-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4350 üzenetére
Enyhe célzások. Nagy divat nálunk, hogy mindent magunk akarunk csinálni. Ezzel egészen addig nincs gond, ha olyan a dolog, amihez értünk vagy nekünk nem kell annyira szép, mert nekünk a sajátunk is megfelel. A baj ott van, ha nem ért hozzá az ember és ilyenkor általában még nagyobb baj lesz az egészből, mintha egyből szerelőhöz vitte volna.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Gergello
addikt
Köszönöm a választ. Amúgy a garanciális szakszervíz jól megszopatott a nyáron, oda nem vinném vissza. Maszek szerelő pedig nem tudom mennyire fog lehúzni, lehet hogy elkerülhetetlen lesz. Tippetek nincs esetleg, hogy mit kellene megnézi még?
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4353 üzenetére
Zörgött a dekninél valami (később egy ismerős megcsinálta, egy kör alakú lap volt eltörve,gondolom a varionak valami alkatrésze) elvittem 2 hónapon keresztül hitegettek, hogy megcsinálják. A végén visszaadták ugyanúgy, mellée babráltak valamit a hátsó fékkel amitől nehezebben lehet behúzni. Utóbb kiderült, hogy még a dekninél az eredti tömítés van, és a törött valami is szemmel látható volt. A csavarokon látszott, hogy próbálták leszedni, de ennyi. Két hónapig lebaszták egy udvarba engem meg hitegettek telefonon.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4354 üzenetére
pfff...
hja, a garanciális javítások... Telejsen érthető te szempontod is. Hát akkor nincs más hátra, mint előre. A benzin akkor jön, ha a vékonyabbik csövet szívod meg. azaz meg kell szívnod a vákuumcsövet, persze a karbiról azért vedd le . És ha jön a benya akkor semmi baj.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4349 üzenetére
Visszatérve ehhez a hsz-edhez.
Az sajnos Nem Minarelli, de még csak nem is lincensz. Nagy valószínűséggel.
Én Minarellihez (Jog Sport Edition) vettem mindenféle alkatrészt: hátsó fékpofa, légszűrőház, karburátorcsonk stb. DE! Mindegyik tajvani volt és mindegyiknek más volt a mérete, mint a japán Minarelli blokkba valónak! A fékpofák egy icipicit kisebbek, így a fékkulcsnál a mutató azt jelezte a vadonatúj fékbetétekre, hogy kopottak. Tudom, állítsak a kulcson. De akkor minek veszek új fékpofát? A légszűrőház, amit oly szeretettel adnak el, mint gyári 3KJ, megkeményszik olyannyira, hogy a szívócsonk nem tömít rendesen, nagyon rövid idő után, kb fél év és falsot szív. Egy év után a csonk kiesik a légszűrőházból, de úgy, hogy annyi tömítőpasztát használtam el a visszarakásához, hogy abból egy bontott japánt vehettem volna. A csonk torokátmérője megintcsak nem stimmel, A karburátor tűjének helyzetét kellett megváltoztatnom, olyan sok levegőt kapott. Szóval nem vagyok kibékülve a tajvani alkatrészekkel 'Minarelli blokkhoz'Explosión de dos tiempos
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4355 üzenetére
Csak felépítésben (mármint a blokk,többi alkatrész nem) gondoltam Minarellire, az szerintem stimmel(het). A minőség valszeg koránt sem
Most pontosan nincs előttem a képe, de az ábrán látható zöldcsőre gondolsz?
Ha ezután valaki hülyének néz megértem, de első alkalom, hogy ilyesmit csinálok.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4358 üzenetére
Van benne aztán egy elágazás, egyik karbiba a másik egy kis alkatrészbe. Akkor valószínű ez lesz az. Kipróbálom aztán majd beszámolok. Kössz a segítséget!
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4358 üzenetére
Azóta kipróbáltam és ha megszívom a másik csövet, akkor szépen folyik a benzin. Megigazítottam a szorítókat meg a csöveket, mostmár elindul. Sztenderen pörgettük egy darabig, ma visszaraktam az ülést gurultam egy kicsit de csak lefullad és utánna vagy indul vagy nem. Akkor fulladt le ha kevés gázzal próbáltam menni, vagy nagy gázról visszavettem kevesebbre. Próbáltam sztenderen is egy folyamatos alacsony gáznál sokszor ledadogott aztán lefulladt. Csavargattam egy kicsit a keverék állító csavarokat a karbin, most gázadásra egyből lefullad meg indítás után se bírja sokáig. Ezt majd visszaállítom, de szerinem nem a keverék arány nem megy. Eddig gyári beállítás volt amivel elmentem 1500 km-et és eddig jó volt azzal. A fent említett lefulladások is a gyári beállítással történtek, az ,hogy elcsavargattam nem változtatott jó irányba a helyzeten.
Szóval akkor nincs dugulás a csövekben, falsch levegőt sem kap a vákumcső. Olyan sok dolog már nem maradt, karbival lehet valami? Ha abban van a dugulás mondjuk valami fúvókánál, akkor gondolom ki kell szednem az egészet és úgy nézegetni? Amúgy a karburátoroknál mit jelent a szám a név után, minek a mérete? Pl: Del orto 21, Del orto 19.
Amúgy itt egy kép a kipufogó fojtásról amit korábban mondtam, még nem néztem meg ,hogy az enyémben van-e ilyesmi. Előbb az szeretném, hogy menjen utánna majd jöhet a görgő csere és társai.
[ Szerkesztve ]
-
n_gy_k
aktív tag
sziasztok!
azt szeretném megtudni, hogy van egy 2003-as 180-as eleje sérült gilera runner robogó. (villa, idom, 2 tükör) ezt meg lehetne e csinálni egy 2004-es 50-es runner alkatrészeiből?
válaszotokat előre is köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gergello #4360 üzenetére
Egyértelműen rossz karbibeállításod van. Nem tudod beállítani a karbit, ennyi. Nincs dugulásod. Kövesd pontról pontra a karbibeállítást. Van két csavar. az egyik az alapjáratot állítja, azaz olyan, minta a gázmarkolatot húznád meg egy kicsit, és rögzítenéd. Feljebb nyomja a súbert, ennyi. A másik csavar a levegő. Csavargatod az alapjáratit. Onnan ismered fel, hogy a fordulat változik, de nem fulladozik, meg ilyesmi. SZóval felcsavarod, hogy pörögjön, de ne akarjon elszállni a robogó, meg ezerrel ne menjen a hátsó kerék. Akkor ezek után csavargatod a másik csavart, a levegőt. Ekkor vagy fel fog menni a fordulat, vagy esik. Ha esik nem jó. A legmagasabb fordulatnál úgyhagyod, és az alapjárati csavart visszacsavarod, úgy, hogy normális alapjáratot kapj. A biztonság kedvéért húzz rá egy két gázt, ha fullad, akkor szegényre sikeredett. A fojtások eltávolításához újabb fúvóka szett kell, azt inkább nem piszkálnám, vagy szakinak adnám, mert könnyen megragaszthatod a hengert, ha nem állítod utána a krabit. A Del orto 21 az gondolom 21 mm torokátmérő a 19 az meg 19 mm torokátmérőjű karbi.
A légszűrőt kellene megnézni mennyire koszos. Esetleg benzinben ki kell mosni. Ne feledd bemelegített motornál kell beállítanod a karbit.
NEm hiszem hogy bármilyen dugulás lenne a motorodban. Ezek rossz beállítások.Ha a Minarelli blokkot vették alapul a kínaiak akkor a kipuf fojtásod a henger kipufogó résében van, egész pontosan a kipufogórésed fele be van öntve. Ezt ki kellene marni, csak úgy tudod eltávolítani, de ismételten figyelmeztetlek, hogy a fojtások eltávolítása után a karbit megint be kell állítani, viszont nem a részterhelést, hanem a főfúvókát kell kicserélni. További fojtás a variónál van, egy alátét, ami nem engedi, hogy 45 km/h-nál többel menjen a motor.
Explosión de dos tiempos
-
golyani
őstag
válasz Topiccsendőr #4362 üzenetére
egü fórumon írták h nem érdemes kimarni a hengerben lévő kipu szűkítőt mert vagy nem változik semmi vagy csak rosszabb lesz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #4362 üzenetére
Ehh. Bocs, célravezetőbben fogalmazok:
Az alapjárati csavart ha betekered akkor a gázkar holtjátékod nagyobb lesz. Ez leállított motornál is meg tudod nézni, és teljesen biztos lehetsz abban, hogy melyik csavar mire szolgál.Explosión de dos tiempos
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4362 üzenetére
Köszi! Akkor holnap nekiállok a beállításnak. Fojtásokról, ezek még bennek vannak. Először talán a varióból kellene kiszedni, mert most max 50-el megy,előtte is annyival ment. Ezt egyelőre nem próbálnám meg, majd hozzáértővel...
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4365 üzenetére
Szerintem golyani arra gondolt, hogy a hengernél ott nem kör alakú, hanem a szűkítés miatt kicsit tojás. De ezt felesleges macerálni, mert nem lesz tőle sokkal jobb a motor, ígyis megy a jól. A többi fojtást kell kiszedni.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
mdk01
addikt
Hali!
Van egy olyan kérdésem hogy az mitől lehet hogy ha fullra húzom a gázt akkor nem húz az AREA.
Ha kicsit visszább veszem a gázt(nem sokat) akkor elkezd húzni de akkor se úgy ahogy kellene.
A motor jár csak nem húz.
Így csak 60km/h tudok haladni.
Egyik napról a másikra csinálta ezt.SadKöszi
Üdv.
-
yam
újonc
Sziasztok!
kérdés: elsö mocinak cross v gyorsasági?a szivem a gyorsasági felé huz.de egy haverom azt mondta crosson megtanulok igazán motorozni,aztán majd lecserélem egy gyorsaságira.vagy ugyse töröm össze magam a gyorsaságin sem(125cc ) és azon is ugyanugy-annyira megtanulok.. ?
elöre is köszi -
stargazer
senior tag
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
Mindkettőn más testhelyzetben, más technikával kell motorozni. Egy gyorsaságin máshol van a súlypontod, mint egy crosson. A cross egyébként verseny motor, gondolom enduróra gondoltál...
Mindkettővel máshogyan kell motorozni, tehát hülyeségeket mondtak a haverok.Explosión de dos tiempos
-
etnies
senior tag
Eljött az, amiről évek óta suttogunk:
10. §
A Kkt. a következő 25/A. §-sal egészül ki:
„25/A. § A közúti forgalomban
a) a gépkocsi,
b) a motorkerékpár,
c) a mezőgazdasági vontató,
d) a segédmotoros kerékpár,
e) a pótkocsi,
f) a lassú jármű
– a 25. §-ban meghatározott kivételek alkalmazása mellett – a közúti forgalomban
érvényes hatósági engedéllyel és jelzéssel vehet részt.— A segédmotoros kerékpárok hatósági jelzéssel és engedéllyel történő ellátási
kötelezettségének bevezetése alapvetően a közlekedésbiztonság javítása miatt
szükséges. A hatósági jelzés és az engedély kiadása előtt a segédmotoros
kerékpárok közlekedésbiztonsági ellenőrzését a közlekedési hatóság végzi el, és
ennek során a műszakilag alkalmatlan járművek forgalomba helyezését
megakadályozhatja. A közúti ellenőrzés során lehetőség nyílik a segédmotoros
kerékpárokkal elkövetett közlekedési szabálysértések megfelelő szankcionálására,
továbbá a vezetési jogosultság megfelelő ellenőrzésére, a segédmotoros kerékpárok
által okozott közúti közlekedési balesetek számának csökkentésére.— Az elmúlt években hazánkban is, mint ahogy a közép-európai országokban ez
általánosan jellemző, jelentős mértékben megnőtt a segédmotoros kerékpárok száma
és az ezekkel létrehozott kedvtelési és – tömegközlekedési eszközök használatát
kiváltó – egyéb közlekedési (hivatásforgalmi) teljesítmények nagysága is.
A segédmotoros kerékpárok forgalmának megnövekedése, a közúti közlekedésben
képviselt személyszállítási teljesítményeik részarányának emelkedése felveti e közúti
járművek nemzeti nyilvántartásba vételével (hatósági engedély és hatósági jelzés
kiadása) kapcsolatos jelenlegi szabályozás felülvizsgálatának szükségességét. E
járműkör esetében a hatályos törvényi szabályozás nemzeti bejegyzést,
nyilvántartásba vételt, forgalmi engedéllyel és rendszámtáblával történő ellátást nem ír
elő.
A hatósági nyilvántartásba vétel és jelzésekkel történő ellátás hiánya jelentősen
megnehezíti e járművek és vezetőik közúton történő ellenőrzését, gátolja e járműkör
nemzetközi forgalmát, megnehezíti a járműlopásokkal kapcsolatosan szükségesrendőrségi nyomozási eljárások lefolytatását, nehezen kezelhetővé teszi a járművekre
vonatkozó biztosításokkal kapcsolatos szerződéskötések és kártérítések
lebonyolítását is.
A tervezett intézkedés bevezetéséhez szükségessé válik a Kkt. 25. §-ában a
nyilvántartásba vételi kötelezettség, a hatósági engedéllyel és jelzéssel történő ellátás,
továbbá az időszakos vizsgálatok tekintetében a segédmotoros kerékpárokat
mentesítő rendelkezések hatályon kívül helyezése, illetőleg módosítása. A
segédmotoros kerékpárok rendszámmal és hatósági engedéllyel történő ellátása
minimálisan egy év felkészülési időt igényel, így ezen intézkedéseket 2009. január 1-
jétől lesz lehetőség alkalmazni, és 2010. év végéig az eljárások a teljes állományra
vonatkozóan elvégezhetőek.A 9. és 10. §-hoz:
A hazánkban jelenleg hatósági engedély és jelzés és nemzeti bejegyzés nélkül
használható segédmotoros kerékpárok esetében, elsősorban ellenőrzési és
közlekedésbiztonsági, továbbá vagyonvédelmi és nemzetközi forgalomban való
részvétel miatt szükségessé válik e járműkör hatósági engedéllyel és jelzéssel történő
ellátásának megszervezése. Az ehhez szükséges törvényi rendelkezések
meghatározása mellett szükségessé válik még számos egyéb nemzeti jogszabály
ennek megfelelő módon történő átalakítása is. Az érintett segédmotoros kerékpárok
állományáról jelenleg pontos információkkal – nyilvántartási rendszer hiányában –
nem rendelkezünk, de ezek száma 300-600 ezerre tehető. A hatósági engedélyek és
jelzések kiadásához szükséges egyéb szabályozások kialakítása, a műszaki
vizsgálatok lefolytatása és az okmányok kiadása minimálisan 1 éves felkészülési
időtartamot vesz igénybe.
A hatósági nyilvántartásba vétel és jelzésekkel történő ellátás hiánya jelentősen
megnehezíti e járművek és vezetőik közúton történő közlekedésbiztonsági
ellenőrzését, gátolja e járműkör nemzetközi forgalmát, megnehezíti a járműlopásokkal
kapcsolatosan szükséges rendőrségi nyomozási eljárások lefolytatását, nehezen
kezelhetővé teszi a járművekre vonatkozó biztosításokkal kapcsolatos
szerződéskötések és kártérítések lebonyolítását is.
A tervezett intézkedés bevezetéséhez szükségessé válik a Kkt. 25. §-ában a
nyilvántartásba vételi kötelezettség, a hatósági engedéllyel és jelzéssel történő ellátás,
továbbá az időszakos vizsgálatok tekintetében a segédmotoros kerékpárokat
mentesítő rendelkezések hatályon kívül helyezése, illetőleg módosítása.A segédmotoros kerékpárok hatósági engedéllyel és jelzéssel történő ellátásának
megszervezése a Kkt. módosításán kívül egyéb jogszabályok módosítását is
szükségessé teszi, ezek a következők:
- a közúti közlekedési nyilvántartásról szóló 1999. évi LXXXIV. törvény,
- a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KÖHÉM
rendelet,
- a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok
kiadásáról és visszavonásáról szóló 35/2000. (XI. 30.) BM rendelet.
Felmerülhet még a gépjárművek felelősségbiztosításával és a regisztrációs adó
megfizetésével kapcsolatos hatályos rendelkezések felülvizsgálatának szükségessége
is.
A szükséges jogszabály módosítások elvégzésére és hatályba léptetésükre
minimálisan egy éves előkészítő időszak szükséges. Ezzel párhuzamosan történhet
meg a hatósági engedéllyel és jelzéssel történő ellátásban közreműködő hatósági
szervezetek felkészítése is a mintegy 300-600 ezer segédmotoros kerékpár esetében
lefolytatandó eljárásra. Ennek megfelelően 2009. év elejétől kezdődően nyílik
lehetőség a segédmotoros kerékpárok közlekedési hatóság által történő, forgalomba
helyezést megelőző vizsgálatának elvégzésére és ennek eredménye alapján a
hatósági engedély és jelzés kiadására. Az említett eljárások lefolytatásához az eljáró
hatóságok részéről hatósági díjak megállapítása is szükséges. Előzetesen felmérve
ennek összege járművenként mintegy 15-20 ezer Ft hatósági eljárási díjat és okmány
kiadási díjat jelent. Az így elképzelt felkészülési ütemezés alapján 2011. év elejétől
teljes körűen megvalósítható a forgalomban tartott segédmotoros kerékpárok
esetében a hatósági engedéllyel és jelzéssel történő ellátás.
A hatósági engedéllyel és jelzéssel ellátott segédmotoros kerékpárok lényegében
nemzeti nyilvántartásba kerülnek, mely alapján:
- jelentős mértékben javul a lopások felderítésére a rendőrhatóság által
végzett nyomozati munka eredményessége,
- rendeződik e járművek nemzetközi forgalomban történő közlekedésének
lehetősége,
- a jelenlegi helyzethez képest egyértelműbben ellenőrizhető e járművek műszaki biztonsága, továbbá az e járműveket vezető személyek megfelelő
vezetői engedéllyel történő rendelkezése,
- e járművek esetében a különböző típusú biztosítási szerződések megkötése
is könnyebben elvégezhető.
A tervezett intézkedés-csomag a lakosság igen széles körét érinti, így az
előkészítéssel és lebonyolítással kapcsolatos egyes lépésekről, az érintett
állampolgárokat terhelő intézkedési kötelezettségekről időben és részletesen ad
tájékoztatást a Kormány.A segédmotoros kerékpárok hatósági engedéllyel és jelzéssel történő ellátásának
megszervezése a Kkt. módosításán kívül egyéb jogszabályok módosítását is
szükségessé teszi, ezek a következők:
- a közúti közlekedési nyilvántartásról szóló 1999. évi LXXXIV. törvény,
- a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KÖHÉM
rendelet,
- a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok
kiadásáról és visszavonásáról szóló 35/2000. (XI. 30.) BM rendelet.
Felmerülhet még a gépjárművek felelősségbiztosításával és a regisztrációs adó
megfizetésével kapcsolatos hatályos rendelkezések felülvizsgálatának szükségessége
is.
A szükséges jogszabály módosítások elvégzésére és hatályba léptetésükre
minimálisan egy éves előkészítő időszak szükséges. Ezzel párhuzamosan történhet
meg a hatósági engedéllyel és jelzéssel történő ellátásban közreműködő hatósági
szervezetek felkészítése is a mintegy 300-600 ezer segédmotoros kerékpár esetében
lefolytatandó eljárásra. Ennek megfelelően 2009. év elejétől kezdődően nyílik
lehetőség a segédmotoros kerékpárok közlekedési hatóság által történő, forgalomba
helyezést megelőző vizsgálatának elvégzésére és ennek eredménye alapján a
hatósági engedély és jelzés kiadására. Az említett eljárások lefolytatásához az eljáró
hatóságok részéről hatósági díjak megállapítása is szükséges. Előzetesen felmérve
ennek összege járművenként mintegy 15-20 ezer Ft hatósági eljárási díjat és okmány
kiadási díjat jelent. Az így elképzelt felkészülési ütemezés alapján 2011. év elejétől
teljes körűen megvalósítható a forgalomban tartott segédmotoros kerékpárok
esetében a hatósági engedéllyel és jelzéssel történő ellátás.
A hatósági engedéllyel és jelzéssel ellátott segédmotoros kerékpárok lényegében
nemzeti nyilvántartásba kerülnek, mely alapján:
- jelentős mértékben javul a lopások felderítésére a rendőrhatóság által
végzett nyomozati munka eredményessége,
- rendeződik e járművek nemzetközi forgalomban történő közlekedésének
lehetősége,
- a jelenlegi helyzethez képest egyértelműbben ellenőrizhető e járművek
műszaki biztonsága, továbbá az e járműveket vezető személyek megfelelő
vezetői engedéllyel történő rendelkezése,
- e járművek esetében a különböző típusú biztosítási szerződések megkötése
is könnyebben elvégezhető.
A tervezett intézkedés-csomag a lakosság igen széles körét érinti, így az
előkészítéssel és lebonyolítással kapcsolatos egyes lépésekről, az érintett
állampolgárokat terhelő intézkedési kötelezettségekről időben és részletesen ad
tájékoztatást a Kormány.http://www.parlament.hu/irom38/04191/04191.pdf
"önmagam hite vagyok magamban"
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4376 üzenetére
Nem mindennel értek egyet, de jo ha lesz valamilyen nyílvántartás, ez tény. Az viszont rohej, hogy 45 km/h-val mehetek vele, amikor ígyis 50-60-al kell mennem, kulonben letolnak az utrol. A B-s jogsival vezetheto kategoriát is kitolhatnák 125 ccm-ig, mint sok országban, mert ez is egy vicc ami most van.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
McCann
tag
Basszus...
Nem baj, egy csomó nagyobb motort hirdetnek a használtauto.hu-n, ahol becserélnek robogót...
Ha már rendszám kell rá, akkor menjen is!
Washburn px-solar 170 c, man. Yeah.
-
joykiller
újonc
Sziasztok!
Minap megadta magát a robogóm.. Mentem vele,kb 65el gond nélkül.10 perc múlva 65ből lett 50,és szép lassan redukálódott fokozatosan olyan 10-re negyed óra alatt,onnantól már inkább toltam. A motor hangján alapjáraton drasztikus változás nem hallatszik,egyszerűen erejét vesztette,a világítás pedig pislákol. Mivel szerelő nincs pár km-es körzetben,ahova elvihetném,első körben tud valaki tanácsot adni,mit kellene megnézni? Nem bütyköltem még,robogózásra használom,nem tuning.. Yamaha Neo's az áldozat. Illetve van olyan hely a neten,ahol esetleg képekkel illusztrálva történik a motor szétszedése? Köszönök minden segítséget. -
Topiccsendőr
addikt
válasz joykiller #4380 üzenetére
Tudomásom szerint nincs ilyen oldal, ahol szerelni tanítanak robogót, mert elég csúnya dolog lenne így agyonvágni egy szakmát.
De ha szét is szeded, honnan tudod megállapítani, hogy milyen alkatrész mire való, illetve hogy melyikben mi a hiba?
A lámpa pislákolása gondolom az, hogy alapjáraton gyengébben világít, mint fordulaton. Ez nem hiba.
Egy kicsit konkrétabban kellene leírnod, hogy hogyan viselkedik a motor.
Kis állás után után rendben-e minden,
hogyan indul, nehezen, vagy könnyen, stb.Explosión de dos tiempos
-
joykiller
újonc
válasz Topiccsendőr #4381 üzenetére
Kicsi és hosszabb állás után is simán indul a motor. Viszont hiába húzom a gázt,mintha semmi sem történne. Kicsit jobban felpörög a motor,de lábbal vissza tudom tartani a robogót,el sem indul...régen meg kilőtt szépen.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz joykiller #4382 üzenetére
ha léghűtéses, -úgy tudom, hogy az a NEo's - akkor akár ebben a hidegben túlhűtheti a hengert a turbós hűtése. Nekem a Jogom ezt csinálta. Takard le egy kis papírlappal a ventillátor szívóoldalát, de ügyelj arra, hogy csak a felét, hogy hűtsön valamennyit. Ezt csak akkor csináld, ha kis állás után minden rendben van, és fokozatosan gyengül. Ha már kisvagy hosszabb állás után is gyenge, akkor valószínű a karburtátort kell állítani, vagy meg kell nézni a légszűrőt, légszűrőházat, hgyo hol szív falsot. Persze ezek csak tippek, más baj is lehet.
Nem lett hangosabb a motor, nem szuszog?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Naota
tag
Sziasztok!
Nekikezdtem végigolvasni a topicot az elejétől, jó hosszú. Nem nagyon konyítok sem a robogókhoz, sem más kétkerekűhöz, úgyhogy a kérdés az lenne, hogy van-e valami erre szakosodott portál, blog vagy akármi, ahol alapozó jellegű írások vannak a témában? Meg esetleg megbízható tesztek.
-
stargazer
senior tag
sztem mindenképpen jó lesz ez a rendszer! több jó oldala van mint rossz. csak megint a quadokrol nem szól a fáma.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Gergello
addikt
egumotors.hu Itt olvashatsz leírásokat. Tesztekből olyan sok nincs, arra viszont népítélet
Ti leraktátok a vasat télire? Én már igen. Erre elkezdett szivárogni belőle a benzin, csodás. Lehet szétbontani az egészet, hogy meghúzzam/tömítést cseréljek. Lenne egy kis jó idő még a görgő cserét is megcsinálnám, de hát fagyban...
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4388 üzenetére
Tűszelep, a vákumcsapban van? Mit tanácsolsz, mit csináljak vele, hogy ne szivárogjon?
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4390 üzenetére
Ehh. Nem rég lett teljesen kipucolva. Szerintem inkább a vákumcsap és a tank illesztésétől szivárog.
-
Gergello
addikt
válasz Topiccsendőr #4392 üzenetére
Nem. A tank alól szivárog, szerintem tank-vákumcs. illesztéstől. Máshonnan nem nagyon tud.
-
hossszú
őstag
Na ebből azért még lesz egy kis baj!
A jelenlegi előírás szerint minden segédmotor meg fog bukni a műszaki vizsgán, gondolok a 45km/h -ás max. haladási sebesség miatt.Amit jelen pillanatban segédmotorként vadonatújan lehet kapni azok is jócskán túlteljesítik ezt a sebességhatárt gyári fojtással„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
hossszú
őstag
válasz Gergello #4395 üzenetére
Szerintem azért ez nem ennyire egyszerű
• KRESZ 1.függelék , II.szakasz r pont : Segédmotoros kerékpár : olyan két-,három,-vagy négykerekű jármű , amelyet legfeljebb 50 ccm-t meg nem haladó lökettérfogatú , belsőégésű motor , vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt , tervezési végsebessége a 45 km/óránál nem nagyobb , és saját tömege legfeljebb 350 kg
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest