Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz slett27 #207953 üzenetére

    Ha ez még az euro 4- turbó hiba, rail nyomás szabályzó, lánc. Bosch CP1 pumpa tartós, de ilyen kor/futás mellett fog majd kérni egy tömítés szettet. Porlasztó is költséghatékony fajta, CR viszonylatban.

    Seat - jók a PQ34 platformos PD motorok, de kettőstömegűvel számolj, vákuum csövek, tandem pumpa tömítés, kábel korbács, PD elem fészek kiverődés, vezérműtengely kopás, PD elem O-gyűrűk hibája vannak főleg. Nameg mindegyik Golf 4 testvér gyűjti a komposztot a küszöb elején, az a sarok (sárvédőt beleértve) tud rohadni, ha nincs rendszeresen pucolva és üregvédve, illetve az ív tetején ha van szivacs, attól is rohadnak alattomosan, csomiajtók réseibe is beül a kosz-só és rohaszt (drága a csomagtérajtó némelyikhez). Octavia Tour néven kapsz ugyanezt fiatalabb évjáratban. Nameg ott az SDI, egytömegű kuplung, nincs turbo, adagoló kér talán egy tömítést félmillió km körül, de azon aztán végképp nem sok dolog tud elromlani, esetleg a váltó létezett hibás sorozat (szegecs helyett csavarra csere megoldja, ilyen kor-km mellett már nem lesz érintett gyakorlatilag).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák