- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
yoogie
aktív tag
válasz molnarpeter #208598 üzenetére
Igazából hozzá szoktam már a középkategóriához, már a méreteim miatt is (193 cm, 105 kg)
Sokat gondolkodtam ezen, nem tudom megéri e még a dízel, illetve nem tudom a turbós benzinesek milyenek, mert nekem most a legkisebb motorral van a Mazda, 129 Le 340 Nm-es a motor, de ez is meg tud indulni és azért szeretnék hasonló vagy erősebb motorral.
-
vzsryl
nagyúr
válasz yoogie #208601 üzenetére
2.0CRTDI vagy 2.0HDI/TDCI ajánlott. Ezekből van 140 és 160-177LE-s változatok. Az újabb generációk már neccesen férnek bele a büdzsébe.
Passat B7/Superb MK2, 508 facelift, Mondeo MK4 facelift.Szerk: Egyik sem frissebb az MK2-es 6-osnál.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
-
Tothgera30
Ármester
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #208607 üzenetére
Van már Cayenne?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #208609 üzenetére
Értelmesebb választás.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #208607 üzenetére
Es mennyi vt a rakoltes? Atiras, szerviz, gumik, stb. Illetve memnyi volt az inflacio a vetel es az eladas kozott?
Azert ez osszetett dolog.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #208593 üzenetére
ezt a hsz-t kerestem mióta, hogy erre tudjak válasz nyomni...
Szóval hogy is van ez? Ha ki tudom egyáltalán olvasni ezeket az értékeket, akkor az ad valami támpontot a porlasztók állapotáról? Úton a BT olvasóm, szóval még szűz vagyok. Ja, meg off is igazából, mert meglévő autón akarok kíváncsiskodni. Amit vettem, azon a vizsgálóember megnézte ezt, és azt mondta, mind a négyhez valami 1.0-ás +/- pár százalékos érték tartozott, ha jól emlékszem (1.6 CRDI)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz molnarpeter #208615 üzenetére
holnap veszem át az olvasót (Konnwei KW902, ezt ajánlották a Fordosok), meglátjuk, mit lát. A kölcsön ebayes motyó nem működött nekem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
slett27
addikt
1.1M-ért keresnék autót. Jelenleg autópálya, de lehet nem sokáig, inkább város, autóút. 100LE körül, benzines, megbízhatóság fontos lenne. Lehet egyáltalán manapság ennyiért normálisat találni ? Ford Focus, VW Golf IV ? Eléggé tanácstalan vagyok. Itt már nagyon sok le élt pusztulat van.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #208618 üzenetére
Hosszú ! Priviben leírom.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #208621 üzenetére
1.1-ért 2-3 éve még lehetett lőni értelmes H-t, de jelenleg még G-ből is kockázatos.
1.4-esre rá se nézz, mert már 100-nál is 3000-et forog, pályán meg felszáll. Amikor a feleségemnek kell a verda, akkor Ő megy mindig a Superb-bel, és olyankor az Astra-val megyek dolgozni 33 km-re. Tök egyben van a verda meg minden, de az 1.4-es motor és az alap ülés max. városi rohangálásra jók. A linkelt 1.8-as, fullos üléses kombi már teljesen más kávéház.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #208617 üzenetére
Mondanám, hogy Grande Punto 1.3 Multijet 90 LE, 5-ös váltó, de gondolom unod már az olaszokat.
Golfból is TDI-t vennék, ha para a fenntartási költség, akkor talán adagolósat... Nagy para esetén szívó 64-68 lóerőset, és akkor autópályán marad az óvatos 120-130 tempó. Másik benzinessel nem vagyok róla meggyőzve, hogy előrébb lennél - egy ugyanúgy fogyasztó autó, amin mondjuk váltó helyett hátsó futóműre kell sokat költeni, aztán lehet rozsdával is több lesz a gond -
slett27
addikt
válasz molnarpeter #208623 üzenetére
Grande Punto 1.3 Multijet 90 LE, 5-ös váltó - ennek is utána olvastam kb mindeki mást mond. Valaki hetente szív vele, valaki meg imádja. Hát akkor most .... (népítéletben).
Peugeot 307 esetleg ? Franciákat alapból kerültem eddig. Szerelők hánynak tőlük, nem is szívesen nyúlnak hozzá. Ismerősöknek akiknek meg benzines Peugeot van azoknál a kötelező szervizeken, fék, futómű más nem volt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
426os
őstag
válasz slett27 #208624 üzenetére
Mi lett a Bravoval? 307essel is pont akkora esélyed van szívásra, mint bármelyik olasszal. Ha jó, akkor jó, de amúgy bármi lehet vele. 1.6 benzinesből, ha találsz egy jót, az jó lehet, de leginkább facelift utániból. Polo, Fabia 1 esetleg? Vagy egy mk3 Clio (Csak példa)?
.
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #208622 üzenetére
Annyiért kockázatos H volt, és biztos G. Manapság G is inkább 1,3-1,5 körül akad. Az hogy háromezret forog száznál elég sok 1.4-1.6-os autóra igaz (bár itt C helyett alá megy a W355-ös váltó is), én 1.7 dieselt vadásznék ha sokat használnám pályán. Ez az 1.8 szívó igen korrekt motor, azt hiszem F17 van alatta, az sem forog lényegesen kevesebbet (2750rpm - 100km/h).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
slett27
addikt
válasz Tothgera30 #208626 üzenetére
Ez az 1.8 szívó igen korrekt motor, azt hiszem F17 van alatta, az sem forog lényegesen kevesebbet (2750rpm - 100km/h).
Ez mindegyikre igaz ? Vagy konkrét típusnál gondoltad ?
Golf IV kiforrott technika, az alatti paripák ? Leon 1 ?
426os : privi.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
#96241664
törölt tag
válasz Tothgera30 #208626 üzenetére
"Manapság G is inkább 1,3-1,5 körül akad."
Nekem ez még mindig brutális túlzásnak tűnik, még a mai helyzetben is.
Hahun 400 G Astra hirdetésből 15db van 1,3 felett, annak is a fele Bertone Coupe/Cabrio... -
őstag
válasz slett27 #208627 üzenetére
Leon 1 az Golf 4 1:1-ben, annyi extrával, hogy a sportosabb Golf verziók kormánya és ülése van benne.
az 1.4 ebben is harmat gyenge, az 1.6 16v vállalható (105 lóerő) de gyújtótrafó legyen nálad
1 misiért úgy tűnik vannak vállalható példányok hahun ezen pl van pár árnyalat eltérés, de ha nagyon nem rohad, akkor jó vétel lehet. az EGR szelep csekk endzsinn hibát tud dobni, ami miatt sokszor az ABS lámpa is világít, de nem nagy truváj cserélni, vagy tisztítani
ez a sárga se rossz, de a napon csúnyán (és gyorsan) mattulnak, meg hát szeretni kell ezt a színt ahhoz, hogy valaki ilyen autót vegyen“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tibbike01
őstag
-
-
slett27
addikt
[link] Vélemény fórumtárs ? Ez itt van a közelben. Illetve [link] ez lenne valamint [link] ez lenne a befutó. A SEAT-on kívül mindkettőt láttuk. A VW-t próbáltam. Nehéz döntés.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Tothgera30
Ármester
válasz slett27 #208627 üzenetére
Konkrét példány. De a Z16XEP alatt is az a váltó van. Az 1.4 alatt rövidebb (F13C), mint pl. a legtöbb 1.6-os Focus mk2, mk2.5 alatt.
#208629 hint: Hol itt a brutális túlzás? A Hahu-t el is engedheted, amit feltesznek egy-két-három nap alatt el is viszik. Ismerős a fiának keres, 1,65m-ért volt egy 2008-as Classic II, mire elment érte, már le is csaptak rá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
slett27
addikt
válasz tboldi #208635 üzenetére
Egy kollégámnak ilyen van. 3.5L kihozott belőle. Nem sok a választék az biztos. Megkuksolom.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz tboldi #208638 üzenetére
I....igen. Kicsit nagyon. Ha értenék hozzá és időmilliomos lennék akkor úgy mint a Totalcar műsorban bemegyek a műhelybe jól felszerelt, minden IS van, elbögyölök vele úgy ok és ezért még fizetnének is, ok. De nekem napi munkába járáshoz kell. És az nem az "élményautó" sajnos. A->B kocsi kell.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #208627 üzenetére
Golf 4 =
Audi A3, TT
VW Bora
Seat Leon, Toledo
Skoda Octavia (ebből fogsz találni fiatalabbak “Tour” néven, párhuzamosan gyártottak a régiből, mint az Astra Classic esetén, 1.9 PD motorral)
Rozsda lesz a fő probléma, de galvanizált karosszéria eléggé leszűkíti ezt pár érzékeny pontra. Küszöb eleje és első sárvédő alja ahol találkozik, összegyűlik a sok falevél és kilyukad (mosni, üregvédőzni kellene évente 1-2x, vagy kivágni egy ablakot alul a lemezen, hogy távozhasson egyből a komposzt). Szintén elöl sárvédőív tetején van gyárilag egy szivacs, ki kell dobni, különben a fényezést dobja le Csomi ajtó még kritikus, G4 kombihoz pl már 100k körül megy a szép bontott… Hátsó híd rozsdásodhat jelentősebben, ha olyan helyről jött. Illetve küszöb vége, hátsó sárvédőív eleje hólyagosodhat, oda dobja az első kerék a kavicsokat, nincs gyárilag védő fólia ott - megelőzhető. Bontott alkatrész a sárvédők kivételével minden bokorban van, szóval ha hosszú utak miatt pl sport ülést akarsz utólag, van minden.Ha tényleg csak a helyváltoztatás a cél, 1.9 SDI, 120-130 utazóval. Vagy 90/110 LE TDI egyszerű adagolós még, csak ugye koros. SDI-vel érdemes lehet nézni az eggyel kisebb méretet is (Polo, Ibiza, Fabia), könnyebben viszi a szerényebb ménes, kevesebbet is eszik, stb. Azért éves szinten 5 liter körüli fogyasztás és nettó semmi karbantartás (90-150e km-enként vezérlés szett gyártójának függvényében) azért egy érezhető pénzbeli különbség szerintem. A2-nél karosszéria legalább nem rohad, de PD több odafigyelést fog kérni 3-400e km tájékán már a szívóhoz képest, és néhány alkatrész beszerzése problémás lehet (vas karosszériához lakatost találni is kihívás, csak a kontraszt kedvéért, nem hirdetnék egyértelmű győztest)
1.3 Mjet: euro 4 még egész egyszerű. 6-is váltót érdemes elkerülni, ugyanúgy M32 rokona. 90 lóerős is létezett 5 ganggal, csak ritkább. Az EGR és szívósor le szokott kormolódni, autó élete alatt egyszer érdemes kipucolni az egészet, EGR hibakódokra is általában a tisztítás a megoldás, nem kell cserélni. DPF ugyebár nincs. Befecskendező rendszer CR viszonylatban egyik legegyszerűbb és -tartósabb, magasnyomású tömítés készlet kellhet neki ha szivárog belőle a nafta, de nem szokott dráma lenni, esetleg egy rail nyomás szabályzó (40k környéke rémlik árban), porlasztó tartós (tud 300 ezret futni ha cserélik a szűrőt), és fel is lehet újítani költséghatékonyan, bontottan sem vészes tétel. Lánc a mumus, olajcser periódus számít azért, nekem 188e km-nél gyári még, típus csoportokban előfordul 300e futással is ilyen… flottában a hosszú periódusú olajcsere és DPF mellett rémlenek 90-120 körül csörgők is. Viszont ahogy beszélgettünk róla, kicsit érdemes szerelőhöz venni az autót, szóval lehet németek előnyben lesznek, akár meg is kérdezném a szakit, mit ismer legjobban. Astra G 1.7 dízel jutott közben erről eszembe, hogy elektronika hibás szokott lenni az adagoló, és fel lehet helyette rakni F-ből bontott mechanikusat helyette, csak nem tudom, adott évjáratok voltak-e galvanizálva.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #208640 üzenetére
igazabol ezekre is olyan siman ra lehet tapsolni 2-300k-t, mint a huzat
de legalabb oregebbek istöbb drón kell ;P
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #208640 üzenetére
Köszi a kimerítő választ. Igen, 2000-2003-ig felejtősek a VW konszern autói számomra, ma végig jártam a kereskedéseket rohadnak mint egy Mazda.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #208634 üzenetére
A Fusion csaladias, belul puritan de kb fillerekbol fenntarthato es birja a szar utakat (havernak 1.4-es van).
A Seat sportos szinten nem egy atomkatasztrofa. Trafok szoktak behalni de azt irtak a tobbiek is.
Golf minosegi, egyben van keprol. Ha nincs szetrohadva en arra mennek ra.#nincsbennetarcsi
-
BoneDragon
veterán
Biztos volt már téma, de szerintetek ha végre vége ennek az árstopnak lemennek kicsit az árak? Nem vagyok hajlandó venni jelenleg autót, mintha meglopnának olyan érzésem van.
Akkor már bemegyek valami kereskedésbe és veszek valami 20 éves autót friss műszakival. -
szabonagyur
félisten
válasz BoneDragon #208644 üzenetére
Tippre első körben azok kerülnek majd fel amiket nem bírtak fenntartani, tehát még rosszabb állapotban vannak, nem bíznék áresésben.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
slett27
addikt
válasz BoneDragon #208644 üzenetére
Olyan hulladékokat akarnak kisebb vagyonért eladni pl itt Komárom-Esztergom megyében hogy lehet éves buszbérletben kellene gondolkodni.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #208640 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #208648 üzenetére
Egyik szivo sem lesz raketa ezek kozul. Volt 1.6 16V G Astravmeg Bora is. Mind a kettoben eretvagtal ha elozni kellett.
Dizel meg azert is becces, ha leveszik az arsapit akkor felo, hogy nagyon dragan fog tankolni. Most 800 Ft felett a dizel, a benzin meg a 700 alatt van.#nincsbennetarcsi
-
dj79
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen