-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Criton #22499 üzenetére
Hát csak azt mondom, hogy ha már őt választottad akkor vedd ki a fojtást, aztán használd így, nem hiszem hogy érdemes 90k-t rákölteni. Olyan, mintha vennél egy régi Swiftet , mert 500k, hibátlan és keveset eszik aztán ráköltesz még 500k-t hogy menjen, könnyűfémfelni, DVD player, mélynyomó meg spoiler, minden Akkor már vegyél egy szép Seat Leon-t, G Astra-t, Mercit, mittudomén, érted
Szerintem a legjobban és egyben leggazdaságosabban akkor jársz ha kiveteted a fojtást, úgy jársz vele sok sok km-t aztán ha már úgy érzed hogy nagyon nem elég, cseréled egy izmosabb gépre.
-
Criton
veterán
válasz dave93 #22502 üzenetére
zso79: nalunk ha valakinek csak robogora van engedelye attol is mehet 45el?
Mert a nemeteknel ha nincs semmi csak robogora akkor a max 25 engedett,ami durva,es told hazaig a gepet...
Az elozo videon a a kiscsaj igy jart...
De most komolyan,25el mar a bicajosok mennek...[ Szerkesztve ]
-
zso79
őstag
válasz Criton #22503 üzenetére
Nem a sebességre kapod a jogsit. Kismotoros és B-s jogsival mehetsz bármivel, ami segédmotorkerékpárnak minősül. Ha jól tudom, akkor ennek a feltétele, hogy nem lehet nagyobb 50-esnél és önerőből nem mehet többet 45-nél. Ezért van 45-re folytva egy szalonból kitolt új vas. Én csak három éve robogózom, de még soha nem igazoltattak, pedig nem egyszer voltak tanúi a rendőrök, hogy nem 45-tel mentem. Hungárián simán előztem 70-nel rendőrautót, rám se bagóztak. Reménykedem benne, hogy nálunk nem vezetik be ezt a mérős módszert. Szerintem akkor egyik napról a másikra eltűnnének az utcákról a robogósok. A 25 elég vicces, bringával is gyorsabban közlekedem
[ Szerkesztve ]
-
-
Tothgera30
Ármester
Érdekes ez a Speedfight 3 RS, elbaszarintották azzal a Morini blokkal és az ülés alatti szarsággal. De a motor úgy elég jól néz ki, tetszik, bár nem igazán megy, de elfogadnám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
zso79
őstag
válasz Criton #22508 üzenetére
Hogy érted azt, hogy hivatalosan? Hivatalosan az van, amit írtam, segédmotor kerékpár max. 45 km/h-t tudhat, nem az a lényeg, hogy mennyivel mész vele!
Ez a pontos megfogalmazás:
"Olyan két-, három- vagy négykerekű jármű amelyet, 50 cm3-t meg nem haladó lökettérfogatú belső égésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt, tervezési végsebessége a 45 km/óránál nem nagyobb és saját tömege legfeljebb 350 kg."Az egy dolog, hogy szerencsére nálunk ezt pont lesz@rják
[ Szerkesztve ]
-
titán
Jah az szuper lesz, berendszamozni a babettat, akkor ultem rajt utoljara. Meg kivancsi leszek a sok papir nelkuli 50-es hogy kap rendszamot, aminek alvaz meg motorszama sincs pl. Mondjuk beleuti az nkh 20 ezerert majd...
Tothgera30 szep kis motorok, en is nezegettem mar, csak a muszaki tartalmat nem ismerem.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #22509 üzenetére
Felni élpolír nem kicsit kínai beütés.
..szerintem gagyi, az előző Speedfight-ok sokkal szebbek voltak. Ezen már nem látom a Pözsós feelinget.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #22512 üzenetére
Ez igaz, a SF2 a maga idejében nagyobbat ütött. De az új nekem eléggé bejön, főleg a felnik. De persze inkább egy S50 2T Vespát vennék már olyan áron, ami teljesítményét nézve még mindig szívás ár/érték arányban!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #22513 üzenetére
Igencsak motowellre hajaz a kinézete vagy fordítva.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #22513 üzenetére
..én ezen is látom a kínai vonalakat, nem tehetek róla.
Hasonlítsd össze:
Ebben van fantázia, van Pözsós vonal a rally (307) fényezéstől függetlenül.
A mostaniban semmi egyedit nem látok, sőt, a már említett kínai vonalvezetés sokkal egyértelműbb.
Nincs rajta egyetlen egy kiragadható ív, vonal, forma, részlet, amitől méltó lenne Speedfight utódnak szvsz.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
Mi szánalom ugyanazt fel is tette és közel se így néz ki a variátor amit küld, vajon hány embert fog még átb@szni?
Ma írtam neki megint, ha hétfőig nem válaszol olyan negatívot írok neki, hogy megemlegeti.
-
Telda
addikt
Munkatársam Malagutijában elment a digitális műszerfal, se kép se hang.
Hiba a műszerfalban keresendő (csere), vagy esetleg van valami vezérlés hozzá? -
őstag
válasz SzlobiG #22516 üzenetére
De azért próbáld meg felhívni. Nem kell anyázni az elején, mondd el neki normálisan, hogy sajnos félreértés történt, mert nem azt kaptad ami a képen van és szeretnéd visszaküldeni, mert használhatatlan. Háhta, csak nem nézik az E-maileket...
mod: Egyébként hányszor figyelmeztettelek, hogy Szigethalomról soha semmit, aztán csak belefutottál Még szerencse, hogy nem onnan vettél motort, most más bajod is lenne
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz dave93 #22518 üzenetére
Mind2 mail normális hangvételű amit írtam. Biztos hogy nézi mert azon keresztül bonyolítja az üzleteket és ma is és tegnap is volt már értékelése. Meg látom hogy be volt logolva vaterára, szal tuti nézi a mailt, csak direkt nem válaszol sunyi módon.
Igen, de most te hogy szűröd le ebből a nickból hogy ő a blagamotoros tag? Főleg hogy ennyi pozitív értékelése van. Egy mód lett volna ha meglátom andrew negatívját, de ennyi pozitív mellett nem is foglalkoztam velük.
-
Criton
veterán
Most beszéltem megint a bolttal ahol vettem a robogót. Most azt mondták, hogy 1000-1100km előtt ha kell kiveszik a fojtást, akkor ugrik a garancia.
Min 1000-et tegyek bele és megcsinálják. Akkor fojtás ebben az évben már nem nagyon lesz kiszedve az fix...
Azt is mondta, hogy ha 30al tudok felmenni a hegyre és dadog, ne húzzam a gázkart, mert a henger nem fogja bírni, szóval lassítsak, de hova isA fojtást meg még azért sem veszik ki, mert a blokk ilyen kevés km-nél nem bírná...
Szóval remélhetőleg élve meglesz az 1000 a hegyre fel meg toljam, mert nem szabad nyomni nekiJA! és most se használjam a motort úgy, hogy dadogjon, szóval maxig fojtással.
Könyörgöm, olyan helyen is megyek ahol 70kmes tábla van, az autósok meg 80al mennek min, és meg 40el menjek...mert 50nél már ugye dadog...[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Criton #22521 üzenetére
Elég nagy hülyeség, kb. 500km után már összekopik úgy a henger hogy hosszabb ideig is húzhatod neki. Az 1000km-t nem tudom miért csinálték, Apriliában (SR Factory) ismerősnek is 500km után szedték ki a fojtást és az 5 év garancia megvan! De amúgy is érzeni azt hogy jobban húz egy picit, ha már eléggé be van járatódva, bár szerintem nálad már ez nem gond. Saját véleményem az hogy én egy szerelővel kiszedném, és letojnám a garanciát, mert úgy se ér semmit.
#22515 runner 125: Van egy kis visszalépés feelingje, de azért nem rossz ez az új sem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
golyani
őstag
-
Criton
veterán
Ki beszélt 80ról? Nem akarok 80al menni, de 20-30al sem...
Tudom, a legtöbb robogón, tök mind1 most melyik, ha 80at mutat, a valóságban csak 60 legjobb esetben is 70...Az, hogy meg ledadog többször, mert húznom kell a kart nem tehetek róla..
Bolt szerint így ki lesz nyírva a motor míg elérem az 1000-et.
Hát akkor egy öngyilkosjelöltet kérek, aki 70es táblánál 370m felfelé megy 20-30al....És akkor a fojtás most miért is van, a motor vagy a vezető védelme miatt?
Nem a vezető a válaszokból adódóan, akkor ha fojtás van benne, és 50ig húzom, ami lehet nem is 50 csak 40 és ledadog, akkor miért is nyírnám ki? Akkor azért van benne a fojtás, hogy ezt ne lehessen megtenni...[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SzlobiG #22520 üzenetére
Ja, azt hittem az is le volt írva, hogy személyesen Szigethalmon lehet átvenni. Hát akkor sajnos pont belenyúltál, kár, hogy annyi korrektség sincs benne, hogy válaszoljon
Criton: Mindkét felvetett ötlet jó. Vagy elmész egy másik szervízbe, és ugrik a garid viszont végre megszabadulsz a fojtástól, vagy kezdj el hobbimotorozni 1000km-t nem nehéz összeszedni, ha jó idő van keress valami nyugis utat és menjél vele kényelmesen 45-50Km/h-val sík úton, ahol nem dadog, és szépen lassan pakold bele a kilómétereket.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Criton #22525 üzenetére
Az utolso bekezdesedbol gondoltam, hogy tartani szeretned az autok tempojat. De egyebkent az amit elobb is irtak, elmesz par orat valami nyugisabb szakaszon es mar bent is van egy plusz szazas, valami 450 km-t irtal nemreg, egy het alatt bele lehet nyomni a tobbit.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Igaz, bele lehet nyomni.
De most attól a motor attól nem mehet tönkre, hogy felfelé a hegyre, meg bent a városban van hogy dadogásig kell húznom a gázkart.?Akkor még slozira is a mocival megyek, csak menjen bele a km, és akkor még az esetleges hibák is előjöhetnek...
Lauda : ezen én hülye vagyok, de mint nem hozzáértő gondolom, hogy azért is dadog le, hogy ne lehessen a motort túlhajtani...
[ Szerkesztve ]
-
zso79
őstag
Így van, simán megvan az.
Criton: Mi két este alatt beletoltunk egy százast csak mókából, kényelmesen furikázva a városban. Legjobb ha találsz hozzá egy havert. Ha jó idő van és bejössz Pestre én szívesen megyek veled egy kört
A ledadogásról nem tudok mit mondani, próbáltam két fojtott NRG-t, egyik sem dadogott, csak rohadtul nem ment.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #22530 üzenetére
Ha, manuálisan mér, elég ha leveszi az első keréknél a csigáról, és a spirált elkezdi tekerni fúróval.
Ha, digitális, akkor a vevő előtt egy mágnest oda vissza gyorsan húzogatva hamar bele lehet varázsolni azt az 1000-et."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #22532 üzenetére
Utána jutott eszembe nekem is a fúrós dolog én tuti megcsinálnám.
-
zso79
őstag
válasz runner 125 #22532 üzenetére
Látszik hogy kik a régi motorosok, ez eszembe se jutott
Criton: én leginkább a Duna másik oldalán nyomom, zuglói HQ-val
[ Szerkesztve ]
-
félisten
beetettek, írták, hogy jöt scooter, persze kamu volt. Lexrom kap castrolt! http://noob.hu/2012/06/01/2012-06-01-627.jpg
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Criton #22525 üzenetére
Igazából ha ilyen igényeid vannak, akkor min. B125 és egy 125-ös moci,
vagy korlátlan jogsi, és akkor határ a csillagos ég. (De városban úgy 180
köbcentinél teljesen jó vagy (főleg, a 2T 180), fölötte csak ritkán lehet
kihasználni az erőt: esetleg előzésnél, vagy beugrós sávváltásnál talán.)Amúgy (valós) 40-50 körül kéne menned, elvileg arra van kitalálva a cucc.
Ezt azért valamennyire sejthetted, mikor segédmotorkerékpárt vásároltál.
Szerintem senki nem mondta, hogy gond nélkül felveszed vele az "autós
ritmust", főleg ha ilyen "extrém emelkedős" helyeken is közlekedsz vele.Nekem a 150-es (levegős 4T) SYM VS-em vitt 70-80-at "hegyen-völgyön",
de az sem ugrott úgy, mint a Yamaha (vizes, 180-as, szintén 4T).
(De ha netán emelkedőn én előzök autót, akkor oda kéne még pár paci!)Az a baj, hogy hiába mész majd 60-at (?), akkor is le fognak előzni, mert
ugyanúgy 70-nel szeretnének menni. Csak akkor vagy "biztonságban",
(ha azt nézzük, hogy mennyire akarnak kielőzni + tudsz-e sávot foglalni),
ha jól elgyorsulsz a lámpától, és utána olyan "utazót" tartasz, ami NEM
idegesíti fel a mögötted jövő(ke)t. Amint utolérnek, már sanszos, hogy
előzni is akarnak, mert "tötymörögsz", hiába mész amúgy szabályosan.Ha úgy érted a dadogást, hogy "leszabályoz" a motor, mert olyan magas
a fordulat, akkor valóban vissza kéne venned a gázból, mert biztosan nem
egészséges a motornak, ha túlpörgeted. Pláne, ha még bejáratós.A fojtás nem a motort védi -> a szabályokat akarják vele így betartani.
Az megint más kérdés, hogy az a vezetőt védené, de tkp. veszélyezteti.
Elvileg (!) valós* 45-nél NEM mehetsz többet, így van meghatározva ez a
kategória. Közel sem biztos, hogy a fojtás miatt megy 30-at hegynek fel.
(Bizonyos szabályzások ugyanis csak a végsebességet "fogják vissza",
szóval valsz', a fojtás kiszerelése után sem lesz egy olyan erőgép, ami
ott, az extrém szakaszon 50-et visz. De vedd hozzá, amit feljebb írtam:
ha mész is 50-nel ugyanúgy fognak előzgetni, mert "haladnának". Pech.
*: az óra szerint már bőven lehet 50-60, attól függ, hogy mennyit csal.Ui: németeknél van olyan kategória, ami 25-tel (!) mehet max. Lemérik, s
ha buherálva van (pl. viszi az 50-et), akkor többszáz euró a bünti. Amúgy
meg jogsi kell rá, ha nagyobb gépet akarsz -> ez nálunk sincs másképp!Szerk: én is elmegyek veled gurulni egy karikát, ha csak ezen múlik...
XII-IX útvonalon ingázok, de nem ismeretlen Hűvösvölgy felé sem a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz DigitXT #22538 üzenetére
igen leszabályoz, de a hegyre fel már a 30 nál leszabályozza, ha visszaveszem a gázt, megáll a motor!! és gurulok is visszafele... nem tehetek mást, tudom nem szabad hajtani a motort...
De hallottam olyanokról is akik megvették a motort, fojtást kivették és nem bántak gyengén a mocival, karban tartották, de húzták a gázt...
EGŰ Motors oldalon is sok jót írnak a Magnet Sportról, de azok mind fojtás nélkül vannak szerintem...
tudom, hogy egy 50nek nem kell többnek mennie, de még most robogósként is látom, hogy mindenki gyorsabb mint én, még akinek kisebb is a robogója és kétszer olyan nehéz az ember... többsége mondta a 65-75km/h tempót, ami már teljesen jó lenne, de meg sem közelíti. max mikor jövök le.
Gyere fel Adyligetre egy 50mocival és menjünk valamerre, és akkor már tudod miről beszélek
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #22540 üzenetére
"EGŰ Motors oldalon is sok jót írnak a Magnet Sportról, de azok mind fojtás nélkül vannak szerintem..."
Egü-ék azért fényezik a Motowell-t, mert ők (is) forgalmazzák.
Ha, én Boci csokit forgalmaznék, nem fényezném a Milka-t, pedig utóbbi sokkal finomabb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SirKero
őstag
válasz Criton #22521 üzenetére
Vidd el egy másik szervizbe ahol kiveszik. Az a lényeg,hogy a motorod hivatalos márka szervize legyen és ők vállalják a garanciát. Az enyémből 500km után simán kivették még számlát is adtak róla és maradt a garancia is.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
Eleve nem értem az egész rinyát.
Nyamvadt 1000km-ről van szó. Kicsit erősebben használva ezt 1 hónap alatt bele lehet rakni!Idén a Runner-ba nekem már 3200 ment...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #22543 üzenetére
Nyamvadt 1000km-ről van szó. Kicsit erősebben használva ezt 1 hónap alatt bele lehet rakni! - Jah, én egy év alatt alig bírok annyit beletenni .
#22545 dave93: 87km/h, de csak a kipufogóban van fojtás, és ott is gondolom már csak egy része (mert több helyen le van fojtva a dob).
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz Criton #22540 üzenetére
"mindenki gyorsabb mint én, még akinek kisebb is a robogója és kétszer olyan nehéz az ember... "
Robogó és robogó között azért van különbség Lehet, hogy egy kisebb testű, de vízes kihegyezett 50es volt, ami simán megy 80km/h-t, pl Aprilia SR 50 vagy hozhatnám példának Tothgera30 NRGjét, ami fojtással megy valami 65-70km/h-t ha jól emlékszem Persze ezeket nem újonan vették, lehet már van bennük 25k km, nem újak, mint a Tiéd, de cserébe mennek. Szerintem rakd bele szépen azt az 1000km-t vedd ki a fojtást, és számolj be róla mi lett az eredmény gyorsulás és végsebesség téren, utána kapsz még okos ötleteket.
-
Criton
veterán
Ha gondolod akkor cseréljünk telefonszámot és beszéljünk meg egy találkát.
Egyébként ha a belvárosban a kocsi sor elé megyek lámpánál, zöldnél elég gyorsan eltudok indulni, 40ig szép gyorsan felmegy de utána korlátoz.SirKero: az a bolt is kiveszi ahol vettem, de beleírják a szervizkönyvbe és a Motowell garancia ilyenkor elvileg ugrik Ha a1000nél veszik ki akkor nem ugrik.
Megpróbálom akkor az 1000et belerakni, ha van egy "társ" is gyorsabban fog menni, de én attól parázok, hogy nagyon sokszor úgy megyek hosszabb ideig, hogy lekorlátoz a motor, fojt, visszatart,dadog vagy hogy is mondjam, és nem szeretném, hogy a motor az 1000 előtt megadja magát.
Most még amit megfigyeltem, hogy elsőre nem indul be a moci, csak másodikra úgy, hogy egy kicsit a gázkart húzom, az alapjárat meg szerintem is nagy. Ezt mondtam is a boltnak, és ők erre annyit mondtak, hogy ez a gyári beállítás, és ez is kell 1000ig, utána ők lejjebb veszik....
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Criton #22540 üzenetére
Az az érdekes a leírásodban, hogy gyári a moci, és mégis úgy tűnik, mintha
rossz lenne a varió, és nyomatékmaximum helyett fordulatszám maximumon
dolgozna. Az sem világos, hogy ha picit visszább veszed a gázt, akkor hogy-
hogy megáll a motor? Csak lassabban kéne mennie, kisebb fordulaton, nem?
Vagy csúszik a kuplungod esetleg? 50-es mocival nem tudok menni, mert
csak 180-as van raktáron, de azzal szívesen fordulok egyet arrafelé.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest