-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
válasz Vesztor87 #149016 üzenetére
Én Ignist és II/b puntót használtam egyszerre(látom korábban ez volt a téma), ég és föld a kettő, kényelemben, ülésben, menetzajban, stb... az ignis természetesen erősebb ami jól jön, de városban ez nem mutatkozik. Viszont az, hogy mennyire kényelmetlen az ülés az már azonnal jelentkezik és érzékelhető a különbség egyből !
A punto 1 személlyel is lassul emelkedőn...
Ettől eltekintve szerintem az ignis egy nagyon jó kocsi a mindennapokra, csak kva kényelmetlen, de legalább igénytelen is. (a puntó azért foglalkozósabb)[ Szerkesztve ]
-
válasz Vesztor87 #149048 üzenetére
nagy motorral viszont nehéz keveset megetetni, van családban 2 literes meg 4,4 literes is (benzin), egyik se megy be 10 liter alá
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
FrankMonzano
őstag
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #149576 üzenetére
Most nekem szántad, amit más mondott?
Amit én írtam, szerintem valós, mert sokat forog, mint a japánok, vagy mint a (nem német) szívó benzinesek.
A rohadast meg kérdésként tettem fel, mert az előd almerak közül már többet láttam rozsdásan, ezért merült fel bennem a kérdés.
A többit meg más írta -
BigBlackDog
veterán
válasz Vesztor87 #149576 üzenetére
Óra szerinti 100-as tempó inkább országút, pályán azért 130-140-es tempó nem irreális elképzelés szerintem. Ott meg megvan a 3800-4000 RPM, ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Joe Swanson
senior tag
válasz Vesztor87 #149760 üzenetére
Köszi Srácok! Suzuki 1 dolog miatt esik ki a pixisből. Eléggé könnyű autók. baleset, ha ne adj úristen lenne, akkor azért ki szeretnék szállni a kocsibol. Ugyan ez a puntora is igaz. Valahogy a VW csoporthoz jobban ragaszkodom ilyen téren. Bár egyébként a punto tetszik innen a legjobban, abból is kizárólag benzines lenne érdemes szerintem, de szívem szerint egy F astrába ülnék, viszont az nem annyira tetszik, szóval nehéz kérdés ez... Egész korrekt árban láttam Seat Leonokat is. 1.4 benzin?
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Vesztor87 #150090 üzenetére
ennél a klíma tette be a kaput, 8 alatt nem evett vele, ha én használtam 9 is volt, lehet rosszul lett bejáratva, vagy mert nem pályáztunk vele, csak helyben és országút. Újonnan került muterhoz.
Megbízhatónak megbízható, nagybátyám használja mai napig, csak kötelezőeket cserélt rajta.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
szilva01
őstag
-
válasz Vesztor87 #150153 üzenetére
nekem új korától volt meg 2006-tól 2011-ig, ~70e km addig hibátlan volt, ja és nekem kombi volt.
Kapta az olajat, szűrőket, mindent mikor kellett. A féktárcsákat kellett felszabályoztatnom, mert teljesen elkorrodáltak, azt mondták még nem is láttak ilyet.
64 lóerő mellett ritkán fékez az ember, meg a fék amúgy is a buziknak van
A fékpofákat is csak azért kellett cserélni 65e km-nél mert fel lett szabályozva a tárcsa
A motor láncos és elvileg kiszolgálja élettartam, de kb 250e km-re van tervezve (manual szerint, ha jól emlékszem) mondom én 70e km-et mentem hiba nélkül, az idősebb autókhoz nem tudok hozzászólni.
Az autón rozsdának még nyoma sem volt és nagyon erős volt a fényezése, egyáltalán nem volt sérülékeny (matt sárga RS festéssel volt az enyém) a kia, hyundai festése sokkal kényesebb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
psg5
veterán
válasz Vesztor87 #155069 üzenetére
Nos valoban nalunk a masodik funkcioja vasarlaskor az aruszallitas volt, de az biztos hogy ettol a kiadastol kezdve ramondhato volt hogy szemelyautos jellege is lett. Jo par eve csaladi autokent hasznaljuk kizarolag. Jo nem egy C4 Picasso es dobozos formaju, de nekunk rendben van, ha a nagyobb szelvihar bele is kap a kaszniba. Zajra ha a gyerekek alvasa miatt erdekes: most is 60 km-re ezzel voltunk ujautokat nezni es hazafele vegigaludtak.
F.K.T.
-
diegho
nagyúr
válasz Vesztor87 #155067 üzenetére
Mi egy 2003-as Meriva-val simán megyünk 5-en, 2 gyerekülés, 2 babakocsi és cuccok, a két ülés között max egy pelenkázó táska van. Párom simán befér a gyerekülések közé és még 100+ km után sem panaszkodik, hogy kényelmetlen lenne. De ha 2M a határ akkor nézzél egy Golf Plus-t.
Mellesleg a Corolla Verso 2004 után már nem nagyon eheti az olajat és 2M-ért 2006-ost kapsz...
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vesztor87 #155394 üzenetére
Előző verdában fos kuplung + fos váltó volt. Ebben remek a kuplung és közepes a váltó, szóval nekem felüdülés. De való igaz, hogy nem egy Honda szint...
Egyedül a futómű felütése zavaró, de kárpótol a kanyarívre tapadása. Ez már sokkal Hondásabb, de mondhatnám akár a fókát is.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz Vesztor87 #156949 üzenetére
Mint a H Astra és Ceed is 1.6-al nem egy tempós autó. Mondhatni négy fővel nagy csomaggal vagy sport felszereléssel halott autó, főleg nyáron még egy kis klímával.
H Astraból 1.8/140 az már haladós a fentebb írt körülmények között. Ha ennél is több kell akkor 1.6T/180 vagy 2.0/170 & 2.0/200.
Ceed pedig 1.6 dizliben. Persze tudom hogy nem benzines.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz Vesztor87 #156958 üzenetére
Az általad linkelt Fl előtti 125-verzió, az lehet ilyen, mert más váltóval is szerelhették, de én az 1.8/140-est írtam.
De lényegtelen, fő témára vissza kanyarodva a ceed, és a H Astra 1.6-os szívó mocival halott.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
t1
addikt
válasz Vesztor87 #156970 üzenetére
Csak azért mert átéltem hasonlót Most 3 éves a gyerek de kb 1.5 éve nincsenek ilyen problémák, most már egyáltalán mert nincs babakocsi és magától bemászik az ülésben. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ezekre nem nagyon kell adni, mert nagyon gyorsan múló állapotok
-
válasz Vesztor87 #156972 üzenetére
Szinte az országot járom vele, nem városi autó. Így nyári szandival BC szerint 6,3/100 most télivel 6,6/100.
Pályára ezzel a motorral nem ajánlom már sokat pörög, nem komfortos már.
Négy fővel , klímával , teljes pakkal már a motor érezhetően kevés. Akkor is 1.8-al kerestem. De sajnos akkor a piacon nem volt, vagy ami igen az olyan is volt.
Olajat nem eszi. Én eddigiben szeretem az autót.De ahogyan Diegho is írta B Zafira talán jobb ötlet lenne a több csemetéhez.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban