-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Dare2Live #89448 üzenetére
Nem értem én ezt mi van ma itt
Én akárhogy szorzom, használok US vagy imperial gallont
Még jó, hogy oda van írva, hogy US. Ott van alul, hogy a lila a bmw. A 160 km/h az 100 mp/h, ott szemre olyan 23 körül van a lila vonal, beírod valamelyik mpg to l/100 km kalkulátorba és jééé kijön a 10 l.
-
-v-
addikt
Tessék. A gyengébbek kedvéért az alját kell nézni, a 75 mph-s oszlopot.
Látható, hogy állandó sebességnél 20% tömegcsökkenésnél szinte nem változik a fogyi, 2.8% ... nyilván a gördülési ellenállás változása és hasonlók miatt. És 75 mph az még csak 120, 130-140-es tempónál már ennyit sem számít. -
Neoteric
addikt
válasz Dare2Live #89445 üzenetére
Elméletileg sincs igazuk. Konstans tempónál is számít a tömeg. Sok ok miatt, nem csak mert nő a gördülési ellenállás ami megint sok ok miatt nő.
Ha vízszintes felületen állandó sebességgel mozgatsz (motor) egy testet (autó), akkor a kifejtett erő megegyezik a felület (aszfalt) által a testre (autóra) kifejtett súrlódási erő nagyságával. Vagyis krv@ra nem függ a test (autó) tömegétől. Általános iskolai fizika, kb 6. osztály.
PSN: ne0teric_sAN
-
-v-
addikt
válasz Neoteric #89457 üzenetére
Úgy tűnik ma mindenki mindenáron hülyeséget akar beszélni Az első mondat se igaz, mert van légellenállás etc. tehát nem csak a kerék és út közti súrlódás legyőzéséhez kell erő. Ezt az erő ellenerő dolgot még nézd át. De még ha igaz is lenne se következne belőle a második mondat
A Jancsi és Juliska az egy mese. Tehát holnap szerda van.
Természetesen a súrlódás meg a gördülési ellenállás függ a tömegtől.
Na mindegy fizikusok, elmentem aludni[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
neduddki2001-es Hyundai-ba Bosch vagy NTK lambda szonda jobb (4 vezetékes, cirkóniumos)?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Kornel
veterán
A TC-os srácok megint olvasnak minket.
neduddki megint tégláskodtál?
Kis turbó vs. modern szívó 0-1 -
zolikaDB
veterán
Amugymeg ha Toyota: haver vett egy 92-es Kanada-import 1.6-os Corollat. Azt kell mondjam, h kifejezetten zsir!! Megy, mint a diszno, es sztem igencsak az elbolyban volt akkoriban.
-
beci
őstag
Sziasztok.
Az alábbi tipusok közt vacillálok,megbizhatóságuk szerint melyikek a jobb választások?
Astra H
Ford Focus
Audi A4
Alfa 156
Bmw 318Úgy 1,5-1,7 millió közt nézegettem.
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Kornel
veterán
igen, kisebb a választék.
de azért van pár találat. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #89463 üzenetére
Szép.
mod:
beci: Focus, korszerűbb mint az Opel és nem drága hozzá az alkatrész. Tartós, jó a futóműve... Kombikat nézd át alaposan, sok a levetett céges meg az ex rendőr autó (utóbbit a dupla tetőantennáról ismered fel a legkönnyebben).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
beci
őstag
Köszönöm mindkettőtöknek.
Esetleg még Ford C Max?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
-
Qru
MODERÁTOR
Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt
Ki az a hülye aki ennyiért megveszi??
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
A Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG 140 LE ugyanúgy fogyasztott, a másik kettő futottak még kategória.
Az, hogy érzésre jobb egy turbo szerintem senki se kétli, de minek, mikor nem versenypályára vannak kitalálva?
A VW 0-100 gyári adata nem volt megadva a cikk mellett, de a másik három közül a Mazda-é a legjobb: 8.9 mp.
Elhiszem, hogy egy turbo-hoz képest lomhábbnak érezni, de akinek utcai használatra nem elég egy ilyen menettulajdonságokkal rendelkező autó, az inkább menjen versenypályára, de oda akkor meg ne az ezres ecoboost-al, hanem legalább a 2.0 ecoboost-alszvsz egy modern szívó nem fogyaszt többet, mint egy downsized turbo, közlekedésre is teljesen alkalmas, akkor mi értelme ennek a nagy downsizeingnak? (ahogy korábban is kifejtettem csak annyi, hogy olcsóbb ráakasztani egy csigát egy közepes hatékonyságú motorra, mint érdemben fejleszteni)
-
Nem arról van szó hogy über autós topic. Viszont itt van egy jó nagy adag látogatottság , ami alkalmas arra hogy a kockákat valamivel odavonzza klikket generálva plusz az itteni témák-viták legtöbbje megfelelő irányadó a tematikus flémkeltéshez. Szerintem ez nem szól másról, csak klikkvadászatról.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
ez akkor lenne versenyképest, ha 1.6 m16a-val közepes felszereltséggel odaadnák 4-ért.
ebbe a kocsiba se összekerék, se dízel motor, se semmi nem kell, csak az áron kéne faragniuk, akkor talán eladásuk is lenne(#89490) footy: pont erre akartam kilyukadni, csak már nem akartam elkezdeni vitatkozni, mert egy párszor már mindenki elmondta a véleményét.
szóval hatalmas +1[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #89485 üzenetére
szvsz egy modern szívó nem fogyaszt többet, mint egy downsized turbo, közlekedésre is teljesen alkalmas, akkor mi értelme ennek a nagy downsizeingnak?
Semmi ertelme nincsen, de az egyszeri user azt fogja hinni hogy "sokkal tobb loeros a TSI" csak mert 2000-nel mar megjon a nyomatek. Mondjuk egy par evvel kesobb lesz majd anyazas mikor a varosi hasznalat miatt turbot meg lendkereket kell cserelni. (Meg lehet valtot is, mert a DSG-nel az elektronika allitolag forro olajban van)
Masik reszrol pedig megint ott vagyunk hogy aki 3 evente csereli az autot annak tokmindegy mert garancia is van meg a annyit meg extrem hasznalattal is kibirnak. -
szőröscica
addikt
Azért figyelembe véve, hogy az ezek az új autók mennyivel biztonságosabbak, merevebbek, csendesebbek, kényelmesebbek és jobban felextrázottak, illetve, hogy milyen menetdinamikára képesek, szerintem nagyon jók ezek a tesztfogyasztások, kivétel nélkül. Semmiképp nem mondanám, hogy az autóipar egy helyben toporog.
-
Kornel
veterán
ennyi.
majd rájönnek, ha a kutya se veszi.
vagy csődbe mennek.más:
viszont ezt még nem is láttam eddig:
a végén még én is megtérek
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #89495 üzenetére
Volt egy hifis haverom azt mondta neki nem szabad sokkal jobb hangszorót kipróbálni mert utána rossz amije van és cserélni akar.
Na ez nekem nagyon bejött a Golf 7nél. Azóta rossz amim van, vagy ~akármi amit vezetek és 7es golfot akarok.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...