Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz 8th #88610 üzenetére

    Hadd ne röhögjek hangosan, miszerint az 1,4-es Astra a közúti közlekedésre alkalmatlan, és 90-nél nem lehet előzni vele. Ha meg valóban így van, akkor annak a példánynak már a torka is véres, nézessétek meg sürgősen.

    A másik vicces momentum korábbról, amikor felhozod a 20+ éves konstrukciókat, mint az 1,0-s, 45LE-s B Corsa. Jah, igen, akkoriban a Corsa, ha dízel kellett, akkor az 1,9-es szívódízel volt az alternatíva, ami igaz, hogy alapjáraton úgy húzott, mint egy traktor, de menni aztán nem ment (vezettem eleget Corsa Van-ben, és Comboban is). Ahhoz képest sokkal élhetőbb és használhatóbb volt a benzines 1,2-es B Corsa (asszem 60 LE körül, de a fene se emlékszik már).

    Nem mellesleg pedig ha nem fittipaldiskodni akarsz egy 1-1,2 l-es kisautóval, akkor a modern (akár 5-10 éves) konstrukciók bármire jók - igaz, nem szeretik, és ott már kérnek enni, de akár a 130-as autópályázás sem kottyan meg nekik.

    Persze ha az a fontos, hogy te legyél az utak királya, ahhoz kell az 1,9 pdti nyomatéka.

    Overdose: Igen, létezik az az elmélet, hogy az összes gyorshajtásról, és az ebből adódó balesetekről a tötymörgők tehetnek, akik nem akarnak a megengedett sebességnél gyorsabban menni, és ezzel felidegesítik a 'normális' autósokat, akik aztán miattuk kénytelenek előzni akkor is, ha 20m-re van a szembejövő (ha jól emlékszem az említett távolságra valamelyik korábbi hozzászólásból).

    Ha meg valakinek gyerek / kutya / idős ember, vagy csak nagyobb, nehezebb, törékenyebb dolog van az autóban és akár emiatt megy lassabban, az mind dögöljön meg, meg lője magát az árokba, mert veszélyezteti a közlekedést, egyáltalán miért nem megy az ilyen busszal, ha már mindenképpen kieszi a rossebb a lakásból?

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák