- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #208798 üzenetére
Aki nem előre gondolkodik, annál bármi is tud sokat fogyasztani. A motorfék használatát verném bele minden tanulóvezetőbe kb. 20-30 órán keresztül. Ez a nagy gáz, nagy fék dolog 2022-ben már borzasztóan nagy pazarlásnak számít.
Én is túl dinamikusan közlekedem, de nem nagy gáz, nagy fék kombóval oldom meg.#208799 HUTCHDB : Az IS300H egy másik dimenzió a Tiguan után.
1. Infotainment-ben borzasztóan nagy megszokást igényel.
2. A VW ergonómiailag a legerősebb gyártó. Életedben először beleülsz, és minden ott van, ahova először nyúlnál. Mindig rühelltem a fosvágent' a németautó fejű magyarok miatt, de aztán beültem a Superb volánja mögé, és letaglózott. Annak idején MK1 fóbiával tanultam meg vezetni, de az még kicsit más technika volt... A Toyota/Lexus ebben le van maradva jócskán, viszont a legújabb NX hatalmasat lépett előre.
3. Az IS nagyon lapos és úgy kell szinte befeküdni az autóba a Tiguan-hoz képest.
4. Minőségben, luxusban az Audi-val van inkább pariban, nem a VW-vel.
5. Nagyon nehéz tönkretenni a technikát. Ez a Tiguan-ra nem igaz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Én is ennyit láttam, de szerintem ez sem rossz egy fogyasztásra optimalizált hybridtől. Szerintem is a 60-->100, 80-->120 fontosabb, mint egy 0-100. Az előbbi két verziót naponta ki kell használnom, viszont az utóbbit csak közvetlenül az autó megvásárlása után, mert kíváncsi az ember...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz HUTCHDB #208791 üzenetére
Én 3 hete voltam rav4-el egy 5.100 kilométeres francia nyaralási körúton (7 ezer kilométer volt benne induláskor). Nagyon 120 felett nem tudtam menni mert sokan voltak, de volt kis Alpok és szintkülönbségek. Fullra pakolva 6 liter alatt volt az átlag, és nekem városban is annyi (városban elégé megyek, pályán meg nem nagyon, ezzel az előző automata allgrip scross 10 lityi város és 7 liter pálya volt). Az a 8.5 még akkor is sok ha az sok ha az s-max nagyobb mint a rav4 (ha mentél volna gyorsabban a pályán akkor ok lenne, de azt írtad nem volt száguldozás).
Nekem ez a ford 2.5 hybrid egyre kevésbé tetszik ahogy egyre többet hallok róla (szervizbe is viszik rendesen őket ha jól hallottam). Szerintem az az alap 2.5 atkinson motor közel sem olyan jó mint a toyotáé (és csak az elv a toyotáé a motor az a fordé...).
-
Vismajor01
addikt
válasz vzsryl #208803 üzenetére
Hat azért jó se, lesajnalt prius 11 alatt már 100on :D
Volvo nyilván más kavehaz, de a mostani Lex kb 8mp gyorsulása nálam a minimum. De az igaz h a 0-100 senkit se érdekel a poenon kívül. Nekem pl a 130rol való megugras számított, hogy pályán is eltudjak indulni ha kell. De azért a kettő általában osszefugg, keves autó van 6alatt százon aztán lomha 100 után (villanyosok :D )
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Paxker315
addikt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
macilaci78
nagyúr
300k-ért ha nem viszik el, akkor kiveszem belőle a frissen bőrözött kormányt, váltószoknyát, at minőségi téli gumit, nyárigumit felnistől, generátort, csomagtér rolót, kutyahálót, meg amit még tárolni tudok és kiárulom fb-csoportban, a nagyja meg megy vasba.
De mi legyen helyette? Használtnál ugyanúgy lutri az 5-7 éves is és 1 millát arra is rá lehet locsolni, ha pékhez hordták.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #208814 üzenetére
Boven, meg tobbet is ra lehet verni. Ha eleg meretben egy uj Scross akkkr azzal nem nyulhatsz melle.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #208794 üzenetére
Platós Wartburg és Lada Samara volt a kezdet, a Samarát még tavalyelőtt is vezettem. A Passatba már 30k-ért tetethettem volna gyári tempomatot, de még a hannoveri úton sem szenvedtem a hiányától. Főnök S-Mercijében is a radar nem elég finom, 30 centitől már folyamatosan sípol, teremgarázsban hasznavehetetlen elöl.
A vezetéstámogató rendszereknek akkor tudnék örülni, ha kifogástalanul működnének, illetve az autó nélkülük is üzemelne. De amíg találomra nyom egy satut, vagy egy nyavalyás távolságmérő miatt letilt a kocsi, addig inkább nyűg.
Mindezt azért, mert boldog-boldogtalannak adnak jogsit, kocsit, ugyanolyan ütemben szaporodnak a hülyék az utakon, mint a neten.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #208817 üzenetére
Skodaban voltak ilyen tamogatok, nem nagyon hasznaltam. Mondjuk 2 kocctol is megmentett, hogy magatol fekezett. Caerebe neha az ut mellett parkolo autora is fekezett meg a mellettem levo savban lassan halado teherautora is. De osszesegeben hasznosak azert ezek. A legjobban a holtterfigyelo hianyzik nekem.
Tempomatot en se nagyon hasznalom, most az 1400 km-es nyaralas alatt pl.1x sem hasznaltam.
Nalunk a b5.5 utan jott a Superb mk2 pfl majd b6 aztan Superb mk3 fl. Nekem a B6 tetszett a legjobban ezek kozul. Csak mar azokbol is nehez epkezlab darabot talalni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Sokkal fiatalabb autókkal is követnek el nagy hülyeséget, ami a figyelmetlenségen nyugszik. Ezért is feleslegesek a vezetéstámogató rendszerek, amíg a vezető a képben van.
Superb kombit élném. Amíg a garázshelyünkön nem akarok kiszállni belőle.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #208820 üzenetére
B6 meg emesztheto meret. A Superb kb feleslegesen nagy 2 embernek.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
A B5 kombi is.
Egy eUP is elég elöl, de olyan méretű kocsival 200 km-t pályán 140-nel... Kamion mellett elhaladva a szélárnyékba be, onnan ki.
De feleségem nagyon pártolja az 5 ajtós kasznit, kis autóból én a 3 ajtóst.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
sherlock82
senior tag
Váltás miatt eladóvá vált a Renault Clio ( II ) kocsi amit eddig használtam.
Korához képest szerintem jó állapotban van.
Szerintetek mennyit lehetne érte kapni?Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
BigBlackDog
veterán
válasz sherlock82 #208824 üzenetére
Nézd meg a hasonló évjáratú és futású típusokat HaHun! Ha jó állapotú, akkor valahová az ársáv felső harmadába pozícionálnám.
-
őstag
válasz nandow #208823 üzenetére
Csak annyit hogy rendesen kerülnek vissza motorhibával, de további részleteket nem tudok. És sajna ez a valaki mondta kategória, de ebből nyugtalanítóan sok (kb úgy ahogy az első volvo T8 plug in hybridről jöttek a hírek hogy sok időt töltenek traileren...). Úgyhogy még évek mire ebből bármi biztos infó lesz. De kisebb részben ezért nem kapott több esélyt tőlem a rav4 mellett a kuga (nagyobbik rész hogy az üléseit st kivételével lehúzták majd mindenhol, pedig hangszigetelés és hifi részben könnyen lehet hogy jobb).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #208822 üzenetére
CR tdi B6-ot en kedveltem, de sajnos azert arra is konnyen raszalad 1M. Foleg ennyi idosen egy dpf meg dmf csere mar alurol karcolja es ezek kopo dolgok. Tehat nem a csere a kerses, hanem a mikor...
#nincsbennetarcsi
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #208817 üzenetére
Én még a városban is használtam a tavolságtartó tempomatot.
Pazar. Lassít, gyorsít, sőt az érzékenysége is állítható. Nekem nagy pozitívum, szinte önjáró a jármű tőle.Másik dolog...zsiguli:
1989 óta vezetek. A sorkatonaság alatt ingyen szereztem meg a jogosítványt.
Otthon ekkor már Samarája volt faternak, és nekem is a telegumis lökhárítójú Lada lett az első autóm. 2 év múlva VFTS lett belőle, igazából azzal a járművel meg lehetett tanulni vezetni.
1994-ben váltotta le egy Fiat Uno 1.4 Turbo i.e.... hát az is igazaán jó kis masina lett volna, de ugye az olasz technika összes nyűgje előjött.
Ezután volt 1.6 VTi Civic-em, és más nyalánkságok is, az utolsók között a Tiguan BiTdi, ami mondjuk dieselt meghazuttoló teljesítményre volt képes gyorsulás terén is. Hála istennek sona nem törtem össze autót, és magunkat sem, bár nem tagadom volt vagy 2-3 eset, amelyet utólag átgondolva vetettem egy keresztet, és mondtam egy köszönöm istenemet...de ezekből is tanulni kell!Szóval engem már tényleg támogatnak az új technikák, de ha kell magamtól is el tudomvezetni a járgányokat.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #208827 üzenetére
[link] talán
-
olajbogyo
aktív tag
Csak érdekességképpen......
Az eladott kugám, már a cseheknél koptatja az utat. Eladáskor a kereskedő azt mondta, hogy a gépjárművédelmi cuccost majd kiszedik, mert azzal külföldön ugye nem tudnak mit kezdeni. Ehhez képest, naponta kapom az üzeneteket az autómtól, hogy éppen merre jár, küldi a koordinátákat, mennyivel halad....stb. Érdekes lenne az új tulajnak gondolom, ha vész leállítanám. Persze nem teszem, de azért érdekes.....vagy kikapcsolnám a szerviz módot, no az lenne érdekes!
Minimális esélye megvan, hogy kiszedték, és esetleg valaki más beszerelte, de miért tette volna magyar SIM kártyával?! Odakinn is divat lehet a jármű átnézése ezek szerint? Nem tűnt fel senkinek sem, hogy egy led be van rakva visszajelzésnek. Vagy nem mondták az új tulajnak, vagy nem is érdekli az új tulajt? Úgy jár jelenleg egy autóval, hogy abban az előző tulaj( én) szerviz üzemmódra állította a védelmi rendszert. Mert anélkül el sem bírták volna vinni tőlem. Mindegy, mert fél év múlva lejár a SIM kártya, mert ugye én már nem fogok rátölteni egy fillért sem. Kérdés, hogy reagálja majd ezt le a rendszer...?Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #208831 üzenetére
Lázár Péter - Inter Garázst követem én is.
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #208830 üzenetére
Szeretek vezetni, de hajlamos vagyok elunni magam és pótcselekvések után nézni. Pályán kimondottan hasznos a monotonitás ellen a jobbratartás betartása például. A tükröket is ezért figyelem állandóan.
Ha lenne egy olyan autó, ami szinte magától megy és használnám is a ficsőrt, előbb-utóbb biztos elterelné valami a figyelmem a közlekedésről.Ma is megpöccintettem a dudát, a lámpa zöldre váltott, az előttem lévő robogós ezt nem láthatta, annyira a seggébe mászott az előtte lévő dobozosnak és nyilván nem segített, hogy közben a zsebéből elővett mobilt nyomogatta. Én is robogóval voltam. Gyakorlatilag nincs a városban olyan alkalom, hogy ne látnék kézben tartott mobilt, amin épp valami tartalom, vagy írásbeli kommunikáció zajlik. Na, ezen tevékenységeket támogatják az úgynevezett vezetéstámogatási rendszerek városban és autópályán egyaránt. Ezért nem tapsikolok nekik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #208831 üzenetére
Hú de jó videó!
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #208834 üzenetére
Ahh, a lelekvesztokben is ugyanugy nyomogatjak a mobilt, csak abban nem vedi meg oket a hulyesegtol az elektronika, a baj bekovetkeztekor meg a fejlett utascella es legzsakok
mar megint a gazdag hulyek maradnak eletben -
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #208834 üzenetére
Nekem pl akkor jött nagyon jól az önvezető (közeli) felszereltség, mikor fáradtabban/tompábban kellett néhány 10m értékű vasakat terelgetni. Pályán is nyugodtabb volt, de méginkább belvárosban esett jól, hogy nem kell figyelni olyan élesen a centiket hombár SUV-ban pl.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #208829 üzenetére
Akkor ki is esett a B6, abban egy ertelmes benzinmotor sincs sajnos.
#nincsbennetarcsi
-
sherlock82
senior tag
válasz BigBlackDog #208825 üzenetére
Hát nem sokat találtam belőle, de köszönöm a tippet, tudom mi legyen az irányár.
Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboldi #208844 üzenetére
Egy nagyon korrekt és tartós kis kocsi a Jazz, de a Golf V jóval autószerűbb. Szerintem a mai árak mellett abszolút nem túlzó az 1.6-1.8M érte. Ennyibe kerülnek a jobb H Astra-k és Focus MK2-esek is, és azokkal van egy kategóriában.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
HUTCHDB
nagyúr
Most találtam: [link]
Mit kell ezekről tudni?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Háztartási gépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Eredeti játékok OFF topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen