-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
válasz kisza25 #162570 üzenetére
Köszi! Hyundait néztem még a suzuki és ford mellett, ami tetszik is meg árban is jó az ez szerintem. Ebben az i20-ban a klíma az manuális?
Amúgy így újonnan vagy pár évesen a fenntartási költsége egy suzuki vitaranak vajon olcsóbb, vagy kb. ugyanolyan árban (főleg ha még márkaszervizbe kell hordani) mint mondjuk az hyundai i20-nak, vagy ford focusnak?
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz kisza25 #162572 üzenetére
És a hyundai szerviz milyen árakban van a többihez képest nagyjából? Kíváncsi lennék, hogy egy vitarát olcsóbb-e fenntartani, mint az általad használt i20-at, vagy hozzá hasonló autót (márkát).
Egyébként jó árban van ez az i20, elgondolkodtató meglehetősen, úgyis javarészt városban lenne használva nálunk. Anyagok minősége milyen belül, mennyi a műanyag benne és mennyire "kopogósak"?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
Csabroncka
addikt
válasz kisza25 #162641 üzenetére
Márkaszervizben mérnek festékréteg vastagságot is azt hiszem (?), egy szakavatott szerelő rögtön kiszúrja, ha csak "horzsolás" volt, illetve a nagyobb beavatkozást is.
Pontosan 4 éve próbálja, szerintem olcsóbban jött volna ki belőle, ha így eladja és elbukja mondjuk a felét.
"in medias res"
-
Csabroncka
addikt
válasz kisza25 #162644 üzenetére
Gondolom ismered a Jettás történetet, elég nagy port kavart 4 éve.....
"in medias res"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #162737 üzenetére
Az enyém nem annyira szereti a Shell-t így elpártoltam tőlük. Avia van itt ami olcsó és jó is.
mod:
varsam: A Fehér úti nepper birodalom pl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz kisza25 #162863 üzenetére
5 millió forint felett ne legyen már luxus elvárni, hogy az ajtó könyöklő részére tegyenek egy kis szivacsos textilt vagy legalább habosított, puha műanyagot. Elvileg a Sportage a Vitara felett áll minőségben, ahol ez belefért a büdzsébe, de még egy Swiftben vagy Balenoban is alap.
Lehet, hogy sokaknak ez nem számít, de azok még nem vezettek hosszú távon ilyen könyökgyilkos kocsit."Less but better" - Dieter Rams
-
Bpisti84
tag
válasz kisza25 #163116 üzenetére
Egy időben szóba került a Carens. Nekem tetszene kívül-belül.
Viszont azt is ezzel a 116 lovas dízellel venném, ha lenne, de ezt már csak az erősebb 1.7-essel árulják.
Abban pedig már kettős tömegű van, csak úgy mint a benzinesben.Akkor már inkább maradnék a benzines Verso-nál.
Méretre ugyanazt tudja és talán egy kicsit megbízhatóbb.Jelenleg még mindig az 1.6 CR-V tűnik a befutónak, már csak ki kellene próbálnom egyet valahol.
-
Bpisti84
tag
válasz kisza25 #163136 üzenetére
Szalonból még talán be is vállalnám, de használtan nem tudhatom, hogy milyen állapotban van benne a kettős tömegű. Lehet, hogy most látszólag minden rendben lenne vele, de az is lehet, hogy pár hónap múlva cserélnem kellene. Nem tudhatom, hogy előttem hogyan használták.
Inkább elkerülöm. Marad meg így is olyan dolog benne, ami miatt esetleg aggódhatok, ha dízelt veszek.
Legalább eggyel kevesebb.Ettől függetlenül jól néz ki a Carens
-
IreN!CuS
őstag
válasz kisza25 #163150 üzenetére
Nálam meg 149e kmnél cseréltek műszerfalat mert a felső légbefúvó résznél picit elvolt csúszva a műanyag.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #163178 üzenetére
Nekem nem volt kényelmetlen az űlése, több valóban hosszabb távú utazás alkalmával is használva. Lehet a derekaddal van a baj, mert ilyen irányú sirámról máshol nem hallottam. Még a leggagyibb Eco változatnál se panaszkodtak.
(#163157) Ha nyílvánvalóan a sózástól ment tönkre a hűtőd, azt nem feltétlenül gariban cserélték(a garis elszámolást mindenütt komolyan veszik), talán ügyfélmegtartási vagy promóciós okból bevállalta a cég. -
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #163189 üzenetére
Vétel előtt mindent ki lehet próbálni, én biztos nem veszek meg olyat, ha például nem jó helyen tart az ülés, és derékfájást okoz. Aztán ha megvettem, mert figyelmetlen voltam, akkor tettem volna róla, így vagy úgy. Hosszú évekig így megtartani az egy önkínzás. Sok lehetőség van, most nem sorolom fel.
Mit és miért csináltak úgy-ahogy, vagyis a promó részleteit nem szokás világgá kürtölni, ha az volt, de egyébként bejött nekik, mert úgy látszik márkahű lettél, visszajársz és tovább promózod az autóikat. Engem ez nem érdekel, de nagyon feltünő, már más is írta. Tehát a lényeg, a céljuk hogy magukhoz láncoljanak. Ezt oktatják is nekik módszertanilag, hogy hogyan kell. Benne van ez a módszer is, többek közt.
Ja, és mások is vannak alacsonyak, magasak soványok, kövérek, stb. és senki nem panaszkodott az űlésre, de mindegy, és tudom, hogy lehet kivétel.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz kisza25 #163204 üzenetére
Kerestem volna bele 2 megfelelő tartást adó(deréktámaszos, komfortos, magasságállítós, stb) ülést, és derékfájás letudva. Azért nem mindegy 5 évig használva.
Végtelen hatótávú elektromos jármű teszt, kivételesen megint H.Andrástól.
[ Szerkesztve ]
-
-
KAMELOT
titán
válasz kisza25 #163307 üzenetére
Szerintem az olvasókat rendesen félrevezetik. Ugyanis egy nagyon jó haverom SKODA gyárban dolgozik elég jó pozícióban a gyártásnál és van egy másik ismerősöm is az AUDI győrnél is. Szóval tudom mit írok.
Ja persze....akkor a DACIA 7000 euros árával a gyártó keres 500 eurot. Azért ekkora hülye egyik autó gyártó sem lesz! Ja és akkor miből húznak fel csarnokokat.
A fejlesztések meg már réges régen megvannak, ugyanis semmi újat nem tudnak mutatni már az autógyártásban. Motorok ugyan azok, csak manapság a turbó nyomást növelik, így növelve a teljesítményt, ami viszont nem éppen jó egy 4 hengeres kis motornak hosszú távon.De mindenki azt hisz el amit akar. Én a dolgokat tudom és láttam is! Úgyhogy a cikkekben meg bárhol csak hazugságot közölnek ezen a téren.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
csubuka
addikt
válasz kisza25 #163907 üzenetére
Ejj, akkor a vételárra rá kell számolni egy 100-ast alváz és üregvédelemre? Az meg ki tudja milyen minőség ilyen hazai kisipari viszonyok között. Lehet rosszabb, mint a semmi
*De a szélzajt legalább talán orvosolták (a tesztek ezt kiemelik, az tényleg retek volt pályán, személyesen is megéreztem, amikor az ismerős elvitt bemutatni) és akkor az általános fapad, ami még gond.
[ Szerkesztve ]
-
-
htomi85
tag
válasz kisza25 #164068 üzenetére
Nekem az nem szimpatikus a hidetésben, hogy beszámol kisebbet 2 millióig.
Nekem ez azt mondja, hogy már nincs pénz banánra. Ilyenkor pedig adódik a kérdés, volt-e pénz megfelelő karbantartásra.
E merci kategóriájú autót csak olyantól jó venni, aki azért adja el, mert kijött az új modell... -
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #164062 üzenetére
ez attol is fugg hol hasznalod
ha varoson belul, akkor vedd a kisebbet
ha kimesz palyara is rendszeresen vele, akkor inkabb a nagyobbat
azert egy 6-s valtos auto sokkal komfortosabb tud lenni autopalyan, mert kisebb rpm-n forog a motormegnéztem amugy ezt az i20 adatait, de nekem ez az 1.4-s motor (is) Fiat eredetunek tunik, mert kevesbe valoszinu, hogy szazad mm-re eltalaltak volna az 1.4-s Panda 100HP motorjának furat-loket aranyat, az 1.25-s motor meg kb a dizel 1.3JTD ccm-re, csak benzines kiepitesben
amúgy a Panda azzal motorral 9.5sec alatt eri el a kilot a 6-s váltóval allobol, a i20 1.4 meg 11.6sec alatt
180km/h korul meg hott mind1 melyik megy tobbet 5-l a masiknal vegre, mert ott ugyse surun hasznaljak
a hosszu 6-s valtonak meg nemtom mi ertelme igazabol
pont hosszu 5-s helyett szoktak egy closeratio 6-st rakni, hogy kicsit jobban huzzon a nagyobb kerékre eso nyomatek miatt, de legyen egy cirkalofokozat is bennetöbb drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #164111 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy mit tud. Most lehet akármennyire furcsának gondolni, de nekem bejön az új Duster. Kívülről jól néz ki (persze kategóriáján belül) és belül is teljesen elfogadható. Álló helyzetben legalábbis nagy problémát nem éreztem ennyi pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz kisza25 #164111 üzenetére
Én sem utálom csak soha nem vennék saját részre. Havernak is van egy korai Duster. Alapverzió sima 1.6 benzin elsőkerék. A földjeire járkál ki vele néhanap ráakaszt egy utánfutót de annyi, nincs szétgyilkolva. Ennek ellenére rendesen hullik már szétfelé hat évesen (ha jól emlékszem, ebben nem vagyok biztos) Az autó minden porcikájából sugárzik az olcsóság és igénytelenség. Hogy mást ne mondjak a csomagtér ajtó új kora óta beázik. Szervízben cserélték a gumikédert akkor is. Újra kicserélték akkor is. Aztán széttárták a kezüket, hogy bocsi mi nem tudunk vele mit csinálni. Valami típusidegen vastagabb kédert belehekkelve most jó csak kajak be kell baszni az ajtót mert csak úgy záródik be. Dacia. A lényeg, hogy ne szalonban próbáld ki! Menj be egy random használtautó kereskedésbe és egy legalább 100ezret futott példánnyal tegyél egy próbát. Rögtön nem akarsz majd Dusterért annyi pénzt kiadni.
mod: Ennyien egy trabant-wartburg összeröffenésen is vannak. Ez nem jelent semmit.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs