-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
phaet0n
tag
válasz Vesztor87 #5510 üzenetére
A családban van Fabia, és én is azt tapasztaltam, hogy hihetetlenül megfájdul ~100km után a derekam benne. (akár egy B Corsából kiszállva is ezerszer kellemesebben érzem magam) De lehet, csak rosszul van beállítva az ülés (vezetőoldali), én még nem találtam meg a helyes pozíciót. Ezt leszámítva városban el lehet vele rohangálni.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Vesztor87 #5564 üzenetére
Tapasztalatból szólok a suzukinál az 1,25 DDIS dízelmotor, szétkúrhatatlan. Kb csak tankoltuk mert céges autó volt. Ugyanez a motor van a fiatokban ami multijet, opelban cdti, itt ddis. Nekünk ignisünk volt, imádtuk. Hosszú utakat is kiválóan vette. A fogyasztása sohasem volt 6 liter fölött, 5-6 littyó közöttt mászkáltunk vele. 130 ig élvezhető a hangja a motornak utánna kicsit hangos. Nem egy rakéta, de lehet vele tartani a forgalom ritmusát simán.
192 ezernél passzoltuk el és hibátlanul üzemelt a motorja. Még egy benzin tankolást is túlélt Budaörstől Bicskéig, másnap leszív, gázolaj bele és minden ment hibátlanul. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Vesztor87 #5571 üzenetére
Az egyik barátom, most törte ropivá az 1.3as suzuki ignist benzineset, nem egy rakéta, de cserébe fogyaszt. 6-8 között járt vele, igaz pörgetni kellett. Nagyobb motorral praktikusabb lenne, azt hiszem az 1.5-tel.
Olcsó gázolajra mindig van megoldás. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
opeter87
senior tag
válasz Vesztor87 #5632 üzenetére
Egy barátomnak volt, asszem olyan 40k környékén vette és olyan 130k környékén adta el (csak céges kocsi miatt és a családban maradt - ez azért sokat elmond)
1.2 16V 80le jól ment kb mint az én előző autóm (VW Polo 1.4 16V 75le)
az 1.2 láncos motor, de a láncnak előjött a hangja olyan 110k környékén és akkor utána nem sokkal cserélte.
Egyébként faék egyszerű és megbízható. A belseje nagyon jó állapotban volt és nem költött rá soha pluszban. -
hobizoli
nagyúr
válasz Vesztor87 #5638 üzenetére
Nem kell addig porgetni, de 90-nel ~6-t eszik, ha meg ezt a sebesseget vmikor el is akarod erni, mert feletetlezhetoen nem 90-l indul, akkor gyorsitas kozben 15-20l-t de meg tobbet is ir a kijelzo mar 5k-g porgetes nelkul is
A sok meg a 6 atlaga meg nem lesz 6 alatt
több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #5650 üzenetére
Attól függ, mit nevezünk teljes élettartamnak? Nekem volt olyan motor amiben lánc elszakadt 350-nél (=_cseréltem volna ha a könyve írja, vagy hangot ad) de kapott másik láncot és ment tovább. Viszont a szíj jóval csendesebb megoldás.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #5739 üzenetére
AlvinTi4200 fórumtársnak van Xsaraja, szerintem tőle érdeklődj hogy milyen.
Más off: ma egy átfordult Opelhez értem oda hazafelé menet (előttem történhetett 1-2 percccel), mit ne mondjak nem volt szép látvány a kocsi de szerencsére a bent ülők nem sérültek komolyan. Természetesen megálltam nekik segíteni amennyit csak tudtam.
Més que un club!
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Vesztor87 #5739 üzenetére
Említve lettem, itt is vagyok
Típushibák, amire rá kell kérdezni (illetve, ha nincs egyértelmű válasz, bele kell kalkulálni az árba):
- vezetőoldali elektromos ablakemelő gyári bovdenje összegyűrődhet, cseréje 20-25 ezer forint
- gyújtótrafó a második generációnál részt vett egy nem hivatalos visszahíváson, ezt a márkaszervizben garanciaidő alatt kicserélték. Hibajelenség, ha mégsem: nem jár minden henger, erőtlen az autó, fedélzetin az Antipolution Fault hibaüzenet olvasható. Leállítás/újraindítás jellemzően megoldja (átmenetileg) a problémát. Cseréje 35-40 ezer forint.
- digitális klímával rendelkező példányokat jobb kerülni, probléma velük kapcsolatban akkor léphet fel, ha úgy indítod be a motort, hogy a ventilátor nem OFF állásban van. Valami biztosítékkal és túlfesszel kapcsolatos a hiba, nekem manuális klímám van, így nem tudom, mennyibe kerül ezt javítani.
- hátsó futómű/híd elég gyenge, 80-120 ezer km között elfárad és elkezd beterpeszteni. Javítása általában felújított híddal történik, munkadíjjal 80-100 ezer forinttal érdemes számolni. Nagyjából újabb ~100 ezer km-ig elég az új híd, aztán megint csere, sajnos a magyar utak ennyit engednek, ez talán a leginkább közismert "hibája" a típusnak.Szerelőt tudok Budapesten, ha kell.
Egyéb kérdés?
Szerk: ha megteheted, inkább a kevésbé jól kinéző második generációs (vagy inkább ráncfelvarrott) Xsara-t vedd 2000 után, egy jó állapotban lévőért viszont 7-800 ezret simán elkérnek. Dízelt érdemes kerülni, a nyolcszelepes 1.4-es motor a világból kimegy, de a tizenhat szelepes 1.6-os se rossz (fogyasztásuk között gyakorlatilag elhanyagolható a különbség). Nekem 1.4-es van, így csak arról tudok nyilatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #5756 üzenetére
A francia autókkal szemben van egy olyan legenda hogy nem megbízhatóak, ez mennyire helytálló?
A helyzet az, hogy nem feltétlenül helytálló, azonban nem tudhatod előre, hogy neked sikerül-e belenyúlni a xarosbödönbe...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Tökmindegy
senior tag
válasz Vesztor87 #5756 üzenetére
Abba a bizonyos előbb emlegetett bödönbe bármely nemzet bármely márkájával belenyulhat az ember.
A francia semmivel nem rosszabb mint bármely más szvsz. Elektronika bosch vagy siemens, például. Ma már a német autók sem a tökéletességükröl híresek.
Úgyhogy ez ne legyen szempont szerintem.
Egy gondatlan tulaj bármit le tud lakni.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
-
Rick4
félisten
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #6457 üzenetére
Okés, melyik a jobb? egy 2000-2002-es Polo, egy Punto, vagy egy Swift? Kb ugyanannyiba kerülnek, 500-600 között mennek, amennyivel olcsóbb a Swift, annyival kevesebb dolog is van benne. Aztán hogy valaha volt-e olyan swift ami jobban fel volt szerelve mint egy Polo, azt nem nagyon hiszem..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #6473 üzenetére
Csak hát az Almerából is a klímás darabok 2000/2001-es évjáratúak 7-8 kilótól indulnak.
Még jó, hogy az előbbi felsorolásban ott volt az Almera is, konkrétan 590-től indul, az általad elmített 7-8 kilóért olyat veszel ami megszólal, 650-ért is van már Ignis, igen, 2004-es... De mindegy, írd csak azt amit gondolsz, még ha a valóságot nem is fedi.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Manitou
addikt
válasz Vesztor87 #6473 üzenetére
Az enyém is klímás és 98-as évjárat. Mondjuk az tény, hogy a klímásak drágábbak és ritkábbak is az 1-esből. Vagy te 2-es almeráról (N16) beszélsz? 2000-ben volt a váltás. Van 2000-es N15 és N16 is. Az N15 a megbízhatóbb, N16 -al vegyesek a tapasztalatok, rönó váltó van benne, kicsit kényesebb az átlagnál. Vezettem 1,5-ös 98 lovast N16-ból, érzetre gyengébb mint az 1,4-es N15 , és a fejtér is szűkebb. de a beltér ugye szebb, meg hát újabb modell, jobb törésteszt stb..
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #6480 üzenetére
Ne kavarj, ezt írtad:
Mégpedig azt, hogy ferdehátú autókat nézek. Így már teljes a kép... Nem tudom, mitől lesz másabb a kép, ha az összes felsorolt autó ferdehátú.. De tudod mit, rád bízom.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Tom5
addikt
válasz Vesztor87 #7669 üzenetére
Nekem Feliciám van. 96-os, szóval nem is egy mai darab. Igénytelen, stabil gép. Egyetlen hibája, hogy hamar rohadnak de motorikusan sosem hagy cserben. Fogyasztása jelenleg 6,8L nyáron 6,3L körül megáll. (1,3LXi nem MPi) van benne anyag rendesen, érzésre a szuzukinál stabilabb. 400K körül egy MPi-s jó választás.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Vesztor87 #9406 üzenetére
Bocsánat de most nagyon paraszt leszek! Akit ez zavar, kérem ne olvassa el!
Minden autóban van ABS (közismertebb nevén: A'z*stenB@sszaSzájba), és az előtted hirtelen fékező kocsi esetén lép működésbe. Elve a következő: telitalppal nyomod a féket, és közben az idegtől remeg a lábad.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Windows 11
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban