-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz slett27 #221934 üzenetére
… hulye a sajatjan se!
Mennyi az egyszerre megtett tav legtobbszor?
Francia dizelbol kapnad kb a legjobbat a penzedert, pont a hasonlo eloiteletek miatt
A felsorolt tipusok rendszeres (foleg hosszutavu) palyazas eseten se komfortosak, se takarekosak nem lesznek, 1.4-1.6ideges siman olajevos lehet ettol barmiben - relativ magas fordulat hosszu ideig.
Kis penz kis foci elven olyat vennek, ami rendbe van rakva, hogy minel kevesebbet kelljen mar kolteni ra. 1.5-2.0dci, 1.6-2.0hdi/tdci, esetleg meg olasz vonalon 1.6-1.9jtd, 1.3jtd es 1.4hdi szvsz gyenge palyazni, ezt leszamitva veheto motorok (foleg a hdi). -
őstag
válasz slett27 #221931 üzenetére
a Cruze az gen3 GM Family 1 engine, ezeket a motorokat Opel-ekben ("TwinPort") is árulták, mert itt is készültek Szentgotthárdon.
klónnak nem nevezném, egyébként egy önálló autótípus, de a GM Delta II platformjára épül, amire a J Astra is.
ennek lehetnek előnyei, főleg a közösen használt alkatrészek miatt (futómű elemek pl)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #221931 üzenetére
Vadász, vadász... Kezdem felhúzni magam, bocs. Nem hiszem, hogy átvizsgálás során ne lett volna feltűnő egy hozzáértőnek, ha magas a porlasztó korrekció, rossz a lendkerék, hibás a váltó; vagy hogy ne mondta volna meg bárki a fórumon előre, hogy M32, stb. Plusz szerelő sem csak egy van a világon, menni kell utána... Attól, hogy ki van dobva egy fél autó ára az ablakon, nem javul meg semmi. Sőt, ha már úgyis mindegy, meg kell próbálni otthon megcsinálni, ha nem engedi a keret - aztán ha sikerül, örülsz, ha nem jön össze, nem buktál többet. Azzal, hogy veszel másik kotlát ugyanabban az árkategóriában, nem garancia semmire, viszont esélyesen ugyanakkora roller, mint az előzők voltak. Nameg fb csoportokban biztosan tudnak javasolni olcsóbb szakit, inkább javítást kéne intézni, hogy éppen ne tegye magát tönkre az autó, nem kell tökéletes legyen minden, bevizsgált bontott porlasztók stb és kész. Vidéki Jóska bácsi könnyen lehet megoldotta volna az előzőt annyiból, amit a mostanin buksz.
Na most ha megint jegyet váltanál az olcsó autók szopórollerére, tippek:
-keresni átvizsgáló szakit
-ezek közül választani egyet, ami nem rohad, nem füstöl, és nem reccsen a váltó [link] aztán mehetsz kényelmes 120-szal, nem biztos, hogy százezreket ér a különbség. Meg kicsit foglalkozol rozsda megelőzéssel, pár délután, pici pénz.
-kezdd el kiképezni magad, kisebb karbantartás nem nagy dolog, majd ragad rád a többi, megéri foglalkozni vele ahogy látod ($$$)[ Szerkesztve ]
-
fogkefe21
kezdő
válasz slett27 #221931 üzenetére
Hasonló körülményeket között, kicsivel hosszább távon használok egy vasaló Swiftet. Ezért az áráért szerintem jót állapotút kapsz. Egy baja van, hogy nincs csomagtartó, ami egyedül zavar. Ezért kell majd mennie, de 120-125 km/h kényelmes vele. Mondjuk mérete ellenére szomjas az igaz.
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #221939 üzenetére
Sajnos nekem olyan autó kell amivel nem kell "babrálni" sem időm és főleg nem pénzem nincs úgy hogy már minden aranyárban megy ahogy látom.
És eladtad az amúgy hibátlan Ignist...
Motor felújítás? Nem úgy volt, hogy rendben van a Civic alap esetben? Csak szokásos vezérlés és társairól volt szó.
Hitelre meg ne vegyél 15+ éves autókat, újra felhozva saját példám a City full ismert előélettel csak alap dolgokra ki fogok most dobni 200e-t legalább, és nem kell se motort felújítani, se rozsda, semmi ilyen.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #221963 üzenetére
A jó állapotú 1-1,2M autót meg majd senki sem akarja eladni neked (én sem adom el, pedig már viccesen 3 autónk van, és csak én vezetek aktívan...), nem igazán éri meg, nekem több a használati értéke, pedig minőségi 4 évszakos (Continental) gumi van rajta, éves szinten szűrők, olaj csere, biztosítás, stb. Bőven ott hagyok átlag 100e-t.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
szabonagyur
félisten
-
szabonagyur
félisten
-
-
zgospel
őstag
válasz slett27 #221975 üzenetére
Az XER motorok egyik velejárója, hogy 200-300 ezer km környékén (ez jó nagy intervallum nyilván ) elszaródnak az okoskerekek, ami komplett vezérléscserével együtt orvosolva már 4-5 éve is 300 ezres tétel volt, mai munkadíjak mellett saccolom hogy egy 350-400 ezer Ft-tal lehet számolni rá. Az alkatrész önmagában drága.
Opelmuhely.com-on van egy nagyon részletes H Astra vásárlási útmutató, bemutatva minden típushibát.
Az árral kapcsolatban, azért látszik hogy össze-vissza vannak rajta horpadások, és a fényezése sem szép.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz slett27 #222002 üzenetére
Azért egyáltalán nem mondanám bonyolultnak. Nekem Z18XER van, közel 4 éve vettem a kínálat legaljáról, viszont ismerőstől, így pontosan tudtam, hogy az eladás előtti másfél évben mik voltak javítva és mivel számolhatok én.
Ez idő alatt ha az üzemanyagot nem számolom, minden mást viszont igen (biztosítás, adó, matrica, szervizek, stb) akkor havi átlag 20 ezer Ft a fenntartása. Ennél jelentősen olcsóbban már nem tudom mit lehetne üzembentartani.
Mindezt úgy, hogy műszakilag teljesen jó állapotban van a kocsi.
Ebben 290 ezernél voltak cserélve az okoskerekek, vezérléssel stb, most van benne 365 ezer km.Ilyen korú autóknál bármikor bejöhet egy nagyobb kiadás a teljesen kopó alkatrészekre is, legyen bármennyire is egyszerű és olcsónak mondott típus.
Esetleg nézz G Astrát Z14XE motorral. Hengerfejes ne legyen aztán más baja nem igazán lesz, viszont 2-3 deci olajfogyasztás ezer km-ként a jobb állapotúaknál is garantált.
Abban az ársávban ahol keresgélsz igazából nem is aktuális állapotot kéne venned, hanem ellenőrizhető előéletet az elmúlt pár évre visszamenőleg, hogy milyen javítások voltak elvégezve. Az alapján lehet tervezgetni, hogy mi várható majd.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz slett27 #222007 üzenetére
Pénzügyileg az egyik legrosszabb döntés lenne hitelre autót venni, szóval azt jól teszed hogy kerülöd.
Így hirtelen (bár a konkrét számok ismerete nélkül) az 1-2 évente való cserélgetés sem tűnik túl bölcsnek, mert 100-120 ezer Ft elmegy az átírás költségeire minden alkalommal, ami kidobott pénz, jobb lett volna szervizre költeni.
Esetleg Fiat Punto? 600 ezer Ft-ért már egész jók vannak, igénytelen, olcsóbban fenntartható mint az Astra. Persze kisebb is, gyengébb is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #222007 üzenetére
Vidéken amúgy is kevesebbet fizetnek ugyanazért a munkáért mint Pest és agglomerációban így teljesen fatal a helyzet.
Nem feltétlenül igaz, többet keresek, mint Pesten kapnék
De a fene sem gondolta volna hogy a 10+ -os autók így le vannak rúgva, 10-ből 7 kuka gazdasági totálkár.
Igazából 1-2 éves autót is lehet így nézni, az éves dolgok azokon sem 2 fillér. Most nézem, benzin nélkül 1,5M-t költöttem a Cityre 2016 óta, szerintem nem sok.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #222089 üzenetére
Konkrétabban? Nekem ott a kis Fiat, van vagy 80k a lendkerék (avagy normál kuplunghoz képest a felár), magasnyomású meg örökös, tömítés készlet kell max egy idő után. Rail nyomás szabályzó 25k.
Váltó az viszont kulák M20(~=M32). Létezett mondjuk 5-ös váltóval, az tartósnak mondható, és nincs kettőstömegű sem.
SDI-hez meg egy adagoló és 4 porlasztó megvan a 80-ból... Kettőstömegű nem is volt.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz slett27 #222113 üzenetére
Opelre írtam neked nem a Bravora.
Opelből neked ha dízel én a 101 lovast mondanám, még nálam is pechesebb vagy. Helyedben se az M32-vel se a Denso befeccsel nem húznék ujjat mert rossz vége lesz.
7gen vonalat én elengedném de ezt már mondtam... ennyiből lehet venni jobb autót is. Nehogy azt hidd ha a 7gen kormány ropogását megakarod szüntetni annyival olcsóbb lesz a kormánymű felújítás. Már pedig keress utána, 10-ből 7-nek már ropog a kormánymű csak lesz*rják a tulajok.
Még mindig azt mondom amit a Hondasban, vegyél valamit ami fedi az alapvető igényeid és nagyjából jó állapotban van kb mint a régi Bravoid. A típus hibákat ~10-15 éves autók lévén így is úgyis szépen sorra meg kell csináltasd, mert senki nem azért adja el ezeket mert tavaly nyáron mindenük rendbe lett rakva.
~15 éves autóra az értéke felét elkölteni meg még mindig nem GTK... ha lehullott a váltó mert elkopott akkor elkopott tessék cserélni, ilyen elven a 700 ezres Civicre a garnitúra 4 évszakos szereléssel ~160-ért is GTK.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kenguru99
aktív tag
válasz slett27 #222115 üzenetére
És azt jobb ha tudod, hogy ez tényleg filléres, utángyártott. A gyári, ami jó minőségű az 4x-5x ennyibe kerül. De ha ezektől ennyire félsz, akkor vegyél egy japán szívó benzinest. Ott csak a rozsda végett kell alaposan megnézni a leendő autót. De később jó eséllyel más nagy baj nem lesz.
-
válasz slett27 #222113 üzenetére
Ilyenem volt csak 3 ajtósban, én nagyon szerettem, és nem kért sokat. Egy EGR hiba volt, plusz elfáradt az első két lengéscsillapító, meg pár szilent, stabpálca, és kb. ennyi 2 év alatt. Főként országúton használtam + pici város, úgy 5,4-es éves átlagom volt. Az 1.4 elég gyengusz, már főúton se fogsz vele keménykedni, max. buszt fogsz vele előzni. Pályán elég hangos volt, nagyon kellett forgatni, de ha csak néha pályázol akkor nagyon jó kis gép, és nem fogja leenni a gatyádat.
-
-
-
Zolás
addikt
válasz slett27 #222119 üzenetére
Az az sx4 rozsdásodik a hátsó sárvédőnél, továbbá ez az 1.5 motor nem a legjobb. Ha ilyet nézel, 1.6 motorral, az sokkal megbízhatóbb.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Tothgera30
Ármester
válasz slett27 #222119 üzenetére
Ez képről pont az a kategória amit már meg sem néznék, bármennyire lenne olcsó. Valahol 2m körül indulnék, ha SX4-re vadásznék, mert az hogy állandóan a kínálat aljáról választasz valami roncstelepszökevényt, az túl sok boldog pillanatot nem okoz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Micsurin
nagyúr
válasz slett27 #222126 üzenetére
1 elem fényezése mozog ~120 körül.
edit.: és akkor örülsz mert egész jó árat kaptál és reménykedsz a minőségben is. Elmúltak azok az idők mikor falcok nélkül 600-ért a 6gen Civicet körbe fújták értelmes összhatás mellett.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ph_5.5
aktív tag
válasz slett27 #222274 üzenetére
Mi Bravo II 1.4 T-Jet-t használunk. Olyan mindenes.. mert bírja a várost (nem kokszolódik), bírja a pályát. Bár a 120 Le, 200+-os nyomaték nem sok, de azért teljesen élhető és a belső sávban is tudja az engedélyezett sebességet lazán, plusz a felhajtón el tud gyorsulni a besoroláshoz. Én ez alatt (sőt... igazából turbo nélkül) nem vennék alsó-középkategóriás autót. (volt korábban 1.6 16V évekig.. más a nyomaték, azokat pörgetni kell)
6 sebesség előny. Nem mondom hogy vegyél Bravo II-t, de 1.5 alatt mennek a 2007-2009 körüli példányok. Ha olyat tudsz szerezni amiben a digitklímát már orvosolták (terelőmotor), aminél az M32 nincs meghalva, akkor annyira nem rossz vétel ebben az árszegmensben. -
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #222278 üzenetére
Miért lenne visszatekerve? Szimplán nincs a hirdetése frissítve, ezért mondom ki tudja mióta árulja már, hogy a hirdetés még 298-n maradt. De lehet szimplán a 300e km-es limitbe akart beleférni ami sokaknál újabb vízválasztó.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
félisten
válasz slett27 #222288 üzenetére
Ha sokat ingázol, akkor szempont lehet, hogy a Toyotának az ülései tűnnek a legkomfortosabbnak (+ könyöktámyasz). Hosszú távon számíthat.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen TV-t vegyek?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Milyen processzort vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Dragon Age: Origins
- Programozás topic
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs