-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
ReSeTer
senior tag
válasz DeFranco #91242 üzenetére
A magyarokat egyetlen dologgal lehet igazán motiválni, és az a pénz. Lehet, hogy egy németet vagy franciát lehet azzal motiválni, hogy "megbecsülnek, tisztesség" meg ilyen baromságokkal, de egy ilyen szegény országban, ahol az alapvető életszükségletekért dolgoznak az emberek, ez a legjobb eszköz arra, hogy normálisan elvégezze a munkáját.
Sőt, ami igazán motiválhatja, az az, hogy megígérik neki, hogy ha továbbra is jól dolgozik, még több lehet a fizetése. És ezt persze be is kell tartani.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz ReSeTer #91252 üzenetére
Sikerült megértened a lényeget. Szóval a motivációs elméletek úgy épülnek fel, hogy a különböző szintek valóban elvárják azt, hogy az alattuk lévő teljesüljön. És hidd el, van az a pénz, amikor havi 10 rongy kevéssé hat meg, jobban érdekel, hogy jól érzed magad a munkahelyeden, olyat csinálj, ami érdekel, stb, stb.
Igen, ez akkor számít, ha van egy olyan fizetésed, hogy huszadika után ne tescos májast egyél.
Same rules apply!
-
Dare2Live
nagyúr
Feleségem ebből írta a diplomamelóját nagyon érdekes a mikor, kit, hogy, mivel, mennyire lehet motiválni.
Vki melót cserél mert bár 80K nettoval! kevesebbet keres de ~9h helyett ~8ht dolgozik, járhat két műszakban!, ha túlóra kérheti dupla csúszóban és a csuszót/szabit kvázi akkor veszi ki amikor akarja...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dany007
veterán
válasz Dare2Live #91256 üzenetére
"Vki melót cserél mert bár 80K nettoval! kevesebbet keres de ~9h helyett ~8ht dolgozik,"
A havi nettó átlagkereset olyan 150 ezer forint. Bár területileg elosztva érhetnek meglepetések, főként Bp az ami felhúzza ennyire mindezt.
No, akkor mutass egy átlagkeresetű embert, aki eldobna havi 80k-t a 150k-s fizetéséből, csakhogy ne 9 órát melózzon és ne kelljen egyezkednie a szabiról...Mert igen, aki megkeresi a havi 4-5-600 nettót az lehet megtudja tenni ezt a 80k-s csökkentést. De sajnos itthon a lakosság többsége ennek a töredékét sem keresi. És egy "átlagos" havi nettó 150 ezerből ha 80k-val kevesebbet fizető munkahelyre menne az ember, v.színű már megélni se tudna. Nem hinném, hogy bárki elcserélne egy havi 150-s fizetést egy havi 70k-sért...
Úgyhogy igen, abban én is egyetértek, hogy egy bizonyos szint fölött lehet motiválni az embert mindenféle extrával, kellemesebb környezettel, nagyobb kihívást jelentő munkával, ellenőrzésekkel, fenyegetésekkel, szigorral, szakmai fejlődéssel stb...
De amíg az emberek többségének meg kell nézni mit vesz le a bolt polcairól és minden hó végén számolgatni kell hogy fog kijönni a pénzből, mire jut mire nem jut már, addig bizony az a mocskos pénz lesz a legnagyobb motiváló erő![ Szerkesztve ]
-
muratomi1
senior tag
válasz raczger #91251 üzenetére
Milyen sok extra és még horog is van hozzá. Aztabüdösszaroskumába ilyen jó autót se pippantottam méghej. És 7 üléses kocsit akar cserébe a lajosért.. túl mélyen adja ezt a nascar autót öccsém.
take that money watch it burn sink in the river the lessons I learned-Note3,Gear 2, Asus MeMO Pad
-
atos19881101
senior tag
Látom megindítottam egy lavinát.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
DeFranco
nagyúr
válasz atos19881101 #91259 üzenetére
Má' én is elengedtem mielőtt baj lesz
-
Declare
őstag
válasz !Overdose! #91236 üzenetére
En igy vettem az enyemet sajna, ebben az 1.7cdti astraban a kettöstömegü az kuka 150k km körül. A turboval nincs gondom, remelem nem is lesz meg egy jo darabig, de 200k bol szerintem tuti megvan annak a csereje is.
-
raczger
őstag
[link]
Találtam egy régebbi hirdetést az Accordról, nemrég visszahívott (tegnap kerestem, de nem vette fel).
Azt mondta eleje volt törve (lökhárító, lámpa), elején a díszléc alatt van már kis rozsda.
Ő nem az első tulaj, hanem a második, nemrég vette, lakás vásárlás miatt adja el (meg még a másik autóját is).Az mondjuk nem hangzik jól, hogy 2 és fél hónap alatt nem tudta eladni, pedig szerintem nincs túlárazva.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
!Overdose!
őstag
válasz raczger #91265 üzenetére
Comfort felszereltségű, ami az Accordnál a fapadot jelöli. Igaz a legfontosabb dolgok japán módra benne vannak, de szerintem, aki majd' 2 millió Forintot szán egy ilyen autóra, az szívesen venne némi extrát is a pénzéért. Ráadásul a kombi ebből nem is valami szép.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
HI!
Joanyamat megallitja a rendor a CoV-val, nagyon anyalazza a dlr-t, majd megkerdezi, hogy ennyire erroset eddig meg nem latott mi ez? doboz felmutsat osram, ja igy mar erti:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
raczger
őstag
válasz !Overdose! #91267 üzenetére
Na kiderült miért nem vihették még el, tk-s volt az autó, a múltja nem túl jó, felejtős az ilyen.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
#42667776
törölt tag
Nekem I-es Lagunám van, de azért nagyjából képben vagyok...
Ha nekem kellene választanom, akkor a "ránc felvarrott" szürkét választanám. Lehet, hogy ezeknél az évjáratoknál már nem rakták bele, de az IDE motoros F5R motorkódost el kell kerülni nagynyomású befecskendező rendszer meghibásodása miatt ez a "kigyulladós" Laguna ennek a motornak a gyártásával le is álltak.Ha van lehetőség próbaútra érdemes figyelni az egyenesfutásra futómű szilentek fáradása miatt. Mazdát nem ismerem így arról nem tudok véleményt mondani! -
Verbat
csendes tag
válasz raczger #91270 üzenetére
Honnan "derül ki" az ilyesmi?
Az ilyenek miatt félek nagyjából bármit is megvenni a magyar használtpiacon. Mondjuk én is néztem mostanában olyan autót, ami szemmel láthatólag csúnyát kaphatott oldalról. A nepper szerint csak fényezve volt az oldala, az ajtó is, nem cserélték. Ehhez képest az ajtó keretének a sarka (B oszlop tövénél) tiszta hullámos volt, de legalább be lehetett csukni...
Szerk: az Accordnál is az "eleje volt törve, lökhárító, lámpa" és a tk hogy viszonyul egymáshoz?
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz atos19881101 #91276 üzenetére
Onnan, hogy van Mazdánk?
-
DeFranco
nagyúr
válasz raczger #91281 üzenetére
néztem már ezt az oldalt, számomra nem tűnik túl legitnek...
elég sokáig kerestem, hogy pontosan milyen forrásból dolgozik, és az mennyire megbízható meg teljes körű, de azon kívül, hogy "a piaci szereplők adatbázisai" nem találtam sok mindent.
nekem ez inkább valami félkamu projektnek tűnik, három nagy biztosítótól elcsábítottak egy-egy olyan arcot, akinek volt hozzáférése az adatbázishoz és azt khm... kihozta nekik, és van nekik egy valamilyen időpontra vonatkozó snapshotuk.
persze lehet, hogy kapcsolatban vannak a biztosítókkal és azok átalánydíjban adnak nekik kurrens és megbízható adatokat, amivel ők kereskednek, de akkor ezt írnák ki a honlapra. ez a "meg nem nevezettek meg nem nevezett adatai meg nem nevezett forrásból" nekem érzésre ilnyen plázaparkolós árány pecsítgyűrű szint.
-
alázógyík
őstag
válasz atos19881101 #91280 üzenetére
Benzines, Mazda2, és anyósé.
-
DeFranco
nagyúr
válasz raczger #91285 üzenetére
ok, csak akkor ne vezessünk félre senkit, hogy ez az infó hozzáférhető
nekem is biztosítós ismerős segítségével sikerült elkerülni egy gtk-s focust, igaz kártörténetet nem kaptam, csak egy nevet-címet a tulajhoz aki felköhögte a múltat, de töredéknek van ilyen forrása, vagy szerencséje, hogy meg is kapja az adott infót.
-
válasz atos19881101 #91288 üzenetére
Te egy átlagos középkategóriás autó alkatrészáraihoz viszonyítasz, ő meg mondjuk egy Suzuki Swift-éhez, és mindjárt meg is van a különbség.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
alázógyík
őstag
válasz parandroid #91289 üzenetére
Mondjuk egy Puntohoz, ami szintén van nálunk. Ott is hatalmas a különbség.
-
atos19881101
senior tag
válasz parandroid #91289 üzenetére
De két azonos kategóriában levő autót hasonlítsunk, ne biciklit a hajóhoz. Ezért nem értem a kijelentést, miszerint a Mazda alkatrész drága.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
EQMontoya
veterán
válasz alázógyík #91290 üzenetére
Jó, de a Mazdába milyen alkatrész kell? Mindenki ezzel jön, hogy aranyárban van hozzá. Jah, biztos, a családban lévő 3hoz még nem kellett semmi, ami drága. Meg aztán a Lexushoz, ahhoz is brutál drága az alkatrész, úgy ám! Igen, leginkább a 215/45 R17 Proxes T1R, az drága, és kell 5 évente egy szett. Ezek a mai alkatrészárak, fú, már a jövő sem a régi...
Gondolkodom is, hogy vegyek egy MX-5 NC-t, csak hogy legyen mivel járnom, ameddig a többi japán autó alkatrészeire gyűjtögetek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
neduddki
nagyúr
HI!
aszittem tavolsag rekord lesz, d nem lkett:- (
804.7km 49.47l ami 6.15l/100kmudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz atos19881101 #91296 üzenetére
nálunk most swiften jött elő ugyanez, nyelestengely + kinyomócsapágy, normál használat...
-
sanyixXx
senior tag
sziasztok,
remélem jó helyen kérdezem. autót vennék. milyen költségeim vannak az autó vételárán felül, mire beleülhetek és sajátomnak mondhatom? és ezek saccra mekkora összeget tesznek ki?
köszi!
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
Melack
veterán
válasz sanyixXx #91299 üzenetére
Átírás - kocsitól függ, kalkulátor van rá
Vezérléscsere, szűrők cseréje - típusfüggő
Kötelező - szintén kalkulátor, ott már a kocsi meg te magad adják ki az összeget.
4 abroncs (téli vagy nyári), sok mindentől függ, 10-45k/dbEx-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen