-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27813376
törölt tag
válasz footy #115966 üzenetére
Az én 1.8-as 2009-es tsi motoros Skodámban most van 280. Egyszer volt szelepsor csere (pár el volt kokszolódva, de mindet kicseréltettem) vezérműszettel, ami munkával került 120-ba, ezen kívül csak kopóalkatrész bajai voltak. Ma is pályáztam vele, kasztni másfél tonna, sebesség 110 tempomat, fogyasztás 6,8.....
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116012 üzenetére
Köszi a választ.
A Toledo nekem is tetszik. A Signo és Stella modellek között mi a különbség felszereltségben? Valamiért a négy ajtósaknak a szűk rakodónyílásától tartok. Egy-két éven belül tervezünk babát, nem tudom babakocsi pl. hogy fér be egy négyajtósba.
A Volvo-tól, bár nagyon tetszik, egy kicsit félek. Nekem ez már luxusautónak hat, 160 lóerő, bőr mindenhol. Nem tudom szervizköltségei és alkatrészárai milyenek, de valamiért olyan érzésem van, hogy nem nagyon engedhetek meg magamnak egy ilyen autót -
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116018 üzenetére
Igen, sajnos több ismerősöm is felszállt a szopórollerra mostanában Passat ügyben.
1 millió körül Focus MK1 FL kombi, Octavia Tour mennyire vállalható?
1,5 millió körül Focus MK2 kombi, Astra H Caravan, Mondeo MK3, Octavia II amik nekem tetszenek, és még fenn is tudom tartani őket. Ilyeneket érdemes nézni? Ha igen, milyen motorral? -
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116026 üzenetére
Köszi! Astra 1,7 CDTI-ről én is jókat hallottam, és nekem a beltér is elmegy. Letisztult, egyszerű, kicsit kopogós. Octavia Tour-ok enyhén túlárazottak érzésem szerint, a PD és benzines változatok is. Eddig öt darab 1 millió körüli példányt néztem meg, egyikkel sem jutottam el a próbakörig sajnos, már előtte kiestek.
Benzinesben úgy látom te egyáltalán nem gondolkozol, engem viszont azért érdekelne az az oldal is.
-
-
#27813376
törölt tag
válasz footy #116058 üzenetére
Persze, kerdezz. Kezivaltos. Az igazsag az, hogy balfasz voltam, segito szandekomnak koszonheto a kuplungcsere leginkabb. Huztam ki egy kocsit az arokbol, ott megeroltetodott, utana ket hettel kellett cserelni. A BMW ami nekem van, egy 320d, de gyari Breyton tuning (sorszam a blokba beutve), gondolom ott meg ez segitette elo a cseret.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz footy #116148 üzenetére
Természetesen felmerült bennem is a bérlés gondolata; rákérdezek, de max 50-et szánnék rá szeptember végéig.
Tartok tőle, ennyiért nem lesz. Ma felhívom őket, kicsit módosítok az autón , ha ezzel nem nyúlik meg a szállítási határidő (más felni, a fehér szín marad, esetleg radaros tempomat még belemegy).Este már nézegettem Stiftet is. A keretet levittem 200-ra, 150-ért már vannak fotó alapján elfogadható gépek, műszaki legyen + ne kelljen rá költeni. Ha megtartom, akkor évi kb. 500 km-ert teszek bele
Taxi olcsóbb. -
-
válasz footy #116176 üzenetére
Nemtom mennyijazannyi, és nem is érdekel. De csak h tuggyad, van bőven kínálat, nem 10+ milláért is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz footy #116202 üzenetére
Azért meg kell említenem, hogy egy légrugó ( a példa kedvéért ) minimális odafigyeléssel, akár 10 évet is megszolgál. Tehát csak hosszútávon érdemes veszteséget kalkulálni. De mondhatok én bármit, akkor sem fogod elhinni nekem, hogy égbekiáltó különbségek nincsenek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116033 üzenetére
Sziasztok! Korábbi kérdéskörre visszatérve (1-1,5 millió körüli kombi, 80 km/nap ingázás) egy 2000-2002 körül BMW E46 320d Touring mennyire lenne jó választás? Teszteket olvasgatva elég sok hibába bele lehet futni (porlasztócsúcsok, turbó, kuplung, kettőstömegű, pillangószelep, összetett lengőkarok stb.). Érdemes mondjuk 1 millió körül behozatni egyet és félretenni 500 ezret egy első szervizre, vagy ezért az árért inkább egy kategóriával lejjebb nézelődjek? Egy 318i vagy 320i esetleg jobb választás? Köszi előre is a válaszokat.
Hosszútávon mennyire drágább fenntartani, mint pl. egy Focus Mk2-t vagy egy Astra H-t?[ Szerkesztve ]
-
Sutee89
aktív tag
válasz footy #116244 üzenetére
Köszi ismét a válaszokat mindenkinek, végre egy topic, ahol tényleg válaszolnak érdemben az embernek.
Sajnos az E46 ezek alapján nem az én autóm lesz, később talán fenn tudok tartani egy ilyen autót is.
A Ceed nagy szerelmem, de sajnos a linkedből is kiderült, hogy 1,5 milla alatt 6 db van az országban, és benzinesben sem jobb a helyzet. Ugyanez igaz a Mazda 3-ra is, viszont Mazda 6-ból valamiért sokkal több van az ajánlott 2.0 TE-ből ebben az ársávban. Elvileg akkor rozsdán kívül nem sok mindentől kell félni ebben az esetben, viszont itt is elég borsosak az alkatrészárak.Éppen ma volt alkalmam vezetni a kollégám Focus MK2-jét (1.6 benzin, 101 LE), nem egy erőgép, de igazából nekem csak 4000 (140-145 km/h) felett volt egy kicsit hangosabb, de erő még volt benne. Lehet az a titka, hogy nem szabad jobb autót vezetni, és akkor minden jó. Amúgy 1.0-ás Swiftről váltanék
[ Szerkesztve ]
-
padi68
senior tag
válasz footy #116365 üzenetére
közben sikerült egy friss feltöltésre( hahu) elsőként lecsapni, így egy 4. autó lett a befutó:
1,6 116Le Benzinesre esett a voksom, pont a sok itteni segítség ill. a kevés éves szinten való gurulás miatt...
A mostani kocsimat 60ezerrel vettem át 2008-ban és most van benne 138.000km, igaz az elmúlt 2 évben külföldi melóm miatt csak az asszony használta max heti 50km erejéig....
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=padi68
-
ludsimon
veterán
válasz footy #116732 üzenetére
Az az 1.4 MPI fabia ami megbízható és keveset fogyaszt iszonyat lomha egy 1.4 HDI-hez képest.
Szeretem a nyomatékot és alacsony fordulaton közlekedni városban.
Nem kell szétpörgetni mint egy kis benzinest.Szerkre válasz:
Akkor mi volt a koncepció egy 1.4 HDI legyártásánál?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz footy #116740 üzenetére
Semmit nem döntöttem el.
Egyszerűen vergődök és nem tudom milyen olcsó fenntartható és megbízható városi autó kell nekem.A logika azt diktálná, hogy benzinest. Az sokkal kiszámíthatóbb és láthatóbb, mérhetőbb vétel előtt, hogy milyen állapotban van.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
hobizoli
nagyúr
válasz footy #116759 üzenetére
lehet hogy elegnek tunik, de 16v ~ugyanannyiba kerul, es nem veszi zokon annyira a klimat se, meg ha veletlenul ki kell menni Bp-rol is sokkal hasznalhatobb
nyomatekban is vegig erosebb a 16v, a 8v meg alul sem tud tobbet ebben, 4500 korul mar 20Nm a diffi a ketto kozott
eccer kikerestem itt par honapja es 500rpm-n kent leirtam melyik mennyi Nm-t tud, a 16v vegig jobb mar 1500rpm-rol nezve isna meg a 16v-hez volt 6-s valto is, amivel meg lelkesebb lesz az a motor
több drón kell ;P
-
Declare
őstag
válasz footy #117203 üzenetére
az 1.7 cdi regi es öreg es traktoros, de en rosszat nem olvastam rola es en sem tudok mondani. Pont ellenkezöleg.
Hogy 1 literrel többet eszik e, mint az 1.6 tdi azt nem tudom, szerintem azert ez tulzas, de az 1.6 tdi nel viszont a turbo gyenge pont es hajlamos kifeküdni en ugy tudom. Szoval akkor mar inkabb fogyasszon egy picit többet 200kg kb amugy ha jol tudom a J astra tulsulya, ami teny, hogy nem keves (viszont 110 vagy 130 loerös a motor, a golfe meg 105, szoval menetdinamikaban, nem igen lehet különbseg szvsz)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz footy #117239 üzenetére
Nekem ugye H astra van a 110 lovas 1.7 cdti vel. Atlag fogyim 6,1 l/100 nekem is , illetve az is total igaz, hogy 2000 alatt eleg halott , meg lefullasztani sem kell nagy tehetseg. Ugyanakkor ezek azert viszonylag gyorsan megszokhatok szvsz.
Mintha pont itt olvastam volna, hogy az 1.6 tdinel a turbo 1xx k km körül szeret elfaradnieleg gyakran, de nem vagyok benne biztos. A masik, meg haverom octaviaja (1.6 tdi) is 90k km körül volt a turboval valami es a szerviz lehuzott 80k hufot. Nem egy nagy auto magus, ugyhogy ennyit tudott csak mondani, meg ceges kocsi, ceges szerviz, szoval azt is el tudom kepzelni, hogy szimplan lehuzas.
Viszont most mar erdekel, mert eleg elterjedt egy motorEllenben az 1.7 cdti motorrol en inkabb mindig azt olvastam, hogy nagyon strapabiro, ami ahsznaltautonal nem hatrany
-
-
Declare
őstag
válasz footy #118025 üzenetére
Arra gondoltam igen
(#118026) bitpork mindegyiknek ejteni kell nem? A lenyeg itt a gyorsasagban es a kezelhetösegben van. En erre gondoltam
Az audinak volt regebben talan a multitronic, ami valahogy a röpsulyos valtokhoz hasonloan, allando fordulat körül tartotta a fordulatszamot, viszont azt a vonalat ha jol tudom nem eröltetik ma mar.
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #118267 üzenetére
Nekünk volt. Szerencsére el tudtuk adni 360-ért. Csak a rozsda nem kezdte meg. Azon kívül amit el tudsz képzelni, minden baja volt, főleg a motortérben és elektronikával kapcsolatban. Eladás előtt heti 2-3x járt szerelőnél, de volt olyan is, hogy minden nap, csak amikor garázsban állt, akkor volt rendben.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
veterán
válasz footy #118320 üzenetére
Csak Neked, csak most: Comfortline 1.4 TSI/L] + 400 ezerért.
BTW van Start leszereltség is 85 lóval, de csak az árlistán.Jelen pillanatban egy Clio az összevetés alapja, és szvsz az a 110 lóerős 1.2 TSI sem lehet kutya.
Szerk, szarul linkeltem, a lényeg, hogy ha 1.4 és Comfortline kell, akkor az +400. De a Trendline-t is lehet okosan extrázni: pl. Komfort csomag, sportülés ez olyan +300. De kinek, mire van szüksége.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs