-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Vesztor87 #134751 üzenetére
Az nem tesz am jot a motornak es a fogyasztasnak ha emelkedon 5.-ben 1500-as fordulaton szenved az auto Van az a dolog, hogy fajlagos fogyasztas, ami valahol a nyomatekmax es a teljesitmenymax kozott optimalis, na ott fogja a legjobb fajlagos fogyit produkalni az auto. Ez ilyen kis ccm-es szivobenyanal jellemzoen 3-4000rpm magassagaban van.
Mas tema, multkor mentem egy 2*35km-es kort baratnom C corsajaval. Basszus hogy abban milyen egy buta gazpedal van Gazreakcio nulla, rarugok a gazra, majd leveszem a labam, 1.5mp hatasszunet majd felporog a motor Mintha online autos szimulatoroznek szar internet kapcsolattal. Borzalom. Kuplung holtpontjat is megtalalni, kormány nem ad semmi visszajelzést az utrol, jáj... nagyon nemgyerebe. Oké hogy tipikus A-bol B-be auto, meg nem megy tonkre, de komolyan az ezres swiftemet jobb volt vezetni anno.
[ Szerkesztve ]
-
-
Szólista
senior tag
-
Szólista
senior tag
válasz Vesztor87 #134949 üzenetére
Az árakban neked van igazad. Viszont a 3ajtós csak GC és GS felszereltségü volt. Itt van 1 2005 júliusi árlista és 1 2005 februári cikk egyikben sincs 3ajtós GLX.Ha megnézed a hahun ott is csak egy GS-t hirdetnek GLX-nek.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok normális. Na és?!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #134965 üzenetére
A benzintank az első ülések alatt van a jobb helykihasználás miatt. Szóval elég magasan, gyakorlatilag a benzintankon ülsz elöl.
Motorikusan megbízható, ha betartasz pár alapszabályt akkor nagyon tartós. Típushiba nem jellemző, volt egy-két visszahívás (Takata légzsák, váltóbovden, fényszórókábel).
Most így séróból nem mondok fordulatszámokat de autópályán se vészesen hangos de alapvetően ez városi autó ugye. 140-es utazót simán tud a csomagtér tényleg nagy (4-en mentünk vele Horvátországba simán elnyelte minden cuccunk) és az üléshajtogatás benne nagy űber. Ha kell teljesen síkba dönthető a hátsóülés pl. Én már aludtam benne úgy és simán elfértem benne pedig 1,80 vok.
Fogyiban nálam ezt produkálja (sebességhatárokat betartva, klíma nélkül):
Város: 5,2-5,5
Országút: 4,5-4,7
Pálya: 6,2-6,3[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Vesztor87 #134968 üzenetére
Szél érzékeny egyébként?
Nem, a Fabiam jobban erzekeny volt a szelre.Ez 8 szelepes motor egyébként, ez az 1,4-es amit ezekbe tesznek?
16 szelepes de nyomatekos (duplagyujtas- 8 gyertya!!)Szíjas, vagy láncos a vezérlése?
lancos (es nem TSI minosegben)Rozsdásodás jellemző rá?
leginkabb akkor ha osztrak, vagy telente egyszer nem volt lemosva[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #134968 üzenetére
Dobozforma szóval azért oldalszélre érzékeny de nem vészesen. 150-160-at óra szerint megfutja a 1,2-es is de nyilván nem erre való.
Mindegyik 8 szelepes és dupla gyertyás, egyedül a lökettérfogat a különbség az 1,2 és az 1,4 között.
Vezérlése láncos (élettartamra szól), nem szokott gond lenni vele, nem nyúlik. Ha mégis vmi széthajtott darab akkor meg úgyis hallod majd hogy csörög.Ez már nem rohadós mint a korábbi japók. Ha nem volt törve akkor nincs gond velük ilyen téren. Max ha nagyon sokat közelkedett sózott úton.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Vesztor87 #134980 üzenetére
Astra örök, mint a nyomorúság, mert ő maga a nyomorúság. Van egy a családban, a legtöbb jó, amit el tudok mondani róla, hogy a 13 év és lassan 100e km alatt soha semmi gondja nem volt.
Remélem lassan lecseréljük, jó lenne valami kicsit vidámabb darab.
Skodri Fabia RS kombit néztem a helyére, hogyha kölcsönkérem a kocsit, én se sírjak -
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #134980 üzenetére
Almera is rohad légy erős. Van a családban... Viszont elég jól megy az 1,5-ös motorral.
G Astra maga az unalom meg az 1,6-os eszi az olajat és azért ott is lehet rozsda (tipikusan pl a tanksapka ajtó mögött a betöltőnyílásnál meg a sárvédőíveknél) de amúgy megbízható. Nekem 2 is volt cégesként nem volt kímélve de a kopókon kívül egyiknek sem volt baja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #134997 üzenetére
Amúgy tényleg a szó pozitív értelmében is meg a negatívban is full igénytelen az az autó. Tankolod meg öntöd bele az olajat és kész. Futóműve sem kényes (de nyilván nem kikezdhetetlen ilyen korában meg pláne ha el volt hanyagolva). Fogyija nem gáz, én városban 9-10-ből eljártam vele (1,6 16V). Országúton 8-ból simán úgy hogy mindig siettem.
Kétszer fikkant meg ebből egyszer az akksi mattolt be egyszer meg a kipufogó szétrohadt és ezért leszakadt de egyik se egy vészes történet igazából. Tehát elektronikai vagy mechanikai nyűgje soha nem volt.
Mondjuk a Bora pl klasszisokkal kényelmesebb...
#nincsbennetarcsi
-
-
máyköl
veterán
válasz Vesztor87 #135126 üzenetére
Nekem egy 2001 -es 1,4 -es Fabiam van (láncos).
Kerékívnél van rohadás a legtöbbön (nekem most lesz cserélve az az elem).Számomra kicsit gyengécske ezzel a motorral, fogyasztása 7-7,5liter városban.
Szervó szállt egyszer el, de 3ezer Ft. -ból orvosoltam. Alkatrészárak nem rosszak, ellátás is van rendesen (van egy hatalmas Skoda bontó a 16.kerben).
Milyen árban nézelődsz? Én személy szerint egy G astrát ajánlanék inkább helyette. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Vesztor87 #135234 üzenetére
Nem olyan gáz mint elsőre tűnhet. Magán vagyis hiéna volt vagy überes vagy sofőrszolgálatnál volt (al)vállalkozóként.
Többnyire a taxisok odafigyelnek, fontos hogy üzembiztos legyen a kocsi mert ha kiesik alóla akkor az jelentős pénzkiesés nekik. Továbbá arra is figyelnek, hogy ne hűljön ki a motor tehát kevesebb hidegüzemet kapott mint egy feleennyit futott családi használatú autó. Nyilván a fékek meg a többi kopó cucc gyorsabban le lett amortizáva de ha valóban cserélve volt akkor ez nem gáz.
De ettől függetlenül a körmére kell nézni.
Am havernak volt ilyen 1,5-ös sedan Almerája, elég jól szedte a lábát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-FreaK-
veterán
válasz Vesztor87 #135234 üzenetére
Ez engem is érdekelne. szerk.: bakker, nem lapoztam, tárgytalan, bocsi.
Meg az is, hogy erről mi a véleményetek? [link]
Ma este megyek megnézni, három dolog aggaszt:
- 307e km futás: Ha rendesen karban volt tartva, akkor is gond a jövőre nézve?
- Karosszérián a hibák: javíttatásuk mennyibe fog kerülni kb.?
- LPG: kicsit félek tőle, azt sem tudom hol tudok olyat tankolni benne.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Vesztor87 #135281 üzenetére
Belul betonkemeny minden, de jol osszerakott. 1.6- ot vezettem tobbszor is, az korrektul is megy, fogyasztasa mar nem ennyire jo, legalabb 1 literrel tobbet fogyaszt, mint barmelyik kortarsa hasonlo meretben es teljesitmennyel, de ezt nem indokolja semmi, plane, hogy valamelyest konnyebb is azoknal. Felszereltsege es a hasznalt ara is kedvezo.
"Bad reklám is reklám too"
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Vesztor87 #135284 üzenetére
kiböfögte magából, muszáj jól tudnia.
Suzuki Forenza néven USA-ban értékesítették.
Itt van egy rövid összesítő: [link]
A különböző karosszériaváltozatokra nem minden alkalommal tesztelnek, egyszerűen elfogadják a teszteredményeket azokra is.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
#94529552
törölt tag
válasz Vesztor87 #135294 üzenetére
Azért , mert sajnos ez ilyen fórum, hogy megsértődnek egyesek, ha más is véleményt mond. Láthatod, hogy pár hsz-el korábban csak ennyit írtam a kérdezőnek: Nagyot nem tévedsz, ugyanakkor a fenntartási költségek sokkal kedvezőbbek lehetnek egy Fiestánál. Erre valamiért rögtön beszólt. Talán rontom az üzletét szerinted? Vagy miért kiskirálykodik itt az illető, hogy egy ilyen véleménytől elgurul a gyógyszere?
Ez most nem a Lacetti miatti vitára értendő, egyébként ez tetszik, vagy már másikat találtál? -
BigBlackDog
veterán
válasz Vesztor87 #135375 üzenetére
Ez ilyen sajnos, szerintem nem feltétlen drága az az ársáv. Ha esetleg úgy van, valakivel beszéld le itt a kiszemelt kocsikat, hogy nézze meg előre sacc/kb. Azzal azért lehet nyerni időt, költséget.
Ha esetleg van kiszemelt Budapest környékén, dobj egy pü-t, lehet, hogy valamit majd tudok segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Vesztor87 #135383 üzenetére
Most én is megnéztem, tényleg nem sok értelmes eladó Astra G van a környékeden. Pesten meg sok a túlárazott lepusztult darab, mint kornelka is mondta. Én is végigjártam a Fehér úti kereskedéseket, de sok értelme nem volt. Lehet, hogy Astra helyett mást kellene nézni, mint ilyen első tulajos autókat: 1. 2. Vagy esetleg valamilyen kisebb és fiatalabb évjáratokat.
-
#94529552
törölt tag
válasz Vesztor87 #135391 üzenetére
Én mernék venni magyar, cseh, francia, koreai, svéd, stb. bármit. Nincsenek előítéletek, csak az állapot számít. Azt a Civic-et szépen megpolírozták, az biztos. Messziről jól néz ki. Utána kell nézni rendesen az állapotnak, főleg hogy neppertől vennéd. Honda fórumban is kérdezd meg.
rbalint88 Az a szépség valami öntapadós műanyag, én is rendeltem pár garnitúrát, de már a márka nevét se tudom.[ Szerkesztve ]
-
válasz Vesztor87 #135383 üzenetére
Az 1.6 16v-es 101Le kivitelű motorral szerelt G Astra eszi az olajat. Viszont az 1.6 16 TW 103Le az már nem. Azt hiszem z16xer motor a neve. (De lehet rosszul emlékszem)
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- DXRacer használt szék eladó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal