-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Ezt láttátok már? [link]
Ez egy 8 hengeres dragster 1 hengerét szemléltető videó. Nyélgázon ennyit kajál
Először azt hittem, hogy a videó elején lévő a mennyiség, de aztán...
Sopron city :)
-
-
footy
addikt
válasz DeFranco #89839 üzenetére
Egyébként ez annyira nem tragikus ha utánaszámol az ember. pl: egy átlagos fizu 150e x6= 900e
Ennyiért lehet nézni valami benzines Focust vagy Astrát,egyik sem egy ördöglakat, tehát jó esetben nem kell nagyobb összeget rálocsolni. Emellett mind2 használható méretű autó és van belőlük kombi is.A problémát én ott látom, amit a Becsületes nepper is megemlített valamelyik cikkében; sokan úgy vannak vele, hogy "nekem ez már jár". Pedig attól mert a főnök szivat vagy utálod a munkád, attól még nem jár több, nem lesz több a számlán.
(#89841) [rvilike]
Azt is meg kell ám nézni, hogy mennyibe kerül svájcban egy albérlet, mennyit kell fizetni betegbiztosításra(mert ott ugy az sincs ingyen) stb. Az én véleményem az hogy munkából sehol nem lehet jól élni. -
TaaT
veterán
"Azt is meg kell ám nézni, hogy mennyibe kerül svájcban egy..."
Nagyon sok helyen leírták hogy igen, sokat keresnek. Igen, sokba kerül kint élni. És igen, tud félre tenni pénzt, amit itthon nem (vagy nem nagyon) tudott.
"Az én véleményem az hogy munkából sehol nem lehet jól élni."
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #89856 üzenetére
HI!
csak alakn jegyzem meg, hogy neken Neked ezt az uzemanyago stemat feszegetned,m ugyanis TopFuel kategoria nitrometannal jar, ami tobrek ooztt kivalo robbanoanyag is:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
raczger
őstag
[link] hűha, abból a közel 1 millából remélem fog telni egy helyesírás szótárra is...
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
válasz runner 125 #89865 üzenetére
A sztojka sztori résztvevőinek x5 meg kategóriája volt uh a bodzásokat légyszi ne húzd le idáig
(#89863) raczger: festékmérőt vihet bárki, de minek amikor olyan az autó felülete h nem lehet neki támasztani mert nincs 1 cm2 ami egyenes lenne.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
10 évesen ezek az autók is úgy indulnak ahogy leírtam, meg azért random el tud csesződni mindig valami. El lehet vele járni (10 éves fókám van , kitűnő műszaki állapotban). Persze, hogyne, de amikor már nem arról szól a történet, hogy kocsikáznák (sic!) aztán ha nem megy max. felülök a buszra, hanem családod van, meg menni kell, a gyerek üvölt, a kocsi meg nem indul, életed párja meg kérdőn néz rád, hogy akkor ezen a hétvégén sincs nagyi, meg akkor ebben a hónapban is a szerelőnél hagyjuk a fogorvosra szánt pénzt, akkor ez már annyira nem vicces. Meg amikor egy fél életet már ledolgoztál és még mindig csak imával hajtott autó jut az sem vicces.
Tudom honda tudom jól meg kell nézni, tudom giigzék csodafókusza, mindent tudok ezeket a vicceket nem kell most ellőni, meg még egyszer mondom, legalább is tudomásom szerint szalon állapotú autóval járok műszaki szempontból, szeretem is nagyon.
A "nekemezjárt" nem kell idekeverni, a túlvállaós hiteles móka egy másik történet, tudom hogy mindenkinek az ugrik be, de ezt most ne keverjük ide, nem erről beszélek, hanem arról, ami nyugaton menni tud, hogy 5 évente cserélsz, és piszok jó feltételeket kapsz hozzá. És nincs annyival többe ám az a móka sem, ott, nekik, mint amit gondolsz. Ott sem teszik össze a 20-30k EUR-t, peterketT leírta, elhozza, nullás hitel, használja, beszámíttatja, megy tovább. Gyak. mintha lízingelne. És nincs sokkal többe, mint ötévente venni 'millióért valamit, meg foltozgatni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #89869 üzenetére
Ennyire gáz lenne egy 10 éves autó? Vannak ilyenek, persze, de ez lenne az általános?
Olyan furcsa ezt olvasni, mert nekem egy 10 éves autó kb az új kategória.
Mondjuk én a 20 éves Omegába se ültem be remegő kézzel hogy elindul-e mert tudtam hogy elindul, mint mindig.De egyébként tényleg nagy szívás lenne ha egyik reggel nem indulna, mikor minden reggel a kapkodásról meg a rohanásról szól...
Azért ha valaki odafigyel és az első komolyabb jelre "orvoshoz" viszi az autót, plusz rendszeresen átnézeti akkor csak nem lehet ilyen tragikus állapotban egy 10 éves autó, nem? -
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #89871 üzenetére
Picit túloztam, de az esély az erre mindig benne van, 10 éves autónál már meg tud makkanni bárhol mármikor bármi. Itt is van ilyenekre példa nem egy nem kettő. A te hozzáállásod is más a dolgokhoz mint az átlag.
@bitpork: ehhez azért tegyük hozzá, hogy amikor meg beül mellém valaki, akkor néz rám mint a hülye hogy miről beszélek, meg amikor én ülök át egy másik autóba, akkor már a második sarkon ki akarnak rakni, mert sorolom, hogy kuplung kutyacsont motortartó bak meg a gumit is cserélni kellene már így a 7. évben és a motorháztetőn a kőfelverődésekkel még idén kezd-e valamit. szóval nekem ehhez tehetségem van, 50-ből 49 ember ezeket a dolgokat egyáltalán nem veszi észre.
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeFranco #89869 üzenetére
azert 5 ev alatt ritkan koltod ra egy autora az uj kori ertekenek 60-70%-t szervizekre, mert kb ennyit bukik az erteke ennyi ido alatt
plusz tt vannak a vastagceruzaval irt kotelezo szervizek arai is az ujnal, amiket egy 5 evesen vett 10 evesig hasznalt autonal magasrol leszarhatsztöbb drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
mit hallottál? a kutyacsontot. ennyi. azt meg köztudott, hogy eszi a fóka, ij kártya.
most amúgy megmaradt az a klang-klang hang, amikor megyek át fekvőrendőrön, hülyék ezek hogy nem hallották, jobb kutyacsont megint kopog, de ennyi, más nincs. előbbit meg majd megnézetem, lehet hogy a lengéscsilapító gumiágya, én arra tippelek. érdekes módon hidegen hangosabb.
-
TaaT
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #89865 üzenetére
Itt a kölke (utolsó momentum a kemény).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
hobizoli
nagyúr
válasz DeFranco #89878 üzenetére
azert egy ujan 5M-s atlagos autot 5 evesen megvehetsz 2M korul, vagy siman alatta is akar
ujabb 5 ev es 60 honap alatt meg nem fogsz rakolteni havi 45-50k-t fixen az ziher, mert az uj auto ennyit bukik az ertken per ho, mire az ujan 5M-s auto 5 eves korara elbukta az ujkori erteke 60%-t
plusz a 5 eves kocsit fele annyiert leszervizelik barhol, az ujat meg viheted a gari miatt a markaszagszervizbetöbb drón kell ;P
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #89775 üzenetére
Kerdezz itt meg barkit, hogy mikor kell a kocsiba olajat cserelni, mindenki tudja, hogy akkor amikor a szelvedore ragasztott matrica mondja.
Tehat minden 3.000 merfoldenkent vagy 6 havonta csere, akkor is ha full szintetikus olaj van benne, es akkor is ez az ajanlott ha 10-15000 merfoldet is ir a kezikony a kocsiba, de azt meg senki sem olvassa, igy jon a matrica bellure a szelvedo bal oldalara, hogy 3k mulva hozd vissza.Miert? Mert szinte az osszes markaszerviz es az olajcserere szakosodott Amerikat atszelo oriaslancok ilyen matricakat nyomnak az emberek kepebe, hogy egy kis extra bevetlhez jussanak.
Egy kozepes meretu SUV elettartalma alatt atlag 1500 dollar extra bevetelt hoz csak a 3000 merfoldes "ajanlott" olajcserekbol a szervizeknek. De meg csak nem is ebben van a nagy penz, mert behirdetik a 19.99 dollar olajcseret szurovel egyben es annyi is, de kozben megprobalnak radumalni mindenre.
Egyszer voltam naluk telen amikor lusta voltam a volvoba olajat cserelni, mondom kiprobalom.
"Uram! Mikozben csereltuk volna az olajat eszrevette a szerelonk, hogy a futomu teljesen el van allitodva, ami nem biztonsagos.
Valamint beirom az on autojat es a kovetkezo: az on autojanak elettartamat nagyban novelo-megelzo karbantartast javasolja:Olaj-olajszuro, klimaszuro, levegoszuro,futomu allitas, automata valto hutofolyadek OBLITES( nem komplett csere csak oblites) es mivel tel van es az on ablaktolrloje csikosan torol azt is cserelni kene, 474 dollar most meg is tudnak csinalni amig var, TV tavkapcsolo ott, kave, udito, ragcsa, minden igyen fogyasszon batran
Kossz csak egy oljacsere lesz, aztan amig vartam fel orat, haromszor halgattam vegig a lemezt.
[ Szerkesztve ]
-
bobsys
addikt
Advance Auto Parts mi mast mondana, ha auto alkatresz eladasbol el? Az osszes nagy franchise szerviz is ugyanezt hirdeti
Az olajcserere a Mustang konyve 5000 merfoldet ir, akarcsak a Crown Victoria utmutatoja
Akcios olajcsere meg $19.99 es valami asvanyi kerul ekkor bele. A teljes szintetikus meg $60[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
bobsys
addikt
válasz gaborbol #89881 üzenetére
Ettol kaptam en is hulyet. Bevittem a nagyokhoz es minden bizbaszt elakartak adni mikozben ketto darab hatso abrincs kellett volna cask. Azota megvan a szerelo aki eddig tetszik es nem is draga,
Egyebkent en kb 2000 merdfoldenkent cserelem az olajat a Crown Vicbe, mert egy ev alatt annyit megyek vele (es full szintetikust kap) $60 szurovel egyutt meg kb semennyi idoEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
footy
addikt
válasz DeFranco #89869 üzenetére
En 5-6 even keresztul 10+-os autokat(Leon,Swift, Mazda6) hajtottam, soha nem hagyott cserben egyik sem.
A szervizperiodusokat betartom es ha valami zajt hallok akkor megnezetem. Ennyi.
A masik dolog amit hobizoli is ir, hogy az uj autonal a kotelezo szervizeknek eleg komoly ara van. Ezen tul pedig azt sem lehet mondani, hogy soha nem kell a tervezett perioduson kivul visszamenni. (visszahivasok)
Az uj autok ertekveszteset elnezve en tovabbra sem latom ertelmet 0km-es autot vasarolni. (Bar orulok, hogy nem mindenki gondolkodik igy, kulonben en sem tudnek autot venni. ) -
Én az Opelt is csak márkaszervízbe hordtam kb hatéves koráig, utána is csak akkor nem, amikor rövid időre voltunk csak Mo-n, és ez alatt az idő alatt nem tudtak szervizidőpontot adni, vagy nem fért volna bele, hogy elviszem a 35 km-re lévő márkaszervízbe, otthagyom egy-két órára, aztán valahogy érte megyek - ennyit várni meg a fenének sincs kedve, szóval olajat, szűrőket egy helyi szaki kicserélte, illetve egyszer megcsinált valami elektromos problémát, amikor meghaltak a helyzetjelzőim (állítólag a vonóhorogra akasztott utánfutó elektromos rendszere nyírt ki valamit, mittudomén, nem értek hozzá). Ja, meg csinált egy szélvédőcserét is, amikor a visszaindulás előtti utolsó nap végigrepedt a szélvédőm. de nem azért mentem hozzá, mert olcsóbb (kicsit biztosan az volt), hanem mert helyben volt.
Egyébként a németek sem sokkal drágábbak, mint egy magyar márkaszerviz, egyszer javították a klímámat, egyszer meg gyújtótekercset cseréltek gyertyákkal, 200-300 EUR volt mindkét szerviz, de előkereshetem a számlákat. Vizsgára felkészítés / vizsgáztatás fényszóróbeállítással pl ahogy rémlik, még olcsóbb is volt, mint Mo-n. Ha meg egy autó garanciális, és rendszeresen megcsinálod az időközi ellenőrzéseket, meg cseréket, amikre ahogy lentebb is írták, egyáltalán nem rossz a márkaszervíz ajánlata, akkor él a garancia, meg megveszed a garanciabővítést, és nincs gondod a kocsira. Az olyan lámáknak, mint én, aki a nívópálcát sem találja meg térkép nélkül, és ha kigyullad valami lámpa a műszerfalon, azonnal hívja a szervizt, ez a lelki nyugalom tökre megéri a felárat, de ez nyilván egyéni preferencia is.
Ráadásul itt olyan a hitel, hogy csak az autó vételárának a felét kell felvenned, fizeted 4 évig, akkor kiszállhatsz belőle annyiért, amennyi a maradványértéke (újkori érték fele), azaz beszámíttatod, és hozhatod el a következő kocsit, vagy meghosszabbítod a finanszírozást azonos feltételekkel. Nyilván nem jótékonysági szervezet a bank és a kereskedés sem, de sokkal inkább úgy érzem, hogy benne van az, hogy a vevő is jól járjon, és elégedetten használja a rendszert.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #89892 üzenetére
Alig van valami ami számottevően drágább lenne ott mint itthon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
Ford Fiesta 2003-hoz (1.6i) tudok valahol letölteni magyar nyelvű kezelési útmutatót?
Sajnos az autóhoz német nyelvű dokumentáció tartozik.Köszi!
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
válasz bitpork #89893 üzenetére
Mondjuk a közlekedés úgy általában azért pont ilyen. A benzin is többe kerül azért (~1,35 a dízel, ~1,55 a 95-ös), a biztosítások, adók is drágábbak, egy 30k-s BKV-bérlettől meg főleg sokak agya ledobná az ékszíjat, még ha ez a város ténylegesen összes tömegközlekedési eszközére érvényes is, amiknek a minősége és használhatósága eleve más szinten van a budapestihez képest (és itt most azért nem a kombínóra gondolok). Vásárlóerőparitáson nézve persze már mást mutat a kép.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #89895 üzenetére
+1
úgy úgy. Mondjuk kezdő biztosítás egy 6-os Mazdára kb évi 5-600 Euró. Tömegközlekedés: nekem a havi bérletem 200Eur, egy másik régióba járok vonattal, kb 19 perc a menetidő (úgy 20km). Nem olcsó. A városi bérlet is 100 Euró egy hónapra -ahogy írod. A minőség (tisztaság, pontosság, frekventáltság stb) más szint mint odahaza... Éjszakai busz fogalma ismeretlen.
Szolgáltatások qrvadrágák, de jók. Árucikkek kb mint otthon. (most épp gumit néztem és az szinte pontosan annyi, mint otthon)[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Dany007
veterán
válasz sasa134 #89896 üzenetére
"adók is drágábbak, egy 30k-s BKV-bérlettől meg főleg sokak agya ledobná az ékszíjat"
" A városi bérlet is 100 Euró egy hónapra -ahogy írod. A minőség (tisztaság, pontosság, frekventáltság stb) más szint mint odahaza..."
Jó, akkor most beszélgessünk - illetve meséljetek - arról is, hogy ottkint mennyi havit nettó átlag(!) kereset.
Asszem mindjárt nem dobná el az agyát a pesti sem a 30k-s bérlettől ha annyit keresne átlagban, mint ottkint. -
-v-
addikt
válasz parandroid #89895 üzenetére
egy 30k-s BKV-bérlettől meg főleg sokak agya ledobná az ékszíjat,
Zurichben ha minden zonara megveszed (ami amugy nyilvan folosleges) akkor ~60k a haviberlet
. Vásárlóerőparitáson nézve persze már mást mutat a kép.
ennyi ...
[ Szerkesztve ]
-
válasz parandroid #89895 üzenetére
Pedig csak a vásárlóerő hasonlítás ami számít. Dániában napszakoktól is függ az üzemanyag ára pl, de amikor drága is csak 5-10 forinttal drágább mint itthon de többsegeben olcsóbb, plusz a dízel ott élből az olcsóbb üzemanyag a baromi sok traktor ellenére.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Automata kávégépek
- Linux kezdőknek
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...