-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
A megyeszékhelyen szerintem általánosan sokkal rosszabb, a Szent István király úton rendszeresen sírok, ha csak az Árkádba szeretnék eljutni Abda felől érkezve, akkor inkább lekanyarodok az Eurofleet és az egyetem felé, majd Dunakapu tér, és hátulról közelítem meg.
Móváron viszont sok szakaszon (Pozsonyi út-Fő út a Hansági múzeumig, Kossuth Lajos Utca, Károly utca, stb.) viszonylag friss a burkolat. Holnap éppen a vasútállomás melett fognak aszfaltozni. A Királyhidai úttal szerintem nincs akkora baj.VP 95 nagyon régóta nincs ott, VP gázolaj ritkán volt ugyan, de többnyire az sem, 100-as viszont szokott lenni, csak ugye az nem ársapkás. Régen az volt a kedvenc kutam, de ~március óta felejtős, sokszor zárva is tartják, ha kifogynak, ahogy láthattad is.
Mostanában az OMV-n szoktunk tankolni, hol a Kossuth Lajos utcán, hol a szeméttelep mellett.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
[link] Ez az autó kifejezetten ezzel a motorral vehető-vihető ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Pontosan ahogy írod. Próbaidőn vagyok sajna a melóhelyen és nem tudok szabit kivenni. Így is kettőt adtak jóindulattal. Hétévégén nincs nyitva nagyon kereskedés.
Sasával súlyosbítva - ???
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
BigBlackDog
veterán
válasz slett27 #208706 üzenetére
Ha gondolod, szívesen segítek keresni, hátha több szem többet lát. Milyen paraméterek (pl. helyszín, igények ezen felül) mellett keresel (jöhet privátban is)?
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz slett27 #208706 üzenetére
Értem. Ebben az esetben nézz körül az ipari park kenyérgyár felőli oldalán, a mosónál, náluk szoktak lenni olcsóbb autók, meg marketplace, ott látod az eladót is. Sasánál dolgozott a haverom, de a gyomra nem bírta, néztünk anno ott autót, megmondta, hogy mi ott nem feltétlenül akarunk vásárolni, mert csak….
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #208706 üzenetére
Mostani autóval nem lehetne megoldani próbaidő alatt a bejárást? Ha olyan cég, alkudoznék egy sort velük, hogy adjanak aláfestéssel egy Fiesta Van vagy hasonló millió alatti kisteher papíros szekeret, amivel tudnál járni meghatározott kilométert havonta, vagy saját zsebre tankolva, stb.
-
slett27
addikt
Ahh így már értem. Megkukkolom ott is mármint Marketplace-en.
molnarpeter : az kizárt....a szenvedésemet látva már felajánlották volna maguktól.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz BigBlackDog #208707 üzenetére
KEM, Győr-Moson-Sopron, Fejér megye. Pestre akkor megyek autóval vagy bármivel (belváros) ha az életem múlik rajta.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
BigBlackDog
veterán
válasz slett27 #208711 üzenetére
Ennek kicsit utána érdeklődnék a Renault topikban. Ha ott megvan a zöld lámpa (pl. Rob nem beszél le ), akkor jöhet a telefon. Ez már faceliftesnek tűnik, amikkel kevesebb a gond.
De most, így értelmesnek tűnő darabot most nem találtam a felsorolt területen belül.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
1.3 JTD 1.9 JTD motorokról mit lehet tudni ? Mennyiben másak egy TDI/SDI/PD TDI-től ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #208713 üzenetére
(#208640) molnarpeter:
"1.3 Mjet: euro 4 még egész egyszerű. 6-is váltót érdemes elkerülni, ugyanúgy M32 rokona. 90 lóerős is létezett 5 ganggal, csak ritkább. Az EGR és szívósor le szokott kormolódni, autó élete alatt egyszer érdemes kipucolni az egészet, EGR hibakódokra is általában a tisztítás a megoldás, nem kell cserélni. DPF ugyebár nincs. Befecskendező rendszer CR viszonylatban egyik legegyszerűbb és -tartósabb, magasnyomású tömítés készlet kellhet neki ha szivárog belőle a nafta, de nem szokott dráma lenni, esetleg egy rail nyomás szabályzó (40k környéke rémlik árban), porlasztó tartós (tud 300 ezret futni ha cserélik a szűrőt), és fel is lehet újítani költséghatékonyan, bontottan sem vészes tétel. Lánc a mumus, olajcser periódus számít azért, nekem 188e km-nél gyári még, típus csoportokban előfordul 300e futással is ilyen… flottában a hosszú periódusú olajcsere és DPF mellett rémlenek 90-120 körül csörgők is. Viszont ahogy beszélgettünk róla, kicsit érdemes szerelőhöz venni az autót, szóval lehet németek előnyben lesznek, akár meg is kérdezném a szakit, mit ismer legjobban."
(#208667) hobizoli:
"egy 1.3JTD 188-s mk2 Punto vagy Grande Punto 4 alatti atlag fogyival elkavirnyalgat orszaguton, es nem egy betegagy a motor se, kiscsillio ceges Van bodes vasban van teruleti kepviselok meg pizzafutarok segge alatt...es mennek
aki sokat megy, annak megeri a mostani dizel araknal, mert az elromlas csak egy lehetseges kiadas, a plusz fogyi meg nem
a 70-75lovasokon meg DMF sincs, meg az 5-s valtos, ami nem a M32 valto kisebbik, M20-s tesoja, szoval az siman veheto
de nem 125-130Nm a nyomateka, mint az SDI-nek, hanem 180-200Nm, es lejjebbrol is tudja, ami rohadtul nem mind1 hasznalat kozben, foleg ha klimazol is, lightosan megiratva meg 230-240Nm is kijon belole csipobol
nem kell fosni tole, siman birja
gyarilag volt belole 2007-2010 kozott a Lancia Y-ban 105 loeros is: [link]
es a digok ugy huzzak 170-180lora ezeket fika modokkal, mintha kotelezo lenne
a 3 hengeres 1.4TDI a kanyarba' sincs okosithatosagi szempontbol
de az M20/M32-re is reeeeg megvan mar az okossag amugy, csak ugylatszik odaig meg nem sikerult eljutni
mindenesetre amivel tobbe kerul egy azonos kategoriaju evjaratu/felszereltsegu nemetvagen ugyanerre a celra, abbol az M20/M32 valto update-lheto orokeleture
max azokban meg majd mas vmi fexik le
de ha nincs nyugje, akkor csak siman tul kell tolteni ~2,8literre, osztjoido" -
slett27
addikt
válasz tboldi #208714 üzenetére
Nah b... elfelejtettem hogy írta. Remek... Bár én úgy értettem a különbséget hogy technikailag mi a különbség hogy ezekben nincs kettőstömegű lendkerék pl, ahogy az 1.7-es dízel Kia Ceed-ekben sem. Ami nem elhanyagolható pénzösszeg cserénél.
Thx.
Köszi srácok amúgy az időt hogy ennyit szántok rám. A végén ígérem reflektálok az ügyben.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #208715 üzenetére
Amugy en is ajanlom az 1.3 Multijetet felteve, ha haramdoltak-otodoltek a gyari szervizperiodusokat. Egy eve van nalunk is egy ilyen Lancia Ypsilon, 90 lovas, valtozo geos turbos verzio kettostomegu nelkul, megbizhatobb 5-os valtoval; azon kivul, hogy neha kiirja hideginditaskor, sok-sok ora allas utan, hogy "insufficient oil pressure", nincs vele baj.
-
slett27
addikt
-
sherlock82
senior tag
Én januárban vettem ufó civicet. 1.8 - as és benzines.
Nekem nagyon bevált, a korábbi kis clio után nyilván űrtechnika, de jó döntés volt eddig.Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
Paxker315
addikt
válasz sherlock82 #208720 üzenetére
üzemanyag-takarékosság?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
sherlock82
senior tag
válasz Paxker315 #208721 üzenetére
A clio ilyen5- 6 körül fogyasztott kb.
Ez a mostani honda 6.0-6.5 közt fogyaszt attól függ hogy mennyit használom városban vagy városon kívűl. Autópályán használva sem több mert 6 seb. fokozatban 120 as tempóra ráállva is egész gazdaságos.Ha a kérdésed ezekre vonatkozott.
Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
slett27
addikt
válasz ZolkoW #208723 üzenetére
Végig is lesz járva ismét. Úgy érzem 1.1M körül teljesen mindegy mit veszek csak az állapota legyen vállalható. És lehet nem dízelt kellene. Volt egy Ford Focus itt Tatán 990-ért aztán majdnem bedőltem. Mondom mi az a DPF a végén. Aztán aza részecskeszűrő.
Azt nem értem akkor minek a katalizátor ? Vagy ez a katalizátor ? Ehhez v 1.0 vagyok.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #208724 üzenetére
Két külön dolog két külön célra.
Katalizátor:
"A katalizátor feladata az, hogy a [...] robbanómotor kipufogógázának károsanyag-tartalmát csökkentse. Ezt azzal éri el, hogy a működése során fellépő magas hőmérsékleten a benne található nemesfémek a káros anyagok egy részét oxidálják, vagy ártalmatlan anyagokká alakítják. ." - forrásRészecskeszűrő, Diesel Particle Filter (de a modernebb benzineseken is van már GPF/OPF):
"A dízelmotorokból kiáramló gázokból kiszűri és fogságba ejti a tökéletlen égéséből visszamaradt korom részecskéket, amelyek a környezetre káros hatással vannak. Ennek köszönhetően vezetés közben nem húz az autó fekete csíkot maga mögött."
"Amikor a koromcsapda telítődik, el kell érni, hogy kiürüljön és átjárhatóvá váljon a részecskeszűrő. Erre találták ki, hogy a legkézenfekvőbb módja a kiégetés. A korom magas hőmérsékleten szimplán elég (a DPF szűrő regenerál), így újra lesz hely a koromrészecskék felfogására és ismét hatékony lesz a részecskeszűrő működése." - forrásKatalizátor gyakorlatilag mindenen lesz, amit nézel - kivéve, ha lelopták.
Részecskeszűrőt meg nem akarsz, ha sokat lenne városban is nyaggatva.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
-
slett27
addikt
Kilátásban lehet egy 1.7L-es dízel Honda Civic. Ha jól tudom ez Isuzu motoros. Aztán semmi mást nem tudok. Erről a motorról mit kell tudni ? Buktatók ?
Eléggé a Honda Civic irányába húzok 1.4 benzin is elég lenne de nem biztos hogy belefér a keretbe itt a közelben. 2000-2001-es meg lehet rozsda temetővé válik hamar. Dízel autóm nem is volt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #208727 üzenetére
Ismerősi körben volt egy, turbo felújítás rémlik, összeségében korrekt motor. Rozsdát azért már nem árt nézni ezen is, konkrét darabon a csomiajtó karfiolosodott pl. Illetve tboy93 írta össze ebben a topikban valamikor a 7gen nyűgjeit, hátha megtalálod a hsz-t.
Motor összefoglaló videó [link][ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #208728 üzenetére
Rendben, thx a gyors infot. Keresem....
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nagyúr
válasz slett27 #208727 üzenetére
Nekem ugyan benzines volt, de a típushibák nagyrészt egyeznek. 100e km-t tettünk bele öcsémmel, nemrég adta el. Összes javítás, tankolás vezetve, ha érdekel kukkants bele.
7gen Honda Civic típushibák röviden:
- futómű kényes és a jó minőségű alkatrészek drágák
- 1.4-1.6 váltó nyelestengely csapágya elfárad
- 1.4-1.6 automata feszítő görgő, rövidebb élettartam, mint a korábbi generációknál, gyenge minőségü utángyártottak
- Fűtésmechanikában a hideg meleg állító bowden (manuális klímás) szétugorhat
- Központi zár motorok hullanak
- Kománymű kopogás, egyszer után lehet állítani
- Gyorsan kopó bőr (kormányon, váltó gombon)
- 2.0 typer Jobb felső motortartó bak (hidros)
- Motortérnyitó kar törés (bowdennel együtt van)
- Projektor repedés (első lámpa), 3 ajtósnál főleg
- Kuplung pedál nyöszörgés
- Vezető oldali ülés lötyögés
- 1.7 benzin szeret hajtókar csapágyasodni
- 1.7 dízel turbo geometria kokszosodás
- Hátsó ablaktörlő felrohadása
- A második, kontroll szonda meghibásodása, utána P0420-at dobál meg check enginet[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #208730 üzenetére
Igen, megvan. Eléggé elkeserítő. Most amit vadásztam 690e-t költöttek rá eladás előtt.
Ez azért nem egy olcsón fenntartható paripa, ahhoz képest hogy egy sima 1.4 szívó amiről beszéltem. 2005-ös és 1.195.000.- a vételár. Persze egy darabig semmi probléma talán."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
dj79
senior tag
válasz slett27 #208731 üzenetére
17 éves autó, szóval ott már bármi is előjöhet...
Ebben a hszben dobtam egy linket, hogy talán megérne egy megnézést -
nagyúr
válasz slett27 #208731 üzenetére
Lelőjem neked a poént? Az autó fenntartás drága, bármelyik 1 milliós autóra ráborulhat ennyi. De egy 2 milliósra is simán. Öcsém átvette tőlem az accordot, végig szervizelt példány, aztán vásárlás után most azzal kezdett hogy 300k-ért cserélt rajta kuplungot, meg gyertyákat, meg került bele egy dension. Pár hónap és olaj, fékfolyadék csere, újabb 50k. Közben kiszakadt a vezető oldali ülés, 50k. Ez ilyen, ezek használt autók. A civic egyáltalán nem drágán fenntartható autó, ott a táblázat, benzinnel és minden egyéb ktsg-el 100.000 megtett km után 50Ft/km jött ki, az szerintem igen jó a kategóriájában. Az accord ~90Ft/km volt
Szóval hulla mindegy, hogy civicet, astrát, puntot, i30-at veszel, ha nem nézeted át akkor nagyot szopsz, ha átnézeted akkor van esély rá hogy kissebbet
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #208731 üzenetére
Nem törvényszerű, hogy ez mind előjöjjön, pláne egyszerre. A Jazz előforduló hibáival én is teleírnék 2 A4-es lapot, de 5,5 év alatt a 80-90%-ával se találkoztam.
Ja, a vezetőoldali ülés lötyögése itt is megvan, de csak 4 csavart kell meghúzni a magasságállító mechanikában, nagy dolog.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
bezony. a mostani áron négymillás "sohanemromlikeltoyotahibridre" is tudtam egy kis pénzmagot költeni, de most megint van egy kis tennivaló vele.
-
imyourfriend
őstag
-
nagyúr
válasz imyourfriend #208738 üzenetére
2 lengescsillapito + 4 tarcsa, betettel 150-ert az ingyen van. En az accordba csak elol tarcsa + betetre fizettem 90-et + munkadij. (100k osszesen)
-
Paxker315
addikt
Igen, valóban. Pedig pár éve pont az volt az "ellenérvem", hogy, 90%-ban olyanok hajtották, akiknek az utolsó garas is rendkívüli szerepet töltött be az életükben, vlszg nem voltak "gondos gazdák".
#208738 imyourfriend ill #208739 tboy93
Hjaj. Ugyan nekem a fékbetét-tárcsacsere kb a következő olajcserekor fog realizálódni (~ március), de, kértem ajánlatokat. Egy ex-VW márkaszervizes "ismerős" magánban kb 100ra saccolta a féktárcsák-betétek cseréjét elol, DB "referencia-VW szervize" meg nemesen adott egy 265 ezer ft-os ajánlatot. Ja, az kb márkaszerviz ár. Nyilván nem a fillérb...ás a célom, de, 100 és 265 közt van "némi" különbség. Ha 150k-ból lengécsillapítók, tárcsák-betétek megvoltak, az borzalmasan barátságos ár. Addig is spórolok a tárcsákkal, kikapcsolom a "coasting" funkciótszerk: a "coasting" amúgy hegyről lefelé. Hát, nem egy okos dolog
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
slett27
addikt
Ezek a 7 genes Civic-ek alattomosan rozsdásodnak nagyjából mindenhol ? Ahol hegesztési pont van ajtón ott is, küszöb is, meg a szélvédő tetejénél is, a sárvédő íveken is. Kettőt is megnéztem. Az egyik nagyon pöpec 3 méterről a másik 1 m-ről is. 2005-ös évjáratúak. Hát...nem tudom. 1.4-es létükre mennek mint a disznó a többi 1.4-eshez képest.
Én ezt a járművet így skippelem.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen