-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
meg lehetne csinalni szivobol is ezt, csak az utcara megkivant megbizhatosag miatt mar tobbe kerulne, mint egy gyari versenyauto, ami meg lehet uzemoras is
mondjuk bun okadek ahogy kinez, de ennek nem szepnek lennei hanem gyorsnak
több drón kell ;P
-
szőröscica
addikt
Persze, fogtak egy szívó 2 literest, ráqrtak egy turbót, jól megfújták, és reménykednek hogy kibírja 100 ezer km-ig. Szerencsétlen literes Ecoboost meg már lassan 20 ezer km-t sem fog kibírni, ha még ketten írnak a várható élettartamáról.
Hülye gazdával meg egy szívót is ki lehet nyírni rövid időn belül.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Igen... (szarkazmus, segítek). Ettől én még nem bízok 100%-ig egy olyan motorban, aminek van 120 és 180 lovas változata is. Ez személyes vélemény, nem kell belőle azt hinni, hogy én igét hirdetek, mert nem így van. A 2.0-ból 360, na az már aggódósabb...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
Gyári volt a motor? Nem.
Akkor meg ismét az van, hogy elbeszélünk egymást mellett. Ha nem tűnt volna fel, én a gyári alkatrészek túlhúzását ellenzem, ha nagyobb injektorokat, turbót, stb. raktok bele, ahhoz nem értek, nem is szólok bele, de abban nem fogok senkit támogatni, hogy full gyári motorral beguruljon valahova, aztán egy 20-30 százalékkal erősebb konfiggal kijöjjön, csak mert csipsz géza szerint jobb az úgy, mint ahogy a müncheni/ingolstadti/párizsi/sunderlandi/stb gyári mérnökök megtervezték.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
És ha ilyen fogyasztáscsökkentő hatású, akkor miért vetnek be mindenféle egyéb trükköket a gyártók (pl. ültetés, hosszabb váltóáttételek, zárható hűtőrács, a padló teljes leburkolása, adblue, stb), hogy csökkentsék a károsanyagkibocsátást és a co2 kibocsátást, holott elég lenne átsétálni az abt-hez, és elkérni a szoftverüket? Nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Rick4
félisten
Szerintem ere értette:
Hozzál ki 260+ lovat egy 1.9 villany tdi-ből... hajrá, sok szerencsét
Ami amúgy minden különösebb gond nélkül megoldható, én is tudok 225 lovas1.9 pd Sharanról, ami nem egy problémás dolog volt, a motorhoz nem nyúltak, csak injektor, turbo cooler és kipuffcsere volt, egy kis chipírkálás, nomeg egy kis kevlárkuplung, és 600K-ból megállt mindennel együtt. Ja, és ott külön kérés volt a mindennapi használat és a tartósság, nem versenycélra készült, szóval ha nem 300K km-t akar még menni vele, mehet az a lóerő feljebb is.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
~240-t ugy kihoznak belole, hogy nulla fustje van
akkor miert is kell akkora fusttel jarnia a 200lovas TDI-knek is mar, mint egy gozmozdonynak?ezt ismered, ugye? erdekes, hogy siman latszik mogotte a forgalom...
...pedig ez egy 238lovas 1.9TDImodern commonrail-nal is el lehet venni a fustolest, jol beallitott programozassal, ott ahol fustol el kene venni egy picit es akkor nem fustolne, meg légfelesleges lesz ujra
az un smoke limiter erre van az ECU-ban, amivel az a legtomegmero jele alapjan tudna limitalni a befecskendesi mennyiseget, csupan be kene allitani rendesen ezt benne, mert azert is van az ottazzal vedekezni, hogy de azert mecha adagolos a TDI inkabb, mert ugy erosebb lehet tiz-husz loval, viszont okadja a kormot, az ugyanugy balfaszsag, mint a hongdasoknal az, hogy 3-4loeroert meg akarnak suketulni az autojukban, de egy fel kerulettel odebb is hallani mar, ahogy erkezik a helyi Ödönke
kb kezet foghatnanak hujesegben egymassal
több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
Adok telefonszámot, hívd fel az embert, fuss össze vele. Pusztaszabolcson csinálták neki.
Ja, azt honnan tudod, hogy Ausztrália létezik, ha sosem jártál ott? És a holdnak van biztosan másik oldala? Ez olyan ovi középsős móka, nem gondolod?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Nem szerintem, hanem a pusztaszabolcsiak, és a tulaj szerint. AUY motorkódos, gyárilag 116 lovas 1.9 pd tdi. Hadd ne merüljünk bele, hogy ebben adagoló sincs, de lényegtelen.
Részemről a társalgás befejezve a témában.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
meg kell allni annyinal, amit elbir fustmentesen, es akkor nem fog szetdolni se allandoan
Alfa-sok kozott se sok szeria sw-s JTD van, de azoknal a tuning addig tart, amig nem kezd el kormolni az auto, ott megallnak vele
nem divat az ilyen tolom a fustot S&C szeruen agy nelkul fokozat, egyenesen kinezik maguk kozul a fustolos dizelekeset230-240lo kihozhato az 1.9TDI-bol fustmetesen, akkor annyit kell csinalni, es nem tobbet, ilyen egyszeru
es akkor szopni se fognak vele annyit, mint pl a Csatari Tomi, meg a Legszuperebb Adam vagy ki volt az a facebook-s csoportban, akinek 2.5-3M-ban volt az auto csak tunnerolasa ket ev alatt, meg a 9.-10. beinditasnal meg garazsban allva szethullot a racse ubertunner TDI motor is ugy, es meg nem is ment vele egy metert se
vagy ecceru, vegyetek/vegyenek TD/TDI-k helyett JTD-t, ugyis mar 25 eve a digoknal van a dizeles sheriff jelveny
en vhogy messze kevesebb szopodast olvasok a JTD-kkel, mint a TDI-kkel
meg tobb mapper is leirta mar a facebook-s dizeltuning csoportban is, amikor ott is elokerul idonkent ez a TDIvsJTD tema, hogy itt nepszerubb es elterjedtebb ugyan a TDI tunnerolas, mert ez terjedt el a fejekben vmiert -gerillamarketing rulez...-, de a JTD-knek mindene vastagabb eleve, ugyhogy legalabb annyit kibir mechanikailag, ha nem tobbet is
(es ilyenkor szokott mindig a csend jonni, addig meg 10-12-n ugranak neki az embernek )es a digoknal nincs kulon csirabbik meg karajabbik fotengely meg hajtokar, hogy a prolibbakba jo lesz vazze' az a gothedekebb is, es ha jot akarsz magadnak meg nyugodtan aludni, akkor vedd meg 80-100k-ert bontva a karcsibbat es rakasd be magadnak meg 40-50k-ert, ha te magad nem tudod vagy akarod csinalni ezt
meg nincs kulon 90-100-115-130-150lovas gazkollektor, meg szivosor, mint a TDI-knel, ahol minden teljesitmeny fokozatra a masik turbo van mas alaku csonkkal meg mas szivosorral megy ossze
meg 6-s valtonal mas fajta kupplung meg feltengely is
meg melle meg a hosszmotor-keresztmotor is mas, meg mas mindene a turbotol elkezdve a kupplungon at a fiszem-fa.szom kis fosig bezarolag
...hurrabezzeg a retek digoknal leveszed az 5-s valtot es felrakod ugyanoda a 6-st, es jo hozza a masik feltengelye meg a kupplungja is
ez tiszta gaz...nem?meg leveszed a fixgeos turbot, es felrakod ra a valtozogeosat, es ugyanazokkal a csavarokkal ossze tudod vele rakni ugyanazzal a kollektorral meg ugyanazzal a downpipe-l, amivel a masik fent volt, mert ugyanoda esik az egesz es ugyanolyan alakuak a csatlakozo meretei is, ezert nem kell atalakitgatni hozza semmit, gyarilag igy van kitalalva, mert igy rendeltek be ezeket a beszallitoktol, kicsavarom-becsavarom, kesz
baaazeeeeg, ez is de para...4 kulonbozo teljesitmeny szintu motor is ugyanazt a turbot hasznalja, mas es mas sw-s beallitassal
igy a legegyszerubb, meg a legolcsobb gyartonak is
ocseeeeem, meg ilyet...hiiihhhetetlenmeg vmi: vmikor 1998-99-ben a Fiat-tol azt mondta vki, hogy VAG PD dizel technologiajaval nem lehet majd az emissziot tartani es gatat szabni a kormolasnak
akkor mindenhol lekutyaztak ezert, hogy kisnyomi digo senki ne szoljon mar be a ubergerman VAG kb NASA szintu urtechnologiajara ilyet, mert megis mit kepzel
ma meg mar a VAG is a sajat PD-juk-nel is korabbi, digo eredetu CR megoldast hasznalja megis... nyilvan vmi csoda folytan, talan mert megvilagosodtak, vagy rajottek, hogy tenyleg egy zsakutcaba mentek, ahogy megmondta az a digo kis senki is kb 15 eve ezt eloretöbb drón kell ;P
-
#16514048
törölt tag
Oké, tényleg nincs ezzel semmi probléma, csak nem ugyanarról beszélünk. Az autóik nagyrésze a kínálat legalja, ehhez mért árral. Nem mondtam, hogy átvérnének, vagy valami, csak én nem szeretnék olyan autót venni, amilyeneket ők árulnak. Akinek melósautó kell, alacsony igényei vannak, az biztos talál náluk is jó vételt.
Azért az ne legyen már olyan nagyon irreális elvárás, hogy egy 10 év körüli kocsi jó állapotú, rendesen karbantartott legyen és ne legyen túl pár nagyobb karambolon. (Egy behorpadt lökhárítóba azért nem fogok belekötni, ha rendesen meg van javítva és dokumentálva van). Na az ilyeneket, elsősorban nem Csontiéknál kell keresni, de ezzel nem állítom azt, hogy máshol ne vernének át, vagy ne árulnának sz.rt, azt meg főleg nem, hogy az olyan nepper jobb lenne.
-
rbalint88
addikt
a 3l-es lupoval egy baj van, hogy az a fillérbaszásnak az a foka, ahol a farkad hegye a seggedbe ér. és minél hosszabb útra mész, annál jobban tolod be.*
oké, excelhuszároknak megérheti, de városban az is 5 körül eszik, országúton tud 3litert és autópályán 4-4,5, így adja ki nedc szerint a 3,6-os átlagot. ezért cserébe alig van motorerőd, van pár speciális megoldás az autóban (=ha beszarik, nehezebb és drágább megoldani egy sima 1.4pdtdihez képest), és nincs semmi extra az autóban. ja de, az az extra, hogy kipakoltak belőle mindent.
szóval azonos körülmények között a lupo 4-4,5l-es fogyasztását hasonlítjuk a prius 5-5,5 literes fogyasztásához, szóval 1liter spórolásért mondasz le a helyről, kényelemről, klímáról, csendes és nem büdös működésről. emellé ott lesz a ritka 1.2pdtdi, amihez a specifikus alkatrészek drágábbak a kommersz változatok cuccaihoz képest, plusz a nyűgös váltó, amit ezek szerint már lehet értelmes áron is javíttatni.*70-es tempó felett már kevesebbet eszik az autó klímával, mint lehúzott ablakkal, a hatékonyságról meg ne is beszéljünk ugye, szóval engem nem vigasztalna a tudat, hogy dekurvakeveset fogyasztok, amikor tárgyalásra csatak átizzadtan érkezek meg, mert a
fillérbspórolás jegyében nincs klíma. jó a lupo 3L, faluk közötti nyammogásra Omának Észak-Németországban, ahol a nyár max 28 fok. -
footy
addikt
En egyszer ultem Lupoban, tobbet nem szeretnek. Nem tetszik, az egeszrol sutott az olcsosag es a sporolas.
Az egyik legrosszabb ar-ertek aranyu autonak tartom, 100X inkabb vennek egy Punto2-t mint egy Lupot, de ha valaki VW-t akar akkor is jobb valasztas egy Polo. A Lupo nem is tunik igazi autonak, hozza kepest az A3 egy elnoki limo, de meg a Mazda3 is sokkal feljebb jatszik, pedig ezek kompaktok.
Egyebkent szerintem ha valaki nem tud fenntartani egy 7L benzint fogyaszto autot akkor nem is zsabad autot venni.
Foleg ha figyelembe vesszuk, hogy evi 8-10e km-es futasnal nem az uzemanyag fogja kitenni a koltsegek legnagyobb reszet.(#108432) q13579
A Jazz-et nezted? Nem eszik, kellemes a dinamika es van benne hely.[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
Köszönöm szépen neked is!
Ezt a sok km-t most tömegközlekedéssel teszem, de augusztus, szeptember környékén szeretném kiváltani autóval, és habár fent tudnám tartani a 7-8 litert evő autót is, de erre a célra még azt soknak tartanám, mert ez a sok utazgatás 1,5 évig fog fennállni, ha minden a tervek szerint halad. Tény és való, hogy húz a szívem szép sportos autókhoz, pl megtetszett a Mazda 3, Honda Accord, Civic, Ford Focus, de mérlegelni kell jelenleg. -
tresh
addikt
Tudom de ha olvastad az írásom akkor benne volt ha nem követelmény hogy egérkamionba üljön. 400kért meg ne autót vegyen hanem robogót. Vagy éves bérletet. Főleg hogy kitétel hogy levegővel menjen és évente csak kétszer álljon be a kútra tankolni. Szerintem ez sehogy se jön össze. Ha olcsó A-ból B-be autót akar 400k-ért vesz egy F astar-t vagy egy Stiftet és amivel többet esznek, a szerviz költsége negyede lesz az ilyen csoda autókkal szembe. Az alkatrész árak meg vicc kategóriába vannak. Ezt most nem rosszból írom de kb ugyan az az eset hogy 250 le legyen 300-at menjen és fogyasszon annyit mint egy g3-ban lévő Tdi blokk 4-5 liter és erre van 350 pisztolyorrú Mátyása.
-
rbalint88
addikt
ez arra jó, hogy a naptárban mérhető reflexű papáknak is oda lehet adni, mert ha véletlenül belemerevedik a lába a padlógázba, akkor is lesz elég ideje elugrálni a gyalogoknak. ismerősnek van 163 lovas 2.4D automatával, az olyan pont kellemesen erős, nem tép le a fejed, de lehet vele előzni. mondjuk városban nem lehet vele ugrálni a sávok között, mert ahhoz lassú a váltó.
-
Dorien
veterán
Azt ne vedd komolyan, ott volt a szmájli a végén. Nyilván csak akkor érdemes vele foglalkozni, ha a hiba jellege már ismert és normális pénzből javítható. Jó eséllyel nem az. Hahun van normál állapotú Mazda 6-ból 404 db dízel, és csak 87 db benzines. Ez az arány azért elgondolkodtató.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
hobizoli
nagyúr
igen, csak a 1-1.1M-sban is elojohet az a hiba, ami miatt ez a masik csak 640k nevre irva hibasan
es akkor a 640k-st 1.1M-bol mar megcsinaltad jora, es az egy darabig akkor jo lesz, az 1-1.1M-sban meg ott lebeg feletted Damoklesz kardja, ami miatt barmikor kerheti o is a ~400k-s upgrade-ttöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Háztartási gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen