni akkor is, ha 20m-re van a szembejövő (ha jól emlékszem az említett távolságra valamelyik korábbi hozzászólásból).
Ha meg valakinek gyerek / kutya / idős ember, vagy csak nagyobb, nehezebb, törékenyebb dolog van az autóban és akár emiatt megy lassabban, az mind dögöljön meg, meg lője magát az árokba, mert veszélyezteti a közlekedést, egyáltalán miért nem megy az ilyen busszal, ha már mindenképpen kieszi a rossebb a lakásból?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Az mondjuk tény, hogy ha nem alkalmas a hely az előzésre, mert nem belátható, és/vagy jönnek szembe, akkor kell a 200 ló *, hogy átugorja. Ha viszont esélyed sincs megelőzni (megjegyzem, ez egy bivalyerős autóval is megeshet, ha egyszer kocsisor jön szembe), akkor így jártál. Úgy dolgozod fel magadban a szituációt, ahogy szeretnél, felőlem bele is mehetsz hátulról, hogy told egy kicsit, vagy lassíthatsz, énekelhettek közösen zsoltárokat, szidhatod üvöltve a rohadékot, hogy mit keres itt, de ha emiatt balestet okozol, az nem csak szerintem lesz a te böntetőjogi felelősséged, és nem az övé, hanem a jelenleg érvényes jogi szabályozás szerint is.
Én személy szerint ilyenkor egyébként le szoktam lassítani, és kicsit lemaradok, ha ez mögöttem valakit zavar, akkor a fenti bekezdésben leírtak szerint szabadon eljárhat.
* Túloztam. Nyilván.
Ps.: Jelen hozzászólás legalább annyira, de lehet, hogy még inkább Overdose kollégának szóló kiegészítés a korábbiakhoz.
A dolog tanulsága, hogy előfordul, hogy valaki ilyen-olyan okból egy kevésbé erős autóba kényszerül, és hogy a topik témájánál maradjunk, nyilván mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy vele ez milyen gyakran fordul elő, és hogyan tudja személy szerint kezelni, illetve hogy mit ér ez meg kompromisszumban. Ha valaki pl szinte csak városon belül használja az autót, az nyilván más szempontrendszer szerint gondolkodik, mint aki csak autópályázik, vagy mint aki vidéki kisvárosok / kistelepülések között ingázik (nyilván a szóban forgó szituáció ilyenkor a leggyakoribb). Onnét kezdve már tényleg csak vérmérséklet kérdése, hogy mihez kezd. Nyilván hasznos lehet bárkinek az ilyen szituációk ismertetése, de őszintén szólva kétlem, hogy aki nem abszolut friss jogsis, az ne találkozott volna már maga is a fenti helyzettel, mégis mind túléltük - jórészünk különböző szintű, erejű, rendű és rangú autóban is ráadásul.
szalonnának valónak pedig: Írtam, hogy szeretek dinamikusan vezetni, gyakran kapom magam némi sebességtúllépésen, bár tényleg igyekszem figyelni, és az előzések sem okoznak gondot, pedig csak 105 lovas a járgány, és ráadásul szívó benzines. Viszont itt nem gyorshajtásról volt szó, hanem a biztonságosan végrehajtható előzésekről, illetve azoknak a sofőröknek a kezeléséről, akik valamilyen okból kifolyólag mégsem hajlandóak a megengedett legnagyobb sebességet túllépni, vagy akár elérni. Bár a leszabályozásig hajtott teherautó általában fölötte is van a megengedett sebességnek...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
innen indult a sztori:
erre mondtam, hogy nem feltétlen van így, a gyorsulás sok minden függvénye, említettem párat.
erre hoztál fel példáknak 2-3 évtizeddel ezelőtti technológiai színvonalon lévő szívóbenzines motorokkal ellátott autókat, bizonyítandó, hogy egy 1.2-1.4 szívóbenzinnel lehetetlen a forgalom ritmusát tartani, esetleg előzni is.egy modern (japán) kis szívóbenzin kis kaszniban simán autózható, sőt, előzni is lehet vele, és még sokat se eszik:
ld.
suzuki 1.2(93 LE, 12,3 s, v max 165 km/h)
honda 1.2(90 LE, 12,5s, v max 177 km/h)
honda 1.4 (99LE, 11,5 s, v max 182 km/h)persze mindezek 1 T körüli kaszniban értendők, nyilván nem egy passat mérető autóba kell ilyen motorokat szerelni.
(#88625) 8th: azt értsd már meg, hogy egy modern 1.2 felér egy régi vágású/elavult 1.6-ossal, sőt sokkal jobb, mert kevesebbet kér jóval. tesómnak zetec 1.6 escortja van, ua. a motor van a focus 1-be, ugyanúgy 12,5 sec a 0-100, mint neki, csak az 1.2 kevesebbet eszik.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
És a szervízköltségek hogy alakulnak? Sajnos nem vagyok műszaki zseni (konkrétan 0 a gyakorlati tapasztalatom), azt se tudom minek az árainak kéne utánnakeresnem, de pont itt olvastam mindig azt, hogy a dízeleseket drága szervízelni, mert sokminden elromolhat benne. Az, hogy ez ennél a PD TDI-nél is így van-e, vagy nem, azt nem tudom
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Kornel
veterán
a két kocsi nagyjából ugyanúgy megy, bárhol, nem széttaposva.
próbáld ki
a suzukiknak egyébként a 165/70 r14 mellett a 185/60 r15 is gyári mérete, azt már nem mondanám babakocsi méretnek, mert akkor egy focus-nak is babakocsi kereke van vajon?
amit nem vagy hajlandó elfogadni, hogy vannak olyan gyártók, amik nem a könnyebb utat választják, és megpróbálják a motorjaik hatásfokát növelni, pl. a kompresszióviszonyt növelni, a furat/löket arányt úgy megválasztani, hogy a nyomatékgörbe lehetőleg közelítsen az egyeneshez, szívó és kipufogóoldali változó szelepvezérlést csinálni, stb. a mazda még tovább ment a szívómotorok optimalizálásával, jelenleg az az etalon. -
zsolt19900
őstag
én is már elközlekedtem párszáz km a kis fekete ördöggel és iiiigen, az a nyomaték az az az dúúúúrva a benyásunkhoz mérten -Ignác-
de viszont amit említettél, a hangját, nos nekem az kifejezetten tettszik tettszik ez a háromhengeres hang főleg amikor kiforgatom szépen 3-3.5ig (tudom-tudom nem kell, de élvezem) és úgy odaduruzsol, mint valami jó kis háromhengeres motorkerékpár eszméletlen hangja van -számomra-
mondjuk így pörgetgetéssel sokváros kevés autóút 5.5nél nem eszik kevesebbet, de számomra ez is nagyon pozitív érték
nagyon nem bántam meg, hogy a pd-s lupot választottam, egyszerűen tettszik és már annyira nem kell gondolkodjak, hogy a kövi autómban milyen szív
szerk.: és igazából nem is a szágoldozásra van kihegyezve a gép, hanem inkább a dinamizmusán csodálkozom el sokszor, ahogy tényleg eléri a 2000et és a gázpedál ugyan abban az állásban marad, mégis olyan mint ha egy benzinest padlóznék le
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Kornel
veterán
na mesélnek akkor a tulajok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12eszi az olajat, hengerfejes lesz, szakad a vezérlés, elektronikai hibák
ugye a gyári hibás siemens pd elemekről beszélni se kell.
volt munkatársam (maszekban autószerelő) egy 2.0 pd a3-al akart nagyot szakítani, megvette motorhibásan, 700k-t költött rá, mire használható állapotba tudta hozni, gyakorlatilag olcsóbb lett volna vennie egy komplett működő motort. eredetileg úgy tervezte, hogy 2-300k-ból meglesz, és majd szakít rajta, ehhez képest éppen nullába szállt ki. egyedül a turbo nem volt kicserélve, miután eladta, 1 hónapra rá el is szállt[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
nincs.
de szerinted hány olyan tulajdonos van, aki úgy vigyázna rá, és szervizelné, mint pl. mi.
10-ből 1.
és pont ez a legnagyobb baj.
egy elhanyagolt 2.0 pd bizony tud roller lenni, ha elismered, ha nem.
ld. az általam említett esetet, amikor egy ezzel foglalkozó ember is felült a rollerra.
dízelt én csak újan, és legalább 5 év garival fogok venni[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
sajnos a mai benzinesekre is igaz, rárakják a turbót, mert az egyszerűbb, meg közvetlen befecskendezést neki, mert az jó, de hogy 100k km-t se bír ki, az vicc.
és nem a technológia, meg a fejlődés ellen vagyok, de kifejezetten városi autóba ilyen technikát rakni?dízelt meg traktorba
személyautóba meg delayt[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk en azon csodalkoztam, hogy fuuuu es 28k km alatt megevett 3 liter olajat... az baszki alig 10k km-kent egy liter
ezen leakadni
normalisabb embernek fel sem tunne, mert addigra mar 3x csereli az olajata masik meg, hogyha tolod neki, akkor MINDEN eszi az olajat, mert attol melegebb lesz, mint nagytatterben kruzolgataskor
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
nem pont o, bar o mar a hardcore verzio
vagy igazabol elmehetne mar gyari tesztelonek isde megint arra gondolok, amit irtam is a multkor mar ott is
hogy mar-mar minden meg van tunnerolva az auton, de meg mindig az a kis foscsi A5-s irolap meretu side intercooler van rajta, mert jojazhe'ahelyett, hogy mar elsokent a turbocsere meg az adagolo hekkeles meg a toltonyomas 1.5x-re emelese ELOTT(!!!) egy rendes,a gyarinal 4-5x nagyobb, front(!) intercooler-l kezdenek a dolgot, es nem a 90-100 fokos levegovel etetnek a motort, hanem igy nyaron is egy csupan 40-45 fokossal
amivel igy mar meg a szoggyari auto is javulna meg a gyari nyomason is, es a gyari turboval, mert a hidegebb levego egysegnyi terfogatban es nyomason tobb oxigent tartalmaz, vagy akkor amr emelhetne a nyomast is buntetes (fust) nelkul - ez szimpla kozepiskolas fizika/kemia amugy, de neeeeeeeeemna meg ez a szopodasok a szivosorokka isl, hat mindig mosolygok rajta, hogy a nagy uberalles VAG dizeleken milyen hoki szivosorok vannak, foleg a kamrasokon, mert azokhoz kepest a retek digo dizel TD Tipo szivosora egy kesz racing darab mar pl, mert azon egy akkora puffer terfogatu van alapbol is
tenyleg kb az az erzesem van mar, mint a hongdasokkal is, hogy egy jo tuningalapnak kikialtott autorol derul ki, hogy valojaban egy halom fos az egesz a komolyabb dolgokhoz, igazabol csak ket, ok nelkul felkapott markanev az autobuzik kozott, de amugy ezen kivul semmi extra...sot
azok is szegenyek inkabb agyig szopatjak magukat a feltengelyekkel, a szárával is meg a csuklokkal is, meg azzal az alublokkos, open deck-s, huvelyes motorral, aminek ugy kezdodik a tuningolasa, hogy szedd szet, dobj ki belole minden gyarit es lapatolj bele 3-500k-t uj, erositett cuccokra, meg tunnerold meg kb ugyanennyibol a hengerfejet is melle, aztan még imadkozz, hogy ne szakadjon le, vagy torjon a tunner szelep szara abban az igy mar 1M-s motorodban, meg ne torjon el benne a fotengely sem, meg ne kopjon el a 240kHUF-s Skunk2 veztengelypar sem benne 3-5000km alatt nullara
es ez "jo"...?mashol meg ez ugy van, hogy elbirja azt a szintet meg a gyari is
de akkor kerdem en, mi jobb, mi a valodi jo tuningalap?
nem az, ahol nem kell kidobalni a fel autot 25-30loeroert is mar beleolve egy kisebb vagyont?erre mondtam kint KKL-n az egyiknek, amikor beszelgettunk, hogy
....
-figyi, szerintem meg ti rossz autot hekkelgettek
-ááá, ehhez van "minden"
-uhm... abbol az 1-1.2M-bol, amiket ezekre a Civic-re betapsoltok, a Dacia 1310-t meg a Matiz-t is meg lehetne turbositani akar "megcsinalva", mert annyiert van ahhoz is mar minden cucc ehhez temahoz... mi ebben igy az a nagy vmi?
csak vagta a megsertodott pofakat erre, aztan odebb is mentes itt most lehet mosolyogni ezen, amit eddig irtam, de a digo 8v meg 16v szivo benzinmotorokban -de meg a frutti fapad alap 1.4i 70loeros Tipo/Uno motorban is-, (ugyan)olyan hajtokar meg fotengely van, mint a gyari turbosokban is, azt 2bar-l is fujhatod, igen, meg azt a gyarit is, es nem kell kicserelni, mert az nem torik el, es igy nem is viszi ki a blokk oldalat sem, a szeria szivo dugattyukat is fujjak itthon 1.5-2bar-l is akar, es semmi baja sincs tole, egy D-s vagy B-s motoros Civic-ben ekkor mar a blokk héja az csak, ami a gyári maradt, mert azon kivul mindent ki kellett dobalni belole, mert fele ennyi nyomasnal is mar reg elgorbult vmi vagy szettorik a g*cibe es lenullazza az egeszet, ahogy van
pl a TC motorban gyarilag is kovacsolt a fotengely, es a 6-700 loeros rallykrossz versenyautokban is csak ez a szeria gyari fotengely van, semmi 4340-s ún "billet" CrMo istenfasza darab 1500EUR-ert
persze lehet hozza venni, de nem feltetlenul szukseges a létetöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs