-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bírom ezeket a valóságtól elrugaszkodott teszteket (95kmph autópályán, túlfújt gumik, no meg eleve 135km-es táv). Ezt így gyakorlatilag bármivel lehetne hozni, csak legyen hozzá idő, kedv, alkalom, meg egy üres autópálya. Hétköznapokon annyira nem tartom reálisnak, hogy egyrészt valaki folyamatosan túlfújt gumikkal közlekedjen, miközben a kamionok tolják a külső sávban, ő meg majd megfő a 28 fokban a 80%-os relatív páratartalom mellett.
És ha már fogyasztás: beletekertük mi is az 1500. km-t a mazzagba, sajna a dimbes-dombos német autópálya a magasabb tempójával és a sok lezárással, útépítéssel nem volt egy élmény, de legalább a forgalom nem volt túl nagy, meg legalább a 100-as szakaszok kompenzáltak egy kicsit, így lett 8,3 a fogyasztás (volt benne az elején egy 100-150km városi üzem is még). Ausztriában jobb a helyzet, meg nyugodtabb a forgalom, gyakorlatilag határtól határig 7,1-re jött ki a fogyi 130-ra ragasztott tempomattal, kb ez az a tempó, ami még nagyon fekszik az autónak. A magyar szakasz egy katasztrófa, Soprontól dél felé a 84-es úton, mint kiderült kettős fronthatás hatása alatt megszaporodtak az idióták, mi meg igyekeztünk minél passzívabban, és a saját testi épségünket szem előtt tartva közlekedni - kétszer kellett szinte állóra fékezni, hogy a hátulról nagy sebességgel érkező versenyző beférjen a kocsisorba, még mielőtt a szemből jövő kolléga, akinek nemigen volt kedve lassítani, odaér, de amúgy is jellemző a padlógáz-satufék kombó használata, valamiért kiemelten fontos, hogy minél előbb beleállhasson a delikivens az előtte álló csomagtartójába, akár furgonnal is (ennyit arról, hogy szegény a magyar, azért vezet takarékosan). Szóval a cikkben említett 95-100 kmph-s sebesség egy kétszámjegyű magyar főúton is gyakorlatilag kivitelezhetetlen, és valamiért vörös posztó minden közlekedő előtt: a 70-nel, és a 130-cal közlekedők is egy emberként mutogattak előzés közben, és ez nem csak a külföldi rendszámnak szólt, mert közöttük is volt mindenféle. Akit meg megelőzök, mert lassan megy, az meg felgyorsít, és beleáll a seggembe, gyorsítás lehetőleg már előzés közben - volt, hogy vissza is soroltam emiatt, utána vissza is lassított, szerencsére egy faluval később megállt. Szóval biztos én is egy majom vagyok az úton, de ez az ország érzésem szerint egyre inkább egy kicseszett rezervátum.
Köszönöm, csak ennyit szerettem volna elmondani, leülök magamtól.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
runner 125
nagyúr
Persze, 1-2 tényező módosításával, komoly odafigyeléssel el lehet érni efféle extrém fogyasztást, de ez szvsz nem életszerű.
Eco gumikról pl. engem mindenki lebeszélt. Nagyon gyenge tapadás, nagyon vékony, könnyen sérülő oldalfal.
Noh meg hiába az 5-ös törésteszt, egy 1000kg-s családi (crossoverben) nincs anyag.
Majd a 10 éves tesztjére leszek kíváncsi, mennyire lesz egyben és milyen fogyasztást produkál normál felhasználás mellett, tapadós gumikkal, ugyanis az SX4 ugyanezzel a motorral 7,5-8 litert eszik, a 4WD verzió 8-9-et."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sasa134
addikt
-
válasz runner 125 #90712 üzenetére
Úgy érted h 20 év múlva még lesz belőle példány tesztre amit nem hajtottak ketté a legkisebb koccanások?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Typhoon47
őstag
válasz parandroid #90711 üzenetére
Kicseszettül borzalmas a közlekedési kultúra nálunk a pályákon. Azt a nyugodalmas (nyugati, amerikai..stb.) soha hozzá nem nyúlok a tempomathoz minőségű közlekedést itthon még nagyon nagyon sokáig el kell felejteni.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
válasz parandroid #90711 üzenetére
Ezt az előzési-gyorsítási kényszert én is tapasztalom nap mint nap.
Megy a tag 70-el főúton, neki állok előzni, amit nagy nehezen sikerül is, mert a kedves delikvens mind e közben 110-ig gyorsít, majd ezután vagy jön 10cm-re a seggemben vagy idegből visszaelőz és visszalassítva 70-re, elégedetten megy előttem.(#90715) Typhoon47: mondjuk az biztos, hogy itthon sokan ezeket a hoki 2sávos autópályákat sem értik, vagy csak egy szimpla párhuzamos utat sem.
Kint (német,osztrák,belga,...) meg olyan szépen és előzékenyen használják a 3sávot is, hogy élmény náluk vezetni.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tankblock
aktív tag
válasz runner 125 #90712 üzenetére
Valami nem stimmel azzal a tesztel. VW Polo V 2013 as, saccra ugyanannyit forog ugyanazon a sebességben, a súlya 995 kg 4 személlyel, inkább 5.8 (Veszprém - Győr). 4,4 akkor nagyon sokat kellett gurulni, vagy kamion után vonatozni.
Release the Beast....
-
Xmodule
őstag
válasz Blaise #90702 üzenetére
Sima raktáros vagyok átlag fizuval. Én sem szeretek hitelt felelni, de most februárban vettem lakást készpénzre aztán most e46 elmegy remélem minimum 1M ért a maradék 2M meg kölcsön és így 128ezer lesz a kamat a végén. Ez nem vészes szerintem.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
nope00
tag
Sziasztok
Ránézésre ez mennyire éri meg?
[link] -
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90712 üzenetére
Nekem a G Astrámon volt Mislen Enerdzsí, normál használatra elég tapadást adott de egy erősebb/nehezebb kocsira nem tenném már fel nyugodt szívvel.
Mondom én aki 4évszakossal nyomja egy üresen 1,5 tonnás 170 lóerős géppel...
mod:
peterkeT: Mennem kell majd Németországba, lehet majd zaklatlak a mire érdemes odafigyelni témakörben... Vagy ha ide beírod az is jó. Pl van vmi követési távolsági szabály, hogy a sebességet fele méterben... Meg kell ilyen zöld matrica, hogy bemehess a vársokba (az csak nagyvárosba kell vagy kicsikbe is?)...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
"van vmi követési távolsági szabály, hogy a sebességet fele méterben... "
Ennyire nem kell centizni, de tényleg ne menj rá az előtted közlekedőre. Azt a fajta "belemegyek a seggébe, balra indexelek és közben villogok" mentalitású agresszív kismalacot, ami Mo-n elég gyakori, azt hamar kiszedik a forgalomból, de különben nem fognak zaklatni.
"Meg kell ilyen zöld matrica, hogy bemehess a vársokba (az csak nagyvárosba kell vagy kicsikbe is?)" Elvileg csak a nagyokban, ha EURO4-es a motorod, akkor 5 EUR-ért cserébe szinte bármilyen autószerelő műhely ad, csak egy pillantást vetnek a forgalmidra. De csak akkor vegyél, ha sokat közlekedsz nagyvárosban, turistáknak egy-egy alkalmat elnéznek, ha enélkül bekeveredsz, mondd, hogy eltévedtél, és nem ismered a rendszert. Ha nem vagy gyakran lekamerázva a környéken, akkor nem szívatnak vele.
Kamera amúgy rengeteg van, sima forgalomfigyelő is (és használják is, azonnal megjelenik egy rendőrautó, ha valaki rendetlenkedik), meg trafi is, sebességhatárokat mindenhol tessék betartani, igen a 30-at is! Amúgy is igaz, hogy ha haladni akarsz, akkor nem jössz le az autópályáról, ha nyugisan krúzolni, akkor viszont mindenhol tiéd a pálya, és nagyon szép kisvárosok vannak.
Hirtelen ennyi, ha tudni akarsz még valamit, kérdezz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
Jó ok, de most itt ez a példány volt a kérdés. Szinte látom magam előtt a lámpától lámpáig gyorsulást üveghangon
Ezért az összegért amúgy korrektnek tűnő A4 kapható ( akàr 1.8 turbó) , amit esetleg el is lehet majd egyszer adni.A te példád is reális veszély amúgy, persze.
Avanti Roma
-
giigz
veterán
A szent és sérthetetlen autó...
-
TaaT
veterán
"A kilincs problémáját interneten keresztül, szoftverfrissítéssel oldották meg, a többi hibát pedig a garancia keretein belül javították."
Most akkor miről is beszélünk?
Amúgy meg maxirespect hogy a kigyulladásokat leszámítva gyak semmi komoly konstrukciós hiba nincs ezekben. Simán vennék ha telne rá.
Give them hell Ukraine!
-
nope00
tag
válasz bitpork #90724 üzenetére
Köszönöm a válaszokat akkor kihagyom. Egyébként kicsit álltanos kérdés van-e ilyen lista, hogy a kopó alkatrészek pl. betétek, vízpumpa, cilinderek, vezérműszíj, gyertya stb. X. Km után érdemes cserélni persze tudom hogy használattól is függ na, de biztos van egy átlagos idő vagy km.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #90726 üzenetére
Lipcse és környéke a cél, akkor nem veszek matricát oda nem kell ezek szerint. Bár most megleltem hol lehet itthon is szerválni ilye környezetvédelmi matricát: [link]
Euro 4-es az enyém, akkor megkérdem itthon mennyi, lehet olcsóbb mint 5 juró.
Levillogni nem szoktam senki csak mostanában amióta Audisokkal haverkodok...
sasa134: Ha hidegen nem küldte akkor nagybaja nem lehet. Kölcsön B5.5 1,8T 2x kértem kölcsön mind a kétszer összefosta magát alattam, pedig soha nem volt 4000 fölé forgatva mégis... Nincs tuti recept.
Egyszer egy vákuum cső durrant el benne egyszer meg elfogyott az olaj ( ) belőle. Gondolhatod hogy hülyét kaptam. Tolom mint állat, mondom végre ki lesz kormolva pályán a kölcsön Paszuj. Erre kigyullad az olaj lámpa. Hurrá akkor most a turbót főzzem meg vagy az egész blokkot vágjam haza...#nincsbennetarcsi
-
giigz
veterán
25k km után ilyen hibák jönnek elő? Mi lesz 200-300k km után?
"valamint többször elsötétült a központi kijelző"
Garanciában javították az rendben van, de ha már nem lesz garancia, akkor annak a kijelzőnek (komplett vezérlőegység) a javítása mennyibe fog fájni? És ezek a hibák 25k km alatt jöttek elő TÖBBSZÖR.
Én továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy túl van bonyolítva, és még nincs meg az a háttér, amivel meg tudnák úgy csinálni, hogy ne romoljon el. Mert a kézzel manuálisan állítható kapcsoló nem, vagy csak hihetetlen ritkán romlik el, viszont egy ilyen full elektromos kezelőegység szerintem még nem megbízható, mint az említett példa is mutatja... Vagyis én nem tudnám elviselni, hogy megveszem a sokmilliós hiperszuper technikás autót, és akkor a kijelzője, amin minden egyes kezelőszerv van, csak úgy elsötétülget... Meg csomagtartó nem nyílik, ilyesmi...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nem tudtad? Racionális családi autó
-
Azért csak h tudd: amikor egy új autó ( és itt most a meghajtástól kezdve minden új, talán a kormányt és a kerekeket kivéve ) kijön, mindig vannak gyerekbetegségei. De a számítástechnikai kütyüknél is ez van. Uh ha ennyi a baj akkor nincs baj, csak magasak az elvárásaid
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
giigz
veterán
válasz bitpork #90741 üzenetére
Jó, bármi ilyesmi baja lenne, mint pl. a kilincs, vagy egyéb kis dolog, nem mondanék egy rossz szót se... De odarakják azt a kijelzőt, mindent onnan lehet vezérelni, az az autó egyik legfontosabb pontja, és akkor elsötétül, többször is... Ebből lesz majd egy kábelcsere meg csatlakozócsere, márkaszervizben 2 millió Ft-ért, ami garanciában könnyű dolog, de utána fájni fog a további 10 "kisebb" hiba mellett...
Mondjuk engem nem érint a téma, csak amikor megláttam azt a nagy kijelzőt a gombok helyett, egyből az jutott eszembe, hogy az bizony el fog romlani... Aztán jött a szöveg, hogy persze az nem romlik el, úgy van megcsinálva, stb. stb. Na tessék, "többször elsötétül"...
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
Mondjuk ebben egyetértek, fel is gyújtanám a faszba az egész autót ha így hagy ott valahol (vagy többször is), hogy elsötétedik minden aztán semmit nem lehet állítani ...
Engem kiráz a hideg ettől az egésztől, nincsen normális szoftver bakker, nekem kibaszott tekerentyű meg kapcsoló meg szent kvarcóra legyen az autómban max, ne skynet -
-
neduddki
nagyúr
HI!
en kint kartam megcsinaltatni anno, de nemjuott ra ido, nunbegbe bementunk lestem is hogy hol lesz ijjen tabla de nem tanatam pedig a picike tmeplomocsa melelt votunk a mejjgarazsban
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Milyen TV-t vegyek?
- PlayStation 5
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen videókártyát?
- Energiaital topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron