-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Integra
titán
ez sem igaz így. 14 éves az autóm, 1.8 szívó sor4, 200le, csak városban ilyen moslék időben 9.1-9.5 liter az átlagom, és ezt úgy, hogy azért rendszeresen elrúgom neki, mert azt is jól esik mi a fenének vegyek kisebb, gyengébb benzinest vagy nagyobb traktort? 3.0 tádéi sem tud utánam jönni, kanyarban meg pláne nem... az 535d-m azért már autópályán letolt, ez tény, na de ipari hulladék az is közép távon már.. soha többet.
nyáron 8 körül is járok, de igazából, ha 15 literrel járnék, az sem érdekelne.
természetesen a járulékos szervízköltségeim értelem szerűen magasabbak, 6-8e km után olajcsere, drágább kopó alkatrészek, gumik etc... 14 év alatt 1 db termosztátot cseréltem benne (47 euro, 2010 januárjában), ennyi a hiba lista....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Legyen az! Ha vkinek tetszik , rendben van, de komolyan azt hiszi az eladó h bárki beszopja a 10-11 éves kocsinál -ráadásul igen erőteljesen luxus kategória!- hogy csak ennyit ment vele? MEg nehogy már 8 litert fogyasszon egy 2+ tonnás v8 még ha dízel is. Gazsi megeszi átlagban a 10 litert....
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vjpeti
csendes tag
Én nem azt mondtam hogy nem megy, hanem hogy felül nem megy. De normális hétköznapi használatban, ha nem forgatod 3-3.5 fölé, akkor 1.2-es létére nem rossz. Ezt én annak tudatában és tapasztalatában írom hogy az enyém nem 16 hanem 8 alatt van 100-on, és 3-szor olyan erős. De pl 1.3-as Swift II-höz képes kis fordulaton nagyon dinamikus.
[ Szerkesztve ]
-
-
milomi
tag
civic Type-r Atom verda... 2003 as évjáratban ültem.... nagyon ment Mi Egerbe cirkáltunk mikor kiszúrtunk egy GOLF 5 GTI-t 3 fiatal suhanc benne Nah hát a Type-r es inas mindjárt oda is dudált lámpánál zöldnél rajt.. volt ... hagy ne mondjam lámpától lápáig kapott a GTI kb 3-4 kocsit és már 130 nál volt a km óra.. nagyon erős 5800 Fordulattól bár 4 dikbe 60 tól még érezhetően húzott alul is !
Bár hogy ér e 2 Milliót... egy 2002-2004 es autó....... Kicsit 2 Milla fölött már Kapni Clió RS III szériát 197 lóerővel ugyan csak 6 os váltóval és ugyan csak 6,5 körüli 0-100 al jah és 2007 es évjárat körül !
Alá egy jó Kipuf rendszert és egy jó progit mellé... mindjárt van vagy 210 lóerő körülNFS World Nick Ewing1987
-
hobizoli
nagyúr
igen csak tudod a turbo motorok kb 65-70-g szivokent mennek
1-sben a legtobbnel gyorsabban emelkedik a motorfordulat, mint ahogy betoltene a turbo, vagy max a valtas elott 5500-6000 korul csinal egy par tizedes nyomast, aztan 55-60-nal elszurod kettobe meg van egy kis turbo luk es onnan tol meg az ules igazan eloszor...
meg annyi szokott lenni, hogy 2.sben nem tud egybol letapadni, mert a nagy nyomatek miatt relativ eros, tobb ero megy le a kerekre mint a kerekei tapadasa meggyozne
amugy frankon nem ertem, hogy a FWD turbos autokba miert nem lehet opcionalisan SEM kerni torsen sper-t, miert kell ezt kulso gyartoktol megvennie a juzernek
pl japoknal a jobb szivokba is van gyarilag(!)
pl az ITR valtojaban is van, az (is) azert megy ugy ahogytöbb drón kell ;P
-
-v-
addikt
Meg a mazda 3 mps is a 10%-ba tartozik?
Csak mert ennél is ugyanez a szitu, egyesben már ~25-től 0.5< bar nyomás van (vége fele nyilván több is),
kettesben pedig végig 1 bar (mondjuk te az 1-esre írtad)[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Az RS fókában egy nagyon pici kis tehetetlenségű turbó dolgozik (2.0 16v Turbo és csak 215lóerő) ami hamar felpörög ennek ellenére egyesben még tiltásig kiforgatva sem épül fel max. turbónyomás. Az egyes fokozat túl rövid ehhez, hamar leforog csak nagyon rövid ideig jár magas(abb) fordulaton a motor. Ugyanez kettesből indulva röhögve meglenne, egyesben nem. Úgy vélem kissé elkalandoztunk. Az ilyen kifejezetten sportosra robbanékonyságra hangolt motorokat (Ford RS, Mazda MPS) ne méregessük azon kis ccm-s kis teljesítményű benzinesekhez amikről fentebb szó volt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
Azt aláírom, hogy a Golf botrányosan kicsi hátul, ez tényleg így van. Szerintem egyik másik egy kategóriával kisebb autó is nagyobb hátul mint az. De nekem senki ne mondja, hogy kicsi a Golf csomagtartója. Összecsukva simán belefér egy normális méretű (nem esernyő!) babakocsi egy nagyobb utazótáska plusz két hátizsák a gyerek meg a mi cuccainkkal úgy, hogy nem kellett ugrálni a cuccok tetején, hogy beférjenek. Slusszpoén, hogy ez ráadásul 4motion volt aminek a hátsó hajtás miatt közel sincs olyan mély a csomagtere mint a simának.
mod: Na, már csak elolvasom a cikket én is.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
footy
addikt
Autóhifi - melyiket szeressem?
Ajanlom a fenti forumot, add meg, hogy mennyit szansz ra, milyen zenet hallgatsz es miylen hangzast szeretsz, aztan kitalalunk valamit. -
Laraxior
titán
A legszebb BMW... nekem is ez adja a legjobban
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xero
nagyúr
Fel nem tudom fogni hogyan tudnak egy tipusidegen motort belepapírozni. Tudom-tudom nincs papír, de akkor jön a vizsga. Nyilván én vagyok túl balek és én vagyok az akit még a nagyobb kerék miatt is elhajtanak (szerelték ilyennel is a modellt, igaz nagyobb motorral).
Szóval szívesen leülnék egy ilyen tulajjal pár sör erejéig, hogy tanítson. Mert biza, ha ez papírozva van az nem ennyiért menne el.
-
Laraxior
titán
Máris Renault-ék küszöbén toporgunk. Lagunát legfeljebb akkor veszünk (van ennyiért I-es és II-es széria is), ha háromhavonta futóműveshez akarunk járni, de nem vetjük meg az általános motorszervizeket, az elektromos szakikkal pedig közeli barátságot ápolunk.
Én bevállaltam 600ba, és rohadtul nem bántam meg. Szeretem is
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Szplöttyy
senior tag
Komolyabban ossze volt totalkar az eleje hullamos a teto stb+kiegett. Utana javitva hibatlanra femigcsiszolva az egesz stb es osszetort de pont ugy ahogy kell. Mintha sose lett volna torott. Persze en is lattam tobbszor a seggen tort es ganyul javitott cliot amibe egy regiswift ment bele es a regiszwift egy lokos megzarhid cserevel meguszta a clio meg kerekig eltunt es ujra tk lett. Ganyul volt javitva.
Ja es nem garantalja semmi en tudom mert lattam csak mondom h hiba tks az auto azutan is lehet olyan mint az uj. Legroszabb esetbe kasztnit cserelnek es kesz.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
_NCT
őstag
A gumi minőségének sem árt a fagy meg a 0 körüli hőmérséklet? Én úgy hallottam, h 10 fok alatt (nem csak nappal) nem éri meg feltenni a nyárit, mert nem tapad olyan jól (főleg hogy eső is lesz még), illetve a gumi veszít a minőségéből, ridegebbé válik az anyag.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen