-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz LuckyL #146935 üzenetére
Mi szakadt le? Ki írta, hogy leszakadt az autó eleje? A kerék előtti rész, tehát lökhárító, lámpabúra, hűtőmaszk, hűtő, ablakmosó tartály és még ami ott volt, azokat kellet újrarakni. Pár cm-t mozdult el a keresztmerevítő elöl felfelé (nem tudom mi a neve), de nem törött el. Szerencsére nem az autó felé fordult ki a motor, hanem kifelé az útra, ahol egy ~15-20m-re állt meg. Szerencsés helyzet volt, mert az autóból nem sokat ért el, de benne ülve abszolút nem éreztem nagynak az ütközést, amikor kiszálltam és megláttam a motort eltörött villákkal, akkor lepődtem meg, hogy bakker ez nem kis koccanás volt. Az egész motorosból se láttam sokat, sőt semmit, láttam, amikor bent volt a körforgalomba, majd hallottam, hogy nyélgáz, ekkor néztem el a másik irányba, mire visszafordultam már jött a becsapódás.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LuckyL #147061 üzenetére
Egyrészről +1. Másfelől mikor jön haza a tulaj, nem ér rá addig pl. ügyvédi letétbe helyezni a pénzt, amíg nem zajlik le a folyamat - úgy, hogy csak a törzskönyvbe bejegyzett személy veheti fel a vételárat?
rasotamas: csinálj egy Excel táblát, három oszlop kell neked. Középre vezesd fel a fájó/nagyobb összegű javításokat, mellé két oldalra pedig írd oda, mennyibe került a Mazdánál, és mennyibe kerülne egy kinézett VAG esetén (közeljövőben esedékes tételekkel szintén). Ennyi idősen már egyre több konszernes vas is elkezdett rozsdásodni, ha nem figyeltek rá (első sárvédő alja+küszöb - ha nem mosták ki rendszeresen, első sárvédőív teteje - ha bent van még a gyári zajcsillapító szivacs), a galvanizálás ellenére is, de talán ez az egyetlen tétel pár éves távlatban még elhagyható. Ellenben add hozzá az átírást, vagyonszerzést, vezérlés+összes folyadék cseréjét, máris kompenzálva van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz LuckyL #147068 üzenetére
Az a baj, a hahu is tele van a miglia és matipro féle szemetekkel, most este is rászűrtem C és E mercikre, és a 40 találati oldalból 30 oldalon keresztül ez a 2 cég szarja van fent, mind scoutról és mobile-ről szedett autók...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
m3tr0
senior tag
válasz LuckyL #147068 üzenetére
Azért kérdeztem.
Megnéztem az autót, de tárgytalan,mert közel sem olyan volt az állapota mint a képeken plusz egy deka olaj nem volt benne.
mod: vélemény erről?
Tudom..külföldről behozott,visszatekert stb. de így ránézésre egyben van.
Az autóról az információk lekérése hogyan működik? Külföldi autónál is lehet? (km stb.?)[ Szerkesztve ]
-
_adaml21_
őstag
válasz LuckyL #147148 üzenetére
Igen, én is nézegettem HAHUn, de én inkább ezt néztem. ErgoActive ülés nagyon pöpec lenne.
Amúgy általam összeállított autóba a Comfortline felszereltségen felül egy metálfényt, 16-os kereket, komfort csomagot, ergoactive ülést, és behajtható tükröket vennék, ha lenne rá lehetőségem.Nem akarok megsérteni senkit, de szerintem ez a Hyundai nagyon-nagyon csúnya autó
-
Mauzes
őstag
válasz LuckyL #147501 üzenetére
Útnyilvántartással kapcsolatban tapasztalatból beszélsz? Én úgy gondolom, hogy egy gps útvonal nem elégséges, hanem minden útról tételes nyilvántartást kell vezetni, ami alapján a könyvelés elkülöníti a céges és magánhasználatot és aszerint lehet áfát visszaigényelni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LuckyL #147953 üzenetére
Abban a korszakban egyszerűen eldobható furgonok készültek szvsz. Olcsóbb lemezből préseltek, azért kezdi ki őket belülről a veszedelem, nameg a dobbetéteket is kispórolták, stb. Itt egy '96 Jumper van Szoktam figyelni, hogy milyen fényezéssel mennyire rohadnak, szerintem is van különbség eszerint is.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #148423 üzenetére
Nővéremnek volt Punto 2-es, ami hetente legalább kétszer volt szerelőnél, tehát nagyobb átkot el sem tudok képzelni nála. Viszont tisztában vagyok azzal is, hogy nem mindegyik darab olyan, mint az, és egy nagyon korrekt kisautó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Land
veterán
válasz LuckyL #148435 üzenetére
Lehet, hogy nincs nagy összefüggés, max a motor többet forog 130 km/-nál a kelleténél és az még rádob a "zajra".
Kornel: Valószínűleg neked hangos lenne 130 km/h-nál.
Akivel dumáltam neki 1 éves, most lesz benne 80k km és eddig semmi romlott még el rajta. 1.6-os benzinese van.Rákerestem mit mondott nekem: 140-nél 3600-at pörög, sokat pályázik vele, nem zavaró nagyon neki a szélzaj. Magyar utakra neki elég az 1.6 motor.
Futómű jó, de lehetne picit feszesebb, viszont az itteni utakra jó ahogy van. Hangrendszere átlagos, hallott már jobbat is.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
alázógyík
őstag
válasz LuckyL #150623 üzenetére
"vagy persze egy szakadt faluvégi ócska merci is lehet, toldozgatva foldozgatva, amivel nem mer senki elindulni 10km-nél messzebbre"
Úgy 1,5-2 éve megnéztünk neki egy autót itt Kecskeméten, egy régi 124-es Mercit. Egy Merci szakival.
Fotókkal, videóval,...Még a végén mi voltunk a szemetek, hogy azt mondtuk, hogy egy nagy rakás f.s az autó, mert neki azt mondta valaki hogy jó, és szép,....
Ha jól emlékszem, még be se bírtuk indítani.... -
rbalint88
addikt
válasz LuckyL #150640 üzenetére
B6 Passatok emlekeim szerint erezhetoen dragabbak, de azt nem nezegetem. Mondeot se, csak vegigporgettem ezt a csoda uj oldalt 4M-ig, hogy mik vannak fenn es ez ugy szemet szurt. Passatbol B7 jatszik csak, de abbol ami szoba jon, az 3,5M+ altalaban, ha nem 4M.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz LuckyL #150659 üzenetére
Az tény, hogy egy 40e km-t futott példány jobb, mintegy 210e km-t futott, de szerintem sem mindegy, hogy hol és milyen körülmények között ment a motorjába a méter.
100 ezer alatt futással vegyél max 8-9 éveset, akkor sokáig nem lesz gondod
Kb. én is ezt szoktam mondani magamnak, annyival kiegészítve, hogy a számok mellett tűnjön azért megkíméltnek/karbantartottnak is.
[ Szerkesztve ]
-
Eugene Roe
őstag
válasz LuckyL #150744 üzenetére
Sokkal gyorsabb, de nem a 4,7 helyett 4,5 miatt vesznek jobb autót, hanem az életérzés miatt. A fixie bicikli is vissza az időben 120 évet, még is vannak akik azt szeretik a vissza-kettő előzéskor kicsit más hangulató manuálissal, mint kormányváltón, ráadásul én akarom megverni a másikat, nem pedig a pénztárcám. Mondjuk egy "buta" szekvenciális váltó már jó kompromisszum lenne, de az meg csak a versenyre épített gépekben látható.
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
Satyricon
addikt
válasz LuckyL #151229 üzenetére
#151228) rbalint88: az alja nem rozsdás, sem az ajtó éleinél, sem a sárvédőnél. Az utóbbinál kicsit rozsdás volt méghozzá valamelyik elsőnél, de azt megcsináltatta egy festővel, mondta hogy úgy rozsdásan nem adja el. ha az alja rozsdás lenne, akkor az ellen tudtommal lehet kezdeni valamit, de természetesen rozsdakupacot nem veszek meg! Képet küldenék, de nem lesz rá időm. Azért csinálok majd, max később elküldöm.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Az eladónak van egy rendszáma, amivel ideiglenesen kipróbálhatjuk a kocsit. Megyek vele egy 5-6 településen át vezető kerülő utat, aztán le is zsírozzuk a dolgot természetesen csak akkor, ha minden rendben a kocsival, ahogy az eladó is mondta! Mivel ezzel foglalkozó cégről van szó, bízom benne, hogy minden klappolni fog!Tegyük fel, hogy az autó külföldi okmányokkal rendelkezik... És nem az eladó tulajdonában van, akkor mit kell tennem?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
alázógyík
őstag
válasz LuckyL #151255 üzenetére
"mert ha áfacsalással behozták a kocsit de te szabályosan vetted a magyar tulajdonostól, akkor sem áfát sem büntetést nem kell fizetned
ráadásul bűncselekményt sem követsz el, hiszen szaáblyos az adásvételi"Totál homály amit írsz....
Úgy lefoglalják, mint a huzat.
Egyébként rengeteg cikk van a neten, 2 perc lenne rákeresned.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen