-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
hobizoli #86430 üzenetére
helyes.
de én pl. kb. ennyit költöttem az autóra, amiben benne vannak a saját f*szságaim is, mint a H&R rúgó, meg a koni gátló, és tudom, hogy rendbe van, fog a fék, jó gumi van rajta, meg minden.
mivel cigiről 3 éve leszoktam, így ez nekem tárgytalan(#86432) TaaT: nem, de tudod hányan lesz*rják ezt is? én pl. 5 évesen lecseréltem a fékfolyadékot, pedig elment volna még, újak a tárcsák, stb. pedig az is ment volna még, de 10-20 cm-n akár egy totálkár, vagy ne adj isten emberélet is múlhat. nem akartam elkezdeni, de minap láttam egy octavia 2-t, szerintem a gyári gumi volt rajta, 2006-os DOT, teljesen elöregedve, repedezve, minta 1-2 mm volt talán még rajta. bammeg octaviara telik, de gumira nem?
és nem egy, nem két ilyen van, lassan az a ritka, ha valakinek rendben van a fék, futómű, gumi.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #86513 üzenetére
Volkswagen Lupo-ról volt szó fentebb erre dobta be valaki a Citroen Saxo-t. Polo 6n is jobb mint a Saxo annyival nem mint a Lupo de jobb.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nesa
veterán
válasz
hobizoli #87304 üzenetére
Ertem en hogy az 1700kg citromomba minimum 170 lovas de inkabb 240 mert enis vagyok 110+kg meg a csalad... csomagok... megis jol elvagyok a 90 csikoval, sot ott a Tipom az meg lomhabb, azzal is elvagyok, en mar nem idegeskedek az utakon, tavaly mentem matizal atertekeltem a Tipot hogy milyen minosegi auto es gyors paripa, matizal 1km se akarok tobbet menni.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #87304 üzenetére
"egyet jegyezz meg: 1 loero 10kg-t vigyen, akkor orszaguton sem fogsz kilometereket el szopni egy Volan busz mogott"
Nemrég volt egy hosszabb vidéki utunk egy Skoda Citigo-val két személlyel. Teljesen élhető az autó pedig a számok alapján a többség itt kapásból felgyújtaná vagy beeresztené a Dunába. 1000ccm 3henger szívóbenzin 60ló 95Nm 930kg. Szó se róla nem egy 911 GT2 ennek ellenére nem volt para a 90-nel csapató kamionokat előzgetni vele nem kellett hozzá egy kilométerről nekifutni. Az meg, hogy 100ra nem 8másodperc alatt gyorsul hanem 14 alatt a lőtéri döglött kutyát nem érdekli. A forgalom ritmusát bármikor felveszi vele az ember és a kikanyarodós besorolások sem okoznak gondot 80-ra pikkpakk felugrik ha nyomod neki.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
Kornel
veterán
válasz
hobizoli #87836 üzenetére
mondom hogy karosszeria kialakitastol fugg...
nekem a klima rendesen megdobja a fogyasztast (pillanatnnyi meron is jol lathatoan)
a lehuzott ablakok pedig nem latszanak a pillanatnyi fogyasztason, es az atlagot se dobja nagyon meg.
nyilvan olyan 80-90-nel feljebb mar jobban latszana a lehuzott ablak miatti tobbletfogyasztas, de ott meg mar olyan huzatot kapnal lehuzott ablakkal, hogy bolond, aki ugy kozlekedik.(#87840) aero.: ez a lenyeg, hogy 50-60-nal meg a kis sebesseg miatt nem no jelentosen a fogyasztas lehuzott ablakkal se, utana meg ugyse huzod le, max. resnyire
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz
hobizoli #88088 üzenetére
Gondoltam, hogy régi lesz, de ahogy nézegettem a 7genesek laza 50 lóerővel kevesebbek 1,6-osban, és magyar/külföldi cikkekben is írták, hogy azoknak már a futómű is túlságosan egyszerűsített, meg hát jóval gyengébbek is.
Vagy csak feleslegesen túlpörgöm a dolgot?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
válasz
hobizoli #88218 üzenetére
oké, mondom, én hülye vagyok hozzá, csak itt írta valaki, hogy 150-es pályázás után a parkolóban járatni kellene egy kicsit..
innen indultunk szerintem:
Meghajtja pályán 150-nel, majd 50km-enként megáll 20 percrecsak erre, meg a tájékozatlanságra volt az a válasz, hogy ezt már a gyár is segíthetné, hogy óvjuk egy kicsit a technikát. mert hiába mondjuk, hogy csak egy eszköz, meg miért nem oldja meg - akkor is mi sz.punk vele, ha nem kíméljük, vagy max. a következő tulaj.
de ezt a fedélzeti computer segítsen a júzeren dolgot teljesen el tudnám képzelni akármilyen helyzetre - nem jut eszembe semmi most."... and I hope you have a great day!"
-
parandroid
nagyúr
válasz
hobizoli #88324 üzenetére
"Csillagom, elmentél pisilni, mert indulunk. Nem baj, menj el megint!"
"Nem igaz, hogy pisilned kell, még fel sem értünk az A3-ra, mégis hol álljak meg egy autópályacsomópontnál?"
"Egyszerűen nem hiszem el, hogy félóránként pisilned kell, ilyen a világon nincs!"
"Nem, nem ihatsz kávét, sőt, kérem a vizespalackot is! micsoda, hogy úgyis már megint kell pisilni? Kibírod! Nem, nem pisilheted össze az autót!"
"Basszus, Nürnbergnél vagyunk, az 200km, és már ötödször állunk meg, sose fogunk Mo-ra érni."És akkor a gyerekek is éhesek, meg nyűgösek, meg lemerült a tablet, de a csomagtartóban van a töltő, meg márpedig ő nem mekiben akar enni, hanem subwayben (mondjuk ez nagyon helyes), komolyan, a végén már a kutya nem érti, hogy miért kell ennyiszer kijönnie a dobozából...
Folytassam?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz
hobizoli #88578 üzenetére
persze hallottam.
és ahogy párszor már írtam, sokkal szerencsésebb egy hybrid hajtáslánc ilyen célra, mint egy nem optimalizált benzinmotorra rátenni egy csigát, és azzal a dolgok papíron meg vannak oldva.
valóságban nem, mert a gyártók azért csinálják, hogy minél költséghatékonyabban be tudják tartani az éppen aktuális euro normákat, illetve papíron jó fogyasztást érjenek el. valóságban ugyanannyit eszik egy 1.0/1.2 turbo, mint egy 1.6 szívó, papíron meg...
nézd meg mennyit eszik egy yaris hybrid, meg mennyit egy 1.0 ecoboost, meg 1.2 tce és társai.
természetesen most utcai használatról beszélek, normál körülmények között, szerintem bármire elég.
persze akinek versenyezni kell, annak nyilván nem -
neduddki
nagyúr
-
giigz
veterán
válasz
hobizoli #89220 üzenetére
Pont ezt írtam én is, városban hamarabb kell cserelni, hosszutavon később.
"....pláne így, hogy nem is városban rövidtávokon használod a legtöbbet."
Nem tudom mennyit pörög neki pályán, de mivel hosszútáv, és gondolom nem 4000-ren járatja, simán elég lenne 15-20k km-enként lecserélni neki.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz
hobizoli #89426 üzenetére
Lol. Hát ez volt a lényege a példámnak!
Mivel a Holdon nincs közegellenállás, ezért csak a gravitációs erő ha a tollra is meg a bowling golyóra is. Ezért a Holdon(!) egyszerre érnek földet (Holdat).
Itt a Földön pedig nem, mert a tollpihét megfogja a légellenállás.Ezért hoztam fel példának, hasonlatnak a témában, mert adott két különböző tömegű tárgy, amire konstans erő hat (gravitáció), más nem és egyszerre érkeznek meg úgymond.
Szerk.:
Egyszer pedig kifogom próbálni, hogy beállok 100-ra a legkülső sávban és úgy nyomom végig az M7-et csak kíváncsiságból a fogyi miatt... De annyira nehéz...
Úgymond visz magával a forgalom és amikor eldöntöm hogy finoman megyek, akkor is már csak azt veszem észre, hogy megint 160-nál figyel a mutató.. mert mindig van egy autó amit még megelőzök és akkor beállok fix tempóra, aztán azelőtt is van egy akit beérek, na még ezt is megelőzöm, közben meg jön mögöttem mondjuk egy BMW és nem akarok akadály lenni hát nyomunk neki még egy picit és megint 160-nál járunk már... :S
Mondjuk így is jóval 9 alatt volt a fogyasztása pályán tehát nem vészes, csak kíváncsi lennék mire "képes" fogyasztásban az autó.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #89840 üzenetére
Annyi kb az átlag. Ha rossz helyen van nem lehet műteni vagy legalább sugarazni akkor ott van vége a dalnak. Hónapok de akár hetek kérdése és lapát meg föld. Ahhoz képest, hogy Bajort kora tavasszal hazaküldték Kínából mert látták rajta, hogy reménytelen így el sem kezdték a kezelést csak most halt meg. Rohadt sokáig húzta szerencsétlen.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
neduddki
nagyúr
válasz
hobizoli #89856 üzenetére
HI!
csak alakn jegyzem meg, hogy neken Neked ezt az uzemanyago stemat feszegetned,m ugyanis TopFuel kategoria nitrometannal jar, ami tobrek ooztt kivalo robbanoanyag is:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
gaborbol
őstag
válasz
hobizoli #89775 üzenetére
Kerdezz itt meg barkit, hogy mikor kell a kocsiba olajat cserelni, mindenki tudja, hogy akkor amikor a szelvedore ragasztott matrica mondja.
Tehat minden 3.000 merfoldenkent vagy 6 havonta csere, akkor is ha full szintetikus olaj van benne, es akkor is ez az ajanlott ha 10-15000 merfoldet is ir a kezikony a kocsiba, de azt meg senki sem olvassa, igy jon a matrica bellure a szelvedo bal oldalara, hogy 3k mulva hozd vissza.Miert? Mert szinte az osszes markaszerviz es az olajcserere szakosodott Amerikat atszelo oriaslancok ilyen matricakat nyomnak az emberek kepebe, hogy egy kis extra bevetlhez jussanak.
Egy kozepes meretu SUV elettartalma alatt atlag 1500 dollar extra bevetelt hoz csak a 3000 merfoldes "ajanlott" olajcserekbol a szervizeknek. De meg csak nem is ebben van a nagy penz, mert behirdetik a 19.99 dollar olajcseret szurovel egyben es annyi is, de kozben megprobalnak radumalni mindenre.
Egyszer voltam naluk telen amikor lusta voltam a volvoba olajat cserelni, mondom kiprobalom.
"Uram! Mikozben csereltuk volna az olajat eszrevette a szerelonk, hogy a futomu teljesen el van allitodva, ami nem biztonsagos.
Valamint beirom az on autojat es a kovetkezo: az on autojanak elettartamat nagyban novelo-megelzo karbantartast javasolja:Olaj-olajszuro, klimaszuro, levegoszuro,futomu allitas, automata valto hutofolyadek OBLITES( nem komplett csere csak oblites) es mivel tel van es az on ablaktolrloje csikosan torol azt is cserelni kene, 474 dollar most meg is tudnak csinalni amig var, TV tavkapcsolo ott, kave, udito, ragcsa, minden igyen fogyasszon batran
Kossz csak egy oljacsere lesz, aztan amig vartam fel orat, haromszor halgattam vegig a lemezt.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz
hobizoli #89977 üzenetére
Nyilván, meg 330 és 380.
A "chipgarancia" mindig egy mókás szolgáltatás. Vajon ki fogja azt bebizonyítani bármelyik műhelynek is, h a módosítás miatt következett be egy egy probléma? Senki. Gyakorlatban olyan, h chiptuningarancia nem létezik.
Az az 1.9-es egy jobb konstrukció, mint a szóban forgó műanyag lamellarendszeres Fiat.
Párszor már végezte neki trailen, én továbbra is amondó vagyok, h ne piszkálja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz
hobizoli #90034 üzenetére
nem VAG TDI, csak az is volt, leírtam, hogy annál mit tapasztaltam. viszont az osztrák üzemanyaggal járásban benne volt, hogy elmentünk Mariazellbe, ahol hegyre fel mész sokszor 2-3-ban és az eső miatt kellett klímáznom, hogy ne párásodjon a kocsi.
a Toyota Denso rendszere nem tudom mennyire kényes technika, óra szerint 279 van benne, az utóbbi 7 évben biztos nem volt tekerve, motor, turbó minden gyári. a gyári hátsó féktárcsát is tavaly a vételkor kellett lecserélni.
ja, a benzinből van OMV.nél kicsit prémium meg nagyon prémium, dízelből csak nagyon prémium. literenként 10 Ft-ot bevállalok, mert azt visszahozza, de 50Ft-ot nem, így is eléggé kurvadrága.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- 24 Hours of Le Mans
- Milyen processzort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Dell notebook topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...