-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz
Gaben92 #172348 üzenetére
Bocsi, hogy így belekontárkodok a pályaautós beszélgetésbe, de közben hivatalosan is megerősítették, hogy felejtsem el a Plug-In Hybrid vonalat szóval a GTE-től könnyes búcsút vettem.
Ugye az Auris volt még képben, viszont annak a belterével nagyon nem vagyok jóban, aztán felmerült most bennem a Lexus CT 200h. Kívül, belül tetszenek, gondolom a benne lévő hybrid ugyanaz mint mondjuk az Aurisban. 16,4k €-ért már van bőrrel, tolatókamerával, navival stb., végig Lexus márkaszervizben szervizelve.
Mit gondoltok?
-
Doki16
addikt
válasz
Gaben92 #172348 üzenetére
Szerintem GTE. A hideg nem bántja az akkumulátort. Sokkal többet árt neki a meleg. A hideg idő csak a hatótávban ront.
Aurisról tudok neked nyilatkozni. Nincs benne a szélvédőfűtés amit te nagyon szeretnél. A technika nagyon jó sokkal kiforrottabb mint a VW megoldása. A váltó az egy tökéletes pont benne, ami nagyon megbízható és sztinte soha nem romlik el ha megkapja a 80000 kilométerenkénti olajcserét. De a motor nem fogja élvezni a -30 fokot hiába van benne 0W20. Mindenképpen kelleni fog hozzá egy elektromos előfűtés. És az Auris elektromos hatótávja ilyen hidegben nem lesz több 1km-nél.GTE-nél a DSG váltó elektromos módban is dolgozik sajnos. Tehát annál is oda kell figyelni nagyon a 60000 km-es olajcserére. Ez a léghúzósabb tétel. Persze ennél is bejön, hogy -30 fokban itt se sok hatótávod. Megmerem kockáztatni, hogy 15-20 km max
(#172351) kisza25: Jól tudod 75km/h a max amit tisztán villanyosan tud. De még 130-nál is bent van a hajtásban. Konkrétan a villanymotor ami benne van kétszer olyan nyomatékos mint a benzinmotor és alig pár lóerővel gyengébb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest