-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Bdanyy #90399 üzenetére
Jah a beépítés nem probléma, berakom én.
Csak az a kérdés, h pl. a szélső érzékelőket mennyire kell kirakni a lökhárító szélére. Vagy, pl. ha a kb. 2-3 cm-re besüllyesztett műanyag díszcsíkba fúrom bele őket, akkor a szélsőket vajon nem zavarja-e be lökhárító kis sarka, amibe már minden bizonnyal "belelát" a két szélső radar.
Noh majd utánajárok holnap, köszi a tippet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #90401 üzenetére
Végig száraz és egész jó minőségű aszfalt úton voltunk. Indokolatlanul lassan ment a Volvós. Egyenesben nem volt gond de meglátott egy kanyart (amiből elég sok van a Mátrában) és 40-re lelassított.
Előtte kicsit huncurtkodtunk a B6 4motionra kicsit ráeresztettem a gépet és akkor vette a lapot. Semmi veszélyes nem volt benne de mind a ketten megdolgoztattuk kicsit a technikát.Ha vmi nem terepre való akkor az enyém az biztosan, az alacsony hasmagasságával és zéró első terepszögével...
mod:
Ha már itt tartunk a tiédben pontosan milyen rendszer is van? Haldexes?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Nkboy
senior tag
válasz runner 125 #90402 üzenetére
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
neduddki
nagyúr
-
-
nesa
veterán
Urak neha kivillan egy ilyesmi piktogram a muszerfalon, piros lampa, a kocsi semmilyen tunetet nem produkal csak teszi a dolgat, gazra lepek vagy elengedem a gazt akkor elalszik.
folyadekhoz lehet valami koze de minden rendben van, meg az ablakmoso is. -
runner 125
nagyúr
Ma mindenki kóstolgat.
Haldex és Haldex között is van különbség, főleg a CR-V hajtása e tekintetben a legrosszabb. De, erről korábban már beszéltünk, linkeltem is egy videót, amin egy vizes rámpára hajtana fel pár SUV, s a Subaru kivételével az összes elvérzik.
Kíváncsi lennék egyébként h a HR-V mit produkálna egy ilyen padon. A gyári infok szerint az első kerekek elpörgése esetén 57 - 43% arányban oszlik meg a hajtás. Azt meg nem hiszem el, h majd 50-50-es hajtás mellett ne tolná fel az autót a két hátsó kerék...majd fotózok egy tankolás - össz megtett km óra állást, azt meg én küldöm majd az állandó összkerekes társaknak.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
giigz
veterán
Olaj, vízszint rendben? Ha igen, hőgombát vagy aminek a vízhez van köze csatlakozókat nézd meg, ha kell kapargasd meg és fújd be kontakt spray-vel.
Várd meg, míg kevés benzin lesz a kocsiban, és következő alkalommal MOL EVO NEO 100+ benzint tankolj, utána tuti el fog múlni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90410 üzenetére
Vonatkozó TC-s tesztet láttad gondolom... Egyébként, igen nagyon nem mindegy melyik generációs Haldex van benne. A 6-os már egész okos ki szerkezet/rendszer a 4-es még elég buta.
Egyébként meg hol találkozol ilyen szituval a valóságban? Elég ritkán. Avagy faterom szerint "az összekerekes autó arra jó, hogy egy sokkal néptelenebb helyen akadj el..."
Tehát nyugi, én egy sokkal néptelenebb helyen fogok elakadni.Jöhet. Kíváncsi vagyok mennyit eszik a tiéd. Országútiban nem versz rám az tuti a többiben igen. De hát valamit valamiért.
mod:
nesa: Fater másik elméssége:
"Ha már végleg elakadtál és nincs több ötleted nézd meg a kezelési útmutatót."
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
nesa
veterán
Koszi de ez dizel ugyhogy a 100 as pisztoly nem nyero csak a 45 os.
Minden folyadek szint rendben van, olajat mar kozben csereltem is, meg az olajszintet kulon ora minden inditas elott megmeri.
Annyit tapasztaltam ki hogy ha trukkozom a pedalal akkor csak pillantra pislan fel, ha viszont fix ponton tartom addig nem alszik el mig megnem mozditom a gazpedalt.#90414) bitpork
citroen evasion ugyan az mint a fiat ullyse vagy a lancia zeta.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Pitu
aktív tag
Kipróbáltuk ma a Yaris-t. Igen meglepődtem hogy belefért a babakocsi úgy, hogy a hátsó üléseket nem mozdítottuk. Egyedül a mankó kerék feletti rekeszt kellett kivenni.
Az 1.3-as motor is dinamikusan mozgatta az autót. Az viszont fura volt hogy alacsonyabb fordulatról nagyobb gázt adva becsörögtek a szelepek/hidrotőkék. Bár ez lehet üzemagyag miatt is. Ami viszont nem tetszett az a beton kemény kuplung.
Szerintetek 1.4mFt reális az autóért? 2007-es terra ice, 105K km-el, végig Toyotánál szervizelt. -
Kevés a motor hűtőközeg. Vagy gomba vagy nincs hűtővized. Sajnos cseh és csak gúglival fordítottam.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
Vagy 2x is.
Pont ezt akartam írni még. Kevésbé életszerű szituáció, pláne 3-4km/h-s sebesség, nulla lendület mellett.
Eh, ez nagy, de azért nem minden esetben és a határokkal jó tisztában lenni.
Rendszerint városon kívül fut, így 7,5 - 8 liter 100-110-es utazó mellett. (Igen, tudom 2500ccm-ig minden benzines ennyit eszik. )
Utólag sem találtam olcsóbban fenntartható, megbízhatóbb, kedvezőbb fogyasztású crossovert 1,5 alatt.
Persze nem egy kategória a két autó. Itt azért van egy átlagnál magasabb hasmagasság, jobb terepszög. Iilyen mókák mellett ezen tényezők mind jól jönnek: 01, 02, 03, 04, 05.Nkboy
Köszi! Szélsőkkel a 6-15cm-be tuti nem férek bele. Marad a lökhárítófúrás és festegetés.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
jozefgucci1
addikt
Legalább megtudtam mire nem képes a cr-vm Bár ahogyan írtad ilyen szituba nem nagyon fogok vele kerülni ,de azért kicsit kiábrándító , hogy ,mennyire leszerepelt . Télen a hóban azért letesztelem majd mit tud .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
runner 125
nagyúr
válasz jozefgucci1 #90426 üzenetére
Nézd meg a TC nagy Suv tesztjet. De ezt meg azelőtt is írtam neked h komolyabban fontolóra vetted volna a CR-V-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jozefgucci1
addikt
válasz runner 125 #90427 üzenetére
Mostmár amúgy is teljesen mindegy mert te vagy a hibás , hogy megvettem és ha volvo S60-at vettem volna akkor is az lennél
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
gaborbol
őstag
Felesegem nagymamaja nem vezethet sajnos tobbet eu okokbol kifolyolag, azt mondta odadja nekem a kocsijat ajandekba nem tud vele mit kezdeni. Persze nem fogatam el, 2-3K dollart meg mindig er, eladom inkabb aztan a penz megy majd neki.
1998-as nincs benne 100K KM atszamitva, tipikus nagyi auto:
A sorhat 2.9-es szivo Volvo S80-am elbujhat mogotte.
Nagyon kellemes meglepetes vezetni: A V8 4.6L-es motor olyan szepen es siman viszi a bodet a gyari Air Ride-on, hogy beszarok, az automata olyan finoman es eszrevetlenul kapcsolgat, hogy ledobbensz tole,nem fogyaszt rosszabbul mint a Volvo. Megkockaztatom, hogy picivel kevesebbel is beeri, de persze oreg, 16 eves, de meglepo tisztesseggel osszeraktak anno.
A kiszakadt hatso vaszon tetot talan meg tudom ragasztani valamennyire, kicserelni mar nem erdemesbar az utangyarott megallna parszaz dollarba. A mohat-peneszt meg amennyira lehet levakarom rola,eleg szepen lejott egy sima torolkozovel, azert nem tett neki jot, hogy 1,5 evig acsorgott egy fa alatt
Ha lenne egy bazi nagy garazsom szivem szerint megtartanam, igy meg csak szetrohadna az udvaron, na meg otodik autonak mar tenyleg tulzas lenne
[ Szerkesztve ]
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Igazából fura hogy BMW vagy Mercedes nem került az ajanlottak listájára. Miért? Ezek a Volvo kocsik azért ritkán fogyasztanak 10l alatt. Dízelmotor meg nem túl szerviz igényes?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Bdanyy
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz Xmodule #90432 üzenetére
HI!
mert ha bug van egy cr dizelle a agatjad is rakoltotd, ami a hazai iszonyok ooztt igencsak fenyegeto veszejj, svedekel meg oto meg en nem vettem hogy esmerem a iszonyokat
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
válasz Xmodule #90432 üzenetére
Ahol tipikusan sokat esik a ho, ott a hatsokerekhajtas nem elony.
Ezek a Volvo kocsik azért ritkán fogyasztanak 10l alatt. Dízelmotor meg nem túl szerviz igényes?
Olyan nincs, hogy egy marka sokat fogyaszt. Az egyes modelleket kell megnezni, hogy adott motorral mennyit fogyasztanak. A Volvo C30 1.6D-vel akar 5l alatt is el lehet jarni, viszont egy S80 T6 nem fog 10L alatt fogyasztani.
Azert kaptal ajanlasba 2.4D motort, mert az a legjobb volvo diesel jelenleg. A helyedben a volvo V50 D5-ot keresnem. -
jozefgucci1
addikt
A múlt héten egy egri kereskedésbe bevittek egy 525D 2001-es kombi BMW-t elég jó állapotban ,de majd 500K km-el . Még ott állt a kozmetika előtt egy ismerősöm melózik ott ezért volt szerencsém megnézni . Ma reggel is beugrottam hozzá és már ki volt rakva a kocsi 276K Km-el Már sajnálom hogy nem fényképeztem le mikor elsőre beleültem .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #90421 üzenetére
Nyilván pr videó és kidomborítják az erősségét az awd-nek és tudnak olyan tesztet is csinálni ahol a Haldex domborít. Igaz neduddki?
De tény a CR-V-ben van az egyik legbutább rendszer de ha megnézed milyen használatra tervezték megbocsátható. Azzal senki nem megy terepre. Vagy ha igen akkor sem jut messzire (lásd tc nagy suv teszt).HR-V-vel jól jártál, amire te használod bőven tökéletes. Ha lenne pénzem én is vmi ilyesmit vennék második ótónak.
Fogyi az rendben van, enyém picit kevesebbet eszik a jobb cw érték miatt országúton de városban biztos, hogy a tiéd eszik kevesebbet.
Xmodule: Bőven eljársz városban is 6-6,5-ből a 2,4 D-vel. Mi most voltunk egy S60 2,4 D5-el Ausztriában és 5,5 lett a végén a fogyi, pedig Sopronban is kolbászoltunk egy csomót kocsival. És megbízható, nagyon tartós és nem horror a szervízköltsége sem. Merci/Bmw-hez szinte minden nagyon drága.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
Milyen használtan? Renault Mégane I (1996-2002)
Egy szóban tudnék erre válaszolni de az már flame lenne.
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz Xmodule #90432 üzenetére
Ez nem nagyon igaz rájuk.
A kézi váltós 2.4D megáll 6-ból. De, a 140 - 170 lóerős 2.4 szívóbenzin is kijön 9 literből.
Ha, biztosra akarsz menni, ne automatát nézz, noh és fogyiban minimum 1,5 liter pluszt rá lehet számolni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
Ma beültem egy Toyota Aygo -ba. Borzalmas A régi yaris közelébe sem ér, az új yaris is sokkal jobb. A kuplung kemény, magasan fog, a váltó idiótán néz ki, hosszú, a kézifék meg nagyon lent van. Női sofőr, beszállni ugye alig bírtam, hátratolva az ülést se sok hely van. Hátul nem lehet elférni egyáltalán. Műszerfal szvsz igénytelen, egyáltalán nem japános. A hangja mint egy traktoré (benzines), a hondából átülve iszonyat hangos. Yarisból indultam ki, az nagyon korrekt autó, az aygo nagy csalódás és egyszerűen nem tudok racionális érvet az aygo mellett, a régi yaris olcsóbb és kb mindenben jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
-
Xmodule
őstag
Ennek a v50 nek eléggé puritán a műszerfal. Nem kisebbek benne az ülések mi t mondjuk egy v70esbe? Nem nagyon ismerem a volvokat azért kérdezem. De persze minden fele képen kiprobalok nem egyet. Ahogy néztem ezért a 2m ért legtöbbször 200ezer km is társul. Ez mennyire okes? Ha szépen szervizelve van gondolom el megy meg ennyit nem? Azért az fura hogy Volvót olcsóbb lenne fenntartani mint BMW t. Eddig azt hittem mind a kettő húzós. Amúgy most egy 2003as E46 320i kombim van. De nem szeretem mert manual is kényelmetlen. Ebben is már 200ezer van és itt már azért kellene cserélni nem egy gumi tartót. Pl ami az egész hátsó difit tartja. Most nem okoskodom csak érdeklődöm mert tényleg nem értek hozzá.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
válasz Xmodule #90447 üzenetére
Minden autóra oda kell figyelni. Használtnál a bmw sajnálatosan nagyobb lutri: itthon hajtják mint a szódás a lovát, majd ha költeni kell rá, eladják inkább. A volvo itthoni közönsége sokkal megfontoltabb a járműkímélés kapcsán. Persze ezek csak előítéeletek, de az esetek többségében alappal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
5150head
senior tag
Sziasztok! Mivel változott a keretem a gépre, ezért újból kérdeznék:
Egy jól pakolható 5 ajtós ferde hátút, kombit keresek KB 1,4m-ig.
Benzines 1.4-1.6, megbízható, olcsó szerelhetőséggel és az se baj ha fiatalos lendületes, de átlagos szomjú gép. Leginkább hosszú utakra lenne használva 2-5 fővel. Mivel nem értek a kocsikhoz és soha nem is érdekelt, ezért jöhetnek az alternatívák felsorolás szerűen, hogy miből is lehetne válogatni. Nem vagyok finnyás, jöhet több típus/márka ami a csövön kifér. És természetesen várom azokat is, amik erősen kerülendők.
Köszmá -
nagyúr
válasz 5150head #90449 üzenetére
Szia!
Szerintem egy 1.4 benzin Honda Jazz-el nem járnátok rosszul. Nem egy hatalmas autó, viszont jól pakolható, sok okos megoldás van benne. Ismerősék 4-en kényelmesen megjárták vele Horvátországot megbízható technika, alkatrész sem horror, bár tény hogy kaphatsz 1.4m-ért nagyobb autót is
[ Szerkesztve ]