-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #208100 üzenetére
Tehát a PHEV is visszatölti az akksit lassításnál? Vagy csak konnektorról tölthető?
Lehet használni PHEV-t konnektor nélküli töltéssel is?
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #208098 üzenetére
Amúgy jó szívvel tudom ajánlani a Micsleny CrossClimate 2-est, mint gummi. FÉltem, mit produkál hőhullám idején, de, teljesen rendben van télen meg kisebb kompromisszumnak tűnik, mint hőség idején.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok?
A képek alapján lehet levonni bármilyen következtetést? Kicsit túl szép, hogy igaz legyen.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
tibbike01
őstag
válasz molnarpeter #208105 üzenetére
Köszi, de gondolom úgy van értelme plug in hybridet venni, ha az ember néhanapján töltögeti is külső forrásból ugye?
-
fabri07
aktív tag
válasz molnarpeter #208094 üzenetére
Köszi szépen! Hát tudom diesel, csak inkább rövid távokon megy de azt sokat, és sok a leállítás, beindítás bár ez lehet nem kedvező egyik techonológiának sem! Amúgy láttam S-Cross hibridet, 7.1m ársávban az mennyire lett jó konstrukció?
-
tboldi
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FoLey-v #208110 üzenetére
Sőt, Octavia mk1 tovább volt gyártva Tour néven, így újabb vasat kapsz kiforrott régi technikával (kivéve mondjuk, hogy euro 4).
Teljesség kedvéért az adott PQ34 padlólemezre épülő típusok, hogy ömlesztve meglegyen egy helyen: VW Golf, VW Bora, VW Beetle, Audi A3, Audi TT (mondjuk az más polc), Skoda Octavia, Seat Leon, Seat Toledo. Lavida ugye felénk nem nagyon volt[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #208106 üzenetére
Ha tudod otthon tölteni, akkor úgy van egyedül értelme. Még ezzel a mostani emelt áron is megéri. De ha csak sima hibridként használod akkor jobb egy HSD. De ha mégis megmozgat a Passat GTE akkor kérdezz bármit nyugodtan. Immár 3 éve hajtom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz tibbike01 #208114 üzenetére
Ha nem tudod tölteni sok értelme nincs.
Egyszerű megbízható benzinmotor van a HSD-ben és a Ford hibridjeiben. Mondeo hibrid jó technika pl. Vagy egy 2.0 TSI olajos DSG-vel. Vagy bevállalod a GTE-t hátha mégis tudsz valamikor tölteni, addig meg használod hibridként.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tibbike01
őstag
-
IOX
tag
válasz molnarpeter #208111 üzenetére
Ezek közül a VW-k legkevésbé ajánlottak. 97-ben a németek azt mondták a legjobb VW a Skoda, mert nem vendégmunkások szerelik össze.
-
tibbike01
őstag
Az 1.8 TSI-t már nem olajos DSG-vel szerelték?
-
TrollBalint
addikt
válasz tboy93 #208078 üzenetére
Tegnap megnéztük ezt a csodát (nem próbáltuk ki, alapvetően nem szoktam autóvásárláskor kipróbálni, hanem azt a szerelőre bízom mindig), egyelőre az volt a cél, hogy megnézzük hogy érezzük magunkat benne. És már csak azért se látom értelmét kipróbálni, mert többnyire városban lehet kipróbálni, én meg ott max 1-2%-ban használom, abszolút nem releváns.
Amit linkeltél, azt mindjárt elolvasom, egyelőre annyit láttam, hogy az egy 145 LE-s változat, nah én azoktól erősebbet keresek. Félek az is úgy viselkedik, mint a régi Volvo S40-nk a kis 136 LE-vel. Megy szépen pályán is, de 100 fölött már nem annyira tud gyorsítaniNekem alapvetően tetszett, bár nem kombi, nagyon nagy a csomagtartója. (biztos kényelmes is benyúlni a végébe Alapvetően az autó nagyon tetszett kivül-belül, de azok az ülések... bőrülés, és nem igazán vagyok oda értük. Akinek ilyen van, az hogy védekezik, hogy nyáron ne legyen iszonyat forró, és bele tudjon ülni? Ülés huzat véd ellene?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
ttamas85
csendes tag
Sziasztok!
A párom kicsit ráunt a C Corsa-jára, és néha rájön hogy szeretne egy "cuki piros kisautót" . Most épp a Minire van rákattanva. Van a közelben egy 2008-as ( ha jól olvasom akkor ez a 2. generáció), 1.6 120 LE-es motorral, egy éven belül volt vezérlés cseréje. Mire érdemes odafigyelni, milyen gyenge pontjai lehetnek? -
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #208119 üzenetére
Haverom egy strandtorcsit terit ra nyaron es ugy ul bele. Sajnos a borules csak szelloztetessel az elheto nyaron.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #208119 üzenetére
Mazda 2.2 dízel vezérlés cseréje mondjuk nem 2 fillér, meg van 1-2 fejfájós tétel.
-
molnarpeter
nagyúr
Lassan 10 éve van egy Golf 4 a családban, sajnos késő összeszerelés okozta gondot nem nagyon tapasztaltam, viszont VW volt Kínában is sokáig -> bőséges és olcsó alkatrész, egy zölden világító Skoda kapcsolót nehezebb beszerezni, ez is csak egy apróság a fenntartásban, mindenesetre ilyesmiket tapasztaltam. Nade ha most kéne valami hasonló, akkor persze Octavia Tour simán jobb opció 5-10 évvel fiatalabban. Flottakezelőnél Octavia nagy sláger mai napig, használtan is szeretik
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #208132 üzenetére
Mondjuk az injektorok amik eloszeretettel haknak meg idejekoran.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Akkor azt hiszem ezennel elengedem a Mazdat
Hyundai? Konkrétan Santafe, meg I40-eket nézegettem. Meg akkor nézegetek pár Skodát. Szerencsére, nem sürgős a dolog, ráérek nézelődni, gondolkodni, mit is szeretnénk.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #208132 üzenetére
ha dízel, akkor gondolom a kettőstömegű lesz az egyik, ami mondjuk egy nyomós érv, hogy ne akarjak dízelt...
a vezérléscserére valami kb. árat tudsz mondani? Mert még nagyjából sem tudom belőni mibe mennek ezek, még sose cseréltettem vezérlést, egyik autómban semhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nagyúr
válasz molnarpeter #208132 üzenetére
Ja, azt néztem hogy 4M-ért árulják, mi meg kb 7M körül akarjuk majd felrakni a szívóbenzin 2017-est javítás után.
-
nagyúr
válasz TrollBalint #208135 üzenetére
i40 az kuplung zabálós ha jól emlékszem, műhelyprn-ban volt egy taxis srác akinek vmi 70 ezrenként széthullot a crdi-ben a kuplung szerkezet
de amúgy dicsérte
-
nagyúr
válasz TrollBalint #208136 üzenetére
a kettőstömegű lendkerék egy kopó-fogyó alkatrész
drága? igen
kuplunggal együtt cserés az is, bele kell kalkulálni a karbantartásba, ennyi
-
dokee78
félisten
Közeljövőben autót szeretnék vásárolni!
Lehetőségek:
Skoda Fabia I. 1.4 Combi
Golf IV. 1.6
Opel Astra G 1.4 vagy 1.6Astra esetén hallottam olaj evés.
Pro kontra érdekel.
Esetleg magyar nyelvű cikkek,tapasztalatok érdekelnek. -
Vismajor01
addikt
válasz TrollBalint #208136 üzenetére
Volvot miért engedted el, 2016os van ennyi pénzért azért.
v60 2.0D Teljesen jókis autó, bár nem annyira tágas mint mazda6 kombi.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
TrollBalint
addikt
válasz tboy93 #208138 üzenetére
70.000 km nálunk kb. 8 év
viszont úgy döntöttünk, hogy hallgatni fogok a józan észre és nem lesz dízeles. Első körben el is engedném a márkát.
Milyent autó márkákat vagy milyen tulajdonságokkal érdemes néznem, ha
- legyen kombi a gyerek miatt
- legyen benne erő, ha autópályán megyek, nem akarok száguldozni, de előzésnél ne legyen gond. Ilyen szempontból a mostani 1.6 benzisen turbos Insignia a maga 170 LE-vel már jó.
- legyen benne navigáció, a preferált, hogy tudja az Android Autot
- első körben azt mondom, hogy nagyon max 6M legyen az ára. (Bízom abban, hogy jó áron el tudjuk adni a mostani Opelt majd... )Esetleg mik azok a márkák, amiket meg se nézzek? (BMW, Audi, Mercedes, alapból nem jön be, ezeket tuti nem fogom keresni)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
ZolkoW
őstag
válasz TrollBalint #208143 üzenetére
benyás Mazda sem?
Amúgy bizonyos benzinesekben is van kettőstömegű, de ha ennyire keveset mész, akkor gyakorlatilag ezek egyszeri költségek nálad . Nem is kell költened kopó alkatrészre, csak ami kimaradt az előző tulajnál...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
válasz TrollBalint #208143 üzenetére
Az van, hogy ha most turbós insigniát hajtasz, akkor bármi ami nem turbós az neked gyenge lesz. Szívó benzin a turbós után gyötrelmes lesz. Szóval turbóst kell nézz, abból meg hogy turbó benzin vagy turbó dízel az már kb hót mindegy, mindkettőben lehet kettöstömegű, mindkettőben ott a turbó, benzinesnél lehet GPF, dízelnél ott a DPF, mindkét esetben van magasnyomású szivattyú stb. Szó mi szó, nem biztos hogy kizárnám a dízelt, ha nem 3-5-8 km-es ugrálgatásra lesz használva az autó.
Amúgy meg miért nem tartod meg és rázod gatyába a mostani autód? Esélyes, hogy anyagilag jobban kijöhetnél vele...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dokee78 #208141 üzenetére
Ha nem 1-2 km távolságokra és Bp belső kerületeibe kellene, Fabia(/Polo/Ibiza) 1.9 SDI motorral szvsz jobb választás, de amúgy a rozsda lesz fő probléma, Polo és társainak küszöb végig és sárvédők pereme körül azt hiszem, Golfnak konkrétabban tudom - első sárvédő és küszöb eleje ahol találkozik, összegyűlik a komposzt, rohad mindkettő, plusz a sárvédő ív tetején van egy szivacs ami úgyszint rohaszt - szivacs kuka, küszöb eleje pici nyílást csinálni (ahogyan újabbak gyárilag jönnek), és akkor tartósabb lesz. Csak találni kell olyat, ami még nem karfiolos Picit visszább írtam a Golf párhuzamos típusokat is. Golf esetén pl a régi euro 2 1.6 benzin egyszerűbb, EGR sincs.
-
addikt
válasz FoLey-v #208057 üzenetére
"Csak Golf 4 jöhet szóba?"
Nem, bármi jöhet, amire nem kell locsolni a pénzt és első kocsinak jó lehet, de azért nem papás
Most nézem, hogy közben írtak mások is, megnézem az ajánlásokat.Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen notebookot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen TV-t vegyek?
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest