-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz tresh #130008 üzenetére
Azért, mert szerintem városba, rövid távokra nem való a dízel, de elismerem, a feltöltött benzines sem. Oda hibrid kell vagy szívó benzin, ha már full villanyautóra nincs keret.
htomi85: Nem mondtam, hogy nem elég, de próbáltam már Auris HSD-t és hát ...elsőre mindenképpen szokatlan, de együtt tudnék élni vele. Másról szól, mint a mostani kétliteres fóka. Ráadásul itt Zalában sok a domb, ahol csak üvölt szegény, mint a fába szorult...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Integrale
veterán
válasz tresh #131097 üzenetére
A lelkiismeretnének jobb, ugyan egy fecske nem csinál nyarat, de valahol el kell kezdeni. Sosem tisztul ki a piac, ha mindenki úgy áll hozzá, hogy "minek?".
Illetve zsák a foltját, biztos lesz olyan, aki értékeli ezt a fajta igyekezetet/hozzáállást. Én előbb venném meg az Ő autóját, mint a nepper Passátját, tehát már nem lehetetlen eladni így, pláne nem felesleges elrakni a papírokat. Persze a kísérő dokumentumok legyen legalább köszönő viszonyban az autó állapotával.
A Lancia szervizelését én is írom a gyári könyvébe folytatom ott, ahol abbahagyta Jürgen, egy öreg autónál 300e felett valószínűleg a kutyát sem fogja érdekelni, de nekem semeddig sem tart elővenni a könyvet egy toll társaságában, és beleírni a km állást és a szerviz tárgyát.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz tresh #131097 üzenetére
Persze ha valaki maga javítja az más, bár tegyük hozzá ami autót szerelő tulajnál megnéztem, messze azok voltak a leglefingottabbak .. pont mert azok "okosba' " megoldják maguknak.
Amúgy alkatrészekről akkor is el lehet rakni a számlát, nem?
Ha meg azt is annyira okosba szerzi magának, hogy arról sincs semmi, annak úgyse hiszek el semmitfingod nem lesz az elvégzett munkáról, bármit mondhat a szerviz
Jó, azért ha megbízható szervizbe jársz akkor az ki van cserélve, egyébként meg meg szoktam nézni mindig szerviz után, feltűnne egy idő után ha nem cserélnek ki ezt azt Persze ebben igazad van, csak ennyi erővel akkor semmiben nem tudunk megbízni, és semmi nem ér semmit
Hát nemtom, amikor most a fordot eladtam én eléggé úgy éreztem, számít a 4 évre visszamenő szervizszámla és szerviztörténet Nem mintha ebből az egyből általánosítani akarnék, de pont elég ha egy olyan ember lesz, akit ez érdekel, és az megveszi. És vannak ilyenek. Hiába mondod nem ér az a számla se semmit, nekem ér és én az alapján nagyobb eséllyel veszem meg az autót .. tudom hogy nem ez az általános, de nem hinném azért egyedül vagyok ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tresh #131182 üzenetére
amíg a piac diktál
Én is ezt mondtam, a piac diktál:
"Lényeg hogy el tudd adni. El tudod? Tolonganak a jelentkezők?
Ha igen, akkor fasza."Amúgy meg SEHOL nem általánosítottam (ezt írtam is: "Nem mintha ebből az egyből általánosítani akarnék")
vagy beszéltem az átlag lófaszjóska vásárlóról, azt mondtam jobban el lehet adni, pozitív dolog ez és számít.
Nem mondtam, hogy ne lehetne így is szar autó, nem mondtam hogy ez mindig mindenhol mindenkinek számít, nem mondtam hogy ne lehetne így is mellényúlni, nem mondtam hogy ne lehetne enélküli is jó autót venni.
Erre kijelentették itt páran az objektíven nagy igazságot, az SEMMIT nem számít, soha sehol, ez hülyeség, nincs ilyen, higgyem el. Hát, akkor jó. Az mindegy, hogy tapasztaltam hogy de, és objektív észérvekkel meg tényekkel is csakcsak indokolható, de ha nem hát nem, én elhiszem az okosoknak, ha azok a tények hát azok (már azoknak akiknek sikerült elolvasnia megértenie miről van szó, és sikerült közelítőleg a téma mellé lőnie, mostanában egyre kevesebb az ilyen)[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz tresh #131188 üzenetére
A vezérlést cserélém nyilván, mert az más kérdés. De ezt sem írtam sehol, hogy az ne lenne kivétel, meg se említettem.
De olyan szempontból az is számít, hogy látom cseréltette időben = odafigyel az autóra, számon tartotta a csereperiódusokat és aminek eljött az ideje cserélte időben. Ha egy-két-sok igazolható dologgal úgy volt, nagyobb eséllyel lesz úgy mással is.Na mindegy megyek, nagyon unom hogy senki nem érti de kész szerencse hogy nem is érdekel tovább a téma
[ Szerkesztve ]
-
szoke12
őstag
válasz tresh #131196 üzenetére
Éreztem, hogy kár volt odaírni.. Sajnos ehhez nem annyira értenek, de azért van pár darab biztos, ami tovább bírja. De biztos sokat jelent az is, hogyan tartják.
Mindegy, akkor az a pár szót ugorjátok át"Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
szoke12
őstag
válasz tresh #131205 üzenetére
Igazából munkába járásra használom, néha van csak 1-1 hosszabb út... szóval sokat nem szánnék rá. kb 600e a plafon.
tboy93: Igen, Accordon tanultam vezetni, és nagyon masszívnak, meg megbízhatónak ismerem őket. De nekem sose volt, nem tudom, mennyire tudok mellényúlni vele.
[ Szerkesztve ]
"Élj úgy, hogy ha majd lepereg előtted életed filmje, érdemes legyen végignézni!"
-
válasz tresh #131230 üzenetére
Ne tudd meg hogy hogy megy a matek h megtarthassam
Az összes kopott műanyagot 100kból meg lehet szerezni náczi íbéjről hibátlan v minimális használati állapotban. Eddig a fél év alatt volt a főtengely szimmeringem, bordás szíjam meg egy feszítőgörgő. Slussz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Declare
őstag
válasz tresh #132061 üzenetére
Engedd el vannak akik igy veszenek autot, hogy mennyi km van benne, mert masba nem gondolnak bele....Magyarorszagon sokan most azert felkapjak egyre több helyen ezt a km csavargatos kerdest, egyre többet beszelnek rola es csodalkoznak ra a népek....hogy jeee.....lassan leesik majd a tantusz....addig meg marad a tekeres sajna.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz tresh #132876 üzenetére
"Akkor autót kell venni motorral nem ilyen f*sztalicska tsi,ecoboost és társai kis cm3-is szarokat... tök jó tök szép de ezek a motorok egy értelmes kaszniba arra jók hogy kiállj a kertből meg vissza..."
Barokkos túlzás ez kéremszépen A VW TSI 1.4-től ajánlott részemről, egy 1.8 szívót röhögve körbeautóz vele. A Ford 1.5 turbója már cinkes, az döglött lónak tűnt (lehet fostalicskában ültem). A franciák meg az Opel kisturbósai is nagyon jók. Szóval ne akarjunk már neki 10+ litert zabáló 2.0 és afölötti szívót adni, mert kiesik a haja...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Integrale
veterán
válasz tresh #132887 üzenetére
Octaviaba szerintem meg az 1.6 is keves, nem is ertem azt az 1.4 75 lovat. Baratnomek Cordobaja viszont eleg fickos vele.
Haverom allandoan szidja szerencsetlen Skodat, nem megy, klimaval pedig mindemfele gyorsulast el lehet felejteni, arrol nem beszelve, hogy szukos belul, 145-ben mindig racsodalkozik, hogy mennyivel nagyobb a beltere, mint a latszolag nagyobb Octaviaban.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz tresh #132887 üzenetére
1.4 TSI-vel emelkedő előtt klíma off???? Miva???? Jó itt be is fejeztem, vetess vele egy 2.5-ös vagy 3.0-es benzines, mert abban van kraft, mikor rohadtul nincs rá szüksége. A dízel oké, az mehet.
Elképzelni sem tudom mi nem elég 140 lóban és 250nm-ben, ennyit leadnak már az 1.6-os dízelek is, abban meg már elég, de ebben nem? HagyjukegymástMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz tresh #132887 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a köbcenti jellemzi a menettulajdonságokat manapság. Meg egyáltalán ... ki akar körbeautózni valakit mikor 5-en benne ülnek full csomagokkal?
140 lovas turbó benzinnel simán előzöl fullra megpakolva biztonságosan is. Jobban, mint egy 1.6 szívóval fűnyíró fordulaton.
-
footy
addikt
válasz tresh #132887 üzenetére
Melyik az a 2.0 szivobenzin (uj Mazda 6 kivetel) ami erosebb/nyomatekosabb vagy legalabb ugyanolyan eros/nyomatekos mint egy 1.4turbo?
Tenyleg nem kotekedesbol, de a legtobben addig vannak az downsizingolt tubo ellen amig ki nem probalnak egyet. Lehet hogy a dieseledbol atulve nyegebbnek tunik, de ha huzamosabban hasznalsz 2.0 szivobenzint, azutan megvaltas lesz meg az 1.0 turbo is, klima ide vagy oda.
Ami pedig a csomagtarto meretet illeti
Passat B6 513L
Golf 5 505L (A golf 7 pedig 600L folott van)
(Itt jegyeznem meg azt is hogy regen a trabiba meg a kispolakba is befert a csalad )Ami erdekesseg meg hogy a Passat B6 2.0FSI-vel 150Le tud 200NM mellett, viszont ez a nyomatek csak 3500-as fordulaton van meg, ezzel szemben az 1.4TSI 1500-4000-ig tudja a 200NM-t.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tresh #132902 üzenetére
Hanyagoljál kérlek vezettem azt az autót, többször is. Közeli barátom autója, megjártak vele pár síelést, túrázást más országokba, ráadásul DSG-s, és csak elismerően beszél róla. Az, hogy neked valami miatt nemgyerebe a kisturbós, még nem kell butaságokat beszélni. Az Octáv családi autó, durva nem annak nevezni, és elég bele. Szóval még mindig bukik az érvelésed...
Nem vagyok se szerelő se szakértő, de neked se tűnik fel, hogy kb. mindenki butaságnak tartja a kommenteidet a témával kapcsolatban, nem csak én. Jól megy, viszonyítok egy sportosnak mondott 1.8as szívóhoz, de még egy nagyköbcentis turbódízelhez is tudom.
Boss: Ha tetszik, el kell vinni megnézetni, főleg ha ennyire engedik. Max kiderül, hogy mégse kiválól, velem már előfordult. Akkor lehet számolni és alkudni, vagy másikat keresni.
Gumit szinte bármit a prémiumok közül, de erre van jó kis gumis topic. Én hankukot vettem a civicre, de érzésre a mislen pilot sport 3 jobb volt.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mike81
senior tag
válasz tresh #132876 üzenetére
Köszi a választ! Elhiheted hogy én is vennék mondjuk egy Mondeo MK4 vagy S-max 1.8 vagy 2.0 benzinest, csak speciel nincs. Van egy Focus MK1 1.6 benzines kombink, ami kb pont elég a kasznihoz. A kocsit megvettük 124000 km-el 4 évesen. Most 12 múlt és van benne 184 vagy 186 000 nem emlékszem rá pontosan. Szóval nekem aztán rohadtul megérné a disel. Tudom hogy megy mint a meszes de mivel kisvárosban élünk és gyakorlatilag nem pályázunk csak főúton közlekedünk így elég hamar bedöglene a dpf. Nem azért nézegetem a benzineseket mert utálom a diselt. Csak egyszerűen nem nagyon találni középkategóriás autót ami nem gázolajos. Amit eddig találtam benzines kivitelű középkategóriás márkákat a következők; Hyundai I40 cw 1.6 szívó benzines meghal ezzel a motorral 4 ember plusz csomaggal. Bár alföldi vagyok ezért még jó is lehetne csak ne menjek pl a gödöllői dombság felé sem ugye Akkor van a Mondeo MK4 ebből 1.6 ecoboost van. Ja sz@r mert 1.6 és turbós. Akkor van Mazda 6 1.8 2.0 ez még jó is lehetne csak ez meg rohad akár mit is csinál vele az ember.Van az Insignia 1.6 - 1.8 benzines. De ez meg kb akkora hellyel van megáldva hogy majdnem ugyan ott vagyok ahol a part szakad Akkor van még a Toyota vagy Honda benzinesei. Amikről sokat nem tudok de nem olcsó hozzájuk az alkatrész az biztos. Na akkor szóval melyiket is válasszam a rengeteg lehetőség közül? Ezért jött szóba másik lehetőségként az hogy maradni a kompakt kategóriában csak erősebb motorral. Csak ugye hátra megint nem ül be senki a 2 gyerekülés miatt.
Esküszöm már azt látom megoldásnak, hogy veszek egy 2.0 disel Mondeot aztán a szűrőt kicsapom a fenébe -
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #133022 üzenetére
Kormiban DSG-van az is gondolkodik és ott is van lag. Nagyon idegesítő. Bele kell kalkulálni azt a 2 másodpercet amíg kiszámolja, hogy akkor hova is váltson. Ami leírva nem sok de előzéskor vagy éppen határhelyzetben baromira az...
A következő autóm nekem is automata lesz, már
kinőttemkiöregedtem a váltogatásból. Kényelmes nagyon. A fék előbb elfogy, drága a javítása és ha sietsz k. idegesítő de hát ingyen ebéd sosincs.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tresh #133025 üzenetére
Ez szépen vált és gyorsan is, a baj azzal van, ha erősebben lenyomod a pedált akkor mire kimatekozza hova is váltson... na az az idegesítő 2 mp ott van mindig.
Szóval vagy csak közepesen gázon ugrok ki vagy beleszámítom azt a 2 másodpercet amíg reagál a technika.
mod:
S60 D5-öt vezettem automatával (5 gangos gt-vel). Kellemes hömpölygős.
mod2:
Bit: Már szótam. Azt mondták várjak, előbb a csaló szoftvereket cserélik le...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz tresh #133865 üzenetére
Ebben az említett példányban special kettostomegu van (150k cakk pakk, tehát az olcsóbbak közül való), de semmi egyéb hokuszpokusz nincs benne, sima régi vágású (a blokk is egy oskovulet) szívó benzin.
Mondom nem véletlenül kerülnek ennyivel többe, egyszerűen megbízhatóak.
A piac áraz, ez örök igazsag.
Egyébként 8-10 liter a fogyasztásuk, szemben a dízel 6-8 literrel, átlag 2 literrel többet kér simán.*Most már persze, hogy nincs így ,a tsi-k meg ecoboostok világában, de ez még nem az a kategória.
Ez a 90-es ezekből ittmaradt technológia, az ahhoz mert fenntartási költségekkel.[ Szerkesztve ]
-
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz tresh #133881 üzenetére
Igen, ezek között keresgélünk első körben. Tegnap elég sokat megnéztünk, ez pl. kifejezetten szimpatikus volt. [link] Két "típushibát" viszont nem tudok hova tenni: Az ajtó körüli tömítésnél mindegyik beázik/rozsdásodik, ez is. A küszöbnél is találtam rozsdát mindegyiknél, de gondolom 15 év körüli autóknál ez már nem okozhat meglepetést.
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz tresh #133975 üzenetére
Igen, ezeket láttam én is. De a többi közül még így is "kitűnt"... Kissé elkeserítő volt a túra, nem indult be a nyálcsorgás egyik után sem... Persze tudom, hogy nem fogok 250,000 km-rel patika autót találni, de valahogy reméltem valami jobbat. Kopott, törött műanyagok, nem nyíló tárolók, nem működő ülésállítók, alul rozsda stb. Ez még úgy ahogy vállalható volt.
Nem rossz a linkelt Renault sem, csak már itt lenne. 300,000 km nem kritikusan sok, vagy az itthon árultakba is ennyi lehet? 7 ülés berakható vajon?
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
33as
senior tag
válasz tresh #134355 üzenetére
Csak az lesz a "hibája" hogy 1.2-es! Itt a sógoroknál is sokan azt mondják, hogy az 1.4-est szabad csak megvenni, mondjuk igazuk van ha a pályára is ki akar menni vele a delikvens néha napján.
Egyébként én nem tudok típus hibáról!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs