-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz kisza25 #172216 üzenetére
Novemberben nekem is azt mondták Győrben, hogy a Launch Editiont nem lehet automatával kérni..
De igazából én már nem adok az értékesítők kijelentéseire, mivel sokszor fingjuk sincs az általuk forgalmazott autók bizonyos választható extrájáról vagy technikai paraméteréről.
Valahol persze érthető, hogy ha van 8 féle forgalmazott modell és modellenként 4-5 féle felszereltségi szint, akkor elég nagy a változatosság, de basszus, ha ezzel foglalkozok, ezzel keresem a kenyeremet, akkor már csak elvből is tudnom kellene mindent, még azt is, ami a vásárlók 1%-át érdekli.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz kisza25 #172218 üzenetére
Ez sajnos így megy, ez az én tapasztalatom is. Neked egyszerűen fontosabb az autóvásárlás mint az eladónak (neked egy nagy döntés, neki egy napi üzletmenet kis része). Szomorú, de ez van. Tisztelet a kivételes eladóknak (akik többet tudnak az autóról mint én a vevő).
-
dellfanboy
őstag
válasz kisza25 #172240 üzenetére
miert a ferrari pl. low budget autokat gyart vagy mi?
komolyan eltolt x evet a rally-ban a H mert miert ne?
kia gyari/felgyari vagy egy dealer altal felkeszitett autoval hasit a rally-ban?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
bajnokpityu
félisten
válasz kisza25 #172323 üzenetére
sportage 4860vettem +20e km 2 év 4750ért ment el. ezt se könnyű űberelni.
első telón 200at akart alkudni, de vártam egy napot, és egy helyi 50et alkudott csak. ez egy kicsit gyógyir volt a sebemre,h anno a kereskedő 1 Ftot se engedett, a max alku annyi volt, h felhozták BPre.mondeo: 3.1ért vettem, és most kb 2.2-2.3ért adhatnám el, hasonló idő után.
pedig jól vettem anno, és semmi baja, assistance, stb..a 7 év gari mocskosul jó arculatot ad.
kiegészitem a múltkori üléspróbámat: az A6 C7nek is jó az ülése nem állítható a támasz, de anélkül is szinte hibátlan volt.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
őstag
válasz kisza25 #172339 üzenetére
No offense, mert az ég világon semmi bajom Veled! Annyira mosolygok, amikor már századszorra olvasom ugyan azokat az autós tapasztalataidat így ömlesztve az autós topikokban. Vagy csak nekem túl tömör ez a pár sor is? Valahogy nehezen fogja fel az agyam, a tagolás, a tördelés, az infó..
De tökre jó, hogy vannak emberek, akik segítenek másoknak, szóval így tovább!
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #172339 üzenetére
Ha új autó kéne saját névre, magánszemélyként, akkor valóban jó opció a Tipo a Baleno mellett szerintem is (csak az a fránya fogyasztás ). Viszont, ha jól értettem, a kolléga céges autóként kapná használatra, tehát esélyes, hogy a 2-3 éves Hunyadi/Kia tényleg céges előélettel rendelkezik.
Egyébként én is hasonlóan gondolkozok, saját részre nem vennék korábbi cégesautót (kevés kivételtől eltekintve).
-
Gaben92
őstag
válasz kisza25 #172351 üzenetére
Tudok rola, a kerdes az, hogy GTE es akkor full elektromosban, vagy Auris aztan lehet tankolni, az epuletuzemeltetes meg nem pofazik.
tboy93: Nincs mindig ennyi, most mar kellemes +2 van. Csak elöfordul telen a -30 fok, 80 centi ho, 10 centi vastag jeg az uton kombo. A gyari hatotav elvileg ugye 50km a GTE eseten, -30-ban azt mondtak az itteniek, hogy olyan 25-el lehet szamolni mert ugye hideg van, megy a futes is, stb. De az meg mindig 4x annyi mint a 6 ami nekem kell. (Tudom, ilyen tavra jarjak busszal... Ma lekestem (mert 6 perccel korabban jött, maskor meg 10-et kesik), igy 8:05 helyett 8:50-re ertem volna be, szoval inkabb hivtam egy taxit. )
Doki16: Igen, a szelvedofutes tenyleg rohadt jo lenne, de atneztem a GTE kinalatot es kb egyben sincs (nem igazan ertem miert...), szoval ez nem szempont mar annyira. A -30 meg tenyleg csak par het, utana -10 - +10 között vagyunk, nyaron kellemes 20-25. Az elektromos elöfutes megoldott, mert a garazsban van foglalat hozza, itt meg Defa vagy Webasto mindenben van.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
syC
addikt
válasz kisza25 #172455 üzenetére
Tudom, nyilván le lehet írni akrámit a hirdetésben. A toll színét nézzem, ne ugyan olyannal legyen aláírva végig. Az érdekelne, hogy van-e valakinek valami tippje, hogy ennél a típusnál mire kell figyelni / mik a kényes pontjai. Mivel németből jön, alá kellene kézni rendesen rozsda ügyileg. Motorról van tapasztalat? Elvileg ez egy szög egyszerű szívó benzin , ha jól tudom kettőstömegű nélkül.
[ Szerkesztve ]
•
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #172518 üzenetére
Celica és főleg a prelude nagy és nehéz nem mozog agilisen, kanyarvadásznak nem a legjobb választás.
Swift/MX5 vonalon indulnék el inkább abból is az MX5 irányába mert abból van gyári sperres. Jaffa nem rég adta el az övét (1.8i sperrel), azzal azért lehetett mókázni. Hiába csak 140 ló könnyű nagyon a bódé.
#nincsbennetarcsi
-
8th
addikt
válasz kisza25 #172518 üzenetére
Keretet nem írtál de ha relatív kis pénzből szeretnéd megúszni akkor két autó jut hirtelen az eszembe. Seat Ibiza Cupra (6k) 2.0 16v 150hp és az Opel Astra GSI (F) 2.0 16v 150hp. az utóbbi években ezeknek is elindult már felfelé az ára de még pont megfizethetőek a szebb példányok is. Egyszerű őszinte technika mindkettő és az alkatrész sem vészes hozzájuk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #172551 üzenetére
Ignis Sport
1.5 110lo
7-800k korul vannak, nem lepusztulva
elobb vennek olyat, mint egy SSS-t lelakva, amire meg 3-400k-t ra kell tapsolni minimumhavercsavo 280k-ert vett egy csapagyasat, vett hozza egy sima 1.5-s Ignis motort 80k-ert, a motorkodja M15A mindkettonek
a szivosor meg a pillango injektor az mas a Sport-n, de azt atrakta a regirol raa Sport az 500rpm-l feljebbre forog az ECU sw-e miatt gyarilag, kb ezzel lesz erosebb is, a csucsnyomatekuk is egyezik, meg 200rpm dffivel ugyanott is van meg, meg a Sportban rovidebb kiosztasu a valto is, de az maradt ugyis az, ami volt is benne
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #172569 üzenetére
dehogy, de a futomuvet max kemenyiteni lehet, muszakilag atepiteni nem
azaz a merev hatsohidas rendszer alapvetoen az tuti megmaradt ezekben is, csak le van ultetvea SIS eleve csak ~950kg korul van, kb 100kg-val konnyebb SSS-nel
hiaba gyengebb, annyival konnyebb is100-ra mindketto 8.9sec
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz kisza25 #172576 üzenetére
Az leginkább semmire sem alkalmas. Szlalomon szűk pályán kézifékkel forgolódva minden visszafordítónál azt vártam, hogy az oldalára fog borulni. Sodrós tempós kanyarban sem sodródik a segge hanem "felpattan" ekkor tapadást veszt majd tapadást fog a kerék de a gumi újra kirugózza így megint csak minimális tapadásod lesz majd megint megtapad és így tovább. Az ignis sport pályázni (is) vállalhatatlan ne is gondolkozz rajta. Ha a hungaroring betoncsíkján így fordul akkor a hepehupás nyomvályús közúton elképzelni nem tudom, hogy lehet azzal a kotlával egy sportosabbat kanyarodni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #172551 üzenetére
200 lovat újkorában sem tudott ez a szívó benzines motor. Mára jó ha maradt benne 170-180. Ha meg pályáznál igen is sok a +200 kg. Haveromnak volt el is adta mert főtengelyt kellett volna cserélni benne. Szóval nehéz ezekből nem vmi ótvart kifogni. Inkább az SSS irányába mennék én is.
Csak ezt a fektét inkább ne, elolvasva ezt kb ropira törték. Kinyílt mind a 2 légzsák (nem pótolták), beázik a csomagtér? Nyilván mert annyira csavarodott a kasztni, hogy befolyik a víz. Ebben még egy nagyobb koccot nem élnél túl, már pedig úgy tudom téged is hazavárnak...
#nincsbennetarcsi
-
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #172591 üzenetére
Én annó - ~10 éve - a mai szemmel nyamvadtnak mondható 115 lovas Kadett Gsi-met vittem ki az Euroringre, és kis, kanyargós pályára böven elegendö volt az a power is ahhoz, hogy a fülön csorogjon ki az adrenalin.
Valamelyiket ezek közül hazavinni, papírozni (kinti papírokba minden bejegyezve), és kész.
Alkatrész van dögivel, egyszerü Technika, minden szerelö ért hozzá, ha mégis upgrade kell, akkor is halomban állnak a kész megoldások mindenre:
[1.]
[2.]
[3.] -
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz kisza25 #172604 üzenetére
Ahogy gondolod de szerintem pénzkidobás annyi pénzt beleölni egy olyan játszós autóba amibe csak havi kétszer ülsz bele. Az SSS-t sajnos lopják is de olyan szinten, hogy lassan már az utcán parkolni sem szabad vele. Én biztosan valami hétköznapibb vackot néznék széttaposni olyat amiért nem kár ha seggel esek be kavicságyba vagy elnézek egy féktávot és végigszántom az oldalát a szalagkorláton.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
freeknight
őstag
válasz kisza25 #172615 üzenetére
Ezt inkább ne fontolgasd. Képek alapján nem tűnik vészesnek, de az álmoskönyvek szerint nem jó ómen a kinyílt légzsákok+beázott csomagtér. Főleg ha élményautókázni szeretnél vele, könnyen lehet, hogy egy benézett kanyar után a következő megálló már a temető lenne.
Ez majd egy neppernek lesz jó vétel 300k körül. A becsületese elbontja, vagy újraéled majd "jéghideg klímás és koppanásmentes futóműves" bontószőkevényként. -
8th
addikt
válasz kisza25 #172627 üzenetére
Ha valóban olaszországi és törésmentes akkor szerintem megéri az árát így is. Ezek itthon sem rohadnak vészesen hát még ha onnan hozták. Egy telefont mindenképpen megér szerintem. Inkább ez mint az a végrehajtó által visszavett szétbontott szétrúgott romhalmaz swift.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #172634 üzenetére
Ha 1.4 lenne ott, nyugodtabb lennel?
Ez egy 4 gyertyas Twin Spark motor (igen, ez igy ellentmondasos). 1.4-tol 1.9 JTD-ig megegyezik a blokk.Modularis motor, 1.4-2.4 gyakorlatilag ugyan az, az 1.4, 1.6, 1.8, 1.9 egy hengeretol megszabaditott 2.0 2.0v, nagyobb lokettel (az 1.6-nak meg a loketes is azonos vele).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Battlefield 2042
- Politika
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Toyota topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs