- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
válasz tboy93 #208190 üzenetére
Korrekt lista, ezek a teendők, de...
... a biztosítást még aznap otthon kényelmesen, körbe járva, megkötheti akár cascoval kombinálva, a biztosító saját oldalán (nekem Allianz -15%, online vagy telefonos ügyintézővel)
Okmányirodában sem kell a befizetett biztosítás, elég a kötvény.
Átadás átvételi ezév 6. hónapban, új autó vételnél volt éppen, de nem kötelező használt adásvételnél. -
slett27
addikt
BMW 116i 1.6 116LE. Ennél mire lehet számítani nagy vonalakban ? Felejtős (mint a többi) szervizelés tekintetében, vagy egy vállalható konstrukció ? El kell-e adni az egyik vesémet ehhez ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nagyúr
válasz slett27 #208205 üzenetére
n45 motorkód? az pont egy hulladék motor [link]
BMW N45
Motorkódok: 45B16, N45NB16, N45B20S
Gyártásban: 2004 – 2011 (N45B20S csak 2006-ban)
Típusok: BMW 116i, BMW 316i (E90), BMW 320siAz N45-ös motorok rossz hírüket főleg nem túl acélos teljesítményükhöz képest (16i) magas fogyasztásuknak, problémás járáskultúrájuknak (túlzott vibráció, háromhengerezés, szívóágba visszadurrogás), és megbízhatatlan láncos vezérlésüknek köszönhetik.
Az úttörőnek számító Valvetronic változó szelepvezérléses régebbi négyhengeres motor áttervezésével létrehozott N45-ből kihagyták magát a Valvetronicot. Ez még nem lenne baj, de a nyúlós vezérműlánc, és annak rossz megvezetése/feszítése már komolyabb gond. Akár több fogat is átugorhat, és a későbbi megoldás is csak amolyan szükségszerű gányolás volt. Egy formázott fémlemezt kapott a márkaszervizekben minden ilyen motor, ez visszafogta ugyan a lánc lazaságát, ettől függetlenül nem oldotta meg maradéktalanul a problémát.
-
dokee78
félisten
válasz tboy93 #208198 üzenetére
El is adtam.
De felmerült gond.Az autó csomagtér ajtón írtuk meg az adás vételit.
Viszont az én példányomon nem látszik a km óra állás és a vételár.Ezzel fog a kormány ablak kötekedni?
Bár felhívtam a vevőt és azt mondta ha nem fogadják el írunk másikat.
Tudom meg kellett volna néznem,de a nap tűzött csak fenn a lakásban vettem észre. -
slett27
addikt
válasz tboy93 #208207 üzenetére
Remek, még hogy az ember ha benzines autót vesz akkor kisebb kockázatot vállal.
molnarpeter :
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #208212 üzenetére
Üzemanyagfajtától (sőt, márkától) függetlenül vannak jól és kevésbé sikerült motorkonstrukciók, semennyire sem lehet általánosítani.
Ott van pl. a napokban általam említett R56-os Mini, csak és kizárólag az francia 1.6 HDI-vel szabad megvenni, a benzines Prince-ek és a későbbi BMW N47 dízelek mind felejtősek.
Mondjuk Suzukit viszont vétek lenne nem benzinmotorral venni.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #208213 üzenetére
Egyre jobb. A végén még kiderül hogy kár volt eladnom a 2006-os Seat Leon 1.6-osomat.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
grizlisandor
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
Haver keres 2 gyerek melle kombit. A keret 4.5 nagyon max 5M. Elsosorban benzin de dizel sem kizaro ok (viszont a hibrid offos) ha EU6-os.
#nincsbennetarcsi
-
slett27
addikt
-
vzsryl
nagyúr
Mondanám, hogy puruttya MK3 Superb, de felment az ára.
G7, O3, Leon 1.4-1.5TSI, K asztma 1.4T, vagy faceliftes kuvik 8 1.8, mert az még az O3-at is odaveri csomiban meg praktikumban. A többi kombi benya szerintem kapufa volt ebben a kategóriában.Ördög üzemanyagából több választék, de ezt te is tudod. Mondeo, fóka, 308, 508 (ebből egy facelift Allure hmm…) 1.6-2.0 blueHDI/TDCI, VAG 2.0CRTDI-k stb…
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #208216 üzenetére
De ha van olyan alternatíva, ami kevésbé bajos, akkor nálam ez felejtőst jelent.
-
vzsryl
nagyúr
A Civic 1.8 Euro 5-ös, de elírtam, 9-es szériára gondoltam.
Az 1.6D-t ennyire sajnos nem ismerem.Auris 1.6 szívó halott, és ha elkezdi enni az olajat, akkor kuka, nem lehet generálozni, mert túl vékony a hengerfal. Az 1.2T az baba.
A Leon meg ugye termeli a benzint, lásd diegho fórumtárs fogyasztási adatai…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #208228 üzenetére
Ezmiez a vékony hengerfal? Vékonyság miatt repedő 1.6 EcoBoost is kimarható (gyárilag rá van öntve a perselyre az alumínium), és egyedi hüvely megy be, drágábbak az open deck helyett kitámasztva. Drága? Az, bontott nettó nincs, vagy horror pénz. Vagy egy is Nicasil jellegű, mint mondjuk a 2.5 R5 PD (VW T5, Touareg)?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #208231 üzenetére
Masodik auto lesz, a hosszabb allasok hazavagjak az akksijukat, es varoson kivul lenne hasznalva fokent ahol felesleges cipelni a dognehez akksit.
#nincsbennetarcsi
-
dokee78
félisten
Ne haragudjatok,hogy sokat kérdezek,de nem értek hozzá.
Próbáltam össze szedni a kérdéseim:
Ezeket érdemes venni?
-2006-os Peugeot 307?
-2002-es Renault Mégane?Vagy inkább Astra G 1.4 16v-t keresgéljek?
-1.4-es 75 LE-s Volkswagen motorok mennyire strapa bíróak?
SEAT Ibiza,Polo -
dj79
senior tag
válasz dokee78 #208233 üzenetére
P307: talán, a faceliftesben már nem annyira pocsék a bsi illetve az indexkar is mindben ki lett cserélve legalább egyszer. 1.6 a legjobb motor, az 1.4 8v és 16v is szeret hengerfejesedni.
Megane1: igen, vehető, valszeg az összesben ki vannak cserélve már a trafók, 1.4 és 1.6 is jó, a megane1-ben az 1.6 esetén még nincs okoskerék.
vw 1.4: a 75le nem rossz, mindig legyen a kocsiban egy tartalék trafó, ott inkább a kasztnival lesznek majd apróbb gondok, küszöbvégek, első sárvédők alja etc.[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
válasz dokee78 #208237 üzenetére
Az a baj velük, hogy facelift előttiek, így a két rendszámtábla közötti rész bármelyik része el tud romlani. Nekem volt megane1 és megane2 is, mindkettő 1.4 16v.
Az okoskerék neve vezérlésmódosító kerék, tulajdonképpen arra jó csak, hogy többe kerüljön a vezérlés cseréje -
dj79
senior tag
válasz dokee78 #208239 üzenetére
Megane 1 facelift esetében az 1.4 és az 1.6 motor is jó.
Megane 2 1.4 esetében nincs okoskerék, cserébe sok minden más szar. A peug307 mindkettőnél jobb futóműben, kényelemben (volt abból is egy példányom, fl előtti, de hdi motoros kombi). Egyébként széria végi xsara vagy Picasso sem rossz az 1.6 16v motorral.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz dokee78 #208241 üzenetére
Szívó benzines kompakt autók akkor fogyasztanak átlagosan 7L alatt, ha abban nem nagyon van város és autópálya. Országúton oké, de amúgy felejtős. Nekem az Almera és a G Astra is városban 11l felett evett, pályán 9-10-et (klímától függött, de mindig 130-140 közötti tempó), országúton ~6l (90 alatti tempó nem igazán ismert körülmény számomra, max szerpentinen). Ha spórolósan (papásan) vezetsz, akkor egy valódi átlagfogyi 7.5-8l lehet, de országúton 5l is befigyelhet.
Kisebb méretben simán lehet 6l körüli átlag, országúton pedig 4.5-5l, pl. régi, papír stift, vagy akár a legújabb is, de ugye mindkettő konzervdoboz tömegű. Ezenkívül az újabb turbó benzinesek, főleg a TSI-k tudnak dízel szégyenítő fogyasztást produkálni.Btw. tavaly nyáron, amikor megdöglött az Almerában egy henger, akkor hónapokig hidegen rövid távokat mentem a Superb 2.0CRTDI-vel, klímázva, és mégse ment feljebb 7.5l-nél a fogyi. Tehát valóban többet eszik egy dízel is hidegen, városban, de közel sem annyit, mint az 5 mázsával könnyebb, szopó benzinesek.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dokee78 #208233 üzenetére
Ibiza, Polo -> ha nem 1-2 km utakat menne indításonként, tartom az SDI ajánlást, kevesebb fogyasztással és olcsóbb szervizzel elvan. 300 ezernél mondjuk kér egy kuplungot (ugyanannyi gyakorlatilag, mint egy benzinesbe, nincs táltos lendkerék), adagolo és porlasztó úgy félmillió km-ig nem igazán nyűgös, rozsda lesz a fő ellenség, és kevés km-es korai példányokban váltóval lehet szegecs baj ahogyan benzineseknél is.
1.4 16V gyakori problémákról összefoglaló videó [link] feliratot érdemes kapcsolni [link] itt írtam pár mondatot róla, közben fojtószelep hiba ugrott még be. -
pècsimunkás
addikt
válasz dokee78 #208239 üzenetére
Nekem is volt Mégane1, 1,4 16v.
Nagyon jó autó volt! Csendes, kényelmes, megbízható. A hifi is nagyon szépen szólt, csak jót tudok mondani az autóról, tényleg.
Amit írtak is előttem: ha nem volt törve, akkor nem is rohadós autó.
A fogyasztása is jó volt. Országúton 5,-5,5 sima ügy volt, 100-110 utazó mellett.
Szép nagy tankja van, 60 literes. A mostani autómról ez hiányzik- bár otthon most elég az 50 l tank is .
Volt többször is, hogy teli tank után, a fedcomp 1200 km- t írt ki megtehető távolságnak!
Szóval jó kis autó volt![ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
dokee78
félisten
Ezzel szemezek jelenleg.
Közel is van,de nem tudom ez jó évjárat-e.
Plusz azt írja 2. tulaj,de le kérdeztem és 4 tulajt ír. -
pècsimunkás
addikt
válasz dokee78 #208245 üzenetére
Èvjárat jó.
Viszont, nem tudom ennyi idős autónál számít- e, hogy ez alap autó, ha amúgy minden rendben van az autóval.Enyèm fullos volt: 6 hangszóró, fedcomp, elektromos- fűthető tükrök, színezett üvegek, króm díszek, hátsó ablakot el lehetett sötètíteni.
Ès szedán .[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
wwhy
veterán
válasz dokee78 #208245 üzenetére
le kérdeztem és 4 tulajt ír
ezt én sem értem, előző autómnak 101%-ban én voltam a második tulaja, és lekérdezés szerint 6 tulajdonosa volt; valami olyasmit magyarázott anno egy kormányablakos, hogy az is tulajdonosnak minősül, ha ki volt vonva, és újra forgalomba helyezik, azaz ahány kivonás/forgalomba helyezés, annyi tulajdonos. Lehet, h nettó marhaság, nem tudomELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
Új hozzászólás Aktív témák
- Meteor Lake ASUS-módra: Zenbook 14 OLED 2024 notebook
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gyúrósok ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Noble Chair EPIC
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest