-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz slett27 #195107 üzenetére
Ez célszerűbb topik lenne: Autós topik
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
Anaren91
senior tag
-
kenwood
veterán
válasz slett27 #195201 üzenetére
Igen,kozben neztem a google ertekelest a Palota udvarra, es volt olyan,aki 3.1-ert eladta a kocsijat,amit 1.8-ert vettek volna meg
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
vmk
tag
válasz slett27 #195205 üzenetére
Így van, élelmesek. De még mindig nem értem, ezzel mi a baj?
Nem lopják el tőled a pénzed vagy az autód. Csak jóval a piaci ár alatt akarják megvenni. Nem köteleznek semmire. Lehet, hogy szarul esik az egónak, hogy a te tulajdonod "leértékelik", de ez nem szól másról. (Nem személyeskedni akarok, bocs.)
Azt mondja a 600K-s autóra, hogy 300-ért beszámolja. A tulajdonost leveri a víz, hogy huh, háh, az csak a fele összeg, ő többre gondolt... Jó, semmi gond, akkor lehet egyénileg próbálkozni. Megküzdeni a sok tesóval meg műértővel, stb. Kinek mi.(És most itt kifejezetten nem az AAA-ra gondoltam, mert az megint más téma)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #197267 üzenetére
Akkor egyszerűbb az élet, gondolom 5 gang, sok problémamentes kilométert hozzá! (Se M32, se MultiAir, úgy azért nem várható óriási anyagi romlás )
Újabb vonalon Tipo-t is lehetett még ugyanezzel a motorral kapni, 1-2 éve futott ki. Nameg egy darabig húzták a Punto lóbőrt is. [link] Az 500L is ott volt még, végülis nem SUV[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz slett27 #197270 üzenetére
Csak hajrá! Van tarcsi
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #207941 üzenetére
Dehogy bántottál meg! Nem vagyok sértődős.
Egy 7gent én is elfogadnék, de csak K20-szal. Bár megfogadtam, hogy a kövi autómban lesz 🐌.
…………………………Tegnap küldte ezt nekem Richard! kolléga, itt van a városban, ha lenne ennyi felesleges manim, 5-10 percen belül már ott is lennék érte. “Oly távol vagy tőlem, és mégis közel…”
[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz slett27 #207939 üzenetére
Szerintem ilyen tavokra mar jo lehet a 7gen civicbol egy dizel. Boven maradna tartalek fenntartasra/tankolasra is. Kicsit figyelni kell hahut es ki lehet fogni (magyar) 1-2 tulajos valtozatot is. Benzines peldanyokbol titkos tipp a sedan valtozat, kevesebben ismerik, igy olcsobb, viszont dizel nincs belole.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
veterán
válasz slett27 #207947 üzenetére
ne dőlj be nekik ceed csoportban ennek a töredékéből megcsinálják neked. plusz ennyiért elég régi darabot kapsz, esélyes, hogy az már túl is van ezen. viszont az 1.6 crdi nagyon jó kis motor, én ilyen 5.5-ből elautópályáztam vele (2*120 km ingázásra használtam), aztán nyúztam még 3 évig városban 2-3 km-es távokon, nem sok baja volt tőle. illetve ami volt, az nem ettől. én biztosan megnéznék párat.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #207953 üzenetére
Ha ez még az euro 4- turbó hiba, rail nyomás szabályzó, lánc. Bosch CP1 pumpa tartós, de ilyen kor/futás mellett fog majd kérni egy tömítés szettet. Porlasztó is költséghatékony fajta, CR viszonylatban.
Seat - jók a PQ34 platformos PD motorok, de kettőstömegűvel számolj, vákuum csövek, tandem pumpa tömítés, kábel korbács, PD elem fészek kiverődés, vezérműtengely kopás, PD elem O-gyűrűk hibája vannak főleg. Nameg mindegyik Golf 4 testvér gyűjti a komposztot a küszöb elején, az a sarok (sárvédőt beleértve) tud rohadni, ha nincs rendszeresen pucolva és üregvédve, illetve az ív tetején ha van szivacs, attól is rohadnak alattomosan, csomiajtók réseibe is beül a kosz-só és rohaszt (drága a csomagtérajtó némelyikhez). Octavia Tour néven kapsz ugyanezt fiatalabb évjáratban. Nameg ott az SDI, egytömegű kuplung, nincs turbo, adagoló kér talán egy tömítést félmillió km körül, de azon aztán végképp nem sok dolog tud elromlani, esetleg a váltó létezett hibás sorozat (szegecs helyett csavarra csere megoldja, ilyen kor-km mellett már nem lesz érintett gyakorlatilag).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz slett27 #207955 üzenetére
szerintem nagyon jól ment ez a motor, próbáld ki nyugodtan, sosem éreztem erőtlennek, jót ugrott. csak inkább keress egy kiát, mert ott az óracsoportnak rendes narancs háttérvilágítása van, ez a hyundai-os kék borzasztó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz slett27 #207939 üzenetére
7gen civic ha tetszik, akkor nezd meg belole a sedanokat is. Kevesbe felkapott, olcsobban hozza lehet jutni, de ugyan az a technika. Szerintem jobb auto mint a hatch, FL elott meg japan gyartas. Nyelestengely csapagy, meg kozpontizar motor legyen tartalekba, de amugy nem nyugos autók.
-
ZolkoW
őstag
válasz slett27 #207944 üzenetére
én valami öregecske, de karbantartott dízeleket néznék 1M környékén, inkább ahhoz, mint másfélhez közel, akkor maradna helyből cserélni ezt-azt. Előbb feljött pl. egy 2-es Focus, igaz, repedt szélvédővel, de kulturált belsővel, magas felszereltséggel, 250e km alatt. Kifejezetten az ajánlott motorok között legyen, ami hajtja, szerintem, aztán lehet tolni még bele a kilométert. (1-es dízel focus tulaj 357e km-rel :) )
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #207955 üzenetére
Ha euro 4, 1.3 multijetet is bedobnám, hákli szempontból majdnem 1.6 CRDI szint (lánc, CP1, egytömegű), csak hátha kevesebbet eszik a kevesebb köbcenti, lóerőben meg volt is gyárilag 105 lovas, szóval nyugodtan csipszelhető. Sok km-en azért lesz baja mindennek, csak nyilván nem mindegy a javítás összege, és pár tizedes fogyasztás csökkenés is egész számottevő spórolást jelenthet.
Hyundai legnagyobb baja nekem a kijelző kék színe[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz slett27 #207969 üzenetére
Elantraban se volt rossz a hangcucc, az uj i30-ban meg megjobb, foleg megfelelo forrasrol taplalva nyilvan nem egy komoly autohifi, de noname gyari cucchoz kepest tenyleg jo.
Es abban is a papiron 135 taltos paripa kb 100, felig doglott lonak erzodott ha nincs nyomatek, nincs fun…Egyebkent ha a Focus bejon, megfontolnam a Volvo C30-S40-V50 triot is, Focus alapokon, kevesbe rohadosan, merevebb es csendesebb kasztnival. Az se baj, ha 2.0 dizellel veszed, az erosebb es tartosabb is, mint az 1.6.
-
rbalint88
addikt
válasz slett27 #207972 üzenetére
Mivel a beltartalom ugyanaz, a szervizben nincs erdemi kulonbseg
1.6tdci-bol a 114-116 lovas a kiforrott, de az nem lesz szerintem nagyon a te keretedben. A 109 lovasban az egr-rel, a reszecskeszurovel, a befecskendezok tomitogyuruivel es a turbo geometriajaval lehetnek problemak. Meg focusnal a rozsda, amire nagyon kell figyelni. Sogore is porra volt rohadva, meg hat a zajszigeteles nem erossege, palyazni nem 1.6-os focust vennek. De a valto, futomu, kormanyzas az parade, kanyarogni nagyon kellemes vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs