-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #135437 üzenetére
én csak abba ugatok bele amivel tapasztalatom / ismeretem van, vagy netán alá tudom az állításaim támasztani valamivel , másokat meg sztem ez még nem feltétlen tántorít el attól, hogy megaszondják a véleményüket.
Mint ahogy sokan már leírták nem szarok ezek, viszont azzal a mágikus 0.8 - 1l-el többet kérnek, mint kortársai.
Amúgy taxinak azért használják, mert tengelytáv+csomagtartó+kor+vételár szempontjából igen kívánatosak voltak és az első 2 tényezőt a taxisoknak egy minimum érték felett, a kort pedig maximum érték alatt kell tartsák.
Én abszolút nem bántam meg, hogy lecsót vettem anno ráadásul reklámáron volt,és 4 éves kora körül ültem bele majd 11 évesen szálltam ki belőle ezalatt pedig 350-et amortizálódott az értéke .-- end of transmission --
-
Manitou
addikt
válasz Vesztor87 #135363 üzenetére
Annyira nem kéne rossznak lenni az N16 váltójának.
Én pont most akarom az N15-öt N16-ra cserélni. Vagyis erősen gondolkozok rajta, de valószínű megveszem ismerőstől az N16-osát. 2006-os , pontos felszereltséget nem tudom még, de azokat tudja, mint a mostani almerám, csak van benne még ABS is .
1,5-ös 98 lovas, nem dohányzó 1. tulajtól , szép belsővel. Kívül vannak rajta kisebb esztétikai gondok, de törve nem volt. A váltója nekem nem tünt vészesnek az N15 höz képest , pedig abban egy nagyon jó váltó van. -
r0by
addikt
válasz Vesztor87 #135610 üzenetére
Az eredetiség vizsga az még az aláírás előtt kell.
Itt elég jó dolgok le vannak írva. -
#94529552
törölt tag
válasz Vesztor87 #135794 üzenetére
Kissé hihetetlenül hangzik az a 300k-s futómű javítás egy Thalia-nál. Annyiból lehet venni egy másikat. Amúgy szerintem nem a legjobb gyártási színvonal jellemzi, mint a testvérét a Dacia-t is. Hahu szerint: "Nem túl szép forma, összeszerelési pontatlanságok, billegős futómű, rövid ülőlapú ülések, szűkös utastér, rossz vezetői pozíció."
8th Ha betartotta a kötelezőket, (ennél a pontnál már sok autó megbukik, a szervizes sokszor kénytelen kevesebb km-t írni, hogy megmaradjon a garanciájuk) akkor szerintem lett volna rá esély, mert létezik méltányosság. Ha szerepelt a méltányossági listán, vagy benne volt a visszahívási akciókban, akkor még esélyesebb. De ezt már sose tudjuk meg, szóval nem vitatéma.
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #145163 üzenetére
Az új vitara sem sokkal nehezebb, az tény, hogy sokkal nagyobb.
(Sokat fogytak a suzukik a súlyukbol az ultra magas szakitoszilardsagu acelok használata óta)
Ha nem hiszed el, hogy kevesebbet fogyaszt bármelyik szivobenzinesnel (ami legalább így megy), akkor nezegess spritmonitor nagyatlagokat.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #145165 üzenetére
És merre jársz azzal az almeraval?
Yaris pont jó példa, főleg az ezres, az simán ehet kevesebbet is, de nem is megy úgy.
1.3 meg picivel többet kér.Mod: vidéket jártam a splash-el, 4,5 körül volt hosszú távon országúton, persze a nagyatlag ennél több volt(5,3 nálam), nyilván Budapesten beveri akár a 7-et is.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #145167 üzenetére
Ha az Ignis elvan annyiból nálatok, akkor a splash 4-5-öt enne max. náluk.
A Honda 1.2-ese eszik annyit, mint a suzuki 1.2, arról másolták (mármint a suzuki a hondarol)
Furat / löket arany szinte megegyezik.
Viszont egy jazz nem is annyi, mint egy splash, azonos évjáratot és állapotot nézve. -
Termi16
őstag
válasz Vesztor87 #145169 üzenetére
Én elvittem ma fatert megnézni a CX-3-at meg a Vitarát. Belülről tényleg tróger a suzuki, de ez mondjuk mindig is így volt. A Mazda viszont használhatatlanul kicsi és még jóval drágább is, szóval uff.
Vitarába beleültünk mindketten, az ülés kényelmes és hely is van elől, szóval nem rossz. Ha valaki tudja, hogy mit vesz, akkor ennyiért jó ez. Bár a hátsó lábtér itt is nagyon kevés, egy leheletnyivel jobb mint a mazdáé.
Néztük az Scross-t is, de fater nem volt hajlandó beleülni, annyira nem jön be neki
Úgy néz ki beszámítják a H astráját, aztán lesz egy gl+-os Vitarája.
Beszámítással az "akciós" ár 4 200 000 asszem, ebből szoktak még engedni?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz Vesztor87 #145177 üzenetére
Faterom igazi régivágású egyén ebből a szempontból, nem érdekli, hogy milyen a beltere, hogy néz ki, mennyire kopog stb...
Neki az kell, hogy elvigye mindig, minden körülmények között A-ból B-be, és ne kelljen szervizre költeni
H Astrája csak azért van, mert a régi Swift kb széthullott volna alatta, ahogy ő vezet, az nem tetszett annyira szegény kisautónak, meg már 9 éves volt és volt benne majdnem 200 000 km, 80% Pest. És sürgősen kellett valami, amíg a hőn áhított Vitaráját meg nem tudja venni, így lett H Astrája egy fél éve.Szóval ebből a szempontból igen, előrelépés lesz, mert végre magasra tud ülni, kicsit kevesebbet fog fogyasztani a kocsi, és elmondhatja, hogy újra suzukija van Ja meg az 5 éves 185 000km-t megtett autót cseréli egy vadi újra, ami valszeg neki már utolsó autója lesz.
Pumma:
1.6 szívó, 120LE. Ennek nagy baja nem lesz Az ilyen-olyan extrák meg lényegtelenek, ha széthullanak hát ez van. Még mindig A--->B Én mérget veszek rá, hogy semmi komoly problémája nem lesz.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Manitou
addikt
válasz Vesztor87 #146894 üzenetére
Nem olyan könnyű az 1-es sem, az enyém 1120kg., ennek ellenére a töréstesztje valóban rossz. Tudom a váltó áttételezése nem valami jó, azért is lomha a 2-es.. Nem a váltás könnyedségével volt a bajom, hanem hogy össze-vissza mozgott az egész, nem volt olyan pontos patent , mint amit vártam volna A váltó az renault úgy tudom. Lehet facelift előttiben még nem.
Koleganőmének olyan volt, hogy kompletten ki kellett cserélni a lámpákat 9 éves korában + komplett féket kellett cserélni rajta, ( ezen modjuk néztem egy nagyot) meg ilyen elektronikus kínja volt, hogy égett benne a légzsákvisszajelző, és azt kellett kiszedni belőle, az se volt olcsó. Illetve az imo szokott még vackolni ezekben (neki ez a hiba mondjuk nem jött elő), erről több tulaj is panaszkodott. Vezérműlánc is mintha kicsit hamarabb hajlamos lenne megadni magát a kelleténél. Viszont jól fogyaszt a 2-es is, nagyon jó ülések vannak benne és tényleg viszonylag jó áron lehet hozzájutni a konkurenciához képest. -
middleaged
tag
válasz Vesztor87 #147054 üzenetére
Szia!
Nagyjából annyi amit írtál, már ami a költségvetést illeti, vagy talán egy kicsit több is.
Közben adódott egy jónak tűnő lehetőség egy ismerős okán, Frankfurt és környéke, ha TÜV-ös 50k, ha tréleneres cca 150, ha meg egyénileg, akkor az odaút grátisz.Keressek autót ezen a vidéken,(Mobile,Au 24) van aki megnézze,így túl nagy meglepetés nem érhet elvileg,csak, hogy nem olcsóbbak ott sem az autók első olvasatban, mint itthon. Lehet pálya ez? -
_ak_
addikt
válasz Vesztor87 #147319 üzenetére
Igazad van, erre már fel lett hívva a figyelmen és nagyon elkanyarodtam a városi kisautóktól. Nem lennék amúgy annyira ellene a Swiftnek sem, de nagyon kevés van belőlük. Legalábbis jó állapotban, de leginkább jó felszereltséggel. A GC-ben még központizár sincsen.
Let's begin, de gozaimasu!
-
m3tr0
senior tag
válasz Vesztor87 #147672 üzenetére
Köszi a tippet.
Ránéztem erre is, de ilyen paraméterekkel nincs a listában az autóm.
Illetve itt már barátibb évi 39 ezer forint lenne a díj.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rbalint88
addikt
válasz Vesztor87 #148493 üzenetére
nekünk 96ezer km volt eladáskor a szalonból, újonnan vásárolt G astránkban és azon is kiszakadt a balos dudagomb, foszlott a váltózsák és megkopott a váltógomb. Oké, városi használatban volt és 13 évesen adtuk el, meg ettől még a linkelt darab egy tekert fos, de a dudagomb az pont típushiba sajnos.
-
amargo
addikt
válasz Vesztor87 #148493 üzenetére
Mondjuk, azt én nem látom, hol van kiszakadva a duda gomb, de érdekelne. Ellenben tudom, hogy nincs
A km pedig valós.
Fura, hogy mindenki az ülésen van kiakadva, ez a legnagyobb adu, alkunal. Már úgy vagyok vele, hogy kicsereltetem, csak nem hiszem, hogy érne ennyit az egész, egy folyamatosan szervizelt "fos" ra.. mert az ülés az bizony szakadt.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
válasz Vesztor87 #148620 üzenetére
11-et tartom reálisnak maximum, dugóval. De 9 ezer km-nél számít? Nekem nem, de írtam is hogy én nem vennék magamnak átlag kategóriából, csak egy kirívóbb tipp volt.
Az én autóim gyárija is 13,4 városban, az egyikkel 11,2-t a másikkal max 12-t tudok leküldeni. Tudom milyen autói voltak AMD-nek, gondoltam hátha bevállalósabb lesz, nem jött be.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Vesztor87 #148821 üzenetére
Itt az egy vállalkozónak van Lianája rohangászni, 15 éve megvan neki (bőven 400e km felett), semmi baja, de mint autó nem tartozik a jók közé, és belül keskeny. Ez a tulaj véleménye.
A térérzet is azért jó benne, mert magas, de tágasnak nevezni túlzás.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #148821 üzenetére
A FL utáni csapott hátú szerintem már nem olyan csúf, ráadásul a magasabb felszereltségeknél gyárilag R15-ös alukon gurultak ki, amivel már kevésbé néz ki esetlennek.
185/65 R15 a méret, ha jól emlékszem, ezzel egyáltalán nem billegett.
FL előtti, illetve kisebb kerekekkel elképzelhetőnek tartom, de ezen nem éreztem.
1.6 már jól is viszi.Integrale: én a vezető ülésben nem éreztem a keskenyseget, nyilván hátul 3 felnőtt kevésbé kényelmesen fér el, széltében valóban kisautós, de nyilván nem kisebb, mint egy corsa vagy fiesta.
Így van, a magassága miatt tágasabb, mint egy kisautó, illetve a középkonzol hiánya miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Vesztor87 #148832 üzenetére
Mondjuk ez csak a FL előttire igaz, az utániakon ugyan úgy van ott műanyag. A magas üléspozíció annyiban segít ezen, hogy nem nyújtott lábbal ülsz, hanem lógatod, így nyilván kevesebb helyet foglal hosszában egy utas.
Fl után.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Chereiose
addikt
válasz Vesztor87 #148923 üzenetére
Nehéz kérdés, mi így tavasszal/nyáron 2 hetente azért használjuk autopályán is, szóval valami olyan kéne ami városban és a pályán sem zabál, meg azért nem egy tetű, de itt látva egy TSI fenntartását (főleg mivel használtan vesszük) kicsit elment a kedvem attól. Autópályán megy jazz lehet kellemetlen lenne (még a 2. generációs is), a tempót nagy nehezen hozná de a hang az a kritikus pont. Ebből a szempontból lehet egy VW jobb lenne, de azt meg már sima turbó nélküli benzinesbe ritkán találni manapság.
-
t1
addikt
válasz Vesztor87 #148984 üzenetére
Igen, de azok is problémás nem megbízható motorok és ugye később jöttek drágábbak azok a modellek.
Jövhéten kipróbálom az mpi-t milyen, volt nekünk az újabb Fabia 1.2 HTP-vel első tulajok voltunk 200.000km ment bele amíg nem törték tk-ra, az a motor is már bőven használható volt városban és a főútakon autópályát már sokat forgott és evett. -
hobizoli
nagyúr
válasz Vesztor87 #149001 üzenetére
tobbfele felszereltseg van, mas a belso is kicsit magasabb szinten
mk2 Punto-bol a 16v-t erdemes megvenni, mert a 8v sehol nem erosebb nyomatekban
max a rovidebb valtoja miatt kerul tobb a kerekre, de a 16v jobban veszi a tuzet 3500 felettaz mk2B 1.4 16v meg mar eleg jól veret
több drón kell ;P