-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #208551 üzenetére
Már nincs ennyiért, háromféltől indulnak a jó akksis darabok sajnos.
-
HUTCHDB
nagyúr
2-2,5 m környéken milyen golfot szabad megvenni?
Tsi? Melyik motorkódos ajanlott, illetve melyik kerülendő? Esetleg évjáratokban ez behatárolható?
105 le Tdi? Ez a régebbi, nem a 116 Le-os.
Melyiket szabad?
Vagy csak a 2.0Crdi !
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HUTCHDB #208554 üzenetére
Golf 5 már rohadós, 6-ot nem tudom. TSI mind kokszolódik. 1.2 okoskerék nélkül egyszerű láncos, 1.4 bonyolultabb (drágább) a vezérlés módosítóval. Nagyobbakat én nem néznék, kivéve talán amire rá volt borítva csúnya összeg 1.9 PD TDI volt még 5-ben, abból a gyárilag DPF nélküli változat vállalható, de csapágysor preventív cseréje kb kötelező program. 2.0 PD BKD jobb választás lehet, ott hengerfejre kell figyelni (legalább B, de inkább C végű cikkszámú legyen rajta), régi jó láncos olajpumpa, megbízható Bosch PD elemek, nincs DPF. 1.6 CR nálam ezekből nem igazán ajánlott kategória, piezo-s porlasztó bármikor letérdelhet és drága az új (ha valaki nemrég cserélte mindet, úgy viszont jó vétel lehet belőle). 2.0 CR porlasztók egyszerűbbek, jobban javíthatók, de a magasnyomású problémásabb - 200-250k után már érdemes elküldeni felújításra, hogy ne darálja le magát (vagy CP3 átalakító szett). Olajpumpa miatt ezekből a CFHx kódokat érdemes keresni, a nem túl bevált hatszög tengelyes helyett szíj hajtja, 250-nél érdemes már ledobni. Octavia 2 faceliftben egyébként kb 2010-ig túlélt a részecskeszűrő mentes 1.9 PD, CR motorok már mindegyik kapott. A3 is megér egy misét, ha nem kell kombi, Jetta úgyszint. Ja, meg 1.6 szívó benzin is létezett, ha már TSI gondokról beszéltünk
[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz molnarpeter #208555 üzenetére
Köszi az infót.
Akkor magyarul nem egyszerű egyik sem.
Nekem régen volt 2010-es 2.0 CRTdi 7-es Passatom, a 140 Le-os. 310e km-ig hajtottam abban egyedul 1 db EGR szelepet kellett cserelni, nagyon szerettem. Se turbó, se kettostomegu, se egyéb probléma nem jelentkezettt. Szerencsém volt csak?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #208555 üzenetére
lassan nem a felszereltseget kell nezni, hanem a melyik motorral gyartottak a melyik honapban, meg a melyik muszakban
ez egy rohejtöbb drón kell ;P
-
creed33
aktív tag
Üdvözletem!
Szeretném tudni érdemes e külföldi autó behozatallal foglalkozó, és teljes körű ügyintézést biztosító cégekkel felvenni a kapcsolatot?
Hasznaltauto.hu-t nézegetve a tíz évnél fiatalabb autók árai kapcsán jött a gondolat. Jelenleg benzines,automata Honda hr-v és cr-v ket nézek csak hogy legyen kiindulási alap. -
Weareus
addikt
válasz vzsryl #208544 üzenetére
Srácok, köszi a segítséget mindenkinek, közben meglett a verda. Izé a Vectra. '98-as, dízel, 60kW. (B)
Jó: motor, váltó, futómű, fék, fogyasztás (81 lovas dízel). Nincs benne kettős tömegű. Frissvizsgás, klíma, elektromos ablakok, kézifék hibátlan. Láncos motor, vezérlés nemrég cserélve.Már mentem vele 200 km-t, megy, mint a sakál, turbó hibátlanul betölt, indítás pöcc-röff.
Rossz: Kasznin vannak pörsenések, küszöb cserés lesz, de még ujjal nem lehet benyomni. Csomagtértető tolatásnál találkozott egy fával, de nyílik, csukódik, kikalapálható. Bal oldal indexbúra nincs, azt kell egyet venni.
250k volt, alku nélkül elhoztam.
Meglátjuk, milyen lesz.
Eddig jó.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
creed33
aktív tag
válasz Vismajor01 #208561 üzenetére
Értem, köszönöm!
Az "elkeseredettség" szülte a gondolatot,làtva hogy az igényeimnek megfelelő használt autókat horribilis àron àruljàk... -
creed33
aktív tag
válasz imyourfriend #208564 üzenetére
7 hónap után..hát ez az
Sajnos be kell látnom erősen kompromisszumot kell kötnöm magammal és vissza kell vennem vágyaimból, igényeimből. Már olyan márkák, típusok, idősebb járgányok is képben vannak,amikre korábban rá se néztem. Azért az abszurd hogy 4-5-6 éves autókat újkori árukon árusítják sok esetben mondjuk ha így is el lehet adni ezeket a keresett típusokat akkor a piac szabályozza az árakat,nincs mit tenni.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
Ez az Oktáv mennyire van túlárazva? A száraz DSG-től mennyire kell félni? Létezik olyan műhely, ahol áttmossák és a teljes olajat cserélik?
-
őstag
És ha jól emlékszem a 250 ezret akkor bírja ki ha duplakuplungosként van kezelve (azaz nem kúsztatjuk boldogan a dugóban, nem tolatunk vele hátrafelé lejtőnek felfelé stb.), mert akkor sokkal hamarabb (ahogy a fékbetét is kopó eszköz, ha jól értem itt is bizonyos dolgok amik zárnak és nyitnak és a kúszást "imitáljak") jön a költés.
-
őstag
válasz tboy93 #208571 üzenetére
Az az első ne-ne mindenhol amit olvastam Meg leírták hogy dugóba azért annyira ne folyamatosan kúsztassuk hanem mindig várjuk meg míg előttünk kialakul egy nagyobb táv... Hát itt mentem hagyományos automata irányba (meg hybrid toyota). Bár "rendes" olajos dsg-t még vettem volna de az csak kb dízelben van (meg egyes infók szerint tömeg miatt minden kodiaq dsg "olajos" ennyit a könnyen átláthatóságról)
-
rbalint88
addikt
válasz Tom1939 #208572 üzenetére
Ez az a szint, amire azt mondom, hogy akkor az a valto hulladek, kar gyartani. Altalaban azert vesznek az emberek automata valtos autot, mert vagy kedvuk, vagy tehetseguk nincs a valtogatashoz (nekem a bp-i dugohoz kedvem nincs, szteppeltem eleget a kuplungon). Na most ha olyan valtot gyartanak, amire extran figyelni kell, akkor egyszerubb lenne, ha csak kezi valtoval lehetne megvenni azt a tipust.
-
őstag
válasz rbalint88 #208576 üzenetére
Teljesen egyetértek ez szerintem kb a jó lesz cégesbe gariidőben kategória. De az automata váltóknál sajna trend a minél olcsóbb minél gagyibb jó lesz bele trend (azaz egyre magasabbra kerül a jó automata váltók elérhetőségi szintje és nem csak az infláció miatt hanem mert felsőbb kategóriába "csúszik" az elérhetőség). Régen az scross volt az első elérhető családnak is alkalmas automata autó. Most a robotváltós full hibriddel ez már nem igaz...Ha jól nézem most meg talán a Ssangyong ez a határ (de ők meddig lesznek?)
-
stilo18
addikt
Sziasztok.
Pár nappal ezelőtt kérdeztem ezt a 4-5 millió közötti ársávban, benzines autó kérdést.
Őszinte leszek....nem nagyon tudtam meggyőzni magam...ami nekem tetszene az inkább 7-8 millió környékén van, megtakarításhoz viszont nem szeretnék nyúlni, így árban nem tudok feljebb menni......jelenleg egy 2008-as Mondeo MK4-et hajtunk, szívó 2 literes.
Mivel fiatalabb nem lesz, így az ára is erősen lefelé fog majd lassan indulni...Viszont...arra gondoltam, mi lenne ha csinálnék egy ilyen köztes megoldást...
Nézegetem ezeket a hibrid Aurisokat...4-5 millió között...
Pár évre jó lenne...amíg nem gyűjtünk össze valami komolyabb autóra...és valószínű az árát is jobban megtartaná mint a Mondeom...(arányosan)
Keveset fogyasztana, tudom cserébe nem is lesz rakéta ...Hülyeség?
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Paxker315
addikt
válasz stilo18 #208581 üzenetére
én csak annyit tudok, hogy, hibrid aurisok mostanság 6 millió felett vannak (2015 fl utáni modellek amik nem full szálkásak). Egy-egy szép executive (valódi exe!) simán elmegy 6.5m-ért másfél nap alatt..
508? C5? Laguna?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
dj79
senior tag
válasz stilo18 #208581 üzenetére
4-5 milla között valszeg facelift előtti példányt találsz aurisból. Xenon legyen benne, ez talán a legfontosabb, a gyári halogén-t inkább haloványnak hívnám. Mondjuk nem látok túl sok épkézláb darabot hahun jelenleg. Bármi kérdésed van a típussal, go to toyota topik vagy akár pü, most már belevertünk mi is pár métert, mióta megvan.
-
rbalint88
addikt
válasz stilo18 #208581 üzenetére
Ha hozza is kell nyulni a megtakaritashoz, minel elobb vegyel olyan autot, ami hosszu tavu megoldast nyujt, mert: 1. a mondeod ha meg nem problemas, most jo aron el tudod adni. 2. euroban is dragulnak az autok, egyre jobban. 3. a forint sokkal jobban inflalodik, a megtakaritasod naprol napra kevesebbet er.
(4. az aurisban nem leszel boldog)
-
veterán
válasz rbalint88 #208585 üzenetére
ez rossz tanacs. ha az auto miatt megtakaritashoz kell nyulni, az mar regen rossz, akkor azt az autot nem engedheti meg maganak az ember. plusz erosen velemeynes az is, hogy nem mindenki egy negy kereken gurulo femdoboztol lesz boldog
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Tothgera30
Ármester
Golf 6, 1.6CR, 105 lovas mennyire bukta?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #208588 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
Erősebb esetén olajban fut minden, mint egy Simson váltóban kevésbé kopik a kuplung tárcsa, de azért be is szennyezi az olajat valamennyire. Száraz esetén maga a kuplung mint egység van szárazon, ahogyan kézi váltóval is szokott lenni, többi részének természetesen kell kenés stb. Itt két külön olajtér van elválasztva, egyik a fogaskerekek kenését látja el, a másik a mechatronikában hidraulikus működéshez kell, a fokozatok kapcsolásához és kuplung oldásához/zárásához, ilyesmik.
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #208589 üzenetére
Barátom 1.4 szívó Golf 4-et cserélné. Talált egy Bluemotion 2011-es fehér kombi 6-ost. 200k km fölött picivel, és eddig egész egyben van (törés mentes, motortér száraz, turbo nem olajos).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #208592 üzenetére
Porlasztó korrekció volt nézve?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #208590 üzenetére
Akkor ez remekul otovzi a olajos es a nem olajos hatranyait. Bravo VAG.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #208586 üzenetére
Ha tudja, hogy x idon belul (fel ev max) vissza tudja potolni a megtakaritasat, akkor sztem inkabb nyuljon hozza - de nyilvan ne nullazza ki -, mint hogy megvegyen egy olyan autot, ami nem tetszik neki es aztan egy ev mulva valtana… Mivel eleve nem “racionalis” az autocsere, ha a mostanival nincs baj, akkor mar olyat vegyen, ami tetszik is.
Mi is amikor valtottunk most tavasszal Prius2-rol eGolfra, akkor hozzanyultunk a felretett penzunkhoz, de mar vissza van potolva, viszont marcius ota felment a kocsi masfel milliot, szoval most nem a szamlankon lenne az a penz, hanem a kocsiban es ez a trend egyelore nem latszik megfordulni. -
stilo18
addikt
Na, könnyen megoldódott...láttam páromon, hogy nem tetszik neki....annyi volt a kérdés, hogy erre cserélnénk a Mondeot...
Köszönöm szépen Srácok.
Marad a gyűjtés...
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
yoogie
aktív tag
Sziasztok,
mit lehetne ajánlani 4,5 millióig bezárólag?
Jelenleg egy 2011-es Mazda 6 2,2 dízelem van, de lassan cserélném. Napi 150 km ingázással.
-
vzsryl
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Autós topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Noble Chair EPIC
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest