-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
q13579
senior tag
válasz
HKorn #168132 üzenetére
Ezzel maximálisan egyet tudok érteni....
Nem is tudom hol vannak a magánszemélyek által árult, rendes előélettel rendelkező autók.... Bár van egy sejtésem...
Mi pl. normális benzin motorral szerelt kisebb kombit keresünk már jó ideje elsősorban, de rá kellett fanyalodnunk a dízelek kutatására is, mert előbbiből egyszerűen nincs a piacon....
Próbáljon meg az ember keresni 1.6 Ceed-et, vagy 1.4 TSI octavia-t, vagy Golf VII kombit 100.000 km és 4-5 év körül. (És tudom, hogy nem a km számít, hanem az állapot, de mi úgy kalkulálunk, hogy az autót 5 év múlva cserélni szeretnénk és akkor már nagyon nem mindegy ennél a kategóriánál, hogy egy autót 150-160.000 km-rel, vagy 200-220.000 km-rel hirdetjük...).
Nyilván ebben vastagon benne van sajnos, hogy cégek ilyeneket nem vettek, magánszemély meg minek adná el... Van egy biztos előéletű valószínűleg még garos autója....
Ha meg akadna is eladó, azoknak jogosan meg is kérik az árát már-már olyan szinten, hogy az ember inkább hozzátesz még akár hitelből valamennyit és kihozhat egy újat.....
Szerintem régen nincs már arról a drasztikus értékvesztésről szó, amik a köztudatban vannak, jó példa erre a következő:
E szerint 2013-2014-es újonnan 6-6,5 M Ft-os autónak 3,5 körül kellene most lennie, ez messze nincs így ebben a szegmensben, még a dízelek esetében is nagyon ritkán.
-
kisza25
félisten
válasz
HKorn #168514 üzenetére
Én inkább azt kérdezném, hogy mennyien használnák egyszerre, mert max 2en, akkor a swift, ha 3-4 emberke is, akkor már kell a fiesta, bár a hátsó sor balenoban, rioban és i20-ban is nagyobb
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
HKorn #169977 üzenetére
Elég sokan használnak globális platformot (is) szóval azért támpontnak elég jó sztem. Toyota nagy részben (pl HSD) globális platformot használ, Subaru teljesen globális platformot használ, Honda is globális platformot használ, a Mazda is...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
HKorn #172029 üzenetére
Babusgattál Te már szépkorúnak számító (10 évnél idősebb), felsőbb kategóriás autót (pl. Merci, Bömi, Audi, Volvo)?
Azért a kötelező, teljesítményadó, vmi lopás casco, éves pályamatrica már egy 100-150 körüli összegre simán kijöhet évente.
(#172031) sharp4: Ok, akkor én voltam a figyelmetlen.
Viszont abban az esetben is 400-500e Huf szerintem simán reális lehet évente, ha csak rendben akarja tudni. 700k-s éves kiadáshoz már kell egy kis "szerencse" is.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz
HKorn #172112 üzenetére
vitarában nekem is, páromnak is 125km volt a max, amikor úgy szálltunk ki belőle, hogy aznap nem akartam visszaülni. gyenge oldaltartás, gyenge deréktámasz.
egyébként, hogy mennyire nem kategóriától függ az ülés arra jó példa a mostani superb. az is szégyen, h 8millás alapáron vitara szintű ülések vannak, de az mondjuk engem már meglepett, hogy a milliómotoros GT line-ban csak 160kilós embernek lenne oldaltartás, 12Mért. 110kilóval még cingár volnék hozzá. deréktámasz van, de oldaltartás nincs.haverom 2es oktáv után kapott FL oktávot 2010ben, balhézott, hogy mi ez a szar. a mostani superb még rosszabb. látszik skodánál az irány.
opelt én insigniára értem, de kipróbáltam az AGRes zafirát az is oké. Érdekes módon a sima ülés nekem jobban tetszett, mint az AGR egyébként.
passat nekem tetszett, avensis is, rav4 is, sportage is (2015ben EX, 18ban már az LXben is jó ülés van). szóval nem hiszem, h az én igényem túl magas. mondeoban, A6ban 800km után nyújtózok egyet, majd tankolás végén ülök vissza..
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
válasz
HKorn #172231 üzenetére
A német gyártmányok LED-es lámpáira már van javítóipar; úgy tippelem, hogy a koreaiakkal is megbirkóznak a szakik.
A GTK jó kérdés... olyan autót kell venni, amihez lesz bontott / utángyártott. (Pl. én főleg ezért nem vennék a 2010-ben megjelent Saab 9-5-ből, mert összesen 11 280 db keszült belőle.)
-
-
kisza25
félisten
válasz
HKorn #173024 üzenetére
biztos az volt a legjobban kifaszázva, nem hiszed el, de házat is így vesznek, megnéz 5-öt én mindegyikről elmondok mindent és a legszarabbat megveszi, mert szépen ki van festve és szépen be van rendezve
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz
HKorn #173214 üzenetére
Viszonylag magabiztosan kijelenheto,hogy kabrioban hatul ulni leengedett tetovel buntetes, nagyon huzatos. Sztem fel ora alatt siman ossze lehet szedni kotohartya-, ful-, akar arcureggyulladast is ott. Szoval gyerekkel max varosban elmenni fagyizni opcio leengedett tetovel.
H Astra TT-t javaslom, abbol lehet ertelmeset venni ennyiert, normalis fenntartasi koltseggel vagy elso gen volvo c70, de annak biztos dragabb a fenntartasa. -
rbalint88
addikt
válasz
HKorn #173222 üzenetére
Add el a vitarat, vegyel egy jo motorkodos 1.8tsi passat b6-7 kombit panoramatetovel, igy megvan a kvazi kabrio (be is azik, ahogy kell
), melle meg lehet venni valami seggraketat hetvegere.
Focvis, Qru: azt tudom, hogy atlag dolgokra lehet vinni opelbe, de ha valami spec nyomora van, akkor varhatsz heteket Szikiekre... tetovel mindennel kimondottan kabrioteto specialistahoz kell menni, szoval ez nem annyira szempont. Kasztni meg minden kabrional szopas szinten, a4-nel meg az eleje se azonos a szedan/kombival
ez egy ilyen sport
[ Szerkesztve ]
-
válasz
HKorn #174280 üzenetére
Rosszul mondtam, szóval:
2012-2015 közötti 1596 ccm-es motor az Ford féle EcoBoost motor.
Viszont ami ezt váltotta 1498 és 1969 ccm-es motorok, ezek már Volvo fejlesztések, előbbi van az automata váltókhoz, utóbbi pedig csak kézi váltóval elérhető.
Forrás: [Volvo Engine Architecture wiki], [Volvo V40 2012-2019 wiki]
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz
HKorn #174282 üzenetére
Tudomásom szerint nincs velük baj.
Nekem személy szerint a V40-nel az a legnagyobb bajom, hogy a fedélzeti rendszere nagyon elavult, Android Auto / Apple Carplay felejtős, emellett eléggé szűkös is, köszönhetően a Focus 3-al közös platformnak.
A Forddal összevetve persze biztos, hogy a Volvot választanám, de ha más is szóba jöhet, akkor valószínűleg előbb vennék egy Mazda 3-at vagy Golfot, mint a fentieket."Less but better" - Dieter Rams
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!