-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
fi:zi'k
nagyúr
-
zoo8800
veterán
válasz Vesztor87 #131665 üzenetére
Anyámnak van egy 2005-ös, FL utáni 1.4-es benzines. Újonnan vette, kb. 190 000 km van benne. Nagyon egyben van, szinte költségmentes autó, pár izzón kívül nem volt vele baj. N=1 elemszámú minta alapján itt még igaz, hogy a Toyota a megbízhatóság szimbóluma. Nem tudom, hogy a FL előttiek mennyivel jobbak/rosszabbak.
Vezetni viszont nem szeretem a Corollát, mert egyszerűen szar az üléspozíció (többek közt). Idén vezettem vagy 10 kocsit, mindegyikben be tudtam állítani az ülést úgy, hogy kényelmes legyen. A Corollában viszont nem lehet alacsonyra állítani. A 160 centis Anyám is koppig leengedett üléssel használja, és így sem kell kikukucskálnia a kormány mögülrip and tear, until it is done
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #131703 üzenetére
Nem adom el, pont azert nem, amiert tartja az arat jol megy, jol fogyaszt, nem igen van vele baj....egy masik ismeretlen hasznaltautonal meg a joeg tudja mibe fut bele az ember...egyelöre marad, aztan majd meglatjuk
Mas:
Megjött az uj ceges paripa egy V40 D3 volvesz. Kanyarkövetö xenonos, navis, jol felszerelt....es amin meglepödtem, hogy 2 literes es 5 hengeres (bemutato auto volt, most mar azt hiszem csak 4 hengerrel lehet rendelni).
Minden franko, belülröl sokkal jobb, mint a kepeken, egesz jo az uttartasa (mondjuk jo merev a futomü ), szepen halad a 150 loval, de nincs olyan atütö nagy huuuuu....ugy szepen huz, folyamatosan, nagyobb temponal sem fogy el, mint az Astram, de nem egy wow. Ülesek kenyelmesek, de egyelöre csak rövid probalgatosan van tul
Szoval jo-jo, meg minden, de 25 000 euro azert nem keves es valahogy ezt nem erezni benne
Viszont az a kep valtozatlan, hogy klassz a volvo, biztos jo kis auto lesz, de dögunalom....unalmasabb, mint egy astra, pedig az nem kis szo nem hiszem, h V40 volvora cserelnek a jövöben
-
Mike81
senior tag
válasz Vesztor87 #131701 üzenetére
Nekünk egy Ford Focus Mk1 kombi van, 1.6 benzines motorral. A kasztnihoz elegendő. 12 éves és 2 nagyobb kiadásunk volt csak rá. A világból kilehet vele menni csakegyen benzin benne. Amúgy az átlag fogyasztás is olyan 7l körül mozog. Mikor utoljára számoltuk akkor 5. mentünk nyaralni. Megpakolva klimával 7.2-re jött ki az átlag, úgy hogy egy km-t nem mentünk pályán.
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz Vesztor87 #131719 üzenetére
Ha minden igaz akkor lehet ebben az évben csere lesz. De nem azért írtam. A miénk flottakezelőnél volt.2004 oktoberi 4 évesen vettük 124 000-el. Most van benne 188 000. Szóval szerintem nincs,, széttiporva" ;-)110 000-ig volt lekövethető a szervízelés. Akkor küldték utoljára kötelező szervízre. Én úgy vagyok vele, hogy a cég tutira elküldi szervizelni. De egy magánszemély azért lehet sporol itt ott.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Vesztor87 #131750 üzenetére
Ha autot is tudsz magadnak epiteni, akkor azt sem kell venni
Itt egy markaszerviz az oradijai alapjan dolgozik, kapsz pecsetet, szolgaltatast, hogy ha legközelebb is fordot akarsz venni, bemehess a fütött szalonba es beleülhess a kipakolt autokba es mosolyogjon melletted öltönyben, hatrazselezett hajjal egy csavo
Mas kerdes, hogy en nem bizom a markaszervizekbe....csak olyan szakszervizben amit ismerek
-
Mike81
senior tag
válasz Vesztor87 #131762 üzenetére
Nekem 2 satbilizátor volt cserélve kb 6000 lehetett. Több bajom nem volt a futóművel. De nem is van agyon pakolva a csomagtartó. Max évente egyszer mikor nyaralunk;-)
Amúgy veszett jó a kanyartartása. A pályák fel és lehajtóján símán lehet. vagánykodni. Úgy tartja az ívet mintha oda ragasztották volna[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #131957 üzenetére
Apám pályán évente egyszer megy max., akkor is 110-el a kulsoben.
Nyugger már, nem boyracerkedni kell neki a verda.
Tény, hogy magas, és ahhoz képest keskeny, de azért egy thaliahoz semmilyen formában nem hasonlítanam.
Egyébként én is majdnem vettem egy ilyet annó, belülről nagyon kenyelmes, és ergonomikus, a sima sx4 közelében sincs, talán a vitara és az scross hasonlóan komfortos belülről.Mdani:
Kicsi, szűk, belül sokkal igénytelenebb, sokkal fapadosabb, hatul merev hátsó híd van, olyan, mintha egy szekeren utaznal.
Inkabb legyen csunyabb, de nagyobb, kényelmesebb, erősebb, megbízhatóbb, stb. -
-
lenko
aktív tag
válasz Vesztor87 #132210 üzenetére
Személy szerint én ki! Agyvérzést kapok a munkásjáratoktól a pályán, aki kirántja ha jön valaki ha nem, és látni, hogy dől belőlel a füst, tehát nyomja neki, de hiába, ha 80ról 110re fél perc mire felgyorsul.
Ebbe is 170ló kéne legalább.Az embereknek fáj az igazság!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Vesztor87 #134352 üzenetére
Ezt a használttesztet gondolom átfutottad.
Én félig Fusion-ön tanultam vezetni, ritka zámomra, hogy egy 2000-es évek eleji B-C kategóriás kocsiban kényelmesen elférek a 190 centimmel, na a Fusion szerencsére ilyen volt. A motorról sajnos nem tudok nyilatkozni, dízeles volt az a gépszörny, de minden más nagyon tetszett benne.
Mondjuk most nem tudom, mennyiért mennek a jobb minőségűek? Gondolom már millió alatt van ez is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134350 üzenetére
Szia! Eleg az 1.4 is, de eleg torkos kis auto 7-8L siman leszalad neki ha nyomod meg tobb. Futomu fapad, kb mintha muanyag betonkemeny szilentek lennenek benne Rugotores tipushiba, arra figyelj. Nem egy nagy auto, hatul nekem a 180 cmemmel kenyelmetlen volt. Belter anyaghasznalat eleg tragya, azok a muanyag elemek borzalmasak
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134356 üzenetére
Ignisben nem ultem, igy passz, civicemhez viszonyitom. Futomuve kemenyebb mint az atlag, de nekem pl a eibach rugok miatt joval kemenyebb a kuvik, csak azert jegyeztem meg, mert gyari futomuhoz kepest szokatlan ez a futomu hangolas. Idosebbeknek ajanlanam siman, durva milyen magasra kell ulni Leendo sogornak van ilyen 1.4-es 5 ajtosa, neki 7-8 kozott eszik. Elképzelhető hogy nagypapper tempoban kevesebbel is beéri. Belter neked bejott? Muszerfal anyaga szerintem borzalmas
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Vesztor87 #134680 üzenetére
En fiestat probaltam 1.4-gyel, szerintem jol hasznalhato de nagy csodat nem kell varni. Ha visszaszurod es forgatod akkor azert elviszi azt a kis kasztnit. Cserebe nyomatekosabb alul es sokkal ertelmesebben adja le a teljesitmenyt mint az ignis, ezerszer inkabb a ford. Szerintem nyugodtan vegyetek, az oskovulet 1.3-mat kell kerulni mint a leprast, az tenyleg dugulat.
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134710 üzenetére
én is utaztam párszor Ignisben, lerázta a nem létező veseköveim is, menetkomfortja egy nagy 0 volt
A 955 kilójához a 7,1 literes átlagfogyasztást "némileg" sokallom, ha a lacetti 1170 kilójához a 7,8 literes átlag nem volt oké számodra, akkor ez mi?-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134714 üzenetére
nem rólad beszélek, csak a spritmonitor.de (elég reprezentatív) mintájáról.
Ennyi erővel a lacetti se enne sokat, na érted miről beszélekAttól, hogy Swift I után jobb a komfortja, az még nem jelenti azt, hogy jó egy abszolót skálán nézve.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134718 üzenetére
ezért nem értettem miért került képbe az Ignác, hiszen torkos és a beszélgetés során pont ez jött ki mint problémás tényező. A magas üléspozíciót kedvelőknek mondjuk tényleg nem való, bár arra ugye ott vannak a terepjárók, suvok meg az egyterűek.
A váltó pont olyan mint a cikkben leírják, a motorizáltsága nemtom .. városban nagyon elég, autóúton elég, autópályán hát ja .. Tudsz vele menni 130-140 átlagot könnyen, de a 110-ről gyorsulás == 0
(#134724): Persze, h nem hallasz róla. Nézd meg hány darab van a használtpiacon Daewoo/Chevrletből, nagyjából fedi a részesedését az autós szegmensünkben, pont ennyi figyelmet is kap az ismertebb márkák mellett
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134729 üzenetére
nem értem a kérdést, pont annyira mint az 1.4, hogy miként megy azt nem tudom
így: [link]
Nem a 0-ról indulás az érdekes, hanem pl miként oldasz meg egy előzést jellemzően 40-ről főúton MGV-t, 75-80-ról egy buszt/teherautót, vagy autópályán 100-110-ről egy emelt tempós autóbuszt hogy lehet megoldani ha esetleg beszorultál mögé.Ettől kicsit harmatosabbat képzelj képzelj el az 1.4-hez. Ha magasabb üléspozíciót akarsz tényleg felejtsd el, és nézegess valami Fusion félét, az magasabb Ignác kontra Fusion-ben meg 25x inkább Fusion és ezt úgy mondom, hogy Fusionbe sose ültem még, annyira meggyőző volt az Ignis annó menetkomfortilag.
-- end of transmission --
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #134729 üzenetére
Én azt mondom ülj be mind a kettőbe azaz Ignis meg fusionbe is ,hajtsd meg kicsit h érezd milyen a menetdinamikaja es ezután azt válaszd amelyik bejön jobban.
En sokat ültem fusionbe mivel taxisnak fusionje van de egy fordtol nem azt vártam mint amit abba észleltem.
Ugyanaz a kopogós műanyag mint ignisbe de cserébe itt be is rezonál mint az állat alacsony fordulaton mint valami régi ikarusban. Üléstér nekem kicsi volt ,ajtó nyomta a karomat annyira össze van "szukitve" az a kocsi en 2m 2cm vagyok meg szeles is. Szerintem max 180-190 centiig jó lehet. De menetkomfortra meg belső tér anyaghasznalatra itt se várj csodát.
Ha a megbízhatóságra,költséghatékonyságra mész akkor ignis. De mondom amelyik tetszik.
Chevrot mar csak azért se vennék mert Magyarországon mar nem is gyártják ugye. Oké h van szerviz háttér meg mit tudom en de akkor se. De ez en vagyok.Ha magasabb üléspozíció a lényeg en megnéznék pár egyterűt is.
Ebből a chevro 1.6 acc videobol meg sokminden nem derül ki. Ugyanúgy elvérzik 110-150gyorsitasnal mint bármelyik szívó kivéve ugye 1.6 Vti a bűvös szívó csoda Ha ez a cél h most mennyire gyorsul 110rol akkor vegyél egy turbó dízelt aztán nem lesz probléma. Próbáld ki es úgy dönts
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134734 üzenetére
belső tere megkímélt: még a kisfelbontású képen is tökéletesen látszik, hogy ki van égetve millió helyen az üléskárpit Gondolom személyes szemlén több más "apróság" is kiderülhetne.
Ennyire őszinte tulajdonostól nem vennék, gondolom a többi leírt dolog is annyira őszinte mint a beltér.
Elite / Platinumokat nézegessed, azokat jól megszórták extrávalA kék elite-nél is frankón "kezelték" a "motorproblémát" ... édes istenem. Tipikus júzer error, 2000-rpm-nél vált fel, addig persze "padlózza" a gépet. Gépkönyvébe bele van írva, hogy 2000rpm alatt nemtarcsu'k, mert se nem jó ott a kenése, meg a kipufogógázok se szépen áramolnak kifelé. 2 tank benzin után nekem is sikerült produkálnom ezt a hibát annó, akkor fedeztem fel a kezelési útmutatót és mentem egy karikát az elkerülőn magas fordulaton. Hibának azóta nyoma se volt eladásig.
A harmadik meg szimplán külföldről behozott és túlárazott a (valós) futásához képest. Nézd meg mobile.de-n mennyiért mennek ennyi km-el "Tévedés joga fenntartva" Az mégis milyen jog, hogy nem vállal valaki felelősséget a saját munkájáért?
Ezek közül a középsőt (talán) megnézném.
-- end of transmission --
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134736 üzenetére
Ezekbe a chevikbe (lacetti, kalos) eleg elavult motorok vannak, havernak 8-10L kozott eszik az 1.4 Kalos Nem veletlenul olcsok, nem egy nagy szam auto. A fusionnel nincsenek nagy bajok, ha neked eleg a meret es nem kapsz hanyingert a belter minosegetol, akkor hajra, vedd meg nyugodtan. Rugotores ami tipushiba, visszahivas nem tudom volt-e ra.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #134741 üzenetére
Csak az ár miatt írtam, hogy nézd meg ott. Ezek a külföldről hozott autók "véletlenül" elveszítik eredeti szervízkönyvüket a határon, meg "néha" kipottyan belőlük "pár" km. Esetleg van valami baj ami miatt nagyon olcsón hozzájutottak és rendesen megjavítottak, vagy kevésbé normális módon elmaszkírozzák a hibát.
Azért tudják regisztráció meg átírás után is versenyképes áron adni az újdonsült tulajnak .. aki rendesen felül a szopórollerre.
Jaja közben nekem is leesett mire írt tboy93, még töröltem is a hsz-ből.
-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban