-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
hehehe
jól indult, millió körül 8-10 éves kiccsaládi benzines, ford-opel-p.nci...
beszélgettünk, nem is akartam beleszólni, mert minek okoskodjak, nem is értek hozzá, de aztán csak elkezdtük összeszedni a költségeket, és amikor mondtam, hogy vételár felett még egy 300k-t nagy nyugalommal tegyenek borítékba, mert megvan az esélye, hogy rálocsolják, akkor jött az o_O ... kezdtem sorolni, hogy átírás, bizti, illeték, okmány, vezérléscsere (itt megakadtunk kicsit) akkor már éreztem, hogy tagadó üzemmódba teszi magát, inkább hagytam a francba... amúgy is hülyeség volt beleszólni
-
Khelben
nagyúr
Nekem mostanában minden új autó egyenkoreai. Ma láttam az új BMW designt, most már az is. Komolyan, már nincs olyan autó, amit a kinézete miatt vennék, holott régen az volt az elsődleges szempont (nézzük meg bármelyik cápa BMW-t pl. vagy az első Focust. Azok még tudtak egyediek lenni.)
-
giigz
veterán
Nem erről van szó.
Pl. egy Focusban nem elég az 1.4, oda 1.6 kell. De itt nem 75 vs. 101 LE-ről van szó, hanem 92 vagy 102 LE-ről, és a Swift-hez elég ez a 92 LE-s 1.3-as motor. Tapasztalat, haveromnak ilyen van, vezettem 1.3-as és 1.5-ös motorral is, hidd el, ha nem a teljesítmény a szempont, akkor jobb választás az 1.3.
Meg lehet kérdezni Motion_Blur-t is, elég az 1.3.
-
zoo8800
veterán
VW példát mondok: márkaszervizben 6-7.000 a Castrol olaj literje, ugyanaz autósboltban 2.500 HUF/liter.
Gondolom ugyanígy működik egy Mazda márkaszerviz is, így könnyen összejön a 60.000 egy olajcserén. Ebbe biztos kell 5-6 liter, na meg a szűrők, meg az MPS felár[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
DeFranco
nagyúr
A lényegi, szlovák rész, az elég sz@r. Kevés kátyú van, de az váratlan, nagy és mély. Nagyon sok a teher, menni nem lehet, csak ha tényleg vakmerően előzöl, amúgy meg tötyögsz és vársz egy olyan kanyarra, amit legalább belátsz és nem jönnek szembe.
Szépnek szép, a kátyúkat leszámítva élvezetes is, de szerintem élményautózásra mérsékelten alkalmas. Gépészkedni megtanultam rendesen, és rájöttem, hogy kiba jó a váltóm
Bővebben írtam róla itt: [link] (utazás "fejezet")
@fokukac: azzal kapcsolatban is leírtam már ugyanezt (hogy oltó nagy marhaság valamit így megcsinálni), de ott még értem is a fizikai kényszert, itt viszont lehetne neki csinálni egy "leeresztőt"...
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
KELL! Mert szipog, amikor padlózol!
Izé. A kormány és váltószoknya. Akkor szakad ki a dudagomb, ha kibaszott sokat mennek vele, kb 250e km felett. Addig csak megkopik. Ez nem cserés, mert annyira nem új, de nem 250 ezres, mert annyira nem kopott. A cserések amúgyis kurvára aftermarket fosok. A váltószoknya. Nálam 110e-nél kb ennyire kopott. A Classic II-esekben tény, h ilyen rossz az anyagminőség, sokat meglestem, 100-tól kopnak. Tehát a km valahol talán passzolhat is, az h ezen a távon mennyit ölték, mennyire figyeltek a turbóra, nem tudom. -
TaaT
veterán
Nekem úgy tanították hogy ha kanyarodósáv akkor is kell az index amíg állok, az egy dolog hogy olyankor én sem hagyom kint az indexet (kivéve ha sávváltáskor úgy marad), csak ha elindulok.
Persze én sem vagyok feddhetetlen, visszanéztem pár autóskamerás felvételemet és egy idősebb férfi lábán majdnem átdöccentem, méghozzá a zebrán
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Ennyi, nekem is hiába ajánlgatja a kutas a 100-as benyát ha az enyémben 98 a standard, de elmegy 95-el is.
És természetesen lukoil-t tankolok én is évek óta, nincs panasz, bár az én autóm mindenevő, üzemanyag probléma sosenem volt pedig jó darabig mol-t tankoltam.
Give them hell Ukraine!
-
!Overdose!
őstag
Még nincs, de hétfőn veszem át a sajátomat. Kayaba és Koni között vacilláltam, de a Kayaba gátlókról is egyre rosszabbakat hallani mióta nem Japánban készülnek. A Kayaba 19.310 Ft lett volna a legnagyobb kedvezménnyel, a Koni pedig 17.000 Ft és Kárászy-ék ingyen bemérték a lengéscsillapítóimat, ez 1905 Ft lett volna egyébként.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeFranco
nagyúr
én sem rohangálok folyton, nem erről van szó... arról van szó, hogy leszarod vagy nem szarod le, hogy rohad alattad az autó, legyintve, hogy még 10 évig nem esik szét úgy sem...
persze, én sem futok ámokot minden egyes hibával, ha sorra jön, akkor megcsináltatom szépen lassan, vagy meg sem csináltatom. ez azért messze van attól, hogy lehorzsolnak egy műanyag elemet, és rohanok fényeztetni
de azt nem fogom hagyni (és szerintem te sem) hogy egy olcsón, gyorsan orvosolható kőfelverődésből 3 év múlva átrohadt és cserés elem legyen
-
DeFranco
nagyúr
Akkor ne kelljen cserélni
@bitpork: hallok valami kopogást, de elölről, és szerintem a kutyacsont lesz. Anno megkérdeztem akihez hordom, hogy milyen a hátsó futómű most, és mennyi rá az esély hogy komolyan (flexelősen) hozzá kell nyúlni, szerinte nem sok, sőt nagyon kevés. Ettől függetlenül ha összejön összejön, de nem tartom valószínűnek.
[ Szerkesztve ]
-
Na de amikor az ajtó belső borítása olyan mint egy reszelő a rücskös műanyag miatt, akkor az már gáz...
(#56552) !Overdose!: Látom jársz Bécsabára. Ha véletlenül Szegeden jársz recsegj meg és kipróbálhatod. Bár nekem is 15 km/h sebességkülönbségnél már visszavált.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
Mert, 2,9-ért lehet egy olyan autód, amire utána garantáltan rálocsolsz még 1,5m-t. Az-az, kétszer annyit, mint bitpork 'Gazsira'.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Méretileg nagyobb, és mivel vw talán kevésbé vernek szemmel Nekem nem a sebesség a lényeg , hanem hogy kényelmesen ellegyek benne. Nézegettem egy faszázmányos vito-t, csak használtan lelakottan is 5-6 milla
(#56788) runner 125: te csak tödőzzed a szivarodat Viccet félretéve - még a szüleim szomszédja is megszólt, a sírköves hogy ugyan mibű mén ilyen jaó h a6 kombim van?! Hát nem javítottam ki... a Touareg-re meg ráfogom hogy ez az új transporter
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest