-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90447 üzenetére
V70-ben tény h sokkal több a hely, mint a V50-ben.
Alkatrészek árak biztosan olcsóbbak, mint a BMW, Merci, Audi trióhoz, ráadásul te ott vagy Svédországban, tuti hozzájutsz mindenhez sokkal kedvezőbben.
Qru
Mind home videó. Nagy részüknél nem lett lepróbálva előtte, h vajon felsül-e az autó, vagy nem.
Egyik nagy kedvencem még. Nyilván, ez már túlzó, nem ilyen környezetbe való, de meglepő mód, teljesítette az emelkedőt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
Más:
A minap igen érdekes dolgot vettem észre. Van a lakóhelyemhez közel egy olyan kereszteződés, ahol 3 út fut össze. Eddig nem volt semmi probléma, csak a képen látható kettes számú tábla volt kihelyezve. Így ugye egyértelmű, hogy mikor kinek van elsőbbsége. Viszont kb. egy hete kiraktak még 2db táblát, így most már mindhárom útszakaszról érkezve mackósajt táblánk van. Ennek mi értelme volt? Most ha egyszerre érkezik 3 autó kinek van elsőbbsége? A jobbkéz szabály se lenne érvényes, hiszen "körbeér"
[ Szerkesztve ]
-
-
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #90452 üzenetére
Jelentsétek be, ez így fasság.
Jobb kéznél emlékeim szerint hasonló szituban amikor mindenki egyszerre ér oda (nulla az esélye), él az a szabály, h "megegyezés szerint" (kézjelzés, villantás) egy valaki elindul, nagy figyelemmel, ezt követően már a KRESZ szabályai szerint indulhat a többi autós.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #90458 üzenetére
"kézjelzés" Tudod Te mit beszélsz? Ez itt magyarország
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Xmodule #90447 üzenetére
Haver S60 2,4 D-jében most van 560k km. Semmi baja pedig a sokat szídott 5 sebességes ótómata van benne (kezd kicsit hülyélkedni a váltó igaz de még megy/egyben van az is). Szóval a 200k km (ha valós) az még semmi, a legrosszabb esetben is az életciklusa felénél jár az a motor.
tboy93: Ez így nem más, mint egyenrangú utak kereszteződése, tehát jobbkéz szabály... Ha egyszerre értek oda arra is van vonatkozó iránymutatás a KRESZ-ben. Ilyenkor az egyik félnek le kell mondania az elsőbbségéről.
Gergőke88: Sokáig használtuk családi autónak a Jazz-t. Nyaralás 4 fővel sima ügy volt. Nem kicsi az az autó csak annak látszik.
#nincsbennetarcsi
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Akkor körbe nézek a volvok piacán. Kicsit szamolnom is kell azért mert itt a dizelre eléggé magas az éves sulyado. Mármint hogy pl 6-7 literes fogyasztással kijön e a difi. Amúgy ezeket a D5 os motorokat hány km után kell szervizelni? Én pl most 10ezer km után cserélem az olajat 6,5L és olajszurot. Szóval évente 3x kb. Minden fele képen írok ide ha találok valami szimpatikusat.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90465 üzenetére
Ugyanígy megy itt is és még a feltöltési mennyiség is stimmel.
Valami ilyesmivel jól járnál szerintem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90469 üzenetére
140-es meg a 170-es között csak a szoftver más?
#nincsbennetarcsi
-
sasa134
addikt
a francnak kell állandóan volvózni,most megint elkezdtem V70-eket, meg S80-at nézegetni a Mazda6 helyett/mellett és rohadtul tetszenek továbbra is
a 2l benzin motor (145le) az S80-ban az Volvo cucc?
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
-
runner 125
nagyúr
Igen. Adókedvezmények miatt csinálták, úgy ahogy a 2.4D 125 - 163le-s verziót is, sőt, minden főelem cikkszám szerint stimmel a 185 le-s D5-ig, így van némi potenciál bennük.
ui. 185le a max, amit a szívóbenzin 2.4-ből ki tudnak hozni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #90469 üzenetére
Svéd rendszamos. már 2013.01.31en lejárt neki az itteni vizsgája. Utánna lehet nézni. Gondolom azóta már nem voltak vele itt. Amúgy ha a km óra állás valós tényleg egész jó.
Úgy értettem hogy dizelbe is 10k km után van olaj csere? Azt hittem ott hosszabb az intervallum dízelnel. Legalább 15-20k.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
runner 125
nagyúr
Várjál, és a legkeményebb h az új S80 már elérhető a PSA 1.6 diesellel is. S80, igen.
sasa134
2l szívóbenzin az S80-ban? Ez nekem új. Hol láttál ilyet?
Az újakba került bele a D3 kódnevű saját fejlesztésű, 2000 ccm-es turbo diesel, 163le-vel. De, 2 literes szívóbenzinnel tudomásom szerint nem létezik S80, de S60 sem, csak S40 / V50.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
5150head
senior tag
Note, Jazz meg társait inkább nem. Nem lényeg az 5 fő, de nagyjából el lehessen férni.
-
sasa134
addikt
-
Bdanyy
addikt
válasz sasa134 #90481 üzenetére
Where the S80 stumbles so miserably is in urban conditions. Torque is in short supply at the best of times but at low revs it seems paltry. That leads to some oh-my-God moments pulling out from road junctions where acceleration feels even slower than the 0-60mph time of 11 seconds implies. That’s with just the driver on-board. With a full compliment of passengers it could get scary.
Szép
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #90478 üzenetére
Van sajnos ...
Es ez az 1.6-os dizelnel is siralmasabb talan, az legalabb sokkal tobb Nm sokkal alacsonyabbrol, normalisabban autozhato, bar ott meg aztan a loero rettento keves, ha elozni kell egyet ... -
5150head
senior tag
válasz DeFranco #90480 üzenetére
Fentebb írtam, hogy nem értek a kocsikhoz, tehát nem ismerem a típusokat és soha nem is érdekelt a dolog, de mivel rákényszerülök, mert kell, ezért nézelődök. Akkor esetleg dobj fel néhányat a két modell között. Még néhány támpont: Eddig Ford fusion, focus ferdehátú/kombi került elém, octavia.
Egyébként olyan elképzelhetetlen, hogy egy pasi nem ismer minden típust, és nem is érdekli a téma? Nyugi, nem vagyok b#zi -
DeFranco
nagyúr
válasz 5150head #90485 üzenetére
Az nem probléma, én is így voltam vele tavaly márciusban, meg előtte (akkor vettem az autót, szintén úgy, hogy vezetni tudtam, de az autók terén a tudásom a nullával volt egyenlő, és azóta csak hülyültem), csak itt a topicban szokás 2 fő + 1 sporttáska fölött csak és kizárólag kisbuszban illetve platós barkaszban gondolkodni, átmenet nincs. kibicnek semmi sem drága.
Azt gondold végig, hogy kb. az esetek milyen hányadában fog 1-2 fő utazni, milyen hányadban 3 vagy több, a több az mennyivel több, mennyi csomag lesz etc.
Milyen távolságokat kell megtenni, mennyire finnyás az utazóközönség, etc.
Fontos a csomagok száma, mérete, tulajdonságai (liszteszsák vagy babakocsi), ezeket mind végig kell gondolni.
A generálszósz az a kombi octavia, de ha 90%-ban két ember meg két szatyor utazik, és évente négyszer (karácsony, húsvét, keresztelő, névnap) kell anyósékat elszállítani ceglédbercelről kiskuncsigásra két láda almával, akkor arra jó egy 206-os is.
(az igényeket egyelőre nem olvastam vissza, először döntsd el jó részletesen hogy neked mi kell)
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #90481 üzenetére
Minden bizonnyal csak arra a piacra szánták, itthon biztosan nem volt kínálatban ilyen motorral.
Nem Volvo motor amúgy, PSA lesz, de S80-at nem szabad megvenni vele. Pont annyit fog zabálni, mint a 2.4 szívó, vagy a 2.0T, utóbbiak persze jóval rugalmasabbak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
5150head
senior tag
válasz DeFranco #90486 üzenetére
Az igényeket nagyjából itt leírtam. Az esetek döntő többségében 2-4 fő utazna legtöbbször 150 km-ert utazótáskával.
Jól pakolhatóság: zenélek és a cumókat jó lenne ha jól el lehetne pakolni ha esetleg menni kell (ez ritkább). túra évente 2x-5x befigyel haverokkal, hátizsák bakancs.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz 5150head #90488 üzenetére
én egy viszonylag fiatal c kategóriás kombit/egyterűt vennék
a rendszeres hosszú utak mit jelentenek? heti rendszerességgel ingáznál tanulás/munka miatt, és szállítasz másokat is cserébe beszállnak a benzinbe (sok csomag), vagy családot utaztatsz hétvégén ómamához (nem sok csomag)?
astra, focus, octavia, avensis, c-max, corolla verso jutnak így először eszembe, de a többiek majd kiegészítik.
-
Bdanyy
addikt
válasz 5150head #90488 üzenetére
xsara picasso? 5 emberhez viszonylag kényelmes. Hosszu útra kisebbel nem hiszem hogy el lehetne indulni annyian mintha árult volna olyat valaki a topicban.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
gaborbol
őstag
válasz sasa134 #90471 üzenetére
Nekem a 2.9 szivo sorhat van es az is eleg halott.150 kW (204 PS; 201 bhp) 280 N·m pairon, aki arra gondol, hogy 200 lo az mar biztos jo,meg hogy biztos megy az nagyot teved, amekkora tomege van az autonak eppen hogy elfogadhatoan mozgatja a kocsit, nem is agyalasra valo szep nyugisan csendben, nagyon kenyelmesen utazunk benne...
A T6 az mar szepet let, de ha meg egyszer S80-at vagy netan XC90 veszek es megint nyul leszek akkor veszem T5-tel es szep nyugisan eljarkalok vele vagy talalok egy mar javitott motoros V8-at viszont akkor azzal.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xmodule
őstag
Na ma igy futtába kiprobáltam egy 280ezret futott 2001-es V70 2.4T manuált. Belsöleg eléggé le volt már lakva szegény pluss sofor ules szana szet szakitva. Mindegy kiprobalni jo volt. Oriasi mosolyal a szamon vezettem vegig. Ilyen kell nekem ez nem vitás! Az a kormányzás, meg az egesz kocsi. Nagyon egyben van. Rossz volt utanna vissza ülni a E46os BMW -be pedig az ujabb azért...:/. Amugy a D5 az ugye nem renault motor? Mert ugy hallottam van olyan volvo amiben renault motor van. Franciakat annyira nem csipem. Sok jot nem is hallottam roluk.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Ezeket a motor jelöleseket nem igazan ertem. Akkor most ami 2.4D az mind D5? Mert pl van ilyen is hogy D5244 T5 de van olyan is hogy D5244 T4. Ezek közul mindegy melyiket valasztja az ember? Csak mert amelyik T5 re vegzödik az kevesebb lóerö ujabb kiadás viszont kevesebbet ir fogyasztásra.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90495 üzenetére
Ebben a mikrobuszban szerinted miért van Volvo ülés?
Dehogy Rönó, 100%-ban saját fejlesztés. Tovább nem akarom ajnározni, fél évig bújtam a netet vásárlás előtt, hidd el h az egyik legjobb diesel konstrukció.
VW diesellel szerelték annó a 240, 740-es szériát, de az nem tegnap volt...A 2.4D jelölést akkor kapta meg az egyébként 100%-ban D5-ös motor, amikor kihozták a kedvezőbb adóterhek miatt lefojtott, 126 le-s modellt. Cikk. Nincs köztük fizikai különbség, utólagosan ugyanúgy teljes biztonsággal módosítható 185 le-re. (A modder cégek hozzáteszem 220le-ig, 455Nm-ig - mint a legújabb D5 motorok -, javasolják a módosítását.)
A D5 jelölés 163, 185, 215 le-s (csak a legújabb) teljesítményt jelenthet. A fentebb írt pénzmagért a 163 le-s fog beleférni, de ahogy írtam, van benne tartalék, ha kevésnek éreznéd teljes biztonsággal emelhető.Általánosságban elmondható, h az összes saját fejlesztésű motorjuk típushibamentes. Szívóbenzinek szögegyszerűek, de a turbos erőforrásokra sem panaszkodnak.
Egyedül az automataváltóra kell odafigyelni, de véleményem szerint inkább jobb elkerülni az 5 seb. Geartronic-ot. Vagy, ha bevállalod maradjon a zsebedben 5-6-700k, elrakva a váltóra. A minimum ezesetben h vásárlás után rögtön egy szűrő - olajcsere a váltóban és célszerű teljesen kipucoltatni szakműhellyel.
Turbo benzinmotorok papíron mindig kevesebb fogyit ígérnek, de ez a gyakorlatban aligha teljesül.
spritmonitor.de-n rá tudsz keresni 1-1 modell fogyasztására. Arra figyelj, h állítsd be mindig a le-t és a váltó típusát is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Verbat
csendes tag
válasz Xmodule #90495 üzenetére
A Volvokban ülni a legjobb. Már a 850-esben olyan az ülés, hogy utána minden kényelmetlen - a térkínálat már csak hab a tortán.
Komolyan gondolkodtam, hogy kimentem az autóból az üléseket otthoni fotelnak, csak akkor nem lehetne eladni
Nálunk lassan körvonalazódik a megoldás, talán a héten meglesz a döntés. Majd megírom, mi lett.
-
!Overdose!
őstag
válasz runner 125 #90498 üzenetére
Nem inkább a 850/S70/V70 volt VW-féle sor5 TDI?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás