-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUTCHDB
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz vzsryl #208846 üzenetére
Persze, autószerűbb, nem is egy kategória (B vs C szegmens), de nem ezért írtam. Ezekben a Golfokban alig vannak extrák*, bármilyen magasak is mostanában az árak, 2M környékén azért lehet némi elvárása az embernek.
A Jazz-t csak és kizárólag a túlárazottság miatt említettem, mert mindig azzal vádolják, nem kívántam a Golffal összepárosítani. Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam. 🤷♂️*Multikormány, tempomat nincs, de még a fejegység is csak sztenderd 1 DIN-es bennük, ami egy F Astrában még elmegy, de ezekben...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
őstag
B6 1.9 pd-ben nincs dpf és a kettőstömegűt szimplára alakító kuplung szett alkatrész árban megvan 60 ezerből, munkadíjjal 100-120 attól függ ki hol csinálja.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #208860 üzenetére
Sajnos ez így nem igaz, 2006 után sokban van DPF, PR kód matrica alapján meg lehet állapítani melyikbe van
.
Kettőstömegű kiváltó szett meg nagy találmány, hamarabb lehullik róla, mint a kettőstömegű.
Ráadásul azokat a rezgéseket, amiket a kettőstömegű semlegesít, azt majd most más alkatrészek fognak, ami biztos jót tesz nekik.
Kollégám a 100k anyagköltségbe vett hozzá új kettőtömegűt, beépítésért a maszek szerelő kért 20kt. -
hobizoli
nagyúr
válasz HUTCHDB #208858 üzenetére
az szar lehet
nekem ~1998 ota kb csak az van
perpill 2 is:
egy facelift 147 1.9 16v JTD 2017 ota
meg egy szinten facelift 147 2.0 16v TS LPG-vel 2021 ota
ketto kozott 1244db az alvazszam szerint a diffi
elotte volt egy Marea SW HLX 2,4 10v JTD 2012-2017
PuntoGT 2004-2020 nagyon okositva
Fiat Tipo 1.9TD Grantourismo 1999-2005
Ford Escort 1.8D 1999-1999 (fosgyenge...nem megy)
az elotte meg egy mk1 Uno 1.4TD 1998-1998 (elloptak)
szoval ha ezek kozul barmelyik vagy tobb is egy penztemeto szopohegy lett volna, akkor most valszeg vmi jakuza vagy jurgenvagen lenne, es nem egybol ket digoverda is, fokozva az elvezeteket
....na nem mintha azokbol ne lehetne siman kifogni vmi igazi szemetdombot
hm, most igy visszanezve szivobenzines digoverdam most van eloszor
147-k poccre indulnak, mindenuk IS mukodik, a digit klima is (ratoltetes nelkul), nincs hibakod se...evente 1x jarok vele a korhazba az olajcserere
de azt sem tudom hol az OBD2 kiolvaso helye bennuk, mert nem kellett kiolvastatni semmi nyugjuket
szoval tenyleg jo szarok ezek, hogy nem kell havi szinten vmit butykoltetni rajtuk
ja meg a hugomtol "megorokoltem" egy Ignis-t, o maga vagy 6 eve nem is vezette az autot, neha kerulok azzal is egy karikat, ilyen tipikus gyros-hoz elugros, vagy belvarosba sietos celjarmu
de nyugodtan maradjatok csak a nemet meg japcsi technikaknal fel hype-lva azok arat a hasznaltpiacon, majd mi veszunk occcsoe digojarganyttöbb drón kell ;P
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz hobizoli #208862 üzenetére
Nekem sok bajom volt vele.
Soha többet nem szeretnék.
Raadasul van cegesben is, így tudom milyen, semmi esetre sem vásárolnék magamnak.
Tiszteletben tartom a döntéseidet, de nekem amellett hogy állandó meghibásodások miatt rossz emlékeim vannak a Fiat-rol, az olasz koncepciók sem jönnek be meg új modelleknél sem.
Bár egy multiplát a szépsége, izé…polgarpukkasztasnak lehet vennék…
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
tboldi
nagyúr
válasz HUTCHDB #208865 üzenetére
Én alapvetően a japánokat kedvelem, de van egy kis digós becsípődésem, ami csak erősödött az Ypsilon érkezésével.
A Lancia Thesis bakancslistás, meg egy Fiat Coupé is kéne 5 hengerrel, illetve egy Alfa Brera is jöhetne 1.8 TBi-vel…
És a Ducatik közül is tudnék válogatni. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz tboldi #208867 üzenetére
Nekem is volt japán mániám korábban, 3 Civic és egy Corolla is volt.
Akkor azt gondoltam, hogy nekem ezek kellenek.
Aztan jött a VW és azóta rájöttem, hogy igazából nem szeretnék más márkájú autót." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
őstag
válasz grizlisandor #208861 üzenetére
mit kell keresni a PR kód matricán?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz HUTCHDB #208872 üzenetére
150k km kornyeken turbocsere, 200k korul egr csere es dpf. Kollegame 50k km utan ette az olajat nekem csak a vizet. Minden markanal vannak jo es kevesbe jo darabok. Nekem volt Fiat-om (Punto), soha semmi baja nem volt. Masnal meg allandoan szetesik. Ez ilyen...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
grizlisandor
addikt
válasz hobizoli #208866 üzenetére
Nagyra nőtt Stilo, de ez már egész jó forma.
(#208870) f4lcon:
Az nem egyszerű sajnos, régen fejtegették a témát.
Röviden idézem: "Pl, A6 nál: PR kódos matricán 7GN a nem DPF-es kiadás, 7GG a DPF-es." -
őstag
válasz grizlisandor #208881 üzenetére
és ez tuti vonatkozik az 1.9 PD-re is?
sehol nem olvastam még ilyet, és öcsémnek van egy ilyenje (B6 kombi) szóval érdekel a téma“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
grizlisandor
addikt
válasz f4lcon #208882 üzenetére
EU4 besorolású, akkor még DPF nélküli az biztos.
Konkrét példa, IceQ! fórumtárs, 1.9 PD és DPF-es a B6 Passat.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz HUTCHDB #208869 üzenetére
Nekem jó mert egyik autóm se volt még meg addig h ramboruljanak és ne szeressem őket :D De ha eladtam az autóm akkor annak oka volt ugyhogy igazan egyik utan sem sirtam. Nálam japán-sved-japan volt az utvonal, lehetne ebbol arra kovetkeztetni hogy visszatertem a japanhoz de igazabol csak nem mertem megvenni mas SUVot :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #208882 üzenetére
Ez alapján az alábbi PR-kódok DPF-fel szerelt autót mutatnak: 7GG, 7GQ, SC5
7GN: DPF-előkészítés, EU4
Nekem 1.9 PD AJM van, nincs benne DPF, de nincs ezirányú kód. Persze, hisz csak EURO3-as.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz f4lcon #208882 üzenetére
1.9 PD Euro 4 párhuzamosan létezett DPF nélküli, előkészítéses, és már gyárilag részecskeszűrős változatban is Euro 5 1.9-ből tudtommal nem készült.
Motorkód alapján is ki lehet nagyjából turkálni pl 7zap katalógus alapján, melyikhez hoz DPF alkatrészt.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #208884 üzenetére
Nem biztos, a mienk 2008 decemberi EU4 forgalmi szerint de mar dpf-es (valoszinuleg eliras es mar EU5 lett volna).
Motorkodot kell nezni az biztosabb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz ZolkoW #208889 üzenetére
nekem a dizel 147 a CH forgalmija szerint Euro3-s volt, mert amikor forgalomba helyeztek ott, meg nem volt az Euro4 hatalyban
de a 937A5000-s motorkod mindenhol Euro4-kent szerepel amugy, a magyar muszaki vizsgas adatlapjara meg csak atmasoltak a CH-s adatot, nem is nezte meg a NKH minek felel meg
szoval irtam a FCA-nak egy email-t, hogy szerintem hibasan vettek fel a muszaki adatlapra ezt, es adnanak-e egy igazolast erre
kertek par nagyfelbontasu kepet a motorterrol teliben, a firmatablakrol kozelrol
par nap mulva jott is egy ajanlott level egy FCA fejleces papperral, hogy az FCA hivatalosan igazolja, hogy a gyartomuvi adatok szerint ez az alvazszamu auto ezzel a motorkoddal az ujabbik emisszios normat tudja, besorolasi osztaly ez, minosites az stb
erre mar az NKH kiadott mar egy kijavitott muszaki adatlapot, es az alapjan lett a forgalmi kiallitva
ez az FCA-nal akkor teljesen ingyenes volt, mas gyartoknal ezert kellhetett fizetni 10-25k-t is
es ezt DPF nelkul is tudja eztöbb drón kell ;P
-
slett27
addikt
Ő lett végül is. 2009-es 1,4VTi 104LE asszem. 960e-ért. Majd kiderül milyen 1-2 hónap múlva.
Hát nem tudom. Három Civic 7-esben ültem, vezettem. Köszönő viszonyban sincs ezzel. Se a hangrendszer, sem az extrák, rugózás, műszerfal, anyaghasználat. A Civic olyan érzést kelt mint egy tuning Suzuki. Jó drága alkatrészekkel. Az lehet hogy a motorja elnyűhetetlen (a váltó, kuplung már nem annyira) de a többi. No meg a rozsda. És ebben az árban kapok egy 2004-es évjáratút.
Na mindegy nem kiabálom el. Én karban fogom tartani amennyire tudom. 3 ajtó nem zavar, felőlem 1 is lehet ahol beülök.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Azért ez a népítélet is érdekes. Vagy a Suzuki nem annyira jó vagy a Peugeot jobbmint amilyennek beállítják. Vagy gazdafüggő minden autó.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Uhhh most néztem az a 136Nm nem annyira acélos. Bár 1.4-es sima benzinesek általában ennyit tudnak vagy kevesebbet.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #208896 üzenetére
Igen, a csere megvolt vétel előtt 2 héttel lánc + 2 fogaskerék. Olyan mint egy bicikli lánc. Autószerelőé volt. Ez most nem tudom rossz vagy jó hír. 129e van benne, elméletileg. Viva la france !
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #208896 üzenetére
a kokszosodásra érdemes figyelni -> Ezt hogy kell érteni ? Mire figyeljek ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen