-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
megema
őstag
válasz Laraxior #3168 üzenetére
Én is épp meg akartam köszönni neki apám nevében. Napi ~ 30 kilométert megy városban a Passat-tal (180 Le) dolgozni. Korábban az MV6 B Omegával (~ 210 Le) is munkába járt főleg... Annál mondjuk parás volt, mert 11 éves korára már 17 körül bekért városban. Ugyanilyen stílussal a Passat 12-vel beéri 8 évesen.
Mondjuk én is csak napi 10-et megyek a 406-tal (136 Le), de 12 liter körül eszik ez is, és nem nyomom ki a szemét... Bár ez még az említett 150 ló alatt van.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Laraxior #3186 üzenetére
Ez sem igaz minden téren. Főleg ha csak city járatra használod. Nekem van BKV bérletem, és azon utazok. Utálom is, gusztustalan is, de havi 3800Ft -ból még gázos 1.0 -ás zümmögővel sem jönnék ki. Apának is van BKV felnőtt bérlete, és azon utazik, pedig 62 éves...és ott a céges Audi. Bár ott a szar motor miatt mind1 hogy városon kívül vagy belül használod, bekapja a 14-et...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
-
megema
őstag
válasz Laraxior #3352 üzenetére
Valami nem stimmel azzal a kalkulátorral. Abszolút csak a kor számít, ahogy az alatt lévő leírásban is szerepel? Mert így a 406-osomra (100kW, 2001) 23.000 forintot ír (240*100 = 24000), szüleim Passat-jára pedig (132kW, 2003) 60.720 forintot (240*132 = 31680). Akkor most hogy is van ez?
-
őstag
-
-
-
Rick4
félisten
válasz Laraxior #3547 üzenetére
Konkrétan mi van a Te verdáddal? Mibe sikerül belenyúlni?
A direktszűrővel még nem lenne baj, ha a szerencsétlen motornak nem a forró, oxigénben ritkább levegőt kellene szívni a motortér közepéből. Jobban szereti a hideg, oxigéndúsat, ha már mindenképp ilyen kell, legalább a gyári helyre szerelhető K&N menjen bele.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Motion_Blur
félisten
válasz Laraxior #3554 üzenetére
ha nagy a meleg a motortérben és nincs meg a menetszél által biztosított friss oxigéndús levegő akkor túlmelegedhet a motor mivel ugye nincs elvezetés sehova, nem tud sehonnan friss levegőt szívni (ez annak a függvénye hogy mennyire áll el a blokktól a szűrő), ha viszont nagy hideg van, akkor nehezebben melegszik meg a motor, mivel a levegő áteresztő képesség jóval nagyobb mint egy gyári betétnek.
direkt szűrőnek turbós autónál van értelme szvsz, könnyebben felpörög a turbó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dízelracer
senior tag
válasz Laraxior #3547 üzenetére
Az a baj, hogy a konkrét típusnak elég zsúfolt a motortere. Ha esetleg beférne simán azt mondanám, hogy sportlégszűrő helyett rakass bele egy sima teherautó légszűrőt. Sokkal több levegőt enged át mint egy ilyen 15k-s sportlégszűrő. Kb minden harmadik tdi-ben az van a környezetemben.
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Laraxior #3630 üzenetére
Nekem oda-vissza 30 km egy kör. Vagyis évente kb. 7500 km a munkába járás. Kicsi benzin kell a tankba, azzal indulna ha jól tudom, nem csak gázt fogyasztana a kocsi. A szett lenne kb. 240e, és ha erre még kamatot számolok a megtérülés idejére...
Baromi jól mutat a kútoszlopon a 200-220 Ft-os LPG ár, ez igaz.
Az én bringámmal mondjuk nehézkes lenne Pesten közlekednirip and tear, until it is done
-
nagyúr
-
zoo8800
veterán
válasz Laraxior #3677 üzenetére
Ha pl. a jobb (szemből bal) oldala olajos, akkor jó eséllyel vezérműtengely szimering csere, majd a vezérlés cserével együtt. Olyan sok helyen nem folyhat ki a motorból az olaj
mondjuk elég zsúfolt motortered lehet, nem sok értelme lenne fotóznirip and tear, until it is done
-
zsid
senior tag
válasz Laraxior #3788 üzenetére
Nekem csoportos beszedéssel megy a biztosítás, senki nem kérte eddig befizetést igazoló szelvényt,se a rendőr, re a vámos a határon.
"A Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétét elsősorban a biztosítási kötvénnyel, vagy a biztosító által kiállított igazolólappal bizonyíthatjuk. Ez utóbbi célnak megfelel az úgynevezett nemzetközi zöldkártya is, amelyet viszont többnyire külön kell kérnünk a saját felelősségbiztosítónktól (ingyenesen)."
forrás<tRucKdriFteR>
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Laraxior #3810 üzenetére
- Lézeres: "3 lábú" állványon kamerához hasonló mérőműszer vagy autó hátsó üléstámlájára rögzített kamerának látszó tárgy!
Ha az anyós ülésen pl fejtámla helyette ilyet látsz régen rossz.A lézeres 1,8-2km is be tud mérni, de bizonyítékot (fénykép, videó felvétel) csak kb 200m-ről tud szolgáltatni. Este, vagy rossz látási viszonyok esetén ez a "hatótáv" kb a felére csökken.
Radaros: Mérőautóba beépítve... az elején egy nagy doboz (közepén, vagy jobb szélén) vagy elején a rendszám felett fekete "radarkúp" (tipiukusan a zöld Skoda...) vagy rendszám fölé beépített (kb. 40 cm.*15 cm.) fekete téglalap (fehér Skoda Fabia kombi pl)!
Mivel maximum 50-55 méterről tudják lefényképezni rendszámunkat (=bizonyíték),előtte semmiféle dokumentálásra nem képesek a lézeresekkel szemben, így elég lassítanunk azelőtt a bizonyos fényképezési távolság elérése előtt! Az autópályára újonnan kihelyezett dobozok is ilyen elven működnek bár mivel igen korszerűek,akár 80-90 méterről is fényképezhetnek tiszta időben!
- Követő autó:
- Ez országra válogatja, de Magyarországon nagyrészt (kb.70%) tachográffal, melynek nincs ellenszere sajnos!mod:
Haver így kergették bele egy 180-as gyorshajtásba, beállt a seggébe a Sokod ő meg odalépett. 180-al nyomultak a pályán, mikor a Skoda kicsapta a kék villogót. Persze, hogy tachográfos követő autó volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
opeter87
senior tag
válasz Laraxior #4530 üzenetére
ez így van, de pénteken volt egy Budapest-Pécs-Budapest túrám, úgyhogy Pécsen kb. 30 percet voltam.
És bizony a kihalt M6-oson gond nélkül mentem volna többel, de összesen 40-60 perc nem ér meg plusz 1,5-2,5 liter gázolajat százon, mert összesen 450 km mentem és így majd 1500-2500 Ft maradt a zsebemben száz kilóméterenként, ami már közel 10.000 Ft ilyen távon.
Hibá saját vállalkozás meg stb. sajnos így sem keresek óránként 10.000 Ft
szóval jobban megérte spórolósan menni, mint dolgozni -
válasz Laraxior #4532 üzenetére
na az kemény, én nemrég emlegetett Ottó-tól merítve próbálok alacsony fordulaton autózni, de annyira rövid távokon megyek helyben, hogy nem sokat sikerült javítanom, de azért a 7,5 lityis átlagot amit előző tankolástól 150km alatt csináltam számítógép szerint, már sikerült 6.9lityire letornáznom és még mehetek vagy 300km-ert a következő tankollásig, szóval mehet ez még lefele.
Azt azért baromira nem vágom, hogyan lehet 2,6lityivel eljárni, mert nálam az eddig mért legjobb fogyi az 3,5liter/100km 70km/h-át tartva, de ezt városban nem lehet megjátszani/tartaniEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
runner 125
nagyúr
válasz Laraxior #5581 üzenetére
A legnagyobbat szerintem ez szól:
"MILYEN KIVITEL? - ez a limitált szériában gyártott, eredetileg a román piacra tervezett Foschtalitschka Edition, de a románoknak nem kellett. Azt mondták, nem tudják befogni elé a lovat, mert túl alacsony és mindig a motorháztetőre szarik."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Jogász topic
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest