Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz 8th #90037 üzenetére

    nem pont o, bar o mar a hardcore verzio
    vagy igazabol elmehetne mar gyari tesztelonek is :DDD

    de megint arra gondolok, amit irtam is a multkor mar ott is
    hogy mar-mar minden meg van tunnerolva az auton, de meg mindig az a kis foscsi A5-s irolap meretu side intercooler van rajta, mert jojazhe'

    ahelyett, hogy mar elsokent a turbocsere meg az adagolo hekkeles meg a toltonyomas 1.5x-re emelese ELOTT(!!!) egy rendes,a gyarinal 4-5x nagyobb, front(!) intercooler-l kezdenek a dolgot, es nem a 90-100 fokos levegovel etetnek a motort, hanem igy nyaron is egy csupan 40-45 fokossal
    amivel igy mar meg a szoggyari auto is javulna meg a gyari nyomason is, es a gyari turboval, mert a hidegebb levego egysegnyi terfogatban es nyomason tobb oxigent tartalmaz, vagy akkor amr emelhetne a nyomast is buntetes (fust) nelkul - ez szimpla kozepiskolas fizika/kemia amugy, de neeeeeeeeem

    na meg ez a szopodasok a szivosorokka isl, hat mindig mosolygok rajta, hogy a nagy uberalles VAG dizeleken milyen hoki szivosorok vannak, foleg a kamrasokon, mert azokhoz kepest a retek digo dizel TD Tipo szivosora egy kesz racing darab mar pl, mert azon egy akkora puffer terfogatu van alapbol is

    tenyleg kb az az erzesem van mar, mint a hongdasokkal is, hogy egy jo tuningalapnak kikialtott autorol derul ki, hogy valojaban egy halom fos az egesz a komolyabb dolgokhoz, igazabol csak ket, ok nelkul felkapott markanev az autobuzik kozott, de amugy ezen kivul semmi extra...sot
    azok is szegenyek inkabb agyig szopatjak magukat a feltengelyekkel, a szárával is meg a csuklokkal is, meg azzal az alublokkos, open deck-s, huvelyes motorral, aminek ugy kezdodik a tuningolasa, hogy szedd szet, dobj ki belole minden gyarit es lapatolj bele 3-500k-t uj, erositett cuccokra, meg tunnerold meg kb ugyanennyibol a hengerfejet is melle, aztan még imadkozz, hogy ne szakadjon le, vagy torjon a tunner szelep szara abban az igy mar 1M-s motorodban, meg ne torjon el benne a fotengely sem, meg ne kopjon el a 240kHUF-s Skunk2 veztengelypar sem benne 3-5000km alatt nullara
    es ez "jo"...? :U :DDD

    mashol meg ez ugy van, hogy elbirja azt a szintet meg a gyari is :K
    de akkor kerdem en, mi jobb, mi a valodi jo tuningalap?
    nem az, ahol nem kell kidobalni a fel autot 25-30loeroert is mar beleolve egy kisebb vagyont?

    erre mondtam kint KKL-n az egyiknek, amikor beszelgettunk, hogy
    ....
    -figyi, szerintem meg ti rossz autot hekkelgettek
    -ááá, ehhez van "minden"
    -uhm... abbol az 1-1.2M-bol, amiket ezekre a Civic-re betapsoltok, a Dacia 1310-t meg a Matiz-t is meg lehetne turbositani akar "megcsinalva", mert annyiert van ahhoz is mar minden cucc ehhez temahoz... mi ebben igy az a nagy vmi?
    csak vagta a megsertodott pofakat erre, aztan odebb is ment

    es itt most lehet mosolyogni ezen, amit eddig irtam, de a digo 8v meg 16v szivo benzinmotorokban -de meg a frutti fapad alap 1.4i 70loeros Tipo/Uno motorban is-, (ugyan)olyan hajtokar meg fotengely van, mint a gyari turbosokban is, azt 2bar-l is fujhatod, igen, meg azt a gyarit is, es nem kell kicserelni, mert az nem torik el, es igy nem is viszi ki a blokk oldalat sem, a szeria szivo dugattyukat is fujjak itthon 1.5-2bar-l is akar, es semmi baja sincs tole, egy D-s vagy B-s motoros Civic-ben ekkor mar a blokk héja az csak, ami a gyári maradt, mert azon kivul mindent ki kellett dobalni belole, mert fele ennyi nyomasnal is mar reg elgorbult vmi vagy szettorik a g*cibe es lenullazza az egeszet, ahogy van
    pl a TC motorban gyarilag is kovacsolt a fotengely, es a 6-700 loeros rallykrossz versenyautokban is csak ez a szeria gyari fotengely van, semmi 4340-s ún "billet" CrMo istenfasza darab 1500EUR-ert
    persze lehet hozza venni, de nem feltetlenul szukseges a léte

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák