-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neck
veterán
válasz kisza25 #169293 üzenetére
Pont ezeket nézem Valahogy a szívó benzinesekben jobban hiszek...
Melyik a jobb, megbízhatóbb motor? 1.6 MPI vagy 2.0 MPI? Van valakinek tapasztalata, vagy legalább valami review van valahol?Megmondom őszintén, titkon az i40 kombival szemezek 2.0 MPI-vel, az megy is, el is lehet férni, szép is, és valahogy belesajtolok még 1000 eurót, hogy valami szép beleférjen belőle
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
zolnagy
őstag
válasz kisza25 #169732 üzenetére
Pl amik [itt] vannak. 3,8-ig vannak full felszerelt Corsák (elektromos klíma, ülés-kormány-szélvédőfűtés, teljesértékű pótkerék, metálfény, led nappali világítás, ködlámpa, telefontükrözéses érintőkijelző 6 hangszóróval, bőrkormány távirányítókkal, 4 irányba állítható kormány, tolatóradar, tolatókamera...stb a teljesség igénye nélkül)
-
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #170309 üzenetére
2015-ben vettem a Merivát és egyszer sem voltam vele pályán. Olyan előfordulhat, hogy évente maximum 2szer ki kell ugranom Svájcba az anyacéghez és mivel busásan fizetik az üzemanyagot és a költségeket, ezért lehet saját autóval mennék. Éves szintem 18k körül szokott belemenni a Merivába, számoljunk 20k-val, ebből szigorúan vett nagyváros az kb 500km, a többi mind vidéken közlekedés. A napi rutin az elindulok, megyek 12km-t, ott leállok és 10 perc múlva újra megyek 15km-t ott vagyok egész nap, hazafelé ugyanez csak előbb jön a 15km értelemszerűen.
@BigBlackDog garázsban van az autó, csak akkor hasznos számomra a tükörfűtés, ha napközben ráfagy valami melóhelyen.
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #170318 üzenetére
Az lesz majd. Duster amúgy formára teljesen bejön és az, hogy szívó benzines további előny lenne, a teszteken egész jókat mondtak róla, belsőre sokat fejlődött az biztos és ez még az SX4-nél is nagyobb belül. Majd meglátjuk. Az 1.0T SX4 amúgy mennyit foroghat 130 körül?
-
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #170349 üzenetére
Most megpróbálom összeszedni mik voltak a kopók.
Carina E 94’ vásárláskor 206k, eladáskor 268k vagy 286k volt benne. Volt a munkahenger probléma és az önindító, ezen kívül egyszer lazult fel az akksi saru. Kötelezők alatt az éves olaj és szűrők cseréjét értem, kopók pedig 1 garnitúra téligumi, valamint egy jobb hátsó szilent. Semmi más futómű, még izzó sem, akksi sem. 2004-es vásárlás 2010-es eladás.
Avensis 02’ vásárláskor 93k eladáskor 95k. Vásárláskor a 90k-s nagyszervizt én csináltam meg rajta, másnap jött egy motoros és átrendezte az elejét, 3 hónap múlva kaptam vissza az autót, utána jött egy jobb első fék dugattyú ragadás, amit 6k-ért csinált a Toyota Koto. Télre kapott egy 4 évszakos szettet. 2010-ben vettem 2011-ben eladtam.
Corolla 94’ vásárláskor semmit nem csináltattam rajta, ismerőstől jött 113k km-el 2011-ben, 137k-val adtam el 2015-ben. Itt volt egy téli garnitúra, egy akksi (gyári akksit vettem ki belőle 2012 telén). Az első fékbetéteket kellett cserélnem (gyáriak voltak) valamint a termosztátot. Ezen felül csak olaj és szűrők, valamint gyertya.Ennyi volt a történet. Igaz nem mentem sokat velük, de a Carina E-n kívül mindegyik szinte gyári állapotban került eladásra. Az Avensis-t a toyota klub elnöke intézte, szintén a klubbon lelt új gazdára, hahu-ra sem került fel soha. A Corolla-t beszámolták a Merivába, a nepper is csak lesett, hogy ez mi? Sérülésmentes, rozsdapötty mentes, full gyári állapotban volt, 1 éve még láttam Kaposváron, ugyanolyan makulátlannak nézett ki kívülről – és a nyáron megtaláltam a pótkulcsát otthon
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
kepler8
csendes tag
válasz kisza25 #170479 üzenetére
Most egy 1.3-as Euro 6-os szívó benzines Jazzem van 102 lóval (ami persze csak 6000-es fordulatnál jön elő). Meglepően jól lehet vele menni, mert berakom 150-re a tempomatot és megy rendesen, bár hangja ilyenkor már + szélzaj.
Rosszul számoltál az évi 60 ezerrel, 60*20*12=15e a matek csak a munkába járáshoz (60 km naponta, havi 20-szor, 12 hónappal számolva), erre jön még rá kb. egy másik 10 ezer mindenféle másra.
Benzinest szeretnék venni, mert remélem a következő munkahelyem már városon belül lesz, így drasztikusan lecsökkenne a futott km-ek száma, másrészt meg most van céges benzinkártyám, tehát leszarom, hogy mennyit eszik a kocsi
-
-
footy
addikt
válasz kisza25 #170487 üzenetére
Szerintem pont attol lesz veszelyes egy elozes ha nincs tartalek.
Egyebkent kisvarosban/falun (ahol nincsenek necces besorolasok es alsobb rendu utrol kifordulas) ott el lehet lenni szivokkal, de azon tul en nem mernek mereszkedni. Nyilvan ebben kozrejatszik az is hogy ha megszokja az ember az alulrol erkezo nyomatek akkor, mar idegennek hat hogy 2-t kell visszagangolni egy elozeshez.(#170491) whited
Miben kedvezobb a szivo fenntartasa? 3+7ev gari van mar a suzukira, a turbo fogyasztasa kedvezobb, 2tomegu lendkereket(nem is tudom hogy van e benne) benzinesen nem igazan kell cserelni, a turbo meg varosi hasznalatban is birja(foleg suzukinal), ha hidegen nem padlozzak, en nem tudok ervet a szivo mellett[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kisza25 #170529 üzenetére
Most kíváncsiságból megnéztem a Balenónál mennyibe fájt volna ha az 1 literes turbóst veszem. Nekem amúgy nincs ellene kifogásom, simán választottam volna azzal a motorral.
Csak a turbós egyedül a GLX felszereltséggel kérhető amit ha az 1.2 literes GLX szívóhoz nézem akkor kerek 600k FT felár, a saját GL-emhez képest meg "csekély" 1,4M Ft plusz lett volna... Na azt hiszem ennyit nem dobnék rá egy csupán 3,3M Ft-os autónál.Més que un club!
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170540 üzenetére
az èn autóm , mikor elhoztam , 5,45 m jmf volt . Fogyasztása kb mint a Mègane 1 ph 2 , 1.4 16 v - nek . Qrva jó . Országút 5-5,5 l 100-110 nèl . De nem erről van szó . Arra írtam a választ , hogy : " jajj turbó , mind meghalunk ! "
Amúgy írtam is neked , hogy tetszik nagyon a Tipo . Csak a barátom esetèben nem èrtettem , hogy mièrt nem turbósat vett . Ennyit . Ne vedd magadra ! Nem fikáztam - nem állt szándékomban fikázni a Tipot .
Nekem is volt 1,4 szivóm , szèp volt , jó volt . A kigyorsításoknál kevès volt . De , amúgy el voltam vele .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170547 üzenetére
Azt is írtam , hogy a haverom helyèben 1,4 szívó helyett vettem volna 1,4 turbót . A Fiatból . Az Aurisom csak úgy jött szóba , hogy próbáljon ki egy kis turbóst . Ráadásul az enyèm csak 1,2 - es , nem 1,4- es . Ennyi .
Szerk .: Nèmetországban vettem. Volt pár hónapos turbós akció .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170553 üzenetére
Na ...
Mèg egyszer :
A haverom helyèben 1,4 t - t vettem volna a jobb menetteljesítmény ès a jobb fogyasztás miatt . Az èn autóm csak úgy került szóba , hogy ha kipróbálja , lehet meglepődik , ès át èrtèkeli a turbó iránti ellenszenvèt .A helyedben - teljesen racionális választás volt - az 1,4 szívót vettem volna . Többször leírtad más fórumokon a mièrtet .
Azt viszont fent tartom , hogy a 8,8 l / 100 km sok . Főleg ha 1,4- ről.beszèlünk .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170555 üzenetére
Amikor megvettem a kis turbóst , mèg nem tudtam , hogy ilyen jó lesz a fogyasztás . A próbaúton " csak " a jó menetteljesítmény derült ki . Kèsőbb derült ki a qrva jó fogyasztás.
A vita rèszemről lezárva
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170560 üzenetére
Tènyleg nem vitatkoztunk , igazad van
Az a lènyeg , hogy te is , èn is ès a barátom is elègedett az autójával . Húsvètkor talàn ki is tudom próbálni az autóját . 2. án mondta , hogy próbáljam ki , de az előző nap miatt kicsit fáradt voltamEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz kisza25 #170563 üzenetére
Èdesapám Carina E - jèt - amit a mai napig jó autónak tartok - , amikor először vezettem a turbós után , nagyon gyengènek találtam . 21 èvig minden szèp ès jó volt vele , de először a turbós után :
Aztán rájöttem , megy az , csak nyomni kell neki
A Mèganommal simán pályáztam 140-150- el . Meglepően csendes volt . 140-150 volt a pályás utazó ,de nèha 1-200 km- t 160-170 el tettem meg . 170 fölè nem mentem a fos ( franciásan lágy ) futómű , ès a virsli gumik miatt . De amúgy szerettem nagyon azt az autót .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
8th
addikt
válasz kisza25 #170761 üzenetére
Pedig szög egyszerű konstrukció egy sima kézi ötös váltó egy robottal a tetején csak addig hajtja a sok tulok amíg megy. Aztán jön a sírás.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
-
őstag
válasz kisza25 #171027 üzenetére
alapvetően igen
de azért nem szabad teljesen erre hagyatkozni
ugyanis legalább ugyanannyi autót behoznak évente hazsnáltan , mint amennyit újonnan vesznek, ezekről pedig 0 infó lesz a rendszerben 2 éves korukig
illetve ottvan még az a réteg, aki új autót vesz pl taxizni és tudatosan teker a műszaki vizsgák előtt
kevés iylen van, de pont ezek rejtik a legnagyobb szopás lehetőségéta káresemény adatokat nagyon pozitívnak tartom, kiváncsi leszek hogyan fog működni a gyakorlatban
ha biztosítós kárfelmérés történik, akkor automatikusan feltöltik vajon a törött autóról a képeket a rendszerbe?cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen