-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #121773 üzenetére
Ezek boven jok. En ugyan sielesnel tapasztaltam ki igazan, de -20 fokig siman alaoltozo es ra egy kabat. Ez utan mar neha felveszek egy polart is. Oke ott jobban mozgok, de szerintem fagypontig motoron is eleg.
Erdemes ezust szalasat venni es akkor ha beleizzad az ember, akkor sem budosodik be. Egy si idenyt siman bir mosas nelkul.
Motorra is ezt hasznalom, viszont ott mar 20 fokban is izzadtam. Oke elvezeti az izzadtsagot, de akkor sem az igazi. -
Xero
nagyúr
Na ennyit a 10-ei vizsgarol. Ma odaertem utolso orara es kozoltek hogy bocs mar nem fertem be igy 17. Fasza... kb itt el is engedem, hogy iden meglegyen a jogsi. A vicc kedveert harmadjara vegigszophattam az elmeletet, majd volt fel oram egy 500-as hondan ami vegig dadogott majd a vegen ugy dontott hogy o nem megy tovabb es be sem indul tobbet.
Nincs valami jo kedvem...
Cserebe “bepotoljuk” a ma elmaradt lehetoseget meg vizsga elott. Hurra... -
Xero
nagyúr
válasz norbert1998 #121820 üzenetére
Arra is 3 hetet vartam. Azt hittem ezt tenyleg le fogom tudni egy het alatt. Tevedtem.
-
Xero
nagyúr
válasz Agostino #121822 üzenetére
Eddig nekem is 4-bol 2. Az elso CG Honda meg csak csak elment. A masodik horneten nem emelt ki a kuplung, nem fogott rendesen a hatso fek es a futomu is halott volt. A Kawa Zr7 teljesen rendben volt, a mostani 500-as Hondat pedig mar vazoltam bar a vicc kedveert azt meg hozzatennem, hogy a kormany is akadt. Igy kihivas a lassu U es 8-as.
Remenyeim szerint legalabb rabokhetek valamire ami normalis gep utolso napon, szepen megszokom aztan azzal gyorsan letudom a vizsgat.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Ha mar hideg. Mivel ugy nez ki elegge kitolodik a jogsiszerzo project es az alaoltozo borrel kombinalva nem tuti hogy eleg lesz(most is meg vagyok fazva, nem nem corona ) valami otlet hogyan hidalhato at ez a problema?
Ha nem muszaj nem vennek masik dzsekit de a bor ala az alaoltozon es gerincprotektoron tul nem sok semmi fer be. -
Xero
nagyúr
Na ma vegre felporogtek az esemenyek. Rutin pipa, forgalom elkezdve, vizsga kijelolve (29.), 2021 CB650R megrendelve.
Forgalomra termeszetesen megkaptam a Spurinal az oreget. Eddig normalis volt kop kop kop. Meg meg is lettunk dicserve, hogy elso alkalomra a legszivatosabb utvonalat jol toltuk. Mondjuk en mentem elol es csaltam mert neztem par videot a XIII ker-es utvonalakrol igy nagyjabol megvolt mi a szivatas benne. Amilyen a formam beszoptam a sarga Hornetet aminek tovabbra is fos a kuplungja de legalabb meg az indexe sem megy igy kalimpalhattam kezzel. Ja es tovabbra is le van ultetve igy oda is vertem egy fekvorendoron.
Kivancsi leszek Lajos bá mikor es mennyire fog kiakasztani, de erezni hogy van benne tuzijatek. -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #122007 üzenetére
Plusz pl svajcban minden ami szolgaltatas ennyibe kerul hiszen a munkaero dragabb. A fiezetesekhez viszonyitva pl kb ugyan ugy jon ki a dolog. Kint is 2-4 napi netto ber itthon is pl az en teruletemen. A gond az atlagos berekkel van.
Az oregnel annyi a szitu, hogy o is mondta eladta a motorjait, ahogy mar hallottam is, igy kb maradt a ket Hornet. A sarga szutyok, a fekete(amin a rutint csinaltam) viszont nagyon patika. Raadasul Akra dob van rajta. Ez ilyen szerencse kerdese. Legkozelebb rarabolok a feketere es onnantol az a nap leginkabb cruiesolas lesz.
-
Xero
nagyúr
Na megvolt az elso lebaszas az oregtol.
Megint megkaptam az elso motor szerepet de hiaba leukoplastoztam le a fulest ugyan ugy kifordult es ugyan ugy recsegett. Szoval ha a picsamban voltak mind a harman max akkor hallottam neha hogy mivan. Eloszor lealltam majd jott a lebaszas minek allok meg. Egyszer elmentem egyenesen mert nulla dolgot hallottam, a vegen pedig jott hogy miert nem mutattam vagy szoltam. Mondom Lajosba mar a legelejen szoltam.
Ettol fuggetlenul en meg voltam magammal elegedve, normalis allapotu motoron gyerekjatek.
Mar csak a cb-re kell kitalalni valamit. -
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #122036 üzenetére
En vegig vigyorogtam. Ha lemaradtak legalabb jatszottam az er6n-el. Bekeben gyakorolgattam a gazfroccs visszavaltasokat.
Utana is csak vigyorogva bologattam.
De ettol meg a fulesre ki kell agyalnom valamit. Oreg ugysem erti meg hogy a normalis meretu sisak ala ugysem fer be egy fejpant vagy ha be is ferne ugyan ugy kifordulna a fules.A tanulo parommal mind a ketten IT-ban dolgozunk. Szerencsere meg nem jott ra az oreg.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #122041 üzenetére
Rutin mar pipa vagy nem tudom hogy erted. A lelakott fosokat mar vegigultem szoval sajna megszoktam.
Sajat pedig legjobb esetben is csak marciusban erkezik meg.
Eloszor most a fules problemakorre kell ramennem. Megprobalok szerezni atalakitot gyorsan aztan valami erosebb leukoplaszttal beragasztok egy inear fulest. Valahol kallodik meg itthon egy. -
Xero
nagyúr
A vicc az hogy pl a jabra 75t-met kiprobaltam es az bent marad. Igaz azt be lehet dugni agyig. Csak ugye azzal nem sokra megyek a cb-vel.
Ezek meg siman kifordulnak. -
Xero
nagyúr
válasz dellfanboy #122082 üzenetére
Nagymamik mar nincsenek egyebkent pedig Spyder es Rossignol freeride maszkok. Nem a mezitlabas sima kocasielos maszkok. Jellemzoen akkor hasznalom ha -20 alatt megyek nyakig ero hoban. Ergo nem a vekony fajta. De azert nice try!
Mint irtam is fentebb ra fogok menni normal vekonyra is. -
Xero
nagyúr
Ma megvolt a spurinal az oreg informatikus beszolasa. De ovatos volt eloszor rakerdezett melyikonk az. A vegen annyival zarta, hogy nem latszik. Azt hiszem ezt tekinthetem dicseretnek. De azert nagyon mondta a magaet, en pedig annyit tettem hozza, hogy remelem megcafolom.
Az atalakito mukodott is meg nem is. Jol szolt, viszont folyamatosan aktivra rakta a mikrofont azon a CB-n. Lehet jatszani kell meg vele kicsit. Az oreg azt mondta kiprobaljuk a tobbivel meg vigyek meg fulest hatha az a baj, az atalakitonak orult. Ettol fuggetlenul igy nem hasznaltam ma.
November 3 pedig vizsga. Remelem igy iden szepen bekeben letudom a jogositvanyt, ami legyunk oszintek meglepo.
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #122123 üzenetére
Az meg kimaradt.
Mostanaban az elektromos auto dicseret megy. Hogy hogyan mennyire buntetett meg egy izmozo BMW/Audi/Mercedest. Oke tenyleg normalisan indul a Leaf, de azert egy barmilyen nagymotoros nemet lenyeli keresztbe. Nem akartam mondani, hogy a 2l dezsoket nem kunszt megverni, en is azzal jarok.A masik kedvenc story most a betonelvalaszton csattano kiscsaj esete. Ahol is a gerinc proti fogta fel a vasrudat. Minden alkalommal ramutat a Goncolon. Ja meg volt valami masik motor amit egy masik oktatonal tortek ripityara. Arrol is megy a story. Ott akkorat kapott hogy kettetorott a blokk. Finoman jelzem osszeraktak, ma is kint volt rutin palyan a motor mintha misem tortent volna.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz tboldi #122334 üzenetére
Kicsit tartottam tole, hogy meg fogom banni emiatt a CB650R rendelest, de nem igy lett. Valahogy nekem a tank terd resz annyira nem tetszetos, illetve oke nagyon hasznalhatora akartak reszelni duma, de a triple-hoz kepest a 80 lo nagyon vissza van butitva. A futomu sem tunik akkora durranasnak mint egy triple nyilvan es a geometria is teljesen mas.
Biztos nem lesz rossz gep, de hala az egnek a lelkem nyugodt maradt. Ofkorsz egy uj Triple RS-ert barmikor odaadom a CB-t majd
-
Xero
nagyúr
Na a mai nappal A korlatlan jogsi pipa.
Vegul is keszen lett meg iden harom honapon belul, pedig volt benne 1 het csuszas a rutinnal (nem volt hely ugyebar) es 3 het varakozas a kresz vizsgara.En magam lepodtem meg milyen egyszeru volt.
Innentol siman ajanlom az oreget a Spurinal annak aki nem mimoza lelku. Normalisan oktat, megmondja a hibakat kimeletlenul, szetstoryzza magat.Most mar nem vagyok befosva, hogy jon marciusban a gep. Legalabb el tudom hozni legalisan is. Hacsak a korona nem dont mashogyan.
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #122444 üzenetére
Van meg GS500-as is A2-hoz, meg mas oktatoknak motorjai. En is mentem 2 Kawaval is. De azok nem jellemzoek. Ha az oreg oktat nagymotort, akkor 99% a ket Hornet. A sargarol mar irtam. No muszerfal, no index, le is van ultetve es a kuplung sem mindig emel ki. A feketet szerettem, az azt mondom, hogy ahhoz kepest hogy oktato gep meg egyben van.
-
Xero
nagyúr
válasz z123456789 #122457 üzenetére
Sosem vonzott igazan, bar lehet ez is olyan mint a sieles. Ott is inkabb jeges dongolt palyan kedvelem az iveket, aztan neha ramjon a szuzhavazhatnek.
Viszont most asszony meg is olne ha ket motor lenne. Majd ha lesz garazs 2 ev mulva. Ugyis 2 auto + 2 motoros garazs a terv. -
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #122582 üzenetére
17 eve van B-m es vezettem is ugy 500e+-t. Volt beszolas, de leginkabb azert, hogy latszik, hogy sokat kozlekedtem autoval.
Amennyire en tapasztaltam, ha birod a kritikat a poenra pedig csipobol vissza tudsz csipkelodni akkor siman partnernek tart. A gond akkor van ha balfek valaki es meg okoskodik is utana, azt letamadja. Ezert mondtam hogy mimozak keruljek.Motor kezelesben nagyon kezdoknek mutogatott ora utan gaz-fek-kuplung kezelest, sracoknak akik nem talaltak ( az amugy valoban fos CG-n) az ureset probalta mutogatni hogyan erzi meg labbal, motoron pozicio, kanyarodas, megallas is volt tema naluk.
Amennyire en tapasztaltam amit autoban elmond, ugyan azt az emberek kepebe is vagja. Ez van akinek jo van akinek nem. Nem tapasztaltam, hogy lett volna szuro. Ha valakire ramondta, hogy balfasz, arra a szemeben is megmondta, hogy balfasz.
A Karasna kemeny 2.7km-re van tolem(legvonalban kerek 1km), szoval hetszentseg, hogy nem fogok trelerezni. Plusz vonohoroghoz kolcson auto kellene.
#122586bacus: Na pont ez az. Sokszor kihangsulyozta, hogy itt tehetetlen, a szavan kivul nincs mas, max hatulrol tudja vedeni a seggedet. Meselt kiscsajt aki a beton tereolnek ment neki, felrepult majd gerinc protektorral erkezett a kiallo vasra. Lattuk is a motort, nem volt szep, blokk is ketteszakadt. Velunk egyutt tanulo srac nagymotorra elso oran felszaguldott a jardara. Ott sem tudott mit tenni, csak par oran keresztul 125-oson tartotta. Meg is lett az eredmenye, a vege fele mar egesz ugyes volt 600-ason is.
Plusz vedd szamitasba (sokat emlegette...), hogy tuzolto volt es latott sok elkerulheto baleset eredmenyet motorossal.Ha alaptalanul lenne taplo azt mondom menjen a p*csaba. Viszont mivel altalaban joggal szol be, es valoban veszelyes uzem, igy inkabb ez mint a potos alvaza.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #122594 üzenetére
Mondjuk eleg takony idoben motoroztam most is, de igen ugy vagyok vele, hogy ugyis taknyos ido lesz, plusz a gumi is uj lesz, szoval tripla fektav es donteni max 5 fokot gazt meg ugysem huzom meg igazan 1000km+-ig.
Valahol szerencsenek tartom a helyzetemet az uj motorral. A muszaki verem ugyis torekedni fog a tokeletes osszekopasra, szoval 1000km-en keresztul nem bantom. Kozben pedig trening esetleg nem sajat motorral, majd sajattal is. Aztan par ezer friss km-el mar nem olom meg magamat talan. Koptattam mar le bort, nem akarom ujra elkezdeni.
-
Xero
nagyúr
válasz Steven #122596 üzenetére
Ez mondjuk igy van. En autoval is ugy kozlekedem, hogy mindenki meg akar olni, es mindenki hulye. Valoszinuleg sokszor en is. Motorral ez ugyebar hatvanyozottan igaz.
Ezert is vagyok ugy vele, hogy legyen valami ereje az autonak/motornak, hogy tudj menekulni. Nagyon sokat jartam 75LE-s autoval Europat es ott megtanultam erosen. 150-200LE kell az autoba min ahhoz, hogy egy-egy necces szitut ki tudj vedeni erobol. Ugyan igy kell a karbantartott jo fek, futomu es gumi.
Errol jut eszembe. Nagyon morfondirozok pont ezert azon, hogy a Hondara egybol veszek egy Akrapovic rendszert. Tudom felig bullshit, hogy jobban hallanak, de autoskent aki kulon odafigyel a motorosokra en megis azt mondom, hogy igenis hasznos. Nyilvan valahogy ugy kellene, hogy ne dobjanak ki Ausztriaban/Nemetorszagban de legyen valami haszna.
A bajom ott kezdodik, hogy a gyari leomlok gyonyoruek, szoval fajna a szivem, slip-on meg mar nagyon nincsen. Arrol pedig max nagysagrendileg van fogalmam mennyi lehet egy street legal rendszer. Tudom hivjam fel a Karasnat de lusta vagyok, igy rakerdezek hatha valaki tudja sacc per kb mennyiert vesztegetik CB650F/CB650R/CBR650R-re. Ez meg nagyon elmeleti sikon van a fejemben, de videok alapjan "sajnos" nagyon harmatos a gyari hang, ami valoszinuleg az EU5-el meg jobban halkulni fog.
#122597bacus Honda CB650R lesz. Tarsasag so-so van. A kollegak jelentos resze motorozik, van aki eleg komoly mertekben talan oda be tudok neha csatlakozni, rokon is van aki 20+ eve motorozik, csak sajna o mar eladott mindent es csak egy 300-as robogoja maradt.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #122602 üzenetére
Oreg is vagyok mar, plusz reges-regen masfelszer ilyen eros gepen is mentem jo parszor illegalban. A ruhamat is egy K5-el koptattam le palyan. Ezen felul tenyleg ugy vagyok vele, hogy nem gyilkolaszom, szepen osszeszokunk. Raadasnak testek alapjan alul eleg doglott, jo kis 4 hengereshez meltoan a blokk, szoval talan meguszom.
Esesem volt boven. Ahogy fentebb mar irtam palyan eldobas gsxr-en, eldoles garazsban fiatalon, pannoniaval/babettaval pedig boven volt helyben eldoles gyerekkent. Ettol fuggetlenul kertem ra bukogombat just in case.
Szerintem en 1-2 evig max nagyon tavolrol fogom tapogatni a motor hatarait.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #122669 üzenetére
Nem akarok offolni es trollkodni, de ha egy maszkban nem kapsz levegot annak ket oka lehet:
1. Psziches okok.
2. Egyebkent is iszonyuan gyenge a tudod es mar reges regen orvosi segitsegre lenne szukseged.Remelem az 1-es pont.
En vigan vegig sielek eleg massziv maszkban napi 8 orat is akar, marpedig ott kicsit tobb oxigen kell mint a boltban setahoz. Valamint a 3-4000m-es magassag sem segit az ugyon.Egy szivsebesz vegigtol 18-20 orat is talpon maszkban. Megis elnek. Csak nem kell ra odafigyelni es kesz. Fejben dol el.
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #123127 üzenetére
Volt szerencsem fojtott ER6-hoz. Alul valoban megmaradt valami, de kozepetol mint egy doglott lo, kb semmi sem tortent.
Valahol en is azzal ertek egyet, hogy a felere fojtas kicsit fura megkozelites. Mondjuk aki elbir a 200kg+--al gond nelkul, annak lehet mukodik hosszu tavu vasarlaskent, viszont meg mindig ott marad, hogy kb vadhust cibal magaval arra a 1.5 evre kb feleslegesen. -
Xero
nagyúr
Ma setank kozben elgurult egy fekete cb650r mellettunk. Nem gyari dob volt rajta, de nem lattam pontosan mi. Talan akra, de az sem szaz. Gyari helyen volt. Gyonyoru hang...
1. Le kell vadasznom milyen dob volt.
2. Annyira de annyira beindult a nyalelvalasztasom, hogy most meg nehezebb kivarni a marciust.ui: Kell az a kipufogo csere...
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Alaposabban tanulmanyozva kepeket, videokat, sajnos ugy nez ki, hogy egy Akra rendszer volt db killer nelkul.
Draga moka lesz...Mondjuk azt nem tudom volt-e benne katalizator, amennyire visitott eleg sanszos, hogy nem. Na ezt spec en nem mernem meglepni utcara, foleg ha elhagynam az orszagot neha nyugat fele. Sz*r dolog a karoba huzas.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #123198 üzenetére
Most is ugyan az. Mondjuk engem kicsit felkurt, hogy tomegben sorakoznak az emberek es 10% maszkban. Az kell meg, hogy tovabb hosszabbodjon a kijarasis tilalom.
En is azon melaztam, hogy ettol sokkal cudarabb idoben csinaltam a jogsit, szoval ez meg nalam siman motoros ido kategoria, igaz nem ilyenkor kopik le a majrecsik. Ennek ellenere ahogy irtam is sokkal kevesebb motoros volt mint vartam. Bezzeg auto. Minden parkolo dugig, Csobankatol az atlag sebesseg kb 40 volt vegig.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen